همچنین میتوانید روی «دوستان نزدیک» کلیک کنید، اگر فقط یک گروه انتخابی میخواهید استوری شما را مشاهده کند. در آخر، اگر روی فلش سمت راست کلیک کنید، گزینههای دیگری برای اشتراکگذاری پست از طریق DM یا با دوستان نزدیک خود خواهید دید.
اینستاگرام به شما امکان می دهد تا با استفاده از قابلیت ارسال مجدد بومی خود، حلقه ها و پست های کاربران دیگر را در استوری اینستاگرام خود ارسال کنید. با این حال، محدودیتهای خود را دارد: به شما اجازه نمیدهد در هیچ بخش دائمی از نمایه اینستاگرام خود، از جمله فید، حلقهها یا ویدیوهایتان، مجدداً پست کنید.
برای اینکه بیشترین تعامل ممکن را داشته باشید و بازپست را با برند خود هماهنگ کنید، داستان را با متن و عناصر دیگر تقویت کنید. حتی می توانید یک پیوند یا یک تماس برای اقدام اضافه کنید. در اینجا نحوه سفارشی کردن استوری اینستاگرام خود را بیاموزید.
کلیک پست را به استوری خود اضافه کنید یا حلقه را به داستان خود اضافه کنید.
4. برای نمایش و پنهان کردن عنوان پست ضربه بزنید.
توجه: همچنین میتوانید استوریهای افراد دیگر را بازنشر کنید، تا زمانی که در آنها تگ شده باشید. می توانید کسانی را که در استوری خود از شما نام برده اند در پیام های مستقیم خود بیابید.
2. روی نماد هواپیمای کاغذی روی پست یا حلقه کلیک کنید.
6. برای اشتراکگذاری، روی «داستان شما» کلیک کنید.
این مقاله در ابتدا در نوامبر 2020 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی موجود در بازار است. با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، برندهایی که سایت را در استراتژی بازاریابی ادغام می کنند می توانند به مخاطبان بیشتری دست یابند و در سایر کانال های رسانه های اجتماعی سریعتر دیده شوند.
منبع تصویر
پس از گرفتن اسکرین شات، به اکانت اینستاگرام خود بازگردید. روی “دکمه پست جدید” در سمت راست بالای صفحه اینستاگرام خود (علامت مثبت داخل مربع) ضربه بزنید.
برای اینستاگرام برای iOS یا اندروید. این برنامه مستقیماً با اینستاگرام ادغام می شود تا بتوانید محتوای سایر کاربران اینستاگرام را از دستگاه تلفن همراه خود به اشتراک بگذارید.
هنگامی که میخواهید یک حلقه را به اشتراک بگذارید، گزینههای مشابهی ظاهر میشوند.
در اینجا نحوه انجام آن آمده است.
1. عکسی را در اینستاگرام که میخواهید مجدداً ارسال کنید پیدا کنید و با تلفن خود اسکرین شات بگیرید.
به یاد داشته باشید که شما فقط می توانید محتوای کاربران و برندهای دارای پروفایل عمومی را بازنشر کنید.
در اینجا نحوه ظاهر محصول نهایی آمده است:
در حالی که اینستاگرام به شما اجازه نمیدهد پستها را مستقیماً در فید دائمی خود به اشتراک بگذارید، میتوانید آن را به یکی از نکات برجسته خود اضافه کنید، که برای همیشه در نمایه شما باقی میماند. در اینجا نحوه ایجاد نکات برجسته را بیاموزید.
روش اسکرین شات به سایر وب سایت ها نیازی به ارسال مجدد در اینستاگرام ندارد. ارزشی ندارد که این روش فقط برای ارسال مجدد عکس ها کار می کند نه فیلم ها.
به خاطر داشته باشید که تلفن شما از هر چیزی که روی صفحه نمایش شما است، نه فقط عکسی که می خواهید دوباره ارسال کنید، اسکرین شات می گیرد. بنابراین، آماده باشید که کناره های اسکرین شات را برش دهید تا فقط تصویری را که می خواهید با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید، ثبت کنید.
در بالا، پیشنمایش پست خود را به همراه فضایی برای زیرنویس خواهید دید. می توانید انتخاب کنید که افراد یا سازمان ها را برچسب گذاری کنید و یک مکان اضافه کنید.
7. روی اشتراک کلیک کنید.
ابتدا محتوای مناسب را برای اشتراک گذاری با فالوورهای خود پیدا کنید. شما می توانید این کار را از طریق چندین راه انجام دهید:
پست را مانند هر پست اینستاگرام دیگری ویرایش و فیلتر کنید.
5. یک نقل قول اضافه کنید.
