امیدوارم از خواندن این پست وبلاگ لذت ببرید.
اگر می خواهید تیم من فقط بازاریابی شما را برای شما انجام دهد، اینجا را کلیک کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که برای دیدن آخرین نسخه Ubersuggest ممکن است مجبور شوید کش مرورگر خود را پاک کنید.
بک لینک ها چقدر برای کسب و کار آنلاین شما مهم هستند؟ طبق تحقیقات uSERP، 67 درصد از سئوکارانی که با آنها مصاحبه شده است معتقدند که تأثیر زیادی بر رتبه بندی موتورهای جستجوی خود دارند.

85 درصد همچنین معتقدند بک لینک ها تأثیر زیادی بر اعتبار برند آنها دارند، در حالی که 47.5 درصد می گویند ایجاد بک لینک به اندازه استراتژی محتوا مهم است.
علاوه بر این، 59 درصد می گویند که فکر می کنند بک لینک ها در آینده تأثیر بیشتری خواهند داشت.
نظرسنجیهای زیادی وجود دارد که اهمیت بک لینکها را نشان میدهد، که من را به یک سوال سوق میدهد: با توجه به اینکه بک لینکها چقدر برای موفقیت آنلاین شما مهم هستند، چگونه آنها را مشاهده میکنید و میبینید که سایت شما چگونه کار میکند؟
خوب، من با توسعه ابزار بک لینک، که به شما این امکان را می دهد و موارد دیگر، کار را آسان کرده ام.
برای افزودن ارزش بیشتر، ابزار تجزیه و تحلیل پیوند خود را در Ubersuggest ادغام کرده ام تا کاربران بتوانند به داده های اضافی دسترسی داشته باشند.
به نظر خوب میاد؟ اجازه دهید نحوه استفاده از آن را نشان دهم.
ابزار Backlinks چگونه کار می کند
اولین قدم این است که به صفحه فرود بروید و یک URL یا دامنه را در ابزار تجزیه و تحلیل پیوند من تایپ کنید.

سپس می خواهید نوع گزارش بک لینکی را که می خواهید تهیه کنید انتخاب کنید. همانطور که می بینید، 3 گزینه اصلی وجود دارد:
- URL: این گزارش اطلاعات بک لینک را فقط برای آن URL خاص می گیرد.
- Domain/*: این گزارش اطلاعات بک لینک را برای آن دامنه به استثنای زیر دامنه ها استخراج می کند.
- *Domain/*: این گزارش تمام اطلاعات بک لینک را برای آن دامنه، از جمله زیر دامنه ها، می کشد. این گزینه معمولاً بیشترین تعداد بک لینک را به شما می دهد.

هنگامی که متوجه شدید چه نوع پرس و جوی را می خواهید اجرا کنید، آن گزینه را انتخاب کرده و دکمه “ارسال” را فشار دهید. من از Neilpatel.com به عنوان مثال استفاده کردم و برای دریافت نتایج به ابزار بک لینک Ubersuggest یکپارچه رفت:

گزارش بک لینک ها
گزارش به شما نشان می دهد:
- امتیاز دامنه (اقتدار یک دامنه)
- تعداد کل بک لینک ها و تعداد آنها nofollow هستند
- دامنه های ارجاع جدید و گم شده
- تعداد دامنه های ارجاع دهنده
- بک لینک در طول زمان
در اصل، شما می توانید به سرعت عملکرد خود را در مقابل رقبای خود در چند ثانیه ببینید.
تجزیه و تحلیل لینک

هنگامی که یک گزارش بک لینک تهیه می کنید، لیست کاملی از URL هایی را نیز مشاهده خواهید کرد که به یک وب سایت پیوند دارند. بهطور پیشفرض، یک پیوند در هر دامنه نشان میدهد تا گزارش مفیدتر باشد. به این ترتیب، اگر شخصی 100 بار به شما لینک دهد، بهترین لینک را از آن سایت خواهید دید.

اگر میخواهید همه 100 پیوند از یک سایت را ببینید، دکمه «یک پیوند در هر دامنه» را بردارید.

به طور کلی، با فرض اینکه URL یا دامنه ای که به تازگی انتخاب کرده اید دارای بک لینک های زیادی باشد، هزاران و هزاران لینک را مشاهده خواهید کرد.
در هر ردیف، به شما ارائه می شود:
- عنوان منبع: عنوان صفحه ای که به URL/دامنی که جستجو کرده اید پیوند دارد چیست.
- صفحه هدف: جایی که پیوند به آن اشاره می کند. اگر یک URL را جستجو کنید، آنگاه به آن URL خاص اشاره می کند. اگر دامنه ای را جستجو کرده باشید، می توانید ببینید که پیوند آنها در آن دامنه به کجا اشاره می کند.
- Domain Authority: سایت لینک دهنده چقدر معتبر است؟ عدد بیشتر بهتر است.
- اعتبار صفحه: صفحه پیوند دهنده چقدر معتبر است؟ عدد بیشتر بهتر است.
- امتیاز هرزنامه: امتیاز MOZ که نشان میدهد آیا یک پیوند اسپم است یا خیر. هر چه درصد بیشتر باشد، احتمال اسپم بودن لینک بیشتر می شود.
- Anchor text: آیا پیوند حاوی کلمات کلیدی است؟ شما به راحتی می توانید این را از طریق ستون متن لنگر ببینید.
- اولین بار مشاهده شد: اولین بار کی این لینک را پیدا کردیم؟
- آخرین بازدید: آخرین بار کی خزیدیم و این پیوند را پیدا کردیم؟
فیلترینگ پیشرفته
هنگامی که به دنبال فرصت های پیوند خاص هستید، به خصوص اگر به دنبال دامنه یک رقیب هستید، ممکن است بخواهید از فیلترهای پیشرفته برای یافتن بهترین فرصت های پیوند استفاده کنید.

