شروع با بازاریابی ایمیلی رفتاری

همچنین مزایای استفاده از سرویس TurboTax را ترویج می‌کند، اما بدون اینکه بیش از حد “فروش” یا سختگیرانه باشد. نسبتا، تمرکز بر روی مشتری و اهداف نهایی آنها – که حول دریافت بزرگترین بازپرداخت ممکن در زمان مالیات می چرخد ​​- تغییر می کند.

ایمیل پاداش

به تازگی، بازاریابی ایمیلی رفتاری نوید فروش بالایی را نشان داد. به این به عنوان چیزی فکر کنید که مزایای فوق را با هم جمع می کند، کمک به شرکت‌ها با استفاده از محرک‌های رفتاری از طریق ایمیل، گاهی اوقات با خودکارسازی، فروش تجارت الکترونیک را افزایش دهند. این روش که بر پایه مفهوم بازاریابی رفتاری ساخته شده است، به دریافت نبض مخاطبان شما کمک می کند تا بتوانید به گونه ای منطقی با آنها تعامل داشته باشید.

من در مورد چیزهایی مانند $firstname یا سفارش تا $date برای ارسال رایگان صحبت نمی‌کنم – اما شخصی سازی واقعی بر اساس آنها رفتاری باعث می شود.

در اصل، بازاریابی ایمیلی راه انداز با پرورش مشترکین بسته به تعامل آنها با برند شما عمل می کند.

جدای از مشکلات استاندارد مانند اشتباهات تایپی، تصاویر شکسته، یا مشکلات قالب بندی، برخی از مواردی که ممکن است ایمیل را به عنوان غیرحرفه ای علامت گذاری کنند عبارتند از:

  • یک قالب بد که خواندن آن دشوار است.
  • استفاده از تیترهای طعمه و سوئیچ برای فریب دادن افراد به خواندن.
  • داشتن یک ایمیل بسیار طولانی قبل از رسیدن به CTA.
  • ارسال ایمیل های بسیار زیاد در مدت زمان کوتاه. این ممکن است محتوای شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کند.

3 مورد مهم برای ایمیل چیست؟

همه عاشق دریافت یک جایزه غیرمنتظره هستند – حتی اگر این یک “کار خوب” دیجیتالی باشد! در اینجا نمونه ای از ایمیل از Withings است که محصولی به سبک Fitbit است که با ردیابی فعالیت شما به ایجاد عادات سالم کمک می کند. در اینجا، می توانید ببینید که یک کاربر برای انجام 8000 قدم در روز برنده نشان شده است و جایزه ماراتن را باز کرد. آنها همچنین می توانند پیشرفت خود را در توییتر یا فیس بوک به اشتراک بگذارند.

یک ایمیل پاداش از ردیاب تناسب اندام Withings که تعداد قدم‌هایی را که یک فرد در آن روز پیاده‌روی کرده و همچنین میزان مایل‌هایی را که طی کرده است، مشخص می‌کند.

ایمیل توصیه

نتیجه بیشتر می شود محرک های رفتاری در استراتژی بازاریابی شما آن را بهتر می کند. کمپین‌های مبتنی بر ماشه، مطالب و پیام‌های مناسب را در زمان مناسب به مشترک ارائه می‌دهند، که با جایی که در قیف هستند مطابقت دارد.

توجه کنید که چگونه آنها به دقت سرپرستی کرده اند تصاویر در ایمیل روی یک موضوع خاص – سپس شما را تشویق می‌کند که روی آن کلیک کنید و برای الهام گرفتن بیشتر از طراحی، آن‌ها را بررسی کنید. در اینجا یک مثال دیگر از Airbnb آورده شده است:

ایمیلی از Airbnb حاوی کد کوپن و راهنمای یک روز اقامت در Sonoma

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

آیا می‌دانستید که ایمیل‌های تراکنشی (رسیدها، اعلان‌های حمل و نقل و غیره) در این آدرس باز می‌شوند. 8 برابر نرخ ایمیل های معمولی? با در نظر گرفتن این موضوع، ارزش آن را دارد که پیام‌هایی را که شرکت شما ارسال می‌کند مرور کنید و پیام‌های قدیمی «تأیید سفارش» را حذف کنید تا هر یادداشتی را که ارسال می‌کنید یادداشتی بگذارید که نه تنها از مشتری برای سفارشش تشکر می‌کند، بلکه این کار را به نحوی انجام می‌دهد. این بیشتر شبیه مکالمه است تا بیانیه.

