روند تأثیرگذاری بر اینفلوئنسر مارکتینگ به چه معناست؟


به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

خالق محتوا در روند نفوذ زدایی شرکت می کند

آیا تأثیرگذاری در راه خروج است؟

در هفته‌های اخیر، روند جدیدی به نام نفوذ زدایی با هشتگ #deinfluencing که بیش از 160 میلیون ویدیو را جمع‌آوری کرده است، TikTok را تحت تأثیر قرار داده است.

ویدئوهای اولیه ضد نفوذی که در ژانویه منتشر شد، کاربران رسانه‌های اجتماعی را در مورد محصولات ویروسی صحبت می‌کردند که برای جلوگیری از مصرف بیش از حد توصیه نمی‌کردند. اکنون که اصطلاح de-influencing محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، تقریباً برای هر بخش ویدیوهایی تحت هشتگ وجود دارد که شامل موارد زیر است:

چه چیزی باعث شک و تردید در مورد تأثیرگذاری می شود؟

برای شروع، تورم بالا و عدم اطمینان اقتصادی مردم را وادار می کند تا در هزینه های خود محتاطانه عمل کنند.

همچنین نگرانی هایی در مورد صحت توصیه های اینفلوئنسر وجود دارد. اخیراً، خالق محبوب Mikayla Nogueira متهم به استفاده از مژه مصنوعی در یک ویدیوی حمایت شده برای تبلیغ ریمل L’Oréal شد. این حادثه که به آن MascaraGate گفته می‌شود، در فضای مجازی منتشر شد و کاربران را متعجب کرد که آیا می‌توانند به نظرات اینفلوئنسرهایی که از پیشنهاد محصولات سود مالی می‌برند اعتماد کنند.

بنابراین آیا این بدان معناست که اینفلوئنسر مارکتینگ دیگر موثر نیست؟ نه دقیقا.

در TikTok، این روند به سرعت از ویدیوهایی که می‌گویند «کمتر بخر» به ویدیوهایی که می‌گویند «این را بخر، نه آن» را تغییر داده است. ویدیوی زیر با بیش از 730 هزار بازدید نمونه بارز این موضوع است، جایی که سازنده گزینه‌هایی را برای مواردی که توصیه نمی‌کند ارائه می‌دهد.

در نهایت، قدرت اینفلوئنسر مارکتینگ در میزان اعتماد مخاطبان به سازندگانی که دنبال می‌کنند و برندهایی که تبلیغ می‌کنند نهفته است. برای برخی، عمل “نفوذ زدایی” را می توان به عنوان یک استراتژی برای ایجاد اعتماد با مخاطبان قبل از تأثیرگذاری بر خرید دیگری در نظر گرفت.

قطعات بازاریابی

آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.

اینستاگرام در حال آزمایش یک ویژگی جدید “خاطرات” برای درگیر کردن کاربران با نوستالژی است.

TikTok به دنبال تعامل با کاربران مسن تر و ارائه مجموعه جدیدی از ابزارها به سازندگان پس از تجربه کاهش رشد است.

متا خرید زنده غروب آفتاب خود را در اینستاگرام اعلام کرد.

وضعیت شبکه های اجتماعی در سال 2023: وبلاگ HubSpot بیش از 1000 بازاریاب جهانی رسانه های اجتماعی را در مورد بهترین استراتژی ها و بینش رسانه های اجتماعی مورد بررسی قرار داد.

رشد پادکست: آیا می خواهید بازدهی بالاتری برای پادکست خود داشته باشید؟ این نکات را برای سئوی بهتر پادکست بررسی کنید.

دعوت به اقدام جدید



منبع