راهنمای تحصیل دیجیتال مارکتینگ در کانادا

در میان دیگر استان ها، آلبرتا، بریتیش کلمبیا و اونتاریو با حدود 58000 و ساسکاچوان با 50000 دلار در سال در رتبههای بعدی قرار میگیرند و کمترین درآمد در استان نوا اسکوشیا با 45000 دلار در سال دیده میشود. متوسط هزینه تحصیل در رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا در مقطع تحصیلات تکمیلی اما پرهزینه تر و در حدود 17000 دلار در سال است. دورههای آموزش سئو معمولا توسط کالج ها و به صورت آنلاین برگزار شده و زیر 1000 دلار هزینه دارند. تقریباً تمامی کسب و کارها در فضای آنلاین هم حضور دارند و تعداد قابل توجهی هم تماماً به صورت آنلاین فعالیت میکنند. البته اکثر طراحان سایت مجرب در کانادا به طور متوسط 68000 دلار در سال درآمد کسب میکنند. بالاترین متوسط حقوق در استان کبک با 65000 دلار در سال یافت میشود. بیشترین متوسط درآمد در استان بریتیش کلمبیا (53000 دلار در سال) و کمترین حقوق در نوا اسکوشیا ( 48000 دلار در سال) دیده میشود. این پیش شرط ها شامل داشتن سابقه تحصیلی با رشته مورد نظر، عملکرد شما در آن رشته یا دورههای مشابه و حداقل مدرک آیلتس 6 (83 تافل – 100 دولینگو ) میشود. در نهایت در زمینه سئو بیشتر به تجربه و مهارت افراد اهمیت داده میشود و دورههای آکادمیک این رشته هنوز در کانادا توسعه زیادی پیدا نکردهاند.

میانگین هزینه تحصیل در رشته بازاریابی و تبلیغات در کانادا حدود 30000 تا 56000 دلار در سال در مقطع تحصیلات تکمیلی خواهد بود. میانگین درآمد متخصصین SEO در کانادا حدود 55000 دلار در سال است و متخصصین با تجربه این حوضه تا 75000 دلار هم دریافت میکنند. متوسط حقوق افراد در ابتدای ورود به بازار کار حدود 45000 دلار در سال است، اما پس از مدتی، بیشتر افراد با تجربه در این حوزه تا حدود 80000 دلار در سال درآمد خواهند داشت. میانگین هزینه تحصیل در رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا در مقطع دیپلم دوساله و فوق دیپلم بین 10 تا 22 هزار دلار در سال و در مجموع 2 تا 3 سال مدت زمان تحصیل تا گرفتن مدرک خواهد بود. متوسط هزینه تحصیل در رشته طراحی سایت، بسته به عواملی که به آن اشاره شد بین 7000 تا 30000 دلار در سال خواهد بود. به علاوه، رو به توسعه بودن این رشته در آینده همراه با پیشرفت تکنولوژی، رو آوردن بیشتر مردم به اینترنت و همچنین افزایش محبوبیت کانادا به عنوان مقصد دانشجوهای بین المللی فرصت مناسبی را برای تحصیل دیجیتال مارکتینگ در کانادا را به وجود آورده است. کانادا یکی از پنج کشور برتر در زمینه کیفیت آموزشی و تحصیلات است و در سال 2019 با جذب حدود 435000 دانشجوی خارجی در رتبه چهارم محبوب ترین مقصد دانشجوها برای ادامه تحصیل پس از آمریکا و انگلستان و چین قرار گرفت.

با توسعه یافتن فضاهای آنلاین، شبکههای اجتماعی و وب سایت ها، بازارکار متخصصین دیجیتال مارکتینگ افزایش پیدا کرده و نقش آنها بیش از همیشه به چشم میآید. هرچقدر با تجربه تر و با تحصیلات بهتر باشید، به همان میزان درآمد شما افزایش پیدا خواهد کرد. افراد تحصیل کرده در حوزه دیجیتال مارکتینگ به مانند دیگر رشتهها معمولاً بر اساس استان محل زندگی خود درآمد متفاوتی دریافت میکنند. صاحبان کسب و کار سعی میکنند تا با توجه به شرایط حاضر، تبلیغات و بازاریابی فروش محصولات یا خدمات خود را بیشتر به فضای آنلاین ببرند. دیجیتال مارکتینگ و آنلاین مارکتینگ به معنای هر نوع بازاریابی است که در فضای آنلاین مجله خبری learn-marketing شکل میگیرد. حقوقی که انتظار میرود در ابتدای ورود به بازار کار این رشته کسب کنید، حدود 41000 دلار تخمین زده شده است. برای ورود به این دانشگاهها به طور معمول نیاز به داشتن پیش شرطهایی هستید. در این شرایط نیاز به متخصصین دیجیتال مارکتینگ در کانادا بیشتر از همیشه افزایش یافته است. ادامه تحصیل در رشته دیجیتال مارکتینگ در کانادا میتواند تضمینی برای موفقیت حرفهای ما باشد.

متوسط درآمد متخصصین بازاریابی و تبلیغات در کانادا حدود 57000 دلار در سال است. میانگین درآمد طراح سایت در کانادا حدود 51000 دلار در سال است. این کالج یک موسسه آموزشی دولتی در آلبرتا سیتی استان آلبرتا است و میانگین شهریه آن 18000 دلار کانادا در سال اعلام شده. میانگین شهریه این دانشگاه 15000 دلار در سال است و دوره یک ساله دیجیتال مارکتینگ ارائه میدهد. این کالج با میانگین هزینه تحصیل 135000 دلار در سال دورههای یک ساله و دوساله در رشته دیجیتال مارکتینگ ارائه میکند. دوره آموزشی برای رشته طراحی سایت در چند مقطع پیش دانشگاهی، دیپلم پیشرفته، لیسانس و تحصیلات تکمیلی برگزار خواهد شد و هر یک از دورهها، دو تا چهار مجله خبری learn-marketing سال زمان میبرند. میانگین شهریه این دانشگاه حدود 30000 دلار در سال است. تحصیل در مقطع لیسانس در مجموع چهار سال و شهریه آن حدود 15000 تا 32000 دلار کانادا خواهد بود. دیگر زمینههای مربوط به دیجیتال مارکتینگ که میتوانید با تحصیلات در این رشته به کار در آن مشغول شوید، شامل: مدیر تولید با متوسط درآمد 75000 دلار در سال، متخصص ارزیابی بازار با میانگین درآمد سالانه 68000، مدیر محتوای وب با متوسط درآمد 64000 دلار در سال، دستیار سرپرست با میانگین حقوق سالانه 63000 دلار، متخصص محتوا با میانگین حقوق 60000 دلار در سال، نویسنده و ویراستار با میانگین درآمد 53000 دلار در سال و متخصص شبکههای اجتماعی به طور متوسط حدود 52000 در سال درآمد دارند.