رضایت کارمندان به طور قابل توجهی بر نتیجه کسب و کار شما تأثیر می گذارد، بنابراین ضروری است که بدانید آنها چه کسانی هستند، برای چه چیزی ایستاده اند و از کارفرمایان خود چه می خواهند. داشتن این اطلاعات همچنین حفظ آنها را آسان تر می کند، چه در دوره شکوفایی اقتصادی یا عدم اطمینان.
افرادی که در نقش فعلی خود باقی می مانند به دلیل دستمزد رقابتی، داشتن تعادل بین کار و زندگی سالم، و داشتن یک برنامه کاری انعطاف پذیر، این کار را انجام می دهند، و کسانی که قصد ترک را دارند به دلیل رقابتی نبودن پرداخت، فرسودگی شغلی را تجربه می کنند و این کار را نمی کنند. از طرف مدیریت احساس حمایت کنید
بیش از نیمی از پاسخ دهندگان همچنین گفتند که می خواهند برای شرکت هایی با فرهنگ کاری متنوع و فراگیر کار کنند. راههای ارزشمند برای صحبت با این تمایل و کمک به کارکنان که در محل کار دیده میشوند، ارائه گروههای منابع کارمند به افراد برای یافتن جامعه و تشویق عادات تعادل بین کار و زندگی است.
در مورد رضایت شغلی، 70 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی گفته اند که از شغل فعلی خود راضی هستند و 12 درصد ناراضی هستند.
مصرفکنندگان همچنین میخواهند کسبوکارهایی که برای آنها کار میکنند بفهمند چه چیزی در نحوه کارشان برایشان مهم است و 65 درصد از افراد مورد بررسی گفتند که میخواهند احساس کنند با کاری که انجام میدهند تأثیر مثبتی دارند.
احساس مصرف کنندگان در مورد کار در سال 2022
دو سال گذشته تغییراتی را در نیروی کار ایجاد کرده است، به خصوص وقتی صحبت از نحوه انجام کار افراد و محل انجام کارشان می شود.
با وجود اینکه مردم در حال بازگشت به دفتر هستند، 54 درصد از کارگران دورکار و هیبریدی انتظار دارند که بتوانند به مدل دلخواه خود ادامه دهند و بیش از نیمی از آنها در صورت نیاز به بازگشت تمام وقت به دفتر کار خود را ترک خواهند کرد.
به عنوان مثال، متا، توییتر و اوبر چند شرکتی هستند که فرآیند استخدام خود را به روز کرده اند. دارا خسروشای، مدیر عامل اوبر، گفت که استخدام به یک امتیاز تبدیل خواهد شد و این کسب و کار “در مورد زمان و مکان اضافه کردن تعداد کارمندان خود به صورت سنجیده عمل خواهد کرد.”
اگرچه هیچ اعلامیه رسمی در مورد رکود وجود ندارد، کسب و کارهایی که برای بی ثباتی اقتصادی بالقوه آماده می شوند، احتمالا تصمیماتی اتخاذ خواهند کرد که دارایی ها را حفظ کنند. این تضمین می کند که پول کافی برای سرپا نگه داشتن شرکت وجود دارد و بسیاری از این تصمیمات باعث ایجاد تغییراتی در سرمایه گذاری ها، بودجه و حتی در نیروی کار و شیوه های استخدام می شود.
نلا ریچاردسون، اقتصاددان ارشد در ADP و یکی از مدیران موسسه تحقیقاتی ADP، میگوید که در مواجهه با رکود احتمالی، شرکتها باید بیشتر روی افراد خود سرمایهگذاری کنند تا در بازار رقابت کنند.
علاوه بر این، در طول همهگیری COVID-19، مردم میخواستند کسبوکارها از اهدافی خارج از محل کار حمایت کنند که به بهبود جامعه کمک میکند، مانند افرادی که به دلیل بسته شدن مشاغل از کار بیکار میشوند – رکود اقتصادی میتواند باعث همان مسائلی شود که کارکنان به آن علاقه دارند.
درک کارکنان شما بسیار مهم است
به عنوان مثال، کارگران ممکن است در محیط کار خود به دنبال حمایت بیشتری باشند، چه از جانب مدیران، ارتباط با افرادی مانند آنها در گروه های منابع کارمند، یا داشتن تعادل بین کار و زندگی سالم.
اگر میخواهید درباره گرایشهای مصرفکننده و ترجیحات آنها برای چیزهایی مانند مکانهایی که ترجیح میدهند خرید کنند یا احساسی که در مورد ارزهای دیجیتال و NFT دارند بیشتر بدانید، گزارش وضعیت وضعیت مصرفکننده را بررسی کنید.
در این پست، دادههای جدیدی از گزارش وضعیت مصرف کننده HubSpot را مورد بحث قرار میدهیم که نشان میدهد مصرفکنندگان دقیقاً چه احساسی نسبت به کار در سال 2022 دارند و چه انتظاراتی از کارفرمایان خود دارند.
در سال 2022، مصرفکنندگان میخواهند که کسبوکارها به ارائه مدلهای کار از راه دور و ترکیبی ادامه دهند که در سال 2020 محبوبیت بیشتری پیدا کرد. نظرسنجی وضعیت روند مصرفکننده نشان داد که 40 درصد از پاسخدهندگان به صورت تمام وقت یا تقریباً تمام وقت در دفتر هستند، 32 درصد. در نقش های دور و 28 درصد در نقش های ترکیبی هستند.
با این حال، اگر قرار بود وارد رکود شویم، وضعیت اشتغال می تواند به سرعت تغییر کند. بنابراین، بهترین راه برای راضی نگه داشتن کارکنان، درک نیازهای آنها و آنچه در نیروی کار می خواهند است. بسیاری از روندها در نظرسنجی وبلاگ HubSpot ممکن است حتی بحرانی تر شوند زیرا بی ثباتی اقتصادی می تواند استرس زا باشد.
با در نظر گرفتن این موضوع، بی ثباتی اقتصادی بالقوه می تواند ظاهر این روندها را تغییر دهد. بیایید به معنای این موضوع بپردازیم.
چگونه رکود می تواند بر روند نیروی کار امروز تأثیر بگذارد؟
تغییرات اقتصادی همچنین می تواند به این معنی باشد که مشاغل در مورد نحوه کار کارکنان سختگیرتر هستند. با این حال، حتی اگر شرکتها سختگیرتر باشند، مصرفکنندگان احتمالاً تمایل خود به انعطافپذیری را تغییر نمیدهند – حتی ممکن است برخی تمایل بیشتری به کار از راه دور یا ترکیبی داشته باشند، اگر این به معنای کاهش هزینهها برای مواردی مانند مراقبت از کودک یا حملونقل باشد.