می توانید محتوای خود را با موارد زیر بهینه کنید:
- به هم پیوستن
- مدیریت چگالی کلمات کلیدی و شامل کلمات کلیدی مرتبط با معنایی
- تمرکز بر عناصر فنی مانند متا تگ ها
- و موضوعات را به طور عمیق پوشش می دهد
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
- سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
بهترین راه برای پیاده سازی و به روز رسانی یک استراتژی سئو موثر چیست؟ نکات خود را در زیر به اشتراک بگذارید
با بهینه سازی محتوا، بیشتر روی چه چیزی باید تمرکز کنید؟
در حالت ایده آل، شما می خواهید از SEO در کنار تبلیغات PPC استفاده کنید. در اینجا دلیل آن است:
- SEM فوراً ترافیک شما را از طریق تبلیغات هدفمند افزایش می دهد، در حالی که سئو کار کندی است و تا یک سال طول می کشد تا نتیجه دهد.
- سئو می تواند با هدف قرار دادن مخاطبان مناسب و افزایش نرخ کلیک، اثربخشی کمپین های PPC شما را افزایش دهد.
- با بهبود رتبه وب سایت خود در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP)، می توانید ترافیک واجد شرایط بیشتری را به سایت خود هدایت کنید.
- سئو می تواند به شما کمک کند تا کاربرانی را که قبلاً به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند، هدف قرار دهید و در نتیجه نرخ تبدیل بالاتری را به همراه خواهد داشت.
- جستجوی پولی و سئو با هم کار می کنند تا یک استراتژی بازاریابی آنلاین جامع ایجاد کنند تا به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کنند.
- سئو می تواند به شما کمک کند محتوای باکیفیتی ایجاد کنید که توجه آنلاین را به خود جلب کند. از این محتوا می توان برای کمپین های تبلیغاتی پولی استفاده کرد و در نتیجه سرنخ ها و فروش بیشتری را به همراه داشت.
7. سئوی موثر همچنان نتایج را به همراه دارد
شرکتهای این بخش چگونه دیده میشوند؟ به عنوان یک صنعت آینده نگر، بخش فناوری اطلاعات باید خود را برای تغییرات سریع آماده کند و برای کمک به تحقق این امر، آنها سرمایه گذاران ثابتی در سئو هستند.
کلمات کلیدی مرتبط با معنایی، بهینهسازی تصویر، جستجوی پیشبینیکننده و Google Analytics 4 تنها برخی از عوامل شکلدهنده سئو آنطور که ما میدانیم هستند. علاوه بر این روندها و پیشرفت ها، دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید به کار بر روی استراتژی سئو خود ادامه دهید.
بر اساس نظرسنجی Tech Behemoths، 80 درصد از مشاغل مورد بررسی با ابزارهای سئو آشنا بودند و 67 درصد از یک مدیر اختصاصی SEO استفاده می کردند.
بدیهی است که شما برای تعیین دقیق عبارات مورد استفاده تحقیقاتی در مورد کلمات کلیدی انجام می دهید، و من ابزاری برای کمک به شما در این زمینه دارم تا ایده هایی برای اجرا به من ارائه دهد:
6. سئوی موثر از بازاریابی پولی و سایر تلاش ها تمجید می کند
در این بخش، به طور مفصل توضیح می دهم که چرا سئو یک فرآیند مداوم است. این چیزی نیست که وقتی شروع به دیدن نتایج کردید بتوانید آن را نادیده بگیرید.
گزارش اخیر Deloitte اشاره می کند که این صنعت در چند سال گذشته پیشرفت کرده است. با نگاه به آینده، فناوریهای در حال تکامل مانند محاسبات ابری، حرکت به سمت کار ترکیبی، و نیاز به ساخت آیندهای پایدار، تنها برخی از عواملی هستند که راه را برای آیندهای روشنتر هموار میکنند.
