روی مسدود کردن کلاهبرداری کلیک کنید: سلاح مخفی تبلیغات جستجوی شما؟

بازاریابان افزایش CPC، افزایش رقابت، ردیابی کمتر از دقیق را مشاهده کرده‌اند و حتی متوجه شده‌اند که برای ترافیک جعلی یا جعلی که منجر به نتیجه نمی‌شود، هزینه پرداخت می‌کنند.

چگونه می‌توانید تشخیص دهید که این برداشت‌ها یا کلیک‌ها منجر به تبدیل شده است؟ خوب، به طور فزاینده ای دشوار است.

بیشتر بازاریابانی که از Google Analytics استفاده می کنند، نرخ IVT را در ارقام پایین مشاهده می کنند، چیزی بین 2 تا 8 درصد.

شرکت هایی که با بودجه تبلیغاتی محدودی کار می کنند ممکن است هزینه تبلیغات روزانه یا ماهانه خود را زودتر از موعد تمام شده ببینند. با از کار افتادن تبلیغات آنها، فرصت های از دست رفته به دست رقبایشان می رسد.

بازاریابان اغلب تصور می کنند غول های فناوری کنترل IVT را در دست دارند. اما آیا آنها هستند؟ و واقعاً چه مقدار از ترافیک نامعتبر واقعی به تبلیغات پولی شما راه می یابد؟

چالش های تبلیغات دیجیتال

یک تماس رزرو کنید



منبع

اما داده‌های ClickCease نشان می‌دهد که به طور متوسط ​​14 درصد از کلیک‌ها روی تبلیغات پولی از منابع غیراصلی، به نام تقلب کلیک، انجام می‌شود. برخی از صنایع حتی سطوح تقلب کلیک را بسیار فراتر از این می بینند که کلیک های نامعتبر 60 درصد ترافیک را تشکیل می دهند.

اول، برخی از آمار.

از یک طرف، بله: گوگل، فیس بوک و مایکروسافت می خواهند جلوی ترافیک جعلی را بگیرند و از تبلیغ کنندگان خود محافظت کنند. به هر حال، درآمد تبلیغاتی تا حد زیادی بیشترین درآمد را برای همه این شرکت‌ها دارد.

در سال 2021، هزینه تقلب کلیک و کلاهبرداری تبلیغات حدود 42 میلیارد دلار برآورد شد.

ابزاری مانند ClickCease فقط ترافیک بد را در زمان واقعی مسدود نمی کند و فعالیت های مشکوک را علامت گذاری می کند. همچنین سطح دیگری از تجزیه و تحلیل را ارائه می دهد که بازاریابان می توانند از آن برای بررسی مخاطبان خود استفاده کنند – چیزی که با وارد شدن تغییرات ردیابی بسیار مهم تر می شود.

دیدن اینکه کدام عبارات جستجو بیشترین ترافیک نامعتبر را جذب می‌کنند، یا تعداد کلیک‌های VPN یا خارج از جغرافیا بر تبلیغات شما، به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا هدف خود را تنظیم کنند.

رشد ترافیک جعلی همراه با کاهش هدف گذاری و تجزیه و تحلیل، مانند دستور العملی برای سردرد یک بازاریاب به نظر می رسد.

ممکن است متوجه ستون IVT در داشبورد Google Analytics خود شده باشید، اگرچه به طور پیش فرض نمایش داده نمی شود. و اگر تا به حال برای ترافیک نامعتبر آنلاین جستجو کرده باشید، احتمالاً خط‌مشی‌های گوگل یا فیس‌بوک در این مورد را خوانده‌اید.

برای غول های تبلیغاتی، تا زمانی که تبلیغ کنندگان ببینند چیزی در حال انجام است، سپس مبارزه با تقلب کلیک به نوعی برنده است.

با این حال، روش‌هایی که برای فیلتر کردن ترافیک نامعتبر استفاده می‌کنند، سخت‌گیرانه‌تر از راه‌حل‌های تقلب کلیک شخص ثالث در نظر گرفته می‌شوند.

مسدود کردن ترافیک نامعتبر با استفاده از یک راه حل شخص ثالث مؤثرترین راه برای مسدود کردن ربات ها، کلیک های خودکار و حتی ترافیک مخرب مانند افراد متنفر از برند و رقبا است.

