راهنمای شما برای ترافیک تابستانی وب، تبدیل و عملکرد پیشرو در سراسر صنایع [Data from 150,000+ Businesses]


تابستان گذشته، زمانی که کسب و کارهای فیزیکی شروع به بازگشایی کردند، تحلیلگران یکی از بزرگترین رکودهای تابستانی را که تا به حال دیده بودیم، پیش بینی کردند.

و، هنگام تجزیه و تحلیل بیش از 130000 کسب و کار، مطمئناً شاهد کاهش در تعامل و تبدیل بودیم که بر برخی صنایع بیش از سایرین تأثیر گذاشت.

امسال شاهد بازگشایی بیشتر اقتصاد بودیم. اما، متأسفانه، به دلیل افزایش هزینه‌های تورم و ادامه عدم اطمینان اقتصادی، کسب‌وکارها همچنان نگران این هستند که به کدام سمت می‌روند. در این مرحله، بسیاری از صاحبان کسب‌وکار می‌توانند بپرسند: “چگونه می‌توانم با دیگران در صنعت خود کنار بیایم؟”

برای کمک به شما، داده‌هایی را از بیش از 150000 کسب‌وکار جمع‌آوری کردیم تا ببینیم ترافیک وب، تبدیل‌ها، و سرنخ‌های ورودی چگونه در ماه جولای روند صعودی یا نزولی داشته‌اند.

این چیزی است که ما یاد گرفتیم:

یادداشت ویراستار: این اطلاعات آماری بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده از بیش از 150000 مشتری HubSpot در سراسر جهان بین ژوئیه 2021 و ژوئیه 2022 است. توجه: از آنجایی که داده‌ها از کسب‌وکارهای مشتریان HubSpot جمع‌آوری شده‌اند، لطفاً به خاطر داشته باشید که عملکرد مشاغل فردی، از جمله HubSpot، ممکن است بر اساس آن متفاوت باشد. در بازارهای خودشان، پایگاه مشتری، صنعت، جغرافیا، صحنه و/یا عوامل دیگر.

چشم انداز کلی

در حالی که برخی از کسب و کارها شاهد کاهش شدیدتری در ترافیک ماهانه و سالانه خود هستند، آنها همچنان در حال افزایش عملکرد در سال جاری در مورد سرنخ های ورودی و تبدیل وب هستند. این نشان می‌دهد که اگرچه ممکن است نشانه‌هایی از فصلی بودن آنلاین را ببینیم، اما کسب‌وکار از سال 2021 که COVID-19 هنوز نقش مهمی در عدم اطمینان اقتصادی بازی می‌کرد، همچنان در حال افزایش است.

در مرحله بعد، بیایید به چند معیار خاص تر بپردازیم.

سرنخ های ورودی

سرنخ های ورودی به طور کلی 1.68% کاهش یافتند، اما 14.04% نسبت به سال قبل در جولای افزایش یافتند. بنابراین در حالی که ممکن است شرکت‌ها کمی فصلی بودن را ببینند، ممکن است نیازی نباشد که آن را رکود تابستانی بدانند.

در نمودار زیر ذکر شده است، سه افزایش ماهانه و سالانه در فعالیت‌های مالی (12.4 درصد مادر و 23.22 درصد سالانه)، اوقات فراغت و مهمان‌نوازی (11.46 درصد مادر و 20.41 درصد سالانه) و آموزش و خدمات بهداشتی (8.27 درصد مادر و سالانه) بوده است. 9.26٪ سالانه)

در حالی که رشد اوقات فراغت و مهمان نوازی با توجه به باز شدن اقتصادها و ماه های تابستان چندان تعجب آور نیست، به نظر می رسد علاقه بسیار بیشتری به فعالیت های مالی و همچنین آموزش و خدمات بهداشتی وجود دارد.

اما این سرنخ ها از کجا می آیند؟ دو حوزه مشترکی که کسب و کارها از آن ها تبدیل و تماس می گیرند، استراتژی های بازاریابی اینترنتی و ایمیلی آنهاست. بنابراین، بیایید وارد آن شویم و ببینیم که صنایع مختلف در ماه جولای چگونه مقایسه شده اند.

ترافیک وب سایت و روند نرخ تبدیل

در سراسر صنایع، ترافیک وب ماه جولای بود کاهش 5.2 درصدی ماهانه نسبت به ماه (MOM) و 11.44% سال به سال (YOY). این روند در تمام صنایع مشاهده شد.

در حالی که مشاهده ترافیک وب کمتر در تابستان غیرمعمول نیست (موضوعی که سال گذشته شاهد آن بودیم)، افت سالانه 11.44 درصدی در تمام صنایع بسیار جالب است زیرا افراد بیشتری به اینترنت متصل می شوند و موبایل های مجهز به وب دارند. دستگاه‌ها و حتی چندین حساب رسانه‌های اجتماعی دارند. اگرچه این افت ممکن است به دلیل زمان بیشتری در خارج از خانه نسبت به سال‌های 2020 و 2021 باشد، اما برای به دست آوردن زمینه بیشتر باید به تماشای این مضامین ادامه دهیم.

