زندگی قبل از همه گیری را به خاطر دارید؟ پنج روز در هفته در دفتر بودیم و مرتب با همکاران چت میکردیم و احتمالاً از اینکه باید به دفتر رفت و آمد کنیم، شکایت داشتیم. آن روزها مانند یک عمر گذشته است، با 81 درصد از کسب و کارها بر این باورند که همه گیری جهانی اساساً شیوه زندگی و کار ما را تغییر داده است.
- تنها 22 درصد از کسب و کارها ارتباط داده عالی را گزارش می دهند.
- تنها 49 درصد از کارگران ایالات متحده احساس می کنند که تیم آنها به طور موثر در یک محیط ترکیبی کار می کنند.
- 64 درصد از کسب و کارها موافق هستند که تعامل فروش در حال حاضر بیشتر از قبل از همه گیری با مشکل مواجه است.
تا همین اواخر، مشخص کردن علت اصلی چیزی که شبیه یک نبرد سخت است، به همان اندازه مشکل بود. مبارزه، همانطور که می گویند، واقعی است.
آیا احساس می کنید تحت فشار کاری در دست دارید؟ به این سخنان جان دیک، معاون ارشد بازاریابی در HubSpot توجه کنید:
بعدی: بحران قطع ارتباط و کسب و کار شما
در حالی که چالشهای رشد را میتوان به عوامل بسیاری نسبت داد، قلب مشکل از همان مکان سرچشمه میگیرد: فقدان ارتباط. شکافهای جدید بین سیستمهای در حال گسترش (منجر به دادههای قطع شده)، تیمهای مخفی (که منجر به اصطکاک داخلی میشود)، و شرکتها و مشتریانشان (که منجر به تجارب از هم گسیخته میشود) کسبوکارها را مجبور میکند تا استراتژیهای موجود را توسعه دهند و در کتابهای رشد خود تجدید نظر کنند:
شما تحقیقات را دیده اید. شما ممکن است [already] تجربه را زندگی کنید بنابراین بحران قطع ارتباط دقیقاً برای شما و کسب و کارتان چه معنایی دارد؟ در قسمت بعدی این مجموعه سه قسمتی، پیامدهای قطع ارتباط و اینکه چگونه ممکن است در هزینه انجام تجارت، تجربه مشتری و مسیر رشد شما نمایان شود را تحلیل خواهیم کرد.
مسیر رشد پایدار – و تجربیات مشتری مرتبط تر – با یک پشته فناوری کارآمد و داده های متمرکز مشتری شروع می شود. وقتی تیمها حول یک منبع حقیقت قرار میگیرند، همه – از جمله مشتری شما – برنده میشوند.
2. مردم در سیلوهای پس از همه گیری کار می کنند.
تیم تحقیقاتی HubSpot دریافت که 63 درصد از کسب و کارها موافق هستند که استراتژی های رشدی که در گذشته استفاده می کردند کمتر از گذشته موثر هستند. دیگر نگرانی های اصلی برای کسب و کارها در حال حاضر عبارتند از:
- افزایش هزینه ها
- افزایش هزینه برای دستیابی به مشتریان و مشتریان بالقوه
- کند شدن رشد
اول، استعفای بزرگ بود. سپس، “ترک آرام” وجود داشت. اکنون، بحران قطع ارتباط وجود دارد که ناشی از شکافهای رو به رشد سریع بین دادهها و سیستمها، تیمهای متقابل، و شرکتها و مشتریانشان است.
بحران قطع ارتباط چیست؟
اگر سعی کرده اید یک شروع سالانه تماس زوم را رهبری کنید، می دانید که اتصال و همکاری بین تیم ها اساساً تغییر کرده است. با توجه به اینکه بسیاری از سازمانها به سمت نیروی کار ترکیبی یا کاملاً از راه دور روی میآورند، دیگر همیشه نمیتوان برای یک مکالمه سریع از کنار میز کسی گذشت. در دنیای پس از همهگیری، 81 درصد از کسبوکارها معتقدند که یافتن راههای جدیدی برای ارتباط با یکدیگر ضروری است.
- 46٪ از فروشندگان می گویند فروش از راه دور کمتر از فروش حضوری مؤثر است (و 68٪ از شرکت ها حداقل در سال 2022 فروش از راه دور انجام می دهند).
- 49 درصد از مشاغل می گویند که هزینه جذب مشتری (CAC) در سال گذشته افزایش یافته است.
کارفرمایان نیز کار آسانی ندارند، زیرا کارمندان به طور همزمان نیاز خود را برای ارتباط ابراز می کنند و تمایل خود را برای محیط های کاری از راه دور/انعطاف پذیر ابراز می کنند. اگر افراد شما بخش بزرگی از ارزش پیشنهادی شما را تشکیل میدهند، تقریباً غیرممکن است که اهمیت ایجاد پلها بین تیمهای سیلد و تسهیل ارتباطات در خطوط جغرافیایی را اغراق کنید.