کدام محرک های رفتاری آیا در کمپین های بازاریابی خود موثرترین بوده اید؟ در نظرات به من اطلاع دهید!

اغلب اوقات، خدمات عالی به مشتریان از یک شرکت کافی است تا شما را به توصیه آنها وادار کند. اما اگر برند معامله را شیرین کند چه؟ Bombas که جوراب‌ها را به صورت آنلاین می‌فروشد، جوراب‌های رایگان و بدون محدودیت را برای افرادی که در مورد آن‌ها به دوستان خود می‌گویند ارائه می‌کند. آن دوستان تخفیف در جوراب، و مراجعه کننده جوراب بیشتری می گیرد. و همه ما می دانیم که شما هرگز نمی توانید جوراب کافی داشته باشید.

ایمیل توصیه‌ای از Bombas که از خواننده می‌خواهد یکی از دوستان خود را برای سفارش به وب‌سایت معرفی کند و در ازای آن یک جفت جوراب رایگان دریافت کند.

ایمیل های معاملاتی

در حال حاضر، همه این نکات به ایمیل “قابل عمل” نخواهند بود، بنابراین این شما هستید که باید بفهمید کاربر چه اقداماتی را انجام می دهد (یا انجام نمی دهد) که ارزش ارسال ایمیل را دارند. حتی ممکن است این نوع بازاریابی ایمیلی هدفمند رفتاری را دیده باشید در محل کار، زمانی که برای یک سرویس ثبت نام می کنید، اما نمایه خود را تکمیل یا تأیید نکنید آدرس ایمیل. اگر شرکت هوشمند باشد، یک ایمیل خودکار برای شما ارسال می‌کند که این کار را به شما یادآوری می‌کند.

بگذارید آن اعداد در یک دقیقه غرق شوند.

می توانید با ارسال ایمیل های به موقع و مرتبط، توجه سرنخ خود را حفظ کنید.

پتانسیل برای استفاده حداکثری از بازاریابی ایمیلی رفتاری کاملاً باز است، و در عین حال، به گفته Econsultancy، تنها 20 درصد از بازاریابان از هدف گیری رفتاری استفاده می کنند.

آماری از Econsultancy که اقداماتی را که آنها انجام می دهند، می خواهند انجام دهند یا انجام نمی دهند برجسته می کند.

اینها ایمیل‌های غیرمنتظره اما بسیار مورد استقبال هستند که حفظ مشتری را تشویق می‌کنند. اینجا یک مثال عالی از Shopify که به کاربران امکان می دهد دوره آزمایشی رایگان این سرویس را تمدید کنند:

ایمیلی از Shopify که افزونه ای را برای آزمایش رایگان کاربر پیشنهاد می کند.

هدف گذاری رفتاری در دنیای بازاریابی ایمیلی، ارسال ایمیل های خاص برای مصرف کنندگان بر اساس رفتار گذشته آنهاست. به عنوان مثال، ارسال یک ایمیل متفاوت به شخصی که محصولی را از فروشگاه آنلاین شما آورده است در مقابل شخصی که سبد خرید خود را پر کرده است، اما هرگز آن را بررسی نکرده است.

4 نوع ایمیل بازاریابی چیست؟

ضرب المثل گرافیکی: شروع با بازاریابی ایمیلی رفتاری

در حالی که پاسخ ممکن است در اینجا بر اساس بازار و پایگاه مشتری متفاوت باشد، 3 چیز جهانی هستند:

  1. در صورت امکان، یک عنصر شخصی سازی را به ایمیل ها اضافه کنید.
  2. مطمئن باشید که به نظر انسان می آید، نه مانند یک ربات فروش.
  3. داشتن نوعی CTA یا CTA برای انتقال خواننده به قیف فروش.

آیا باید هر مشتری را با بازاریابی ایمیلی رفتاری هدف قرار دهم؟

یک تماس رزرو کنید



منبع

ایمیل اعلان معمولاً فقط یک پاسخ از حساب کاربری شما یا نرم افزار مدیریت کاربر است که به افراد نام کاربری و رمز عبور آنها را می گوید و شاید پیوندی به برخی اسناد برای شروع داشته باشد. اینجاست که بیشتر شروع می شود خودکار کردن فرآیند به پایان می رسد – که منجر به بسیاری از کاربران سردرگم یا ناامید می شود.

