رایان رینولدز نگاهی اجمالی به بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می دهد


به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

رایان رینولدز نشان می دهد که چگونه بازاریابان می توانند از ChatGPT در تبلیغات موبایلی نعناع تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده کنند.

ابزار هوش مصنوعی ChatGPT مرکز بحث های آنلاین بوده است، زیرا هنوز ناشناخته های زیادی در مورد استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد.

آیا اخلاقی است؟ آیا مشاغل را حذف می کند؟ بازاریابان چگونه می توانند از آن به نفع خود استفاده کنند؟

رایان رینولدز در آخرین تبلیغ خود برای Mint Mobile پاسخی بالقوه به دومی ارائه می دهد.

در این ویدیو، رینولدز معیارهای تبلیغات ارائه شده به ChatGPT را به اشتراک می گذارد و اسکریپت تولید شده توسط هوش مصنوعی را مستقیماً روی دوربین می خواند. او این مطالعه را به پایان می‌رساند و این فناوری را «کمی ترسناک، اما قانع‌کننده» می‌نامد.

رینولدز با پرش سریع به موضوعات پرطرفدار از طریق شرکت رسانه ای خود Maximum Effort غریبه نیست. نمونه های گذشته عبارتند از:

  • تبلیغ Aviation Gin در سال 2019 که به عنوان پاسخی به جنجال بدنام همسر Peloton عمل کرد، بلافاصله پس از انتشار تبلیغات اصلی منتشر شد.
  • تبلیغ پلوتن ۲۰۲۱ با بازی بازیگر کریس نوث تنها چند روز پس از کشته شدن کاراکترش آقای بیگ در ریبوت «جنس و شهر» به نام «و درست مثل آن…» پخش شد. سوار بر پلوتن

بازگشت به Mint Mobile.

اگرچه ما نمی دانیم که آیا رینولدز واقعاً از ChatGPT برای تولید اسکریپت Mint Mobile استفاده کرده است یا خیر، این ویدئو نگاهی اجمالی به نحوه استفاده بازاریابان از ابزارهای هوش مصنوعی برای ساده کردن تلاش های خود ارائه می دهد و توضیح می دهد که چگونه بسیاری از مردم در مورد امکانات هوش مصنوعی احساس می کنند – کمی وحشت زده هستند اما مجبور.

قطعات بازاریابی

آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.

بازاریابی رسانه های اجتماعی به گفته امیلی در پاریسمنبع تصویر

خود را اصلاح کنید استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی با یکی از این توصیه های مبتنی بر داده ها.

متا هدف گذاری تبلیغات را برای کاربران نوجوان محدود می کند.

هر چند وقت یکبار باید در شبکه های اجتماعی پست بگذارید؟ وبلاگ HubSpot آزمایشی را برای کشف این موضوع انجام داد.

اینفلوئنسر مارکتینگ: بیش از 30 آمار کلیدی که باید در سال 2023 بدانید.

TikTok یک پورتال مدیر استعداد راه اندازی کرد تا به تسهیل معاملات برند در داخل پلت فرم کمک کند.

آیا بازاریابان قصد خروج دارند؟ توییتر در سال 2023؟ در اینجا چیزی است که یک نظرسنجی جدید می گوید.

دعوت به اقدام جدید



منبع