با کار با یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک، برندها می توانند به داده ها و فناوری اختصاصی، تخصص در چندین بازار، سرمایه گذاری مالی در موفقیت خود و رویکرد مشارکتی برای رشد دسترسی پیدا کنند. برای من سرمایه گذاری خوبی به نظر می رسد.
VIDEO
سرمایه گذاری مالی در برند شما: شتاب دهنده های تجارت الکترونیکی موجودی یک برند را خریداری می کنند و یک سرمایه گذاری مالی کامل در موفقیت برند ایجاد می کنند. آنها به یک توزیع کننده انحصاری در بازارهای خاص تبدیل می شوند و هزینه های خود را با فروش مجدد محصولات شما پوشش می دهند.
کنترل برند: شتابدهندهها کنترل تجربه برند و قیمتگذاری شما را در بازارها به ارمغان میآورند. با عمل به عنوان تنها توزیع کننده مجاز شما در بازارها، یک شتاب دهنده می تواند تجربه یک برند و قیمت ثابت را در سایت های مختلف ایجاد کند. برخی از شتاب دهنده ها حتی هزینه های اجرای خط مشی توزیع را پوشش می دهند تا به شما کمک کنند تا کنترل تجربه آنلاین را حفظ کنید.
پشتیبانی فراتر از تبلیغات و سئو: شتابدهنده ها نه تنها از طریق تبلیغات، سئو برای تجارت الکترونیک، محتوا و طراحی، ترافیک و تبدیل را هدایت می کنند، بلکه فراتر از آن نیز می روند. آنها تدارکات زنجیره تامین را فراهم می کنند، کنترل برند را تضمین می کنند و به داده های اختصاصی دسترسی پیدا می کنند، همه با هدف کمک به برند شما در برنده شدن در بازارها.
رشد مشارکتی: شتابدهندههای تجارت الکترونیک انگیزه بالایی برای کمک به موفقیت شما دارند و در عین حال کنترل کامل استراتژی برندتان را به شما میدهند. برخلاف تجمیعکنندگانی که شرکت شما را خریداری میکنند یا آژانسهایی که نگهدارندهها و سایر هزینهها را دریافت میکنند، شتابدهندهها تنها در صورت فروش محصول شما درآمد کسب میکنند.
شناسایی و استفاده از فرصت های جدید: شتابدهندههای تجارت الکترونیک به دلیل مقیاسشان میتوانند به شما در کشف و استفاده از فرصتهای برندتان در داخل و خارج از کشور کمک کنند. به عنوان مثال میتوان به یافتن نوآوریهای بالقوه محصول، بستههای بهینهشده تجارت الکترونیک، گسترش به بازارهای جهانی و کارایی حمل و نقل اشاره کرد.
چه چیزی یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک را از توسعه سنتی متمایز می کند؟
پاسخ: کار با یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک مانند Pattern به شما کنترل کامل استراتژی و تصمیمات برندتان را می دهد. شتاب دهنده برای ارائه منابع، فناوری، تخصص و خدمات وجود دارد، اما در نهایت، شما مسئول جهت گیری برند خود هستید.
س: تفاوت بین شتاب دهنده و تجمیع کننده چیست؟
VIDEO
کار با Pattern – پیشروترین شتاب دهنده تجارت الکترونیک در جهان
یکی از ویژگی های کلیدی شتاب دهنده های تجارت الکترونیک این است که آنها فقط با فروش مجدد محصولات شما درآمد کسب می کنند و هزینه یا درصدی از هزینه تبلیغات را دریافت نمی کنند. این مدل خرید/فروش به آنها انگیزه منحصربفردی میدهد تا رشد سودآوری برای برند شما ایجاد کنند. یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک موجودی شما را خریداری می کند، بنابراین سرمایه آنها در خط است و آنها فقط زمانی که محصولات شما را مجدداً می فروشند درآمد کسب می کنند. این ساختار منحصربهفرد آنها را تشویق میکند تا حضور آنلاین برند شما را بهینه کنند، هزینهها را کاهش دهند و فقط دلارهای تبلیغاتی را خرج کنند که فروش را افزایش میدهد.