یکی دیگر مثال از TurboTax می آید، که برای برانگیختن کنجکاوی کاربر در مورد میزان بازپرداخت مالیاتی آنها قبل از مشاهده چک در نامه طراحی شده است:

گرافیکی از TurboTax که نشان می‌دهد چگونه می‌توان بیننده را با اشاره به اینکه بازپرداخت آن‌ها چه مقدار می‌تواند باشد، به سمت مخفی کردن سوق داد.

هنگام ارسال ایمیل های خودکار به لیست خود، چقدر شخصی سازی شده اند؟

هنگامی که شروع به جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعاتی می‌کنید که از مشتریان خود جمع‌آوری می‌کنید، فرصت‌های جدیدی برای ایمیل‌های رفتاری هدفمند در سطح ظاهر می‌شوند. شما شروع به دریافت انواع ایده های عالی در مورد نحوه هدایت کاربران به خدمات خود خواهید کرد. برای کمک به شروع، در اینجا یک مطلب وجود دارد مروری بر بازاریابی ایمیلی قالب‌هایی که من برخی از موارد مورد علاقه خود را در نظر می‌گیرم:

ایمیل “شروع به کار”.

درعوض، آنها را تشویق کنید تا با ارائه یک تور بیشتر با راهنما و عملی، اولین قدم را برای آزمایش محصول شما بردارند. اگر SaaS دارید، با کمک به آنها برای ایجاد اولین _____ خود – مانند یک وب سایت، لیست پخش، یا کمپین، آنها را در استفاده از آن راهنمایی کنید. این نوع از تورهای راهنما و پاپ آپ به آنها کمک می کند احساس راحتی بیشتری داشته باشند و همچنین می توانند داده های با ارزش تری را در اختیار شما قرار دهند. هدف گیری رفتاری بازاریابی ایمیلی اهداف

ایمیل بستنی روی کیک

این می تواند تعامل بیشتر با مشتری، کلیک بیشتر، افزایش خرید مشتری، حفظ و به طور کلی یک تجربه مثبت را نشان دهد.

با محرک‌های خود خلاقیت به خرج دهید و ببینید چگونه تاکتیک‌های شما سرنخ‌های بیشتری را تبدیل می‌کند.

اگر سفرهایی به کشور شراب را مرور کرده‌اید، این ایمیل هدفمند می‌تواند از طریق پیشنهاد به تور شما بسیار دلپذیرتر شود. از تخفیف، راهنمای محلی، جاذبه های خاص، و بیشتر.

ایمیل اطلاع رسانی

به این ایمیل در فرمول یک بند «اگر-آنوقت» فکر کنید. برای مثال، اگر مشتری سبد خرید خود را رها کرد، به او ایمیل بزنید تا محصولات باکیفیتی را که پشت سر گذاشته‌اند یادآوری کنید. سعی کنید یک کوپن اضافه کنید، زیرا این باعث می شود که منجر به تبدیل نیز شود.

هدف گذاری رفتاری در بازاریابی ایمیلی چیست؟

شما می خواهید چند نمونه برای ارسال ایجاد کنید که به سناریو و رفتار سرنخ بستگی دارد. داشتن ایمیلی متناسب با تجربه کاربر، احساس واقعی‌تری خواهد داشت و آنها را برای تبدیل راهنمایی می‌کند.

نتیجه

این تهاجمی نیست، اما کاربر می‌داند که برند چیزهای بیشتری در انبار دارد. اینها انواع مکان‌هایی در ایمیل‌های راه‌انداز شما هستند که سرنخ‌ها را درگیر نگه می‌دارند.

سوالات متداول

بازاریابی ایمیلی رفتاری چیست؟

به یاد داشته باشید، با بازاریابی ایمیلی رفتاری، این مشتری پشت فرمان است – نه شما. آنها در حین تعامل با محتوای شما دست به انتخاب می زنند. بازاریابی رفتاری به گونه ای طراحی شده است که بر روی آن دسته از انتخاب ها با نوعی تعامل عمل کند که باعث افزایش نرخ تبدیل و افزایش سود می شود.، و حفظ مشتری را بسیار بهبود می بخشد.