3. ارتباط با مشتریان هرگز سخت تر از این نبوده است.
برای اینکه تیم ها بتوانند بهترین کار خود را انجام دهند، کسب و کارها ابتدا باید بپذیرند که وضعیت موجود باعث کاهش آن نمی شود. برای صاحبان کسبوکار، راهحلهای نقطهای در حال گسترش میتواند مدیریت کل هزینه مالکیت را دشوار کند. برای رهبران ارشد، گزارشدهی دستی/پیچیده میتواند زمانی را که به طور ایدهآل صرف تحلیل و اقدام میشود، تلف کند. برای مشارکتکنندگان فردی، جابجایی مداوم بین ابزارها میتواند در بهترین حالت منجر به کاهش بهرهوری و در بدترین حالت فرسودگی شغلی شود.
این پست بخشی از Tاو Crisis of Disconnection، مجموعهای از رهبری فکری است که آخرین تحقیقات و بینشها را بررسی میکند تا نشان دهد که چگونه کسبوکارها میتوانند به اهداف رشد خود دست یابند، حتی در میان تغییرات بیسابقه در نحوه کار ما.

پس این از نظر عملی به چه معناست؟ تیمها زمان بیشتری را صرف یافتن، ادغام و تأیید دادهها از راهحلهای نقطهای مختلف میکنند تا اینکه برای افزایش تجربه مشتری نهایی صرف کنند.
آیا زمان برای اکثر مشاغل کوچک سخت است؟ همه نشانه ها به بله اشاره دارد.
پس چگونه آن را در آنجا در طبقه فروش می رود؟ 31 درصد از متخصصان فروش می گویند ایجاد اعتماد و ایجاد رابطه با مشتریان بالقوه در سال 2022 در مقایسه با 2021 بسیار مهم تر شد، اما این کار سخت تر و گران تر می شود. دادههای تعامل فروش اخیر این موضوع را تأیید میکند:
وقتی کوچکنمایی کردیم، متوجه شدیم که قطع ارتباط در سیستمهای داخلی، در میان تیمهای چندکاره، و – به طور فزاینده – بین برندها و مشتریانشان گسترده است.
چگونه این تکامل مورد توجه ما قرار گرفت؟ خوشحالیم که پرسیدی!
تحقیقات به طور مداوم نشان می دهد که تجربه مشتری برای موفقیت کوتاه مدت و بلند مدت یک سازمان بسیار مهم است. 57 درصد از کسب و کارها رضایت مشتری را به عنوان راهی برای ردیابی عملکرد می سنجند و آن را به متداول ترین معیار عملکرد مورد استفاده تبدیل می کنند.
با توجه به اینکه تقریباً از هر چهار شرکت، یکی از کمبود عمیق در روابط با مشتریان به عنوان یکی از چالشهای اصلی خود در سال جاری نام میبرد، واضح است که استراتژیهایی که همه ما در گذشته به آنها تکیه کردهایم، ما را به آینده نمیبرند. این به این معنی نیست همه روشهای قدیمی اکنون منسوخ شدهاند – به سادگی به این معنی است که چالشهای امروزی به راهحلهای امروزی نیاز دارند. برای برنده شدن در این دنیای جدید، به استراتژیهای جدیدی برای ورود به بازار، راههای جدید برای فکر کردن در مورد انتخابهای فناوری خود، و در نهایت چند کتاب بازی جدید که امروزه وجود ندارند، نیاز داریم.
تحقیقاتی که در سال گذشته انجام دادهایم به ما کمک کرده است که این روندها را آشکار کنیم، و ما مشتاق هستیم که یافتههای برتر خود را به اشتراک بگذاریم. به هر حال، غلبه بر بحران قطع ارتباط با درک چالش های پیش رو شروع می شود. بیایید با برخی از تفسیرهای سطح بالا در مورد رشد، یا آنچه در فضای اقتصاد کلان کنونی ما در ذهن اکثریت است، شروع کنیم.
چالش های رشد در حال افزایش هستند
سیستمهای قطع شده و افراد به وضوح دو مانع برای رشد موشکها هستند، اما «عادی جدید» ما چگونه بر نحوه ارتباط ما با مشتریان تأثیر میگذارد؟
طبق گزارش کار هیبریدی 2022 ما:
فکر می کنید وقتی کارمندان بیشتری به دفتر فراخوانده شوند، جزر و مد تغییر خواهد کرد؟ ممکن است این اتفاق نیفتد – به خصوص اگر کارمندان چیزی در مورد آن بگویند. تحقیقات HubSpot نشان می دهد که 36 درصد از کارمندان ترجیح می دهند یک بار در ماه به دندانپزشک مراجعه کنند تا اینکه پنج روز در هفته در مطب کار کنند.
