
بروزرسانی: 03 تیر 1404
شروع با بازاریابی ایمیلی رفتاری
همچنین مزایای استفاده از سرویس TurboTax را ترویج می کند، اما بدون اینکه بیش از حد "فروش" یا سختگیرانه باشد. نسبتا، تمرکز بر روی مشتری و اهداف نهایی آنها - که حول دریافت بزرگترین بازپرداخت ممکن در زمان مالیات می چرخد \u200b\u200b- تغییر می کند.
ایمیل پاداش
به تازگی، بازاریابی ایمیلی رفتاری نوید فروش بالایی را نشان داد. به این به عنوان چیزی فکر کنید که مزایای فوق را با هم جمع می کند، کمک به شرکت ها با استفاده از محرک های رفتاری از طریق ایمیل، گاهی اوقات با خودکارسازی، فروش تجارت الکترونیک را افزایش دهند. این روش که بر پایه مفهوم بازاریابی رفتاری ساخته شده است، به دریافت نبض مخاطبان شما کمک می کند تا بتوانید به گونه ای منطقی با آنها تعامل داشته باشید.
من در مورد چیزهایی مانند $firstname یا سفارش تا $date برای ارسال رایگان صحبت نمی کنم – اما شخصی سازی واقعی بر اساس آنها رفتاری باعث می شود.
در اصل، بازاریابی ایمیلی راه انداز با پرورش مشترکین بسته به تعامل آنها با برند شما عمل می کند.
جدای از مشکلات استاندارد مانند اشتباهات تایپی، تصاویر شکسته، یا مشکلات قالب بندی، برخی از مواردی که ممکن است ایمیل را به عنوان غیرحرفه ای علامت گذاری کنند عبارتند از:
- یک قالب بد که خواندن آن دشوار است.
- استفاده از تیترهای طعمه و سوئیچ برای فریب دادن افراد به خواندن.
- داشتن یک ایمیل بسیار طولانی قبل از رسیدن به CTA.
- ارسال ایمیل های بسیار زیاد در مدت زمان کوتاه. این ممکن است محتوای شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کند.