راهنمای غیرانتفاعی برای استفاده از لینکدین

بهترین پروفایل های لینکدین غیر انتفاعی: بهترین دوستان جامعه حیوانات محتوای آموزشی را به اشتراک می گذارند

  • محتوای آموزشی مرتبط با جایگاه خود را به اشتراک می‌گذارد که به دیگران کمک می‌کند در مورد مأموریت و راه‌های ارتقای هدف آن اطلاعات بیشتری کسب کنند.

همچنین می توانید عناصر شناسایی منحصر به فرد را به صفحات خود اضافه کنید، مانند لوگوی خود و یک شعار مختصر برای توصیف ماموریت خود.

مرحله بعدی وارد کردن اطلاعات شناسایی است. این شامل نام غیرانتفاعی شما و یک پیوند اختیاری به وب‌سایت شما می‌شود (اشتراک‌گذاری یکی می‌تواند به افراد کمک کند شما را در پلتفرم‌های دیگر پیدا کنند).

سازمان غیرانتفاعی شما احتمالاً زمان زیادی را از شما می گیرد و ممکن است کارکنان زیادی نداشته باشید که مسئولیت ها را به آنها محول کنید. بنابراین، وقت گذاشتن برای استفاده از پلتفرم های آنلاین ممکن است بهترین استفاده از زمان شما به نظر نرسد.

لینکدین برای سازمان های غیرانتفاعی

بهترین پروفایل های لینکدین غیرانتفاعی: اشتراک گذاری فرصت های شغلی رقابتی در نمایه خود

3. انجمن حیوانات بهترین دوستان

بیایید به نحوه ایجاد یک آن بپردازیم.

1. به صفحات LinkedIn یا LinkedIn.com بروید

شما همچنین باید یک URL منحصر به فرد ایجاد کنید. اگر در دسترس است، سعی کنید آن را نام سازمان خود قرار دهید. برای مثال، اگر Save The Environment هستید، URL شما می تواند savetheenvironment باشد.

در بخش جزئیات شرکت، صنعت، اندازه شرکت و نوع شرکت خود را وارد کنید، جایی که باید توجه داشته باشید که صفحه برای یک سازمان غیرانتفاعی است.

پروژه Farmlink کشاورزان را به بانک‌های مواد غذایی متصل می‌کند تا ضمن حذف ضایعات مواد غذایی، محصولات تازه مزرعه را به نیازمندان تحویل دهند.

به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی، بهترین روش انتخاب «شرکت» است.

3. صفحه خود را توصیف کنید.

آنچه ما دوست داریم:

  • یک شعار واضح به سرعت ماموریت The Surfrider Foundations را خلاصه می کند تا هر کسی که در حال مرور است بتواند فوراً بفهمد که چه کاری انجام می دهد.

Race Forward به عدالت نژادی و حل مسائل پیچیده نژادی اختصاص دارد.

لینکدین می‌گوید که صفحاتی که روزانه پست می‌کنند، دو برابر تعامل دارند. اگر یک سازمان غیرانتفاعی کوچکتر هستید، 2 برابر در روز ممکن است در پهنای باند شما نباشد، بنابراین سعی کنید تا حد امکان فعال باشید.

بهترین پروفایل های لینکدین غیرانتفاعی: بنیاد surfrider درگیر پست های impace

2. مسابقه به جلو

محتوای آموزشی farmlink

  • نگاهی پنهانی به عملیات روزانه به حامیانش پیش نمایشی از عملیات می دهد و به آنها اجازه می دهد بدانند که هنوز فعال است.

برخی از سازمان‌های غیرانتفاعی ممکن است بودجه لازم برای پرداخت تبلیغات لینکدین را نداشته باشند، اما آنهایی که دارند می‌توانند از آنها بهره ببرند و از آنها برای ایجاد آگاهی و جذب افراد علاقه‌مند جدید استفاده کنند.

برای استفاده از آن باید کمی زمان بگذارید، اما در نهایت نتیجه خواهد داد. برای استفاده از این بخش به عنوان راهنمای ایجاد یک صفحه لینکدین برای غیرانتفاعی خود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بهترین پروفایل های لینکدین غیر انتفاعی: صفحه اصلی پروفایل لینکدین مسابقه به جلو

لینکدین یک پلتفرم ارزشمند برای استفاده غیرانتفاعی‌ها است، به‌ویژه زمانی که نوبت به یافتن افراد فعالی می‌شود که علاقه‌مند به ایجاد تفاوت برای دلایلی هستند که به آن اعتقاد دارند.

هنگامی که تمام اطلاعات خود را اضافه کردید، پیش نمایش صفحه خود را مشاهده کنید تا مطمئن شوید که از ظاهر آن راضی هستید و در صورت عدم رضایت، تغییراتی را اعمال کنید.