بنابراین، این موضوع کجای بازاریاب متوسط ​​را ترک می‌کند؟

اما فیس بوک و گوگل همه اینها را متوقف می کنند – درست است؟

نبرد علیه ترافیک جعلی

یک راه معمول برای اپراتورهای کلاهبرداری کلیک و کلاهبرداری تبلیغاتی برای دور زدن فیلترها، پوشاندن مکان آنهاست. اکثر پلتفرم های تبلیغاتی منابع ترافیک را با آدرس IP مسدود می کنند. با استفاده از VPN، ربات‌ها و مزرعه‌های کلیک می‌توانند از طریق آدرس‌های IP متعدد به صورت مکرر بدون مسدود شدن کلیک کنند.

غول های فناوری مدت هاست که ادعا می کنند فیلترهای نامعتبر ترافیک آنها بدترین ربات ها و کلیک های بد را حذف می کند.

به علاوه، گروه‌های مصرف‌کننده برای حفظ حریم خصوصی و کنترل بیشتر بر داده‌های شخصی ما کمپین کرده‌اند.

چرا اختلاف؟ مطمئناً پلتفرم‌های تبلیغاتی بزرگ می‌خواهند ترافیک جعلی را متوقف کنند؟

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

بین 40 تا 60 درصد از کل ترافیک اینترنت از منابع غیر انسانی است. این شامل ربات ها، خزنده های وب و سایر اسکریپت های خودکار می شود. علیرغم گستره وسیع، به طور متوسط ​​می توانیم فرض کنیم که حدود نیمی از کل ترافیک وب غیر انسانی است.

در واقع، تصور می‌شود که آستانه کلیک برای پلتفرم‌های تبلیغاتی بسیار سخاوتمندانه‌تر از استفاده از یک مسدودکننده تقلب شخص ثالث است.

همچنین تخمین زده می‌شود که تعداد ترافیک «ربات‌های بد» از ربات‌های خوب بیشتر است و ربات‌های بد تا ۲۵ درصد از کل فعالیت اینترنت را انجام می‌دهند. ربات‌های بد می‌توانند شامل ربات‌های اسپم، اسکالپر، یا جمع‌آوری داده‌ها، تا ربات‌هایی باشند که برای هک کردن، سرقت لاگین‌ها یا ارتکاب کلاهبرداری تبلیغاتی استفاده می‌شوند.

خوب، من گفتم که این دیدگاه بدبینانه است.

با مسدود کردن کلاهبرداری کلیک از هزینه تبلیغات خود محافظت کنید

در تلاش برای تبدیل بیشتر، عنصری وجود دارد که اکثر تبلیغ کنندگان PPC از آن غافل هستند. ترافیک نامعتبر – با نام IVT، ترافیک جعلی، تقلب کلیک یا کلاهبرداری تبلیغاتی.

برای کسانی که با بودجه تبلیغاتی بیشتر کار می کنند، موضوع موفقیت نادرست به بازی می آید.

بازاریاب هایی که به دنبال پیشی گرفتن از روندها هستند، به ویژه با شروع تغییرات ردیابی، باید از این فرصت استفاده کنند تا ببینند چگونه مسدود کردن تقلب کلیک بر نتایج کمپین آنها تأثیر می گذارد.

مشاوره با نیل پاتل

برای افراد بدبین تر در میان ما، مسئله پول نیز وجود دارد.

کلیک های جعلی همچنان منبع درآمدی برای پلتفرم های تبلیغاتی هستند. و برای بسیاری از تبلیغ‌کنندگان، معیاری که به دنبال آن هستند (فراتر از تبدیل‌ها) نرخ کلیک خوبی است.

اگرچه تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یکی از مهم ترین عناصر بازاریابی دیجیتال است، اما شهرت آن در سال های اخیر ضربه خورده است.

این برای جستجو و نمایش تبلیغات در Google یا Bing Ads و تبلیغات رسانه های اجتماعی مانند Facebook یا Instagram اعمال می شود.

به همین دلیل است که پیشگیری از کلاهبرداری کلیک یک سلاح مخفی برای بازاریابان جستجو است.

IVT رایج است. در واقع، ترافیک تبلیغات نامعتبر بیش از ده درصد از ترافیک تبلیغات دیجیتال را تشکیل می دهد.

حقیقت این است که پیچیده است.

کلیک‌ها یا برداشت‌های بیشتر مساوی است با دسترسی بیشتر و کار به خوبی انجام شده، درست است؟

علاوه بر این، بازاریابان همچنین شاهد تغییر قابلیت‌های ردیابی و هدف‌گیری خود هستند، زیرا گوگل و فیس‌بوک با قوانین در حال تغییر داده در سراسر جهان سازگار می‌شوند.

و آن نرخ های IVT در Google Analytics ممکن است دلگرم کننده باشد.

برای شروع، کلیک‌های از دست رفته در ترافیک جعلی بیشتر از بودجه از دست رفته است.