سپس، به روز رسانی دیگری، مرغ مگس خوار، هدف جستجوگران را در نظر گرفت، در حالی که به روز رسانی کبوتر بر سئوی محلی تأثیر گذاشت.
بیش از یک نوع سئو وجود دارد و یک استراتژی موثر سئو هر نوع را پوشش می دهد. در بازاریابی دیجیتال، سئو را به چهار دسته تقسیم می کنیم:
- سئو روی صفحه محتوا و ساختار یک وب سایت را برای رتبه بالاتر در SERP بهینه می کند. سئوی درون صفحه شامل بهینهسازی تگهای عنوان و هدر، توضیحات متا، تصاویر و سایر عناصری است که بر نحوه رتبهبندی وبسایت تأثیر میگذارند.
- سئوی خارج از صفحه شامل ایجاد بک لینک به سایت شما از وب سایت های دیگر است. هر چه یک وب سایت دارای بک لینک های باکیفیت بیشتری باشد، رتبه آن در SERP بالاتر می رود و اعتبار و جایگاه وب سایت شما را افزایش می دهد.
- سئوی محلی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که وب سایت شما در نزدیکی بالای صفحات نتایج موتور جستجو برای پرس و جوهای مرتبط در منطقه شما ظاهر می شود. شما می توانید چندین کار را برای بهبود سئوی محلی خود انجام دهید، مانند پر کردن نمایه Google My Business. این سرویس رایگان از Google به کسب و کارها اجازه می دهد تا فهرست کسب و کار خود را در Google.com و سایر سرویس های Google مانند Maps و Search ایجاد و مدیریت کنند.
وقتی جان شهاتا، معاون Condé Nast، از جان مولر گوگل پرسید که موتور جستجو چه چیزی را به عنوان یک درخواست معتبر میداند، مولر با این کار برگشت :
قصد جستجوگران می تواند در طول زمان تغییر کند و به طور قابل توجهی بر نحوه رتبه وب سایت شما در SERP ها تأثیر بگذارد.
اگر به فکر کنار گذاشتن استراتژی سئوی خود هستید، می توانید تضمین کنید که رقبای شما اینطور نیستند.
فاکتورهای زیادی برای بهینه سازی وب سایت وجود دارد. در حالی که تغییرات لازم ممکن است از سایتی به سایت دیگر متفاوت باشد، کلید موفقیت بهینه سازی مداوم برای سئو است.
یک تماس رزرو کنید
یک نمونه عالی از SEO محلی، شرکت حقوقی Hasbrook & Hasbrook است. این رتبه بندی در صفحه اول در SERP ها دارد و تقریباً 10000 جستجوی ماهانه برای کلمات کلیدی محور اوکلاهما را جذب می کند. این کار با استفاده از کلمات کلیدی محلی در عناوین صفحه و URL وب سایت، انتشار محتوای قانونی محلی، و بهینه سازی صفحه Google برای کسب و کار من انجام می شود.
- سئوی سازمانی یک روش در مقیاس بزرگ سئو است. اهداف کسب و کار، مخاطبان هدف و رقابت شما را در نظر می گیرد. از چندین استراتژی بهینهسازی استفاده میکند و معمولاً وبسایتهایی با حجم بالایی از تراکنشها یا مقادیر زیادی از دادههای منتشر شده را پوشش میدهد.
شما نباید به طور مجزا به سئو فکر کنید.
بیایید به قصد جستجو ادامه دهیم.
5. هدف جستجو می تواند در طول زمان تغییر کند
با این حال، این فقط به روز رسانی های اصلی نیستند که باید در نظر بگیرید. این تغییر مداوم است، تا دو بار در روز، شما باید از آن آگاه باشید.
همانطور که با به روز رسانی محتوای مفید که در آگوست 2022 شروع به کار کرد، مشاهده شد.
