ترجیح می دهید گزارشی را با همه چیزهایی که باید بدانید دانلود کنید؟ گزارش روند رسانه های اجتماعی ما را به صورت رایگان در زیر بررسی کنید.
چه در حال تماشای تشکیل خانواده Keke Palmer با The Sims باشید، چه مجذوب پوشش زنده یک رویداد جالب توسط یک نفر، واضح است که محتوای پخششده اینجا باقی میماند. و در حالی که پلتفرمهای اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام و تیکتاک ویژگیهای زنده را فعال و آزمایش کردهاند، Twitch همچنان به عنوان مکانی برای تماشای ویدیوهای زنده طولانی مدت حکمفرماست.
در مجموع، ما چندان نگران کاهش جزئی نیستیم، زیرا لینکدین همچنان ترکیبی از رسانه های اجتماعی و ابزاری است که شکارچیان و استخدام کنندگان به آن نیاز خواهند داشت، و از آن برای حفظ سبد سهام خود برای سال های آینده استفاده می کنند.
اگر هنوز از TikTok استفاده نکردهاید، باید آن را در رادار خود نگه دارید و کمی وقت بگذارید تا بررسی کنید که آیا این برنامه برای برند شما منطقی است یا خیر. فقط به خاطر داشته باشید که برای ساختن یک استراتژی موفق، نیاز به زمان و منابع مرتبط با ویدئو و همچنین تحقیقات کاربر در مورد همه روندهای موجود در آنجا است. در اینجا می توانید درباره بازاریابی TikTok اطلاعات بیشتری کسب کنید.
5. توییتر
اینجا را کلیک کنید تا بدانید چرا Reddit، Pinterest، و YouTube ممکن است در مقایسه با رقبای خود، قدرت خود را از دست بدهند.
اطلاعات بیشتر در رسانه های اجتماعی
اگر به دنبال پاسخ برای این سؤالات هستید، ما آنها را داریم.
در حالی که بسیاری از پلتفرمهای بزرگی که رشد آهستهای را از گروه مصرفکنندگان ما شاهد بودند، به جایی نمیرسند، دادهها به برخی از بازاریابان چرندیات مصرفکننده ممکن است بخواهند در مورد رادار خود بدانند یا آن را حفظ کنند.
با توجه به فرمت BeReal، همچنین ممکن است استقبال کننده ترین کانال یا انجمن برای مارک ها نباشد، زیرا مردم برای دیدن نسخه های “واقعی” دوستان خود می پیوندند و هدفشان استفاده از این پلت فرم برای تقویت اعتبار و ارتباط انسانی است.
2. تکان دادن
با آن، بیایید یک شیرجه عمیقتر به پلتفرمهایی که سریعترین رشد را دارند، انجام دهیم.
سریع ترین رشد پلتفرم های رسانه های اجتماعی
1. BeReal
در حالی که 84 درصد از بزرگسالان ایالات متحده به طور عجیبی از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، وقتی از آن استفاده می کنند به کجا می روند؟
بینش رسانه های اجتماعی بیشتری می خواهید؟ این منابع مفید را بررسی کنید:
از اولین نظرسنجی ما، به لطف Gen Z و Boomers، استفاده از Twitch 29٪ افزایش یافته است که درصد کل مصرف کنندگان از آن از 7٪ به 9٪ افزایش یافته است.
پلتفرم جوان، که به کاربران یک فرصت می دهد تا عکسی از خود را در هر کجا که هستند بدون فیلتر در چند بازه زمانی ارسال کنند – که توسط برنامه هر روز تعیین می شود، از استفاده تقریباً 0.7٪ از جمعیت به 2.8٪ افزایش یافت. بیشتر پلتفرم های اجتماعی که ما تحلیل کردیم. اما، داستان واقعی این است که چگونه با Gen Z آغاز شد. استفاده از این گروه سنی از 1% به 13% افزایش یافت (1200% افزایش).
Gen Z با افزایش استفاده از Twitch از 13% به 17% این افزایش را به همراه داشت.
در حالی که پیشبینی اینکه توییتر چگونه به رشد و عملکرد خود، بهویژه برای بازاریابان، در آینده ادامه خواهد داد، دشوار است – در اینجا راهنمای مفیدی در مورد نحوه ایجاد و حفظ مخاطبان و دنبالکنندگانی وجود دارد که میتواند بازدهی سرمایهگذاری را برای برند شما ایجاد کند.
6. اینستاگرام
علیرغم نگرانیهای نظارتی مداوم TikTok، به نظر میرسد افرادی که در ماه مه این پلتفرم را دوست داشتند، به اطراف خود ادامه میدهند، در حالی که دیگران برای اولین بار شروع به تجربه این کانال کردهاند.
اگرچه ممکن است یک پلت فرم اجتماعی واضح به نظر نرسد زیرا بسیاری از مردم برای مشاهده ویدیوها به جای ضبط یا تعامل با آنها به آنجا می روند، همچنان به رقابت با سایر کانال های اجتماعی که کپی ویدیوهای زنده خود را راه اندازی کرده اند ادامه می دهد.
ویدیوی زیر را برای چند نکته در مورد چگونگی شروع یا بهبود استراتژی فعلی لینکدین خود مشاهده کنید:
4. TikTok
بومرزها نیز در حال ورود به عمل هستند. در می 2022 فقط 0.3 درصد از این پلتفرم استفاده کردند در حالی که نزدیک به 3 درصد امروز از آن استفاده می کنند. در حالی که این درصد کمی به نظر می رسد، اما همچنان می تواند معادل هزاران کاربر اضافی باشد.
3. لینکدین
بین ماههای می تا ژانویه، استفاده از TikTok در میان مصرفکنندگان مورد بررسی ما 16 درصد رشد داشته است. استفاده همچنین در تمام نسلها رشد کرد – به خصوص با Boomers.