صنعت
اما این سرنخ ها از کجا می آیند؟ دو حوزه مشترکی که کسب و کارها از آن ها تبدیل و تماس می گیرند، استراتژی های بازاریابی اینترنتی و ایمیلی آنهاست. بنابراین، بیایید وارد آن شویم و ببینیم که صنایع مختلف در ماه جولای چگونه مقایسه شده اند.
ترافیک وب سایت و روند نرخ تبدیل
این چیزی است که ما یاد گرفتیم:
در ماه جولای، اکثر صنایع 5.61 درصد کمتر از ماه قبل ایمیل ارسال کردند. اما، در طرح همه چیز، ایمیل کانالی فعال تر به نظر می رسد که سالانه 19.26 درصد ارسال بیشتری دارد.
مامان |
12.87 درصد افزایش |
|||
1.8 درصد افزایش |
تجارت، حمل و نقل و تاسیسات |
خدمات آموزشی و بهداشتی |
این دادهها میتواند نشان دهد که کسبوکارها به طور فزایندهای روی ایمیل سرمایهگذاری میکنند، اما با ارسال ایمیلهای کمتری در تابستان، زمانی که میزان تعامل کمتر میشود، سازگار هستند. این دادهها فوقالعاده تکاندهنده نیستند، زیرا این صنایع از نظر تاریخی در معرض رکود تابستانی و عدم اطمینان اقتصادی بودهاند. اگر در یکی از این فضاها بازاریاب هستید، مهم است که همچنان به دنبال بالاترین ترافیک ممکن باشید، در حالی که در طول تابستان با مقداری نمک به آب خوردن ادامه دهید. گرایش های داده های تعامل ایمیل8.38 درصد کاهش |
28.74 درصد افزایش |
سایر خدمات (به جز مدیریت دولتی) |
اگر متوجه کاهش در تعامل تابستانی شدهاید و میخواهید بدون تشویق به لغو اشتراک، ایمیلی را ایجاد کنید که برای برند شما کار کند، این راهنما را بررسی کنید. آیا می خواهید درباره آخرین روندهای بازاریابی، موضوعات، چالش ها و فرصت ها بیشتر بدانید؟ گزارش وضعیت بازاریابی ما را در زیر بررسی کنید، بعلاوه این پست که تعدادی از نکات برجسته را از بیش از 1000 بازاریاب به شما ارائه می دهد. فعالیت های مالی |
24.57 درصد افزایش |
||
در سراسر صنایع، ترافیک وب ماه جولای بود کاهش 5.2 درصدی ماهانه نسبت به ماه (MOM) و 11.44% سال به سال (YOY). این روند در تمام صنایع مشاهده شد. 14.48 درصد افزایش |
||||
اوقات فراغت و مهمان نوازی |
خبر خوب؟ نرخ تبدیل تماس کلی بود در ماه جولای 3.76 درصد نسبت به قبل و 8.89 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت. در حالی که این خبر خوبی برای کسانی است که درگیر بهینهسازی تبدیل وب هستند، اما همچنان باید این دادهها را با ذرهای از نمک در نظر بگیرید زیرا با کاهش ترافیک، نرخ تبدیل ممکن است افزایش یابد. دو صنعتی که افزایش ماهانه در نرخ تبدیل تماس مشاهده نکردند عبارتند از:
افزایش 11.9 درصدی |
|||
در حالی که مشاهده ترافیک وب کمتر در تابستان غیرمعمول نیست (موضوعی که سال گذشته شاهد آن بودیم)، افت سالانه 11.44 درصدی در تمام صنایع بسیار جالب است زیرا افراد بیشتری به اینترنت متصل می شوند و موبایل های مجهز به وب دارند. دستگاهها و حتی چندین حساب رسانههای اجتماعی دارند. اگرچه این افت ممکن است به دلیل زمان بیشتری در خارج از خانه نسبت به سالهای 2020 و 2021 باشد، اما برای به دست آوردن زمینه بیشتر باید به تماشای این مضامین ادامه دهیم.