کشف فرصت‌های راه‌اندازی بازاریابی ایمیلی رفتاری

درباره نویسنده: Sherice Jacob به صاحبان مشاغل کمک می کند تا طراحی وب سایت را بهبود بخشند و نرخ تبدیل را از طریق کپی رایتینگ قانع کننده، طراحی کاربر پسند و تجزیه و تحلیل هوشمند تحلیلی افزایش دهند. بیشتر بدانید در iElectrify.com و چک لیست تنظیم و تبدیل نسخه رایگان وب خود را همین امروز دانلود کنید!

مشاوره با نیل پاتل

اما هدف قرار دادن مجدد کاربر به این روش تنها راه اهرم نیست رفتاری ایمیل های هدفمند همچنین می‌توانید پیام‌های هدفمند ارسال کنید، به عنوان مثال، زمانی که مشتری:

  • فرمی را برای بارگیری کاغذ سفید، ویدئو، مطالعه موردی یا سایر موارد رایگان خود ارسال می کند.
  • محتوای خاصی را در صفحه وب شما مشاهده می کند. اگر آنها مدتی را صرف مرور سؤالات متداول کرده‌اند، می‌توانید یک ایمیل با هدف رفتاری تنظیم کنید تا بررسی شود و ببینید آیا سؤال خاصی دارند یا خیر..
  • یک مورد را بدون چک کردن در سبد خرید خود می گذارد. می توانید یک ایمیل یادآوری با یک تخفیف کوچک برای آنها ارسال کنید، موجودی محدود را به آنها یادآوری کنید (یا اینکه سبد خرید آنها منقضی شود) و غیره.

4 نوع اصلی ایمیل های بازاریابی به شرح زیر است:

  • خبرنامه های ایمیل، به اشتراک گذاری اخبار شرکت و به روز رسانی محصولات مرتبط.
  • ایمیل‌های کسب، طراحی شده برای معرفی مشتریان به قیف فروش شما برای محصولات یا خدمات.
  • ایمیل های نگهدارنده، طراحی شده برای حفظ مشتریان در قیف فروش شما.
  • ایمیل‌های تبلیغاتی، که معاملات یا سایر فرصت‌های خاص برای خرید/درگیری با برند شما را برجسته می‌کنند.

چه چیزی یک ایمیل را غیرحرفه ای می کند؟

این اعلان شل برای درگیر شدن کاربر با برنامه در تلفن همراه این کار را با داشتن پیوندی به وبلاگ خود در پاورقی انجام می دهد:

ایمیلی از Slack که به خواننده اطلاع می‌دهد که اعلان‌های ایمیل را غیرفعال کرده است و اعلان‌ها را از برنامه تلفن همراه Slack نمایش می‌دهد.

این پیام معمولاً به عنوان یک ایمیل “onboarding” نیز شناخته می شود، پس از ایجاد حساب کاربری یا ثبت نام برای یک سرویس ارسال می شود. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که شما را به کلیک و تعامل با سرویس در سریع ترین زمان ممکن و روان ترغیب کند. اینجا یک مثال عالی از Stocksy، یک سایت عکاسی استوک:

نمایش گالری از تصاویر تولید شده توسط Stocksy

بازاریاب هایی که وارد قطار بازاریابی ایمیلی رفتاری نمی شوند، فرصت را از دست می دهند، پس شروع کنید پیروی از بهترین شیوه ها من توصیه می کنم.

بازاریابی رفتاری به پاسخ به رفتار هر سرنخ با نوعی تعامل اشاره دارد که نرخ تبدیل، درآمد و حفظ مشتری را افزایش می دهد.

چگونه می توانم بر اساس رفتار کاربر ایمیل ایجاد کنم؟

بیایید کمی به اعداد و ارقام پشت این موضوع بپردازیم. طبق آخرین گزارش Blueshift، ایمیل های بازاریابی مبتنی بر ماشه تا 497% از ایمیل های دسته ای و انفجاری بهتر عمل می کنند. در کنار آن، ایمیل های خودکار تحویل داده شد 29٪ از تمام خریدهای بازاریابی ایمیلی با کمتر از 2٪ ایمیل ارسال می شود.

چرا اینطور است؟ بیایید نگاهی دقیق‌تر به مسائل اصلی بیندازیم و یاد بگیریم که چگونه شروع کنیم بازاریابی ایمیلی رفتاری.

ارسال ایمیل بر اساس اقدامات مشتری