ویژگی های کلیدی شتاب دهنده تجارت الکترونیک
پر کردن شکاف های منابع: شتابدهندههای تجارت الکترونیک به برندها کمک میکنند شکافهای منابع را پر کنند، الگوهای موجود در دادهها را شناسایی کنند و رشد سودآوری را آزاد کنند. با ترکیبی از مجموعه داده منحصر به فرد، تجربه صنعت و دسترسی جهانی، شتاب دهنده ها به توسعه تیم شما تبدیل می شوند و از تمام جنبه های کسب و کار بازارهای شما، از بهینه سازی فهرست و بازاریابی تجارت الکترونیک گرفته تا تدارکات تکمیلی، پشتیبانی می کنند.
پاسخ: هر برندی که به دنبال رشد حضور در تجارت الکترونیکی خود است، می تواند از همکاری با یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک سود ببرد. چه به تازگی شروع به کار کرده باشید و چه به دنبال افزایش مقیاس باشید، یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک می تواند منابع، فناوری و تخصص مورد نیاز برای موفقیت را فراهم کند. مارکهای بزرگتر، با پرداخت بیش از ۵ میلیون دلار در بازارهای آنلاین، معمولاً میتوانند با یک شتابدهنده در مدل خرید/فروش خالص کار کنند. برندهای کوچکتر ممکن است برای کار در مقیاس کوچکتر نیاز به پرداخت هزینه یا هزینه ای داشته باشند.
س: چگونه یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک درآمد کسب می کند؟
تجارت الکترونیک یک بازار پررونق 6 تریلیون دلاری است و با افزایش خرید آنلاین، رقابت شدید است.
پاسخ: در حالی که شتابدهندهها و تجمیعکنندههای تجارت الکترونیک هر دو با برندها برای رشد کسبوکار آنلاین خود کار میکنند، رویکردها و مدلهای تجاری متفاوتی دارند. شتابدهندههای تجارت الکترونیک مانند Pattern با برندها، خرید موجودی و ارائه راهحلهای سرتاسری برای رشد تجارت الکترونیکی شریک هستند. آنها به یک توزیع کننده انحصاری در بازارهای خاص تبدیل می شوند و هزینه های خود را با فروش مجدد محصولات برندها پوشش می دهند. آنها معمولاً در شرکت موقعیت سهامی ندارند. از سوی دیگر، تجمیعکنندگان تجارت الکترونیک معمولاً به سرمایهگذاران عمده تبدیل میشوند یا به طور کامل یک نام تجاری را خریداری میکنند. آنها محصولاتی را از چندین برند تجمیع می کنند و از مقیاس آنها برای فروش مؤثر محصولات خود در بازارها استفاده می کنند. به طور کلی، در حالی که هم تسریعکنندهها و هم تجمیعکنندهها میتوانند به برندها کمک کنند تا تجارت الکترونیکی خود را توسعه دهند، رویکردها و مدلهای تجاری آنها متمایز است.
شتابدهندههای تجارت الکترونیک با برندها همکاری میکنند و منابع، فناوری و تخصص را برای کمک به رشد کسبوکار آنلاین خود فراهم میکنند. آنها این کار را با خرید موجودی و لایهبندی بر روی تخصص، منابع و فناوری همهکانال خود انجام میدهند تا به برندها کمک کنند تا فرصتهای جدید را غنیمت بشمارند و رشد درآمد را در بازارها بهینه کنند، از جمله:
با تمرکز بر رشد بلندمدت، Pattern به حفظ کنترل قیمت، گسترش به بازارهای جدید، و بهینهسازی ترافیک، فروش و درآمد همهکانال کمک میکند، همه اینها در حالی که با برند شما همکاری میکند و به شما کنترل کامل بر استراتژی و تصمیمهایتان را میدهد. در شروع شراکت شما، Pattern سفارشی را برای فروش موجودی پیش بینی شده در چند هفته اول ارسال می کند. همانطور که Pattern آن سهام را می فروشد، آنها بیشتر خرید می کنند. این مدل برای سرعت بخشیدن به رشد تجارت الکترونیک شما در سریع ترین زمان ممکن کار می کند.