فناوری، اطلاعات و رسانه |
برای کمک به شما، دادههایی را از بیش از 150000 کسبوکار جمعآوری کردیم تا ببینیم ترافیک وب، تبدیلها، و سرنخهای ورودی چگونه در ماه جولای روند صعودی یا نزولی داشتهاند. 13.59 درصد کاهش |
برای اطلاعات ایمیل و بهترین روشها مستقیماً از بازاریابان ایمیل، این پست را با تحقیقات HubSpot حتی اصلیتر بخوانید. منابع و تحقیقات بیشترامسال شاهد بازگشایی بیشتر اقتصاد بودیم. اما، متأسفانه، به دلیل افزایش هزینههای تورم و ادامه عدم اطمینان اقتصادی، کسبوکارها همچنان نگران این هستند که به کدام سمت میروند. در این مرحله، بسیاری از صاحبان کسبوکار میتوانند بپرسند: “چگونه میتوانم با دیگران در صنعت خود کنار بیایم؟” ارسال ایمیل تغییرات بر اساس صنعت |
||
خدمات حرفه ای و تجاری |
در حالی که اگر ترافیک شما در تابستان امسال کاهش یافت، لزوماً نیازی به وحشت ندارید، همچنان باید اقداماتی را برای بهینه سازی محتوای وب و URL هایی که دارید انجام دهید. در اینجا یک گزارش مبتنی بر داده در مورد چگونگی پیگیری و بهینه سازی ترافیک سایت توسط مدیران وب در سراسر ایالات متحده ارائه شده است. 4.27 درصد کاهش |
5.69 درصد کاهش |
1.77 درصد کاهش |
|
ساخت و ساز |
در حالی که برخی از کسب و کارها شاهد کاهش شدیدتری در ترافیک ماهانه و سالانه خود هستند، آنها همچنان در حال افزایش عملکرد در سال جاری در مورد سرنخ های ورودی و تبدیل وب هستند. این نشان میدهد که اگرچه ممکن است نشانههایی از فصلی بودن آنلاین را ببینیم، اما کسبوکار از سال 2021 که COVID-19 هنوز نقش مهمی در عدم اطمینان اقتصادی بازی میکرد، همچنان در حال افزایش است.
7.25 درصد افزایش |
|||
سرنخ های ورودی به طور کلی 1.68% کاهش یافتند، اما 14.04% نسبت به سال قبل در جولای افزایش یافتند. بنابراین در حالی که ممکن است شرکتها کمی فصلی بودن را ببینند، ممکن است نیازی نباشد که آن را رکود تابستانی بدانند. 9.25 درصد کاهش |
اگرچه بازاریابان بیشتری هر روز از بازاریابی ایمیلی استفاده می کنند، ممکن است در تابستان امسال شلوغی صندوق ورودی برای مشترکین سبک تر شود. در نمودار زیر ذکر شده است، سه افزایش ماهانه و سالانه در فعالیتهای مالی (12.4 درصد مادر و 23.22 درصد سالانه)، اوقات فراغت و مهماننوازی (11.46 درصد مادر و 20.41 درصد سالانه) و آموزش و خدمات بهداشتی (8.27 درصد مادر و سالانه) بوده است. 9.26٪ سالانه) تابستان گذشته، زمانی که کسب و کارهای فیزیکی شروع به بازگشایی کردند، تحلیلگران یکی از بزرگترین رکودهای تابستانی را که تا به حال دیده بودیم، پیش بینی کردند.
ساخت |
1.49 درصد کاهش |
YOY
در مرحله بعد، بیایید به چند معیار خاص تر بپردازیم.
سرنخ های ورودی
و، هنگام تجزیه و تحلیل بیش از 130000 کسب و کار، مطمئناً شاهد کاهش در تعامل و تبدیل بودیم که بر برخی صنایع بیش از سایرین تأثیر گذاشت.
در حالی که رشد اوقات فراغت و مهمان نوازی با توجه به باز شدن اقتصادها و ماه های تابستان چندان تعجب آور نیست، به نظر می رسد علاقه بسیار بیشتری به فعالیت های مالی و همچنین آموزش و خدمات بهداشتی وجود دارد.
یادداشت ویراستار: این اطلاعات آماری بر اساس دادههای جمعآوری شده از بیش از 150000 مشتری HubSpot در سراسر جهان بین ژوئیه 2021 و ژوئیه 2022 است. توجه: از آنجایی که دادهها از کسبوکارهای مشتریان HubSpot جمعآوری شدهاند، لطفاً به خاطر داشته باشید که عملکرد مشاغل فردی، از جمله HubSpot، ممکن است بر اساس آن متفاوت باشد. در بازارهای خودشان، پایگاه مشتری، صنعت، جغرافیا، صحنه و/یا عوامل دیگر.
چشم انداز کلی
7.95 درصد کاهش
5.89 درصد افزایش
همراه با تعداد ایمیلهای ارسالشده برای مادر، تقریباً همه صنایع شاهد کاهش نرخ باز کردن MoM در ماه جولای بودند، اوقات فراغت و مهماننوازی (افزایش 1.42 درصد مادر)، تولید (افزایش 2.6 درصد مادر)، و خدمات حرفهای و تجاری (افزایش 1.51 درصد مادران) .
21.69 درصد افزایش
0.11 درصد افزایش