و آمار این داستان را بیان می کند (هر روز 2.5 کوئینتیلیون بایت داده ایجاد می شود)، اما ساده تر از این است.
آیا متوجه شده اید که صرف نظر از اینکه محتوای شما چقدر خوب نوشته شده است، به سختی می توانید بازدید کنید؟
ایجاد محتوا فقط به دنبال جستجوی محبوب ترین عبارت جستجو یا آنچه رقیب شما درباره آن صحبت می کند نیست.
به سایتهایی مانند Answer the Public بروید تا ببینید مردم در حال حاضر در صنعت شما به دنبال چه چیزی هستند. به معنای واقعی کلمه، داده ها در زمان واقعی کشیده می شوند.
سپس به یوتیوب رفتم و جستجوی مشابهی انجام دادم.
در اصل، شما به دنبال محتوایی هستید که:
در حال حاضر داغ است و سایت های خبری (در صنعت شما) در مورد آن صحبت می کنند.
در ابزارهایی مانند Answer the Public محبوب است و مردم در حال جستجو برای آن هستند.
صدها نتیجه مستقیم در گوگل یا سایت های اجتماعی وجود ندارد. (فقط به تعداد کل نگاه نکنید، دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که اکثر نتایج دقیقاً همان چیزی نیست که مردم به دنبال آن هستند)
گوگل لیستی از وب سایت های خبری را در اختیار شما قرار می دهد تا به طور منظم آن ها را بررسی و مطالعه کنید. هنگام انجام این جستجوها فقط از نتایج حمایت شده خودداری کنید.
مرحله ۲: از دادههای پیشنهاد Google استفاده کنید
و نه فقط جدید از شما، بلکه جدید از کل وب. به همین دلیل است که وبسایتهای خبری خیلی خوب عمل میکنند و اخبار فوری را به شدت تحت فشار قرار میدهند. این چیزی است که همه می خواهند آن را بخوانند.
همانطور که می بینید در حال حاضر 10.4 میلیون نتیجه در مورد آن موضوع وجود دارد.
در عوض، باید روی محتوای جدیدی تمرکز کنید که مردم می خواهند درباره آن بیاموزند.
یا «اخبار بازاریابی دیجیتال».
من به شما اشاره می کنم… محتوای بازگردانده شده.
مطالب قدیمی
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما
سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
هر زمان که جستجو میکنید، طبیعتاً میلیونها نتیجه در Google یا هزاران ویدیو در هر پلتفرم اجتماعی میبینید، اما اجازه ندهید که شما را بترساند. نگاه کنید تا ببینید واقعاً چه تعداد در چیزی که می خواهید پوشش دهید وجود دارد. زیرا اکثر نتایج دقیقاً در مورد آن موضوع نیستند.
هیچ چیز جدیدی در مورد آن موضوعات وجود ندارد. حتی اگر برای اولین بار در مورد آنها می نویسم، افراد دیگر قبلاً آنها را تا حد مرگ کتک زده اند.
اکثر بازاریابان معتقدند به این دلیل است که محتوای زیادی برای انتخاب افراد وجود دارد. به عبارت دیگر، چرا کسی باید شما را بخواند؟
این به شما می گوید که یک موضوع تا حد مرگ چقدر مورد ضرب و شتم است یا خیر.
اگر محتوایی را ایجاد کنید که مردم در حال حاضر به دنبال آن هستند، به احتمال زیاد تعامل بیشتری خواهید داشت، زیرا اینها موضوعاتی هستند که آنها در حال حاضر علاقه مند به یادگیری در مورد آن هستند.
مرحله سوم: مطمئن شوید که کلمه کلیدی با نتیجه کم است
برای کمک به شما باید این 3 مرحله اساسی را دنبال کنید:
مرحله 1: داغ این هفته (یا به طور ایده آل امروز)
اگر در تلاش برای یافتن وب سایت های خبری در فضای خود هستید، فقط گوگل: [industry] اخبار
وقتی می گویم محتوای قدیمی، درباره چیزی که یکی دو سال پیش نوشته شده صحبت نمی کنم. من در مورد محتوای بازگردانده شده صحبت می کنم.