در اینجا نحوه عملکرد فیلترهای پیشرفته آورده شده است.
- کادر جستجو – در کادر، میتوانید هر کلمه یا عبارتی را تایپ کنید و هر URL، عنوان، یا متنی را که حاوی هر یک از آن کلمات باشد، میکشد. به این ترتیب، می توانید آنچه را که به دنبال آن هستید سریعتر پیدا کنید.
- Zone – اگر میخواهید فقط پیوندهایی با پسوندهای دامنه خاص را شامل یا حذف کنید، مانند .net، .com، .com.br، .co.uk، و غیره، میتوانید این کار را با فیلتر منطقه انجام دهید.
- دامنه ارجاع – اگر میخواهید پیوندهایی را که از یک دامنه خاص وارد میشوند را شامل یا حذف کنید، این گزینه فیلتری است که میتوانید استفاده کنید.
- Anchor – اگر میخواهید پیوندها را با یک متن لنگر خاص پیدا کنید، یا پیوندهایی با یک متن لنگر خاص را حذف کنید، میتوانید با این گزینه فیلتر این کار را انجام دهید.
در نهایت، اگر میخواهید دادهها را به روشهای پیشرفتهتری برش دهید، همیشه میتوانید روی دکمه «صادرات به CSV» کلیک کنید و با دادهها بازی کنید.
پیوندها همه جا هستند
همانطور که می دانید، در Ubersuggest می توانید یک URL وارد کنید. با توجه به این به روز رسانی، ما داده های پیوند را در چندین گزارش یکپارچه کرده ایم.
در گزارش نمای کلی تحت عنوان «تجزیه و تحلیل ترافیک»، کلمات کلیدی ارگانیک و ترافیک ارگانیک ماهانه، اعتبار دامنه، و بک لینکها را دریافت میکنید، از جمله بدون لینک دنبال کردن.

ابزار بک لینک Ubersuggest همچنین دارای ویژگی «صفحات برتر بر اساس ترافیک» است.
اگر با گزارش Top Pages آشنا نیستید، محبوب ترین صفحات را برای هر دامنه نشان می دهد.

متوجه خواهید شد که میتوانید ببینید چند بازدیدکننده به هر URL میروند و اگر روی «مشاهده همه» در زیر برآورد کلیک کنید. با بازدید، فهرستی از کلمات کلیدی را خواهید دید که ترافیک را به آن URL هدایت می کنند.
اگر روی “مشاهده همه” در زیر بک لینک ها کلیک کنید، همه URL هایی را خواهید دید که به آن صفحه پیوند دارند.

سوالات متداول
بک لینک چیست؟
هنگامی که یک وب سایت به وب سایت شما پیوند می دهد، بک لینک ایجاد می کنید. این به عنوان یک لینک ورودی نیز شناخته می شود.
هنگامی که یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک می شود، در واقع اعتبار آن سایت را تضمین می کند و می گوید که معتقد است محتوا ارزش خواندن دارد. بک لینک ها یک فاکتور مهم رتبه بندی برای موتورهای جستجو مانند گوگل هستند زیرا به آنها کمک می کنند تا مشخص کنند کدام وب سایت ها معتبرتر هستند.
ابزار تجزیه و تحلیل بک لینک رایگان می تواند به شما کمک کند تا نمایه بک لینک خود را درک کنید و اینکه کجا می توانید پیشرفت کنید.
چگونه می توانید بک لینک های رقبای خود را پیدا کنید؟
می توانید از ابزارهای مختلفی مانند Moz یا Semrush استفاده کنید. ابزار بک لینکهای من طیف وسیعی از ویژگیها از جمله تخمینهای ترافیک ارگانیک، بک لینکها و کلمات کلیدی را ارائه میدهد.
نمایه بک لینک به چه معناست؟
به چند بک لینک نیاز دارم؟
به طور کلی، 60-100 فوق العاده است، 40-50 خوب است، و اگر شما 40 یا کمتر داشته باشید، می توانید بهتر عمل کنید.
نتیجه
امیدوارم از ابزار Ubersuggest Backlinks Tool خوشتان بیاید. برای ساختن آن زمان، انرژی و پول زیادی صرف کردم.
شما می توانید هر تعداد دامنه و URL را که می خواهید جستجو کنید، چه از سایت خود و چه از سایت رقیب خود. به Backlinks بروید و شروع به تایپ دامنه ها و URL ها کنید.
نظر شما در مورد ابزار Neil Patel Backlinks چیست؟ لطفاً نظرات خود را به من اطلاع دهید یا اگر اشکالی پیدا کردید، نظرات خود را به من اطلاع دهید.
PS: همچنین می توانید از طریق Ubersuggest به گزارش Backlinks دسترسی داشته باشید.
PPS: اگر درباره ابزار Ubersuggest Backlinks Tool به مردم بگویید و آن را به اشتراک بگذارید، واقعا متشکر می شوم.

ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
یک تماس رزرو کنید