فارملینک درگیر شدن با جامعه

به سوی تو

بهترین پروفایل های لینکدین غیر انتفاعی: صفحه اصلی انجمن حیوانات بهترین دوستان

فارملینک روز به روز

  • پروژه فارملینک در بخش نظرات با جامعه درگیر می شود تا روابط خود را با افرادی که از هدف آن حمایت می کنند توسعه و تعمیق بخشد.

بهترین پروفایل های لینکدین غیرپروفایل: بهترین دوستان جامعه حیوانات که تاثیر کار خود را به اشتراک می گذارند

4. پروژه Farmlink

ایجاد یک صفحه لینکدین برای غیرانتفاعی خود به افراد علاقه مند به هدف شما کمک می کند تا شما را کشف کنند، درباره ماموریت شما بیاموزند و در پلتفرم با شما تعامل داشته باشند. همچنین در صورت ارسال فرصت های شغلی، می تواند به شما در جذب کارمندان جدید کمک کند.

گروه لینکدین روشی ارزشمند برای تعامل با افرادی است که به ماموریت شما علاقه مند هستند.

بهترین پروفایل های لینکدین غیرانتفاعی: شعار شرکت surfrider

  • صفحه «درباره ما» دارای اطلاعات مهمی است، از جمله شرح طولانی‌تر مأموریت آن و پیوندی به وب‌سایت شرکت خارجی تا افراد بیشتر بدانند.
  • به اشتراک گذاری تصاویر جذاب تاثیر رویدادها و برنامه های آن را نشان می دهد.

آنچه ما دوست داریم:

  • محتوای آموزشی به The Farmlink Project کمک می کند تا مخاطبان خود را در مورد پیشینه ماموریت خود و چرایی اهمیت آن آگاه کند.

لینکدین، قبل از هر چیز، یک پلت فرم حرفه ای شبکه سازی و اشتغال است. در نتیجه، این یک راه عالی برای شما برای به اشتراک گذاشتن فرصت های شغلی در سازمان های غیرانتفاعی خود با متخصصانی است که به دنبال نقش های جدیدی هستند که از قبل به شما و ماموریت شما علاقه مند هستند.

4. از کارکنان خود دعوت کنید تا در مورد شما صحبت کنند.

نحوه ایجاد یک صفحه لینکدین برای غیرانتفاعی: روی ایجاد صفحه شرکت + کلیک کنید

2. نوع صفحه خود را انتخاب کنید.

آنچه ما دوست داریم:

  • به اشتراک گذاری محتوا برای نشان دادن تأثیر کار خود به انجمن حیوانات بهترین دوستان کمک می کند تا دیگران را برای مشارکت و ایجاد تفاوت نیز تشویق کند.

اضافه کردن موقعیت مکانی خود نیز بسیار مهم است، بنابراین اگر افراد علاقه مند به کار داوطلبانه هستند، بدانند شما کجا هستید. یک عکس روی جلد منحصر به فرد می تواند توجه را به خود جلب کند.

بهترین پروفایل های لینکدین غیرانتفاعی: به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد رویدادهای آینده مسابقه دهید

  • ارسال فرصت‌های شغلی به Race Forward کمک می‌کند تا استعدادها را در پلتفرم جذب کند تا مردم بدانند که می‌توانند از این هدف حمایت کنند و تأثیر خود را با اشتغال بیشتر کنند.

به عنوان مثال، اگر یک کارمند پستی را در مورد یک رویداد آینده در نمایه خود به اشتراک بگذارد، ممکن است ارتباطات او با آن برخورد کند و برای شرکت در رویداد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازمان شما الهام بگیرد.

انجمن حیوانات بهترین دوستان به کاهش تعداد حیوانات خانگی بی خانمان اختصاص دارد.

می توانید از کارکنان خود دعوت کنید تا در مورد غیرانتفاعی شما در صفحه خود صحبت کنند تا با ارتباطات خود که هنوز در مورد شما نمی دانند، علاقه ایجاد کنید. این می تواند برای داوطلبان و کارکنان حقوق بگیر به طور یکسان اعمال شود.

برخی از ایده های محتوا برای اشتراک گذاری در لینکدین عبارتند از:

  • تصاویر و ویدیوهای رویدادها، مانند جمع آوری کمک های مالی، برای نشان دادن چگونگی پیشرفت رویدادها و الهام بخشیدن به دیگران برای مشارکت در آینده.
  • پیوندهایی به جمع آوری کمک های مالی یا سایر فرصت های اهدایی.
  • اطلاعاتی درباره رویدادها و برنامه‌های آتی، مانند فرصت‌های داوطلبانه.
  • محتوای آموزشی در مورد جایگاه غیرانتفاعی شما برای کمک به افراد برای یادگیری بیشتر در مورد هدف شما، چرایی اهمیت آن و چرایی نیاز آنها به مشارکت.
  • محتوایی که تأثیر شما را نشان می‌دهد، مانند نتایج پاک‌سازی ساحل.
  • نورافکن کارمندان تا مردم بتوانند درباره افرادی که عملیات شما را اجرا می کنند اطلاعات بیشتری کسب کنند.
  • فرصت های شغلی تا کسانی که علاقه مند به سرمایه گذاری زمان بیشتری برای هدف شما هستند، بتوانند این کار را انجام دهند.