در حالی که اگر ترافیک شما در تابستان امسال کاهش یافت، لزوماً نیازی به وحشت ندارید، همچنان باید اقداماتی را برای بهینه سازی محتوای وب و URL هایی که دارید انجام دهید. در اینجا یک گزارش مبتنی بر داده در مورد چگونگی پیگیری و بهینه سازی ترافیک سایت توسط مدیران وب در سراسر ایالات متحده ارائه شده است.

خبر خوب؟ نرخ تبدیل تماس کلی بود در ماه جولای 3.76 درصد نسبت به قبل و 8.89 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت. در حالی که این خبر خوبی برای کسانی است که درگیر بهینه‌سازی تبدیل وب هستند، اما همچنان باید این داده‌ها را با ذره‌ای از نمک در نظر بگیرید زیرا با کاهش ترافیک، نرخ تبدیل ممکن است افزایش یابد.

دو صنعتی که افزایش ماهانه در نرخ تبدیل تماس مشاهده نکردند عبارتند از:

  • فناوری، اطلاعات و رسانه: کاهش 1.45 درصدی نسبت به قبل
  • تجارت، حمل و نقل و تاسیسات: کاهش 2.49 درصدی نسبت به قبل

این داده‌ها فوق‌العاده تکان‌دهنده نیستند، زیرا این صنایع از نظر تاریخی در معرض رکود تابستانی و عدم اطمینان اقتصادی بوده‌اند. اگر در یکی از این فضاها بازاریاب هستید، مهم است که همچنان به دنبال بالاترین ترافیک ممکن باشید، در حالی که در طول تابستان با مقداری نمک به آب خوردن ادامه دهید.

گرایش های داده های تعامل ایمیل

اگرچه بازاریابان بیشتری هر روز از بازاریابی ایمیلی استفاده می کنند، ممکن است در تابستان امسال شلوغی صندوق ورودی برای مشترکین سبک تر شود.

در ماه جولای، اکثر صنایع 5.61 درصد کمتر از ماه قبل ایمیل ارسال کردند. اما، در طرح همه چیز، ایمیل کانالی فعال تر به نظر می رسد که سالانه 19.26 درصد ارسال بیشتری دارد.

ارسال ایمیل تغییرات بر اساس صنعت

صنعت

مامان

YOY

ساخت و ساز

5.89 درصد افزایش

24.57 درصد افزایش

خدمات آموزشی و بهداشتی

4.27 درصد کاهش

7.25 درصد افزایش

فعالیت های مالی

0.11 درصد افزایش

28.74 درصد افزایش

اوقات فراغت و مهمان نوازی

1.8 درصد افزایش

12.87 درصد افزایش

ساخت

9.25 درصد کاهش

21.69 درصد افزایش

سایر خدمات (به جز مدیریت دولتی)

5.69 درصد کاهش

افزایش 11.9 درصدی

خدمات حرفه ای و تجاری

13.59 درصد کاهش

14.48 درصد افزایش

فناوری، اطلاعات و رسانه

8.38 درصد کاهش

1.77 درصد کاهش

تجارت، حمل و نقل و تاسیسات

7.95 درصد کاهش

1.49 درصد کاهش

همراه با تعداد ایمیل‌های ارسال‌شده برای مادر، تقریباً همه صنایع شاهد کاهش نرخ باز کردن MoM در ماه جولای بودند، اوقات فراغت و مهمان‌نوازی (افزایش 1.42 درصد مادر)، تولید (افزایش 2.6 درصد مادر)، و خدمات حرفه‌ای و تجاری (افزایش 1.51 درصد مادران) .

این داده‌ها می‌تواند نشان دهد که کسب‌وکارها به طور فزاینده‌ای روی ایمیل سرمایه‌گذاری می‌کنند، اما با ارسال ایمیل‌های کمتری در تابستان، زمانی که میزان تعامل کمتر می‌شود، سازگار هستند.

اگر متوجه کاهش در تعامل تابستانی شده‌اید و می‌خواهید بدون تشویق به لغو اشتراک، ایمیلی را ایجاد کنید که برای برند شما کار کند، این راهنما را بررسی کنید.

برای اطلاعات ایمیل و بهترین روش‌ها مستقیماً از بازاریابان ایمیل، این پست را با تحقیقات HubSpot حتی اصلی‌تر بخوانید.

منابع و تحقیقات بیشتر

آیا می خواهید درباره آخرین روندهای بازاریابی، موضوعات، چالش ها و فرصت ها بیشتر بدانید؟ گزارش وضعیت بازاریابی ما را در زیر بررسی کنید، بعلاوه این پست که تعدادی از نکات برجسته را از بیش از 1000 بازاریاب به شما ارائه می دهد.

دعوت به اقدام جدید



منبع