آیا احساس می کنید تحت فشار کاری در دست دارید؟ به این سخنان جان دیک، معاون ارشد بازاریابی در HubSpot توجه کنید:
طبق تحقیقات ما:
- 74 درصد از کسب و کارها گزارش می دهند که برای انجام کارهای خود نیاز به جابجایی بین ابزارهای مختلف دارند. (واقعیت جالب: یک شرکت متوسط در حال رشد از 242 ابزار SaaS استفاده می کند).
- در حالی که 65 درصد از کسب و کارها در 12 ماه گذشته برای ایجاد ارتباطات قویتر بین سیستمهای خود سرمایهگذاری کردهاند، تنها 26 درصد در حال حاضر همه ابزارهای خود را به طور یکپارچه یکپارچه یا در یک پلتفرم اصلی ساختهاند که واقعاً این ارتباطات قویتر را امکانپذیر میکند.
- “کیفیت داده بالا” ویژگی شماره 1 مورد نظر یک پلت فرم جدید CRM است.
- 77٪ از بازاریابان می گویند که داده ها برای استراتژی بازاریابی کلی آنها مهم است (برای کمک به آنها برای دستیابی به مخاطبان هدف، درک استراتژی های بازاریابی موثرتر و ایجاد محتوای موثرتر)، اما تنها 19٪ به “کیفیت بسیار بالا” دسترسی دارند. داده ها.”
پس این از نظر عملی به چه معناست؟ تیمها زمان بیشتری را صرف یافتن، ادغام و تأیید دادهها از راهحلهای نقطهای مختلف میکنند تا اینکه برای افزایش تجربه مشتری نهایی صرف کنند.
برای اینکه تیم ها بتوانند بهترین کار خود را انجام دهند، کسب و کارها ابتدا باید بپذیرند که وضعیت موجود باعث کاهش آن نمی شود. برای صاحبان کسبوکار، راهحلهای نقطهای در حال گسترش میتواند مدیریت کل هزینه مالکیت را دشوار کند. برای رهبران ارشد، گزارشدهی دستی/پیچیده میتواند زمانی را که به طور ایدهآل صرف تحلیل و اقدام میشود، تلف کند. برای مشارکتکنندگان فردی، جابجایی مداوم بین ابزارها میتواند در بهترین حالت منجر به کاهش بهرهوری و در بدترین حالت فرسودگی شغلی شود.
کارفرمایان نیز کار آسانی ندارند، زیرا کارمندان به طور همزمان نیاز خود را برای ارتباط ابراز می کنند و تمایل خود را برای محیط های کاری از راه دور/انعطاف پذیر ابراز می کنند. اگر افراد شما بخش بزرگی از ارزش پیشنهادی شما را تشکیل میدهند، تقریباً غیرممکن است که اهمیت ایجاد پلها بین تیمهای سیلد و تسهیل ارتباطات در خطوط جغرافیایی را اغراق کنید.
3. ارتباط با مشتریان هرگز سخت تر از این نبوده است.
تیم تحقیقاتی HubSpot دریافت که 63 درصد از کسب و کارها موافق هستند که استراتژی های رشدی که در گذشته استفاده می کردند کمتر از گذشته موثر هستند. دیگر نگرانی های اصلی برای کسب و کارها در حال حاضر عبارتند از:
- افزایش هزینه ها
- افزایش هزینه برای دستیابی به مشتریان و مشتریان بالقوه
- کند شدن رشد
زندگی قبل از همه گیری را به خاطر دارید؟ پنج روز در هفته در دفتر بودیم و مرتب با همکاران چت میکردیم و احتمالاً از اینکه باید به دفتر رفت و آمد کنیم، شکایت داشتیم. آن روزها مانند یک عمر گذشته است، با 81 درصد از کسب و کارها بر این باورند که همه گیری جهانی اساساً شیوه زندگی و کار ما را تغییر داده است.
آمار نیز به همین جا ختم نمی شود. تنها 31 درصد از بازاریابان و 23 درصد از متخصصان فروش، فروش و همسویی بازاریابی قوی در سازمان خود را گزارش میکنند، با فقدان ارتباطات مؤثر، دیده شدن در بین تیمها و دادههای کامل در مورد مشتریان، همگی در این احساسات نقش دارند. در حالی که 55 درصد از بازاریابان و 45 درصد از متخصصان فروش می گویند که همسویی در سال 2022 اهمیت بیشتری پیدا کرده است، هیچ یک از تیم های حاضر در بازار نمی گویند که در حال کار در قفل هستند.
زمانی که COVID-19 برای اولین بار شیوع پیدا کرد، بسیاری از فعالیت های روزانه خود را از حضوری به آنلاین تغییر دادیم. ما از روی ناچاری چه از نظر شخصی و چه حرفه ای این کار را انجام دادیم. اکنون، از آنجایی که شرکتها به طور فزایندهای از روشهای دیجیتالی کار به صورت دائمی استقبال میکنند، سادهسازی سیستمها برای افزایش کارایی، کاهش اصطکاک و تسریع اتصال مهمتر از همیشه است.
شما تحقیقات را دیده اید. شما ممکن است [already] تجربه را زندگی کنید بنابراین بحران قطع ارتباط دقیقاً برای شما و کسب و کارتان چه معنایی دارد؟ در قسمت بعدی این مجموعه سه قسمتی، پیامدهای قطع ارتباط و اینکه چگونه ممکن است در هزینه انجام تجارت، تجربه مشتری و مسیر رشد شما نمایان شود را تحلیل خواهیم کرد.
اقتصاد در حال ترن هوایی است، بازار سهام معنای جدیدی به کلمه “فرار” می دهد، درگیری های ژئوپلیتیکی در حال تشدید هستند و ممکن است یک بیماری همه گیر جهانی زمان های بی سابقه تری را در پیش داشته باشد. و این فقط نوک کوه یخ است. روشهای آزمودهشده برای تولید سرنخ مؤثر و رشد سازمانی کمتر و کمتر قابل اعتماد میشوند.
این پست بخشی از Tاو Crisis of Disconnection، مجموعهای از رهبری فکری است که آخرین تحقیقات و بینشها را بررسی میکند تا نشان دهد که چگونه کسبوکارها میتوانند به اهداف رشد خود دست یابند، حتی در میان تغییرات بیسابقه در نحوه کار ما.

در حالی که چالشهای رشد را میتوان به عوامل بسیاری نسبت داد، قلب مشکل از همان مکان سرچشمه میگیرد: فقدان ارتباط. شکافهای جدید بین سیستمهای در حال گسترش (منجر به دادههای قطع شده)، تیمهای مخفی (که منجر به اصطکاک داخلی میشود)، و شرکتها و مشتریانشان (که منجر به تجارب از هم گسیخته میشود) کسبوکارها را مجبور میکند تا استراتژیهای موجود را توسعه دهند و در کتابهای رشد خود تجدید نظر کنند:
در INBOUND 2022، بحران قطع ارتباط را ابداع کردیم تا بادهای مخالف جدیدی را که امروزه کسب و کارها با آن روبرو هستند، توصیف کنیم. اگرچه درست است که ظهور فناوریها و نرمافزارهای جدید به تغییرات لرزهای در رفتارهای خریداران منجر شده است، این تنها یک تکه از پازل است.