اگر میخواهید پستی را به فید دائمی خود اضافه کنید و به سازنده اصلی اعتبار دهید، در بخشهای بعدی نحوه انجام این کار را بخوانید. در حال حاضر، بیایید بیاموزیم که چگونه می توانید محتوا را در استوری خود مجدداً ارسال کنید و آن را به نکات برجسته خود اضافه کنید.
1. به پست، حلقه یا ویدیویی که میخواهید دوباره ارسال کنید بروید.
یک پاپ آپ با چندین گزینه ظاهر می شود. اگر پستی را به اشتراک میگذارید، میتوانید آن را به استوری خود اضافه کنید، به پوستر پاسخ دهید (اگر آنها اجازه پاسخ را میدهند)، یا پست را از طریق پیام مستقیم برای هر کسی که اخیراً پیام دادهاید ارسال کنید.
7. پست به اشتراک گذاشته شده را به نکات برجسته خود اضافه کنید.
قیمت: رایگان با خریدهای درون برنامه ای
اگر نمایه اینستاگرام برند شما از راهنمای سبک برند متمایز پیروی می کند، Repost می تواند به شما کمک کند پست های مجدد خود را سفارشی کنید تا به این دستورالعمل ها پایبند باشند. کاربران میتوانند از میان بیش از 50 سبک متن مختلف و هنر نمادها برای ایجاد زیرنویسهای چشم نواز برای جلب توجه بیشتر، انتخاب کنند.
2. پاسخ دهید
بعد از اینکه عکس را به دلخواه برش دادید یا اندازه آن را تغییر دادید (با فشار دادن تصویر و سپس باز کردن انگشتانتان)، روی «بعدی» در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
4. فیلترهای دلخواه خود را ویرایش و اضافه کنید.
در اینجا یک مثال از یک لوازم التحریر به نام MARK+FOLD آورده شده است:
نه تنها این تصویر احتمالاً برای مشتریان Warby Parker جذاب است، بلکه در نهایت کار بازاریابان Warby Parker را آسانتر کرده است – آنها نیازی به ایجاد آن محتوا در داخل خود نداشتند.
به عبارت دیگر، اینستاگرام فقط به شما اجازه می دهد تا به طور موقت محتوای شخص دیگری را حداکثر به مدت 24 ساعت به اشتراک بگذارید. اگر میخواهید آن را برای همیشه نگه دارید، میتوانید آن را به استوری هایلایت اینستاگرام اضافه کنید.
برای iOS: دکمه های هوم و قفل را به طور همزمان فشار دهید تا صفحه نمایش شما چشمک بزند.
برای اندروید: دکمه های خواب/بیداری و کاهش صدا را به طور همزمان فشار دهید تا صفحه نمایش شما چشمک بزند.
2. روی دکمه پست جدید ضربه بزنید.
برای اینستاگرام برای iOS یا اندروید. Reposta برای اینستاگرام روشی ساده برای ارسال مجدد عکس ها و ویدیوهای مورد علاقه خود در اینستاگرام و در عین حال اعتبار دادن به پوستر اصلی است.
علاوه بر این، محتوای ایجاد شده توسط کاربر (UGC) عملکرد فوق العاده ای دارد. در حقیقت، 90% از مصرف کنندگان می گویند که UGC نسبت به ایمیل های تبلیغاتی و حتی نتایج موتورهای جستجو تاثیر بیشتری بر تصمیمات خرید آنها دارد.
در این پست، ما متفاوت را به شما نشان خواهیم داد رایگان روش های ارسال مجدد در اینستاگرام در چند مرحله ساده. اما قبل از غواصی، اجازه دهید در مورد اینکه چرا ارسال مجدد در اینستاگرام می تواند به برند شما کمک کند، بحث کنیم.
چرا برند شما باید در اینستاگرام بازنشر کند؟
در مرحله بعد، باید پیش نویس داستان خود را ببینید.
اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی قدرتمند برای کمک به افزایش دسترسی به برند و هدایت کسب و کار جدید است، اما اشتراکگذاری مداوم محتوایی که برای رشد بلندمدت تعامل خود به آن نیاز دارید میتواند زمانبر و پرهزینه باشد – به همین دلیل است که باید یاد بگیرید که چگونه برای ارسال مجدد در اینستاگرام
هیچ برنامهای وجود ندارد که برای ارسال مجدد با استفاده از این فرآیند نیاز به دانلود داشته باشید، در عوض میتوانید URL را کپی و جایگذاری کنید تا ویدیو، عکس، حلقه یا داستانها را بارگیری کنید تا از طریق رایانه دوباره ارسال کنید.
