شورت YouTube چیست و چگونه یکی بسازیم [+7 Brand Examples]

به جای تعجب، “آیا YouTube Shorts آگاهی خواهد یافت؟”در عوض از خود بپرسید “چگونه می توانم با شلوارک از مخاطبان بسیار زیاد YouTube استفاده کنم؟”

صفحه ضبط شورت یوتیوب

هنگام تماشای یک Short، می‌توانید روی نمادها در پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید تا «پسندیدن»، «نپسندیدن» یا نظر دادن روی ویدیو. اگر از آنچه می‌بینید لذت می‌برید، می‌توانید برای دنبال کردن کانال روی «اشتراک‌گذاری» ضربه بزنید.

آیا می دانستید اولین ویدیویی که در یوتیوب منتشر شد تنها 18 ثانیه بود؟

نحوه ساخت شورت یوتیوب

وقتی روی Create ضربه می‌زنید، به صفحه دوربین باز می‌شود که به شما امکان می‌دهد:

  • بخش هایی از یک کلیپ 60 ثانیه ای یا یک ویدیوی کامل یک دقیقه ای را ضبط کنید.
  • محتوای از پیش ایجاد شده را از رول دوربین آپلود کنید.
  • با دوربین های پشتی یا جلویی از یک «کوتاه» فیلم بگیرید.
  • سرعت ویدئو را تنظیم کنید.
  • یک تایمر ضبط تنظیم کنید.
  • صداها را برای پوشش های موسیقی انتخاب کنید.
  • فیلترها و متن را اضافه کنید.

تب شورت یوتیوب در برنامه یوتیوب

اگر بودجه رسانه ای زیادی ندارید، این یک روش موثر و کم تلاش برای ایجاد محتوایی است که مخاطبان شما به آن علاقه مند خواهند شد.

5. WebFX

Chacon می‌گوید: «مشترک‌های شما کانال شما را به خاطر محتوایش می‌شناسند و یوتیوب به‌عنوان یک پلتفرم، بهترین عملکرد را دارد.

YouTube Shorts چیست؟

دعوت به اقدام جدید



منبع

در بیشتر سال 2020، TikTok با تهدید قوانین ممنوعیت و سانسور مواجه بود.

در نهایت، یک ویدیو برای همه در یوتیوب وجود دارد. با Shorts، برندهای بیشتری قادر خواهند بود با مخاطبان از طیف وسیع تری از اهداف مخاطب درگیر شوند.

دلیل این کار این است: در این Short هیچ وقت تلف نمی شود. از همان ابتدا جذاب است و هر فریمی در خدمت هدفی است. ثانیاً، یک پیام واضح وجود دارد – مخاطب با دانستن 5W ها (چه کسی، چه، چه زمانی، کجا، چرا) ترک می کند.

3. صدا

راه‌اندازی YouTube Shorts در زمانی است که بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در حال چرخش شدید به سمت محتوای ویدیویی هستند – به‌ویژه محتوای کوتاه.

در نهایت، این شورت برای رشد برند هیجان ایجاد می‌کند و مخاطبان را به همراهی در شمارش معکوس دعوت می‌کند.

7. گرافیک ساتوری

اگرچه محتوای کوتاه در YouTube جدید نیست، اما نام جدیدی دارد: Shorts. Shorts که در سال 2021 راه اندازی شد، پاسخ YouTube به TikTok، Instagram Reels و دیگر پلتفرم های ویدیویی ویروسی است. اما آیا ارزش وقت گذاشتن را دارد؟

علاوه بر این، در تلاش برای تبلیغ YouTube Shorts، می‌توانید یک منوی پیمایشی از شورت‌های پیشنهادی را در صفحه اصلی پیدا کنید (به زیر مراجعه کنید).

به دنبال اخباری در مورد ورزشکاران حرفه ای مورد علاقه خود هستید؟ ESPN شما را با ارائه شورت هایی که ترندها را به نمایش می گذارد، تحت پوشش قرار می دهد ویدیوها، نکات برجسته و تفسیر آتشین.

چگونه برای شورت های یوتیوب آماده شویم

فید عمودی شورت یوتیوب

برای بیان واضح، مردم دوست دارند در طول روز با ویدیوهای مختلف درگیر شوند. به عنوان مثال، ممکن است شخصی در طول استراحت ناهار خود در TikTok پیمایش کند، اما پس از بازگشت به خانه، یک پادکست طولانی 2 ساعته در YouTube پخش کند.

به طور مشابه، اگر نسل‌های قدیمی‌تر مانند Gen X را هدف قرار دهید، محتوای کوتاه شما ممکن است نسبت به TikTok در YouTube بیشتر درگیر شود.

5. یوتیوب شورت ممکن است کمتر از سایر پلتفرم های ویروسی آسیب پذیر باشد.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در مارس 2021 منتشر شده است و برای جامعیت به روز شده است.

در حالی که استوری‌ها و اسنپ‌چت‌های اینستاگرام بعد از ۲۴ ساعت منقضی می‌شوند، Shorts دائمی هستند – که می‌تواند به رشد آگاهی شما در بلندمدت در YouTube کمک کند.

به‌علاوه، ویژگی جدید «ویرایش به کوتاه» یوتیوب، برش ویدیوها را به قطعه‌هایی با اندازه کوچک آسان‌تر از همیشه می‌کند.

شورت یوتیوب

از آنجایی که YouTube Shorts هنوز در مراحل ابتدایی است، برای اندازه‌گیری تاثیر آن خیلی زود است. با این حال، چند عامل قابل توجه وجود دارد که آن را از بسته متمایز می کند:

1. شورت یک قیف برای محتوای طولانی شما فراهم می کند.

از آنجایی که TikTok یک پایگاه کاربر تا حدودی پر از مشتریان جوان‌تر دارد، برخی از انواع مارک‌ها، مانند شرکت‌های B2B، ممکن است برای افزایش آگاهی در آنجا کار سخت‌تری داشته باشند.

یک خواننده ممکن است بیشتر احتمال دارد که ابتدا یک پست وبلاگ را بخواند تا یک گزارش 20 صفحه ای، زیرا نقطه ورود آسان تر است. همین مفهوم می تواند در مورد شورت نیز صدق کند.

چگونه برای شورت های یوتیوب آماده شویم

به‌علاوه، اگر فهرست مشترکین خوبی دارید، به ایجاد محتوایی ادامه دهید که همچنان به آنها مرتبط است – حتی اگر کوتاه‌تر باشد.

در این شورت، برند روانشناسی رنگ ها را تجزیه می کند. استعداد مقابل دوربین به سادگی به متنی اشاره می کند که در قسمت های مختلف صفحه نمایش در طول فیلم ظاهر می شود.

در اینجا یک مثال عالی دیگر از این است که چگونه گرافیک و تصاویر می توانند Shorts شما را به سطح دیگری ببرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی YouTube، راهنمای نهایی ما را بررسی کنید – یا منبع رایگان زیر را دانلود کنید.

به عنوان یک بازاریاب، دیدن چرخش هر پلتفرم رسانه های اجتماعی به ویدیوهای کوتاه ممکن است بسیار سخت باشد. خیلی زیاد، شاید از خود بپرسید، “آیا شورت های YouTube ارزش وقت من را دارد؟” یا، “آیا فرصت های بیشتری نسبت به حلقه های اینستاگرام یا تیک تاک فراهم می کند؟

چه کسی گفته است که محتوای آموزنده باید طولانی باشد؟ بازاریابی LYFE نشان می دهد که می توانید محتوای سرگرم کننده، جذاب و آموزنده را در کمتر از 30 ثانیه ایجاد کنید.