حتی اگر به نقاط عطف کلیدی خود رسیده اید و در جایگاهی هستید که می خواهید در SERP باشید، این به این معنی نیست که هنوز جایی برای پیشرفت وجود ندارد و نیازی به تطبیق ندارید. به خصوص زمانی که چشم انداز رقابتی همیشه در حال تغییر است.
ببینید، به این سادگی نیست. سئوی موثر یک فرآیند مداوم است که مستلزم کار مداوم است.
با این حال، در فصل زمستان، تجارت شما کند می شود زیرا مردم به دنبال استراحت در ساحل نیستند. یک استراتژی موثر سئو این تغییرات فصلی را در هدف جستجو در نظر می گیرد و برنامه خود را بر این اساس تطبیق می دهد. برای مثال، ممکن است کلمات کلیدی خود را به «وقفه های کوتاه فصلی» (مکان) یا موارد مشابه تغییر دهید.
SEO زنده و خوب است، اما مانند هر چیز دیگری، همیشه در حال تغییر است، بنابراین اگر میخواهید سئوی شما موثر باشد، باید به کار روی آن ادامه دهید.
علاوه بر این، برای اطمینان از اینکه استراتژی سئوی آنها تا حد ممکن مؤثر است، می توانید شرط ببندید که رقبای شما در حال اصلاح و اجرای فرآیندهای جدید با به روز رسانی و تکامل موتورهای جستجو هستند که من را به خوبی به بخش بعدی هدایت می کند.
3. الگوریتم گوگل تغییر می کند و تکامل می یابد
پاندا بر محتوای باکیفیت تاکید کرد، در حالی که پنگوئن سایتها را با استفاده از تکنیکهای بک لینک دهی و پر کردن کلمات کلیدی جریمه کرد. با این حال، به ناچار بسیاری از صاحبان وبسایت قانونی درگیر این موضوع شدند و باعث از دست دادن آنها در SERP شد.
شما حضور اولیه خود را در وب ایجاد کرده اید و یک استراتژی سئو در اختیار دارید. مقداری ترافیک ثابت وجود دارد، و شما حتی در حال انتخاب تعدادی سرنخ هستید. کار شما تمام شده است، درست است؟ نه کاملا.
اگر می خواهید مقالات شما نتایج ارگانیک را به خود جلب کند و به مشتریان ایده آل شما برسد، باید هر قطعه را بهینه کنید.
علاوه بر این، 89.3 درصد گفتند که در سال گذشته یک ممیزی سئو انجام دادهاند و شاید واضحترین نتیجه از همه اینها این باشد که 78 درصد از سئو برای سرنخ استفاده میکنند.
در حالی که نقش رسانه های اجتماعی در جذب ترافیک به صفحات شما را نمی توان انکار کرد، موتورهای جستجو بسیار بیشتر ارائه می دهند. یک نظرسنجی نشان میدهد که گوگل هشت برابر بیشتر از مجموع تمام سایتهای رسانههای اجتماعی ترافیک ایجاد میکند و متوسط وبلاگ برتر ۶۶.۴۷ درصد از ترافیک را از موتورهای جستجو دریافت میکند.
بیایید با دلیل اول شروع کنیم.
1. بیش از یک نوع استراتژی سئوی موثر وجود دارد
جدای از کلمات کلیدی، ارزیابی محتوا با استفاده از ابزار Semrush SEO Writing Assistant نشان داد که مقالات با عملکرد برتر امتیاز کاملی را برای موارد زیر اندازهگیری میکنند:
- سئو
- لحن صدا
- خوانایی
- اصالت
من تنها کسی نیستم که فکر می کنم سئو هنوز هم ارزشمند است. ژورنال موتورهای جستجو فکر می کند سئو بیشتر از همیشه مرتبط است.
سئوی موثر زمان می برد. هنگامی که شروع به اجرای برنامه خود می کنید، ممکن است یک تقویت اولیه در SERP های خود مشاهده کنید. با این حال، در بیشتر موارد، شما برای مدت طولانی در آن هستید و فوراً نتایج را نخواهید دید.