پست های اینستاگرام مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید
در داستانها، باید همان بهترین روشهایی را که برای اشتراکگذاری یک پست دنبال میکنید، دنبال کنید. اگر شخص را نمیشناسید و گمان میکنید محتوایی که میخواهید دوباره به اشتراک بگذارید ممکن است دارای مجوز باشد، ابتدا اجازه بخواهید. در صورت امکان به پوسترهای اصلی اعتبار بدهید.
نحوه ارسال مجدد در اینستاگرام با استفاده از اسکرین شات
از پست اینستاگرامی که می خواهید استفاده کنید یک اسکرین شات بگیرید.
روی دکمه پست جدید واقع در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید، پست را انتخاب کنید.
ارسال مجدد در اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا تاییدات برند مشتریان، وفاداران به برند و کارمندان خود را برجسته کنید. UGC معمولاً قابل اعتمادتر در نظر گرفته می شود زیرا یک مصرف کننده با تبلیغ محصول یا خدمات شما چیزی به دست نمی آورد (مگر اینکه یک تبلیغ باشد) – آنها فقط این کار را انجام می دهند تا به مخاطبان خود بگویند که محصول شما را دوست دارند.
نحوه ارسال مجدد در اینستاگرام
منبع تصویر
پس از تکمیل سفارشی کردن پست با گزینه های بالا، روی اشتراک گذاری در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. پست به صورت زنده خواهد بود.
در Reels، بین دکمه Comment و سه نقطه قرار خواهد گرفت.
5. متن، برچسب، هشتگ و عناصر دیگر را اضافه کنید.
نکته حرفه ای: هنگام ارسال مجدد محتوا از طریق اسکرین شات، مطمئن شوید که مالک محتوای اصلی را به درستی برچسب گذاری کرده اید یا به آن اعتبار می دهید یا در داستان خود با پیوند دادن به حساب آنها یا در توضیح یک پست یا حلقه.
بهترین برنامه ها برای ارسال مجدد در اینستاگرام
1. ارسال مجدد: پست ها، داستان ها، حلقه ها
DownloadGram به کاربران شبکه های اجتماعی امکان می دهد کپی هایی با وضوح بالا از محتوا را دانلود کنند تا از حساب های خود در کانال هایی مانند اینستاگرام و توییتر بازنشر کنند.
ارسال مجدد شامل نقل قول نخواهد شد، بنابراین پیشنهاد می کنیم با تایپ کردن “@ +” یکی را اضافه کنید [username]” برای اعتبار دادن به پوستر اصلی با عکسی که دوباره منتشر می کنید.
6. یک عنوان اضافه کنید.
وقت آن است که بازنشر خود را به پایان برسانید. در پایین، روی دکمهای که در پایین میگوید «داستان شما» کلیک کنید. این به طور خودکار آن را بدون نیاز به اقدام اضافی به اشتراک می گذارد.
وقتی چیزی را پیدا کردید که میخواهید دوباره در اینستاگرام پست کنید، به سادگی URL اشتراکگذاری را کپی کنید و Reposta را باز کنید. سپس در Reposta، میتوانید علامت انتساب را قرار دهید و رسانه ارسالشده مجدداً به اینستاگرام ارسال کنید.
3. دانلود Gram
قیمت: رایگان
3. در منوی پاپ آپ، روی «افزودن پست به استوری خود» کلیک کنید.
شما می توانید عنوان را نشان دهید یا پنهان کنید. به سادگی روی پست ضربه بزنید تا بین این دو جابجا شوید.
و با چنین مخاطبانی، شما می خواهید به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا پست کنید – اما این می تواند زمان، تلاش و منابعی را ببرد که ممکن است هنوز با بودجه شما سازگار نباشد. از آنجایی که بیشتر بازاریابان بین 3 تا 4 بار در هفته پست میگذارند، باید مقداری از محتوا را برای پاسخگویی به تقاضا داشته باشید.
قیمت: رایگان
اکنون که نحوه ارسال مجدد در اینستاگرام را یاد گرفتید، می توانید پروفایل خود را با محتوایی که از دوستان، خانواده و برندها تهیه شده است متنوع کنید. برای اشتراکگذاری سریع و آسان محتوای مورد علاقهتان، از روشهای بالا استفاده کنید – حتماً منبع پست اصلی را ذکر کنید.
3. اندازه عکس را در برنامه تغییر دهید.
سپس «پست» را انتخاب کنید (گزینههای دیگر عبارتند از «داستان» «قرارها» یا «زنده»).
در عکسها و ویدیوها، دکمه در کنار دکمههای لایک و نظر قرار میگیرد.
به عنوان مثال، قدرت Warby Parker را در بازنشر این تصویر خنده دار از یکی از مشتریان خود، @cjronson در نظر بگیرید: