و آمار این داستان را بیان می کند (هر روز 2.5 کوئینتیلیون بایت داده ایجاد می شود)، اما ساده تر از این است.
گوگل لیستی از وب سایت های خبری را در اختیار شما قرار می دهد تا به طور منظم آن ها را بررسی و مطالعه کنید. هنگام انجام این جستجوها فقط از نتایج حمایت شده خودداری کنید.
مرحله ۲: از دادههای پیشنهاد Google استفاده کنید
برای کمک به شما باید این 3 مرحله اساسی را دنبال کنید:
مرحله 1: داغ این هفته (یا به طور ایده آل امروز)
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
هیچ چیز جدیدی در مورد آن موضوعات وجود ندارد. حتی اگر برای اولین بار در مورد آنها می نویسم، افراد دیگر قبلاً آنها را تا حد مرگ کتک زده اند.
فرقی نمیکند محتوایی ایجاد کنید که میخواهید در گوگل رتبهبندی کنید یا محتوایی برای رسانههای اجتماعی ایجاد میکنید، میخواهید قبل از اینکه وقت خود را برای تولید محتوا تلف کنید، یک جستجوی سریع انجام دهید.
سپس به یوتیوب رفتم و جستجوی مشابهی انجام دادم.

به عنوان مثال، برای صنعت من، ممکن است “اخبار SEO” را در گوگل جستجو کنم.

آیا متوجه شده اید که صرف نظر از اینکه محتوای شما چقدر خوب نوشته شده است، به سختی می توانید بازدید کنید؟
این باید به شما ایده دهد که مردم در حال حاضر چه چیزی می خواهند درباره آن بشنوند.
به عنوان مثال، اگر بخواهم محتوایی در مورد نحوه غوطه ور کردن توپ بسکتبال ایجاد کنم اگر شما کوتاه هستید، آن عبارت و سایر اصطلاحات مشابه را در گوگل جستجو می کنم.

در عوض، باید روی محتوای جدیدی تمرکز کنید که مردم می خواهند درباره آن بیاموزند.
اگر محتوایی را ایجاد کنید که مردم در حال حاضر به دنبال آن هستند، به احتمال زیاد تعامل بیشتری خواهید داشت، زیرا اینها موضوعاتی هستند که آنها در حال حاضر علاقه مند به یادگیری در مورد آن هستند.
مرحله سوم: مطمئن شوید که کلمه کلیدی با نتیجه کم است
افراد در صنعت شما در مورد چه چیزی صحبت می کنند؟
وقتی می گویم محتوای قدیمی، درباره چیزی که یکی دو سال پیش نوشته شده صحبت نمی کنم. من در مورد محتوای بازگردانده شده صحبت می کنم.
در اصل، شما به دنبال محتوایی هستید که:
- در حال حاضر داغ است و سایت های خبری (در صنعت شما) در مورد آن صحبت می کنند.
- در ابزارهایی مانند Answer the Public محبوب است و مردم در حال جستجو برای آن هستند.
- صدها نتیجه مستقیم در گوگل یا سایت های اجتماعی وجود ندارد. (فقط به تعداد کل نگاه نکنید، دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که اکثر نتایج دقیقاً همان چیزی نیست که مردم به دنبال آن هستند)
نمودار بالا موضوعات پست وبلاگ در وبلاگ نیل پاتل و کلیک های بازاریابی ایمیلی را نشان می دهد.
بنابراین، افراد به طور طبیعی تمایل بیشتری به خواندن آن دارند یا در مورد آن اطلاعات کسب می کنند. مهم نیست محتوا را در چه قالبی ایجاد می کنید، مردم فقط می خواهند مطالب جدیدی داشته باشند.
اگر مردم نمیخواهند محتوای بازگردانده شده را بخوانند، وقت خود را برای ایجاد آن تلف نکنید. مگر اینکه بدانید چگونه به آن لینک بسازید و آن را در گوگل رتبه بندی کنید تا ترافیک همیشه سبز سئو را به دست آورید… اما برای دیدن نتایج زمان زیادی طول می کشد.
اکثر بازاریابان معتقدند به این دلیل است که محتوای زیادی برای انتخاب افراد وجود دارد. به عبارت دیگر، چرا کسی باید شما را بخواند؟
یا «اخبار بازاریابی دیجیتال».

این در مورد ایجاد محتوایی است که مردم بخواهند در حال حاضر تماشا کنند، به آن گوش دهند و بخوانند. و مردم میخواهند محتوای جدید را هضم کنند، چیزهایی که هزاران بار دوباره تکرار نشدهاند. جدید و تازه کلید است.
اما از طرف دیگر، اگر من در مورد اینکه چگونه بازاریابان در حال تطبیق بودجه خود در سال 2023 با این همه آشفتگی اقتصادی هستند یا اینکه چگونه گوگل راهنمای پیوند بهترین شیوه های جدید را منتشر کرد، صحبت کنم که واقعاً در مورد چیزهای زیادی صحبت نشده است.
بنابراین، با محتوای خود چه باید کرد؟
روی موضوعات جدید تمرکز کنید
این به شما می گوید که یک موضوع تا حد مرگ چقدر مورد ضرب و شتم است یا خیر.
به عنوان مثال، اگر میخواهم ببینم چه چیزی در «بازاریابی دیجیتال» جذاب است، فقط به پاسخ به عمومی میروم، آن را تایپ میکنم و فهرستی از کلمات کلیدی با حجم جستجو به من میدهد.

من به شما اشاره می کنم… محتوای بازگردانده شده.
مطالب قدیمی
یک تماس رزرو کنید