تابستان است، کسب و کار شما در حال رونق است زیرا مردم در طول تعطیلات خود به دنبال جایی برای اقامت در نزدیکی ساحل هستند. بنابراین به طور طبیعی، آنها چیزی مانند “هتل ساحلی (موقعیت)” را جستجو می کنند. به احتمال زیاد، آنها به دنبال مکانی برای اقامت نزدیک به ساحل در هتل انتخابی خود هستند.
برخی از این تغییرات کوچک هستند، در حالی که برخی دیگر قابل توجه تر هستند. پاندا و پنگوئن را به خاطر دارید؟ این دو بهروزرسانی، بسیاری از صاحبان وبسایتها را زمانی که گوگل آنها را معرفی کرد، با مشکل مواجه کرد.
اگر تا به حال به این فکر کرده اید که سئو یک فرآیند مستمر است یا یک پروژه یکباره، این مقاله نباید شکی برای شما ایجاد کند که اگر می خواهید سئوی شما موثر باشد، باید روی آن کار کنید.
آیا میدانید که محتوای جدید و عالی که مدام ایجاد میکنید؟ خوب، به خودی خود کافی نیست.
گوگل مدام در حال تغییر و تکامل الگوریتم خود است.
سپس بازاریاب هایی هستند که هنوز به سئو سوگند یاد می کنند. بیایید بخش فناوری اطلاعات را به عنوان مثال در نظر بگیریم.
حالا تصور کنید صاحب هتل هستید.
رقبای شما این را درک می کنند و به آزمایش ادامه می دهند. اگر شما هم همین کار را انجام نمی دهید، راهی را به رقبای خود می دهید تا از شما پیشی بگیرند.
از این رو، اجازه دهید با این نظریه برویم که هدف جستجو اغلب می تواند فصلی باشد.
با پیروی از بهترین روشها و همگام شدن با آخرین روندها، میتوانید شانس رتبهبندی سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو افزایش دهید و بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه بیشتری را برای خود به ارمغان بیاورید.
روندها و پیشرفتهای جدید، تغییر هدف جستجو و الگوریتمهای در حال تکامل برخی از دلایل اصلی هستند که باید در هنگام توسعه یک استراتژی سئو موثر در نظر گرفته شوند.
در حالی که همه این الگوریتمهای در حال تکامل به طور قابل توجهی بر SERP تأثیر نمیگذارند، بهروز ماندن در آخرین اخبار الگوریتم گوگل ضروری است تا بتوانید استراتژی سئوی خود را بر این اساس تنظیم کنید.
4. محتوای جدیدی که ایجاد می کنید هنوز به بهینه سازی نیاز دارد
شما می توانید مقالات بی شماری را به صورت آنلاین بیابید که “سئو سایت مرده است.” برخی از این مقالات به سال 2012 و پس از آن برمیگردند و همه آنها یک چیز را میگویند. با این حال، می توانم با اطمینان چیزی به شما بگویم: آنها اشتباه می کنند!
در هر بخشی که هستید، سئو میتواند برای شما کارساز باشد، سرنخهای تازهای برای شما به ارمغان بیاورد و تبدیلها را بهبود بخشد و کسبوکار شما را به سطح بعدی برساند.
نتیجه
حتی اگر زمان لازم برای بازنگری کامل سئو را ندارید، می توانید با دنبال کردن این شش مرحله ساده، یک طرح سئو مینیمالیست را اجرا کنید.
2. رقبای شما متوقف نمی شوند
سئوی موثر بخشی از یک استراتژی کلی است که برای بهینه سازی نتایج شما طراحی شده است. هنگامی که از سئو در کنار بازاریابی پولی، توسعه و تلاش های دیگر استفاده می کنید، یک برنامه بازاریابی آنلاین متعادل دریافت می کنید که نتایج کوتاه مدت و بلندمدت ارائه می دهد.