بهترین پروفایل های لینکدین غیرانتفاعی: بنیاد surfrider

بهترین صفحات لینکدین غیرانتفاعی: پروفایل لینکدین پروژه فارملینک

می‌توانید بخش «درباره ما» را اضافه کنید، بیشتر به داستان خود و چگونگی پیدایش خود بپردازید، و حتی یک CTA برای فعال کردن خوانندگان و الهام بخشیدن به آن‌ها برای اقدام با هدف خود بگنجانید.

یک امتیاز به اشتراک گذاری محتوا این است که برای هر کسی در دسترس است که وقتی وارد صفحه شما شد، آن را در صفحه شما مشاهده کند.

2. یک گروه لینکدین ایجاد کنید

همه تبلیغات لینکدین دارای هدف، آگاهی، توجه یا تبدیل خاصی هستند، بنابراین می توانید یکی را انتخاب کنید که بهترین نیازهای شما را برآورده کند. همچنین می توانید معیارهای هدف گذاری خاص، قالب تبلیغاتی خاص و بودجه ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

وقتی راضی شدید، روی «ایجاد صفحه» کلیک کنید و توجه داشته باشید که از شما خواسته می‌شود قبل از اینکه صفحه فعال شود، تأیید کنید که نماینده مجاز سازمان غیرانتفاعی هستید.

6. داستان غیرانتفاعی خود را به اشتراک بگذارید.

شما می توانید محتوا را به اشتراک بگذارید و اعضا می توانند پست های خود را ایجاد کنند، تخصص تخصصی خود را به اشتراک بگذارند یا حتی در مورد تجربیات مثبت خود با سازمان غیرانتفاعی شما صحبت کنند. هنگامی که افراد در گروه شما تعامل دارند، می توانید با کسانی که علاقه مند به حمایت و ارتقای مأموریت شما هستند، روابط ایجاد کنید و ارتباطات عمیق تر کنید.

3. فرصت های شغلی را به اشتراک بگذارید.

یک راه عالی برای بهینه سازی حضور در لینکدین، یادگیری از سایر سازمان های غیرانتفاعی در این پلت فرم است. در زیر به چند نمونه عالی برای استفاده به عنوان الهام خواهیم پرداخت.

1. بنیاد Surfrider

فهرست مطالب:

نحوه ایجاد یک صفحه لینکدین برای یک سازمان غیرانتفاعی

این بخش راهنمای مفیدی برای ایجاد تبلیغات در لینکدین است.

بهترین پروفایل های غیرانتفاعی لینکدین

بعد از اینکه صفحه خود را ایجاد کردید، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد داستان خود اضافه کنید تا الهام بخشیدن به تعامل و کمک به افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما.

اکنون که صفحه خود را ایجاد کردید، بیایید به نحوه استفاده از آن بپردازیم.

نحوه استفاده از لینکدین برای سازمان های غیرانتفاعی

1. مطالب جالب را به اشتراک بگذارید.

یک راه عالی برای سازمان های غیرانتفاعی برای ایجاد تعامل و تعامل، اشتراک گذاری محتوا است. این به مردم کمک می کند تا در مورد عملیات، رویدادهای آینده و فرصت های داوطلبانه شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

تصویر برای 4

5. صفحه خود را پیش نمایش و راه اندازی کنید.

بنیاد Surfrider به حفظ اقیانوس های جهان اختصاص دارد.

تشویق دیگران برای پست کردن درباره شما به روشی واقعی نیز به شما کمک می کند اعتبار ایجاد کنید.

5. پاداش: از تبلیغات لینکدین استفاده کنید

دعوت به اقدام جدید



منبع

همچنین می توانید از LinkedIn.com شروع کنید، که اگر قبلاً یک نمایه لینکدین دارید، گزینه بسیار خوبی است. برای انجام این کار در نمایه خود، روی دکمه «کار» در هدر ناوبری ضربه بزنید و روی «ایجاد صفحه شرکت+» در پایین کلیک کنید.

آنچه ما دوست داریم:

  • این فیلم رویدادهای تبلیغاتی را به اشتراک می گذارد تا برای برنامه های آینده هیجان ایجاد کند.

تصویر برای 3

4. جزئیات شناسایی شرکت را اضافه کنید.

با این حال، پلتفرم‌هایی مانند LinkedIn می‌توانند برای سازمان‌های غیرانتفاعی عالی باشند، به‌ویژه برای ارتباط با افراد علاقه‌مند به هدف شما، الهام بخشیدن به آنها برای اقدام و حتی استخدام کارمندان جدید.

صفحات لینکدین ابزار اصلی پلتفرم برای ایجاد یک صفحه است. اگر از این سایت شروع می کنید، روی «ایجاد صفحه خود» در صفحه صفحات کلیک کنید.