آمار نیز به همین جا ختم نمی شود. تنها 31 درصد از بازاریابان و 23 درصد از متخصصان فروش، فروش و همسویی بازاریابی قوی در سازمان خود را گزارش میکنند، با فقدان ارتباطات مؤثر، دیده شدن در بین تیمها و دادههای کامل در مورد مشتریان، همگی در این احساسات نقش دارند. در حالی که 55 درصد از بازاریابان و 45 درصد از متخصصان فروش می گویند که همسویی در سال 2022 اهمیت بیشتری پیدا کرده است، هیچ یک از تیم های حاضر در بازار نمی گویند که در حال کار در قفل هستند.
طبق تحقیقات ما:
- 74 درصد از کسب و کارها گزارش می دهند که برای انجام کارهای خود نیاز به جابجایی بین ابزارهای مختلف دارند. (واقعیت جالب: یک شرکت متوسط در حال رشد از 242 ابزار SaaS استفاده می کند).
- در حالی که 65 درصد از کسب و کارها در 12 ماه گذشته برای ایجاد ارتباطات قویتر بین سیستمهای خود سرمایهگذاری کردهاند، تنها 26 درصد در حال حاضر همه ابزارهای خود را به طور یکپارچه یکپارچه یا در یک پلتفرم اصلی ساختهاند که واقعاً این ارتباطات قویتر را امکانپذیر میکند.
- “کیفیت داده بالا” ویژگی شماره 1 مورد نظر یک پلت فرم جدید CRM است.
- 77٪ از بازاریابان می گویند که داده ها برای استراتژی بازاریابی کلی آنها مهم است (برای کمک به آنها برای دستیابی به مخاطبان هدف، درک استراتژی های بازاریابی موثرتر و ایجاد محتوای موثرتر)، اما تنها 19٪ به “کیفیت بسیار بالا” دسترسی دارند. داده ها.”
یامینی رنگان، مدیر اجرایی HubSpot، بحران قطع ارتباط را به بهترین شکل خلاصه می کند:
هشدار اسپویلر – ثابت شده است که دستیابی به آن هدف ساده تر از انجام آن است. سیستم های قطع شده نقطه درد شماره 1 برای شرکت های موجود در بازار ما هستند.
در INBOUND 2022، بحران قطع ارتباط را ابداع کردیم تا بادهای مخالف جدیدی را که امروزه کسب و کارها با آن روبرو هستند، توصیف کنیم. اگرچه درست است که ظهور فناوریها و نرمافزارهای جدید به تغییرات لرزهای در رفتارهای خریداران منجر شده است، این تنها یک تکه از پازل است.
اقتصاد در حال ترن هوایی است، بازار سهام معنای جدیدی به کلمه “فرار” می دهد، درگیری های ژئوپلیتیکی در حال تشدید هستند و ممکن است یک بیماری همه گیر جهانی زمان های بی سابقه تری را در پیش داشته باشد. و این فقط نوک کوه یخ است. روشهای آزمودهشده برای تولید سرنخ مؤثر و رشد سازمانی کمتر و کمتر قابل اعتماد میشوند.
به دنبال آستر نقره ای هستید؟ چالشهایی که با آنها روبرو هستیم میتوانند راه را برای برقراری ارتباط مجدد – با یکدیگر و مشتریان خود – به روشهای جدید هموار کنند. برای درک اینکه چگونه پذیرندگان اولیه (دوباره) نقاط را به هم وصل میکنند، بیایید نگاهی به محرکهای اصلی پشت سر بحران قطع ارتباط بیندازیم، که با بزرگترین نقطه درد برای کسبوکارهای افزایشیافته (و اولین مورد از سه روند نوظهور محل کار که رشد پایدار کسبوکار را تهدید میکند) شروع میکنیم. .
قطع ارتباط رانندگی چیست؟
1. سیستم های داخلی قطع شده است.
زمانی که COVID-19 برای اولین بار شیوع پیدا کرد، بسیاری از فعالیت های روزانه خود را از حضوری به آنلاین تغییر دادیم. ما از روی ناچاری چه از نظر شخصی و چه حرفه ای این کار را انجام دادیم. اکنون، از آنجایی که شرکتها به طور فزایندهای از روشهای دیجیتالی کار به صورت دائمی استقبال میکنند، سادهسازی سیستمها برای افزایش کارایی، کاهش اصطکاک و تسریع اتصال مهمتر از همیشه است.
بر کسی پوشیده نیست که دستیابی به مشتریان در سال های اخیر چالش برانگیزتر شده است. آیا می خواهید برای ایجاد روابط معنادار و پایدار چند قدم جلوتر بروید؟ این یک سفارش حتی بلندتر است. برای حفظ رشد کسبوکار در زمانهای سخت، بسیاری از ما متوجه میشویم که باید دوباره تصور کنیم که چگونه جوامعی را که به آنها خدمت میکنیم جذب، مشارکت و لذت میبریم.