نکته کلیدی در اینجا این است که الگوی دیگر خود را که برای شروع استفاده کرده اید بازنویسی نکنید. در عوض، کار خود را به عنوان یک ذخیره کنید گزارش جدید.
یک میانبر برای گزارش خود ایجاد کنید
در حالی که ممکن است همه اینها شبیه به آنچه در یونیورسال آنالیتیکس به آن عادت کرده اید به نظر برسد، عملکرد این دو کاملاً متفاوت است.
اگر به اطلاعات بیشتری در مورد نحوه بهترین استفاده از ویژگی های گزارش صفحه فرود GA4 خود نیاز دارید، یا اگر چیزی درست به نظر نمی رسد، فقط تماس بگیرید و تیم من در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
Google Analytics 4 آخرین نسخه یکی از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل وب در بازار است.
از آنجا، باید بتوانید در میان گزینهها پیمایش کنید تا زمانی که یکی از آنها را با برچسب پیدا کنید صفحه فرود. روی آن کلیک کنید و صفحات فرود به ابعاد اصلی شما اضافه خواهند شد.
اگر قبلاً نمی دانید، ابعاد اساساً عناوین یا دسته بندی های کیفی هستند که توسط GA4 اندازه گیری می شوند. وقتی انتخاب می کنید کسب ترافیک، GA4 گزارشی را به صورت خودکار با استفاده از گروه بندی کانال پیش فرض جلسه بعد، ابعاد، اندازه.
GA4 خودکار نیست. خوشبختانه، تنها چند مرحله طول می کشد تا راه اندازی GA4 خود را انجام دهید.
ایجاد گزارش صفحه فرود در GA4
به جای کلیک کردن بر روی ابعاد، این بار انتخاب کنید معیارهای.
اگر هدف شما تکرار گزارش UA تا حد ممکن است، باید چند مرحله دیگر را دنبال کنید.
متریک ها را سفارشی کنید
همه معیارهای تعامل یکسان ایجاد نمی شوند. همانطور که با تنظیم GA4 بیشتر آشنا می شوید، تمام داده های موجود در نوک انگشتان خود را بررسی کنید تا تعیین کنید کدام داده بیشترین کمک را به شما می کند. شما هرگز نمی دانید چه بینش های جدیدی را کشف خواهید کرد!
از صفحات فرود که به خوبی کار می کنند استفاده کنید. هر زمان که یک صفحه فرود دارای نرخ کلیک و تعامل بالایی باشد، باید به دنبال راه هایی برای استفاده از آن شتاب باشید.
بزرگترین تفاوت بین UA و GA4 در نحوه جمع آوری و سازماندهی داده ها است. در حالی که اولی تعاملات کاربر را در “جلسات” مسدود شده با زمان گروه بندی می کند، GA4 هر تعامل کاربر را به عنوان رویداد خود ردیابی می کند.
گزارش های صفحه فرود GA4 باید به صورت دستی تولید شوند. خبر خوب این است که می توانید گزارش صفحه فرود از پیش تعیین شده خود را ایجاد کنید، بنابراین لازم نیست هر بار که به اطلاعات نیاز دارید همه آن را تنظیم کنید.
منتظر نمانید تا سرانجام UA در سال 2023 برای همیشه به سطل دست پیدا کند. اکنون درباره GA4 بیاموزید تا به راحتی گزارش هایی را که بیشترین اهمیت را دارند ایجاد کنید. باید در اسرع وقت ردیابی GA4 خود را ایجاد کنید تا حداکثر دادههای ممکن برای مقایسه برای گزارشگیری داشته باشید.
تغییر می تواند دشوار باشد. برای پیشی گرفتن از منحنی چه اقداماتی انجام می دهید؟
برای ایجاد یک صفحه فرود سفارشی در GA4 مطابق با نیازهای تحلیلی خود، روی نماد مداد کوچک در گوشه سمت راست بالای پنجره کاربر کلیک کنید.
با غروب آفتاب Universal Analytics (UA) در افق 2023، یادگیری نحوه ایجاد گزارش صفحه فرود Google Analytics 4 (GA4) بیش از همیشه مهم است.
از اینجا می توانید معیارهایی را که مطابق با نیازهای شما هستند اضافه و حذف کنید. برای گزارش صفحه فرود به سبک UA، معیارهای زیر را انتخاب کنید:
- جلسات
- کاربران جدید
- نرخ تعامل
- میانگین زمان نامزدی
- تعداد رویداد
- تبدیل ها
یک خلاصه کارت جدید ایجاد کنید
برای ایجاد یک خلاصه کارت جدید، به سادگی بر روی آن کلیک کنید یک کارت جدید ایجاد کنید از آنجا، میتوانید کارت را برای انتخاب ابعاد، معیارها و سبک تجسم خاص سفارشی کنید.
الگوی جدید خود را ذخیره کنید
هنگامی که گزارش صفحه فرود GA4 خود را اجرا می کنید، مراقب صفحاتی باشید که تعداد بازدیدهای کمی دارند، یا بدتر از آن، تعامل ضعیفی دارند. اینها زمینه های رشد برند شما هستند.
به یاد داشته باشید، قصد ما این است که تا حد امکان سریع و آسان گزارش های صفحه فرود GA4 را تهیه کنیم.
با گزارش صفحه فرود در GA4، میتوانید مسیر دیجیتالی را که مشتریانتان در امتداد محتوای برندتان طی میکنند دنبال کنید.
یک تماس رزرو کنید