س: چه نوع برندهایی می توانند از کار با یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک سود ببرند؟
شتاب دهنده های تجارت الکترونیکی شرکای ارزشمندی برای برندهایی هستند که به دنبال تسریع رشد خود در بازار تجارت الکترونیک در حال گسترش هستند.
چگونه می توانید جلوتر از بازی بمانید؟ برندها باید به طور مستمر استراتژی های تجارت الکترونیک خود را تطبیق داده و بهینه کنند. یکی از راه های انجام این کار، کار با یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک است. در این پست وبلاگ، ما به دنیای شتاب دهنده های تجارت الکترونیک می پردازیم و بررسی می کنیم که چگونه می توانند به رشد برند شما کمک کنند.
شتاب دهنده های تجارت الکترونیکی تعریف شده اند
اکنون که متوجه شدید چه چیزی شتابدهندههای تجارت الکترونیک را متمایز میکند، بیایید به برخی از قانعکنندهترین دلایل برای همکاری یک برند با آن بپردازیم. در اینجا نکات اصلی مزایای کار با یک شتاب دهنده تجارت الکترونیک آورده شده است:
استفاده از تخصص بدون به خطر انداختن کنترل: شتابدهندههای تجارت الکترونیک از نزدیک با شما همکاری میکنند تا استراتژیهای مؤثری را برای رشد نام تجاری خود ایجاد و اجرا کنند، در حالی که شما را در صندلی راننده نگه میدارند. موفقیت آنها مستقیماً با موفقیت شما مرتبط است، به این معنی که آنها انگیزه دارند تا به موفقیت برند شما کمک کنند.
حضور برند خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید: شتاب دهنده ها درک عمیقی از رفتار مصرف کننده، الگوریتم های بازار و استراتژی های فروش جهانی دارند. این به آنها اجازه میدهد تا به بازارها و مخاطبان جدید، چه در داخل و چه در سطح بینالمللی، که ممکن است به تنهایی قادر به دستیابی به آنها نبودهاید، استفاده کنند.
دستیابی به صرفه جویی در هزینه و کارایی عملیاتی: شتابدهندههای تجارت الکترونیک همه چیز را از انجام کار گرفته تا تبلیغات، سئو و تدارکات انجام میدهند. این امر عملیات تجارت الکترونیک شما را ساده می کند و هزینه های سربار را کاهش می دهد و به شما امکان می دهد بر تجارت اصلی و توسعه محصول خود تمرکز کنید.
آژانس های توسعه سنتی بر طراحی، توسعه و نگهداری وب سایت تمرکز می کنند. آنها همچنین ممکن است خدمات سئو و تبلیغات را ارائه دهند. کار یک آژانس می تواند هم وب سایت های برند و هم بازارها را در بر بگیرد. از سوی دیگر، شتابدهندههای تجارت الکترونیک، متخصص فروش در بازار هستند و به جای ارائه خدمات یکباره، مالکیت حضور یک برند در بازارها را به عهده میگیرند.
این وبلاگ با همکاری الگو .
یک تفاوت اصلی این است که شتاب دهنده های تجارت الکترونیک معمولاً موجودی یک برند را خریداری می کنند و به یک توزیع کننده انحصاری در بازارهای خاص تبدیل می شوند. این سرمایه گذاری مالی در موفقیت برند، آنها را از آژانس های توسعه سنتی که فقط با پرداخت هزینه خدمات ارائه می دهند، متمایز می کند.