به عنوان مثال، برای صنعت من، ممکن است “اخبار SEO” را در گوگل جستجو کنم.
بنابراین، با محتوای خود چه باید کرد؟
روی موضوعات جدید تمرکز کنید
سپس به پایین اسکرول کنید و ببینید آیا ویدیوهای زیادی در مورد همان چیز وجود دارد یا خیر.
روی چیزهایی تمرکز کنید که داغ هستند و محتوای زیادی روی آن ها وجود ندارد و این همان چیزی است که باعث می شود محتوای شما عملکرد بهتری داشته باشد.
نمودار بالا موضوعات پست وبلاگ در وبلاگ نیل پاتل و کلیک های بازاریابی ایمیلی را نشان می دهد.
به تفاوتی توجه کنید که چرا برخی از آنها نرخ کلیک کمتری نسبت به دیگران دارند؟
اما از طرف دیگر، اگر من در مورد اینکه چگونه بازاریابان در حال تطبیق بودجه خود در سال 2023 با این همه آشفتگی اقتصادی هستند یا اینکه چگونه گوگل راهنمای پیوند بهترین شیوه های جدید را منتشر کرد، صحبت کنم که واقعاً در مورد چیزهای زیادی صحبت نشده است.
اگر مردم نمیخواهند محتوای بازگردانده شده را بخوانند، وقت خود را برای ایجاد آن تلف نکنید. مگر اینکه بدانید چگونه به آن لینک بسازید و آن را در گوگل رتبه بندی کنید تا ترافیک همیشه سبز سئو را به دست آورید… اما برای دیدن نتایج زمان زیادی طول می کشد.
این واقعا به همین سادگی است. موارد بالا را دنبال کنید و ترافیک بیشتری خواهید داشت.
نتیجه
این در مورد ایجاد محتوایی است که مردم بخواهند در حال حاضر تماشا کنند، به آن گوش دهند و بخوانند. و مردم میخواهند محتوای جدید را هضم کنند، چیزهایی که هزاران بار دوباره تکرار نشدهاند. جدید و تازه کلید است.
چند بار مقالاتی در مورد بهترین افزونه های کروم یا نحوه رتبه 1 در یوتیوب خوانده اید؟
شما باید وب سایت های خبری در فضای خود داشته باشید. هک، اگر وب سایت های خبری SEO مانند Search Engine Land وجود دارد، صنعت شما باید یک وب سایت خبری داشته باشد که اخبار داغ را پوشش دهد.
یا حتی اگر محتوای ویدیویی، صوتی یا تصویری ایجاد میکنید، گرفتن لایک، اشتراکگذاری و تعامل دشوار است.
به عنوان مثال، اگر بخواهم محتوایی در مورد نحوه غوطه ور کردن توپ بسکتبال ایجاد کنم اگر شما کوتاه هستید، آن عبارت و سایر اصطلاحات مشابه را در گوگل جستجو می کنم.
به عنوان مثال، اگر میخواهم ببینم چه چیزی در «بازاریابی دیجیتال» جذاب است، فقط به پاسخ به عمومی میروم، آن را تایپ میکنم و فهرستی از کلمات کلیدی با حجم جستجو به من میدهد.
بنابراین، افراد به طور طبیعی تمایل بیشتری به خواندن آن دارند یا در مورد آن اطلاعات کسب می کنند. مهم نیست محتوا را در چه قالبی ایجاد می کنید، مردم فقط می خواهند مطالب جدیدی داشته باشند.
همین کار را با TikTok و حتی اینستاگرام انجام دهید.
این باید به شما ایده دهد که مردم در حال حاضر چه چیزی می خواهند درباره آن بشنوند.
فرقی نمیکند محتوایی ایجاد کنید که میخواهید در گوگل رتبهبندی کنید یا محتوایی برای رسانههای اجتماعی ایجاد میکنید، میخواهید قبل از اینکه وقت خود را برای تولید محتوا تلف کنید، یک جستجوی سریع انجام دهید.