باز هم، با طراحی ایمیل ریسپانسیو، نام بازی در حال انباشته شدن است. همه چیز در مورد آسان کردن محتوا و ایجاد جذابیت بصری است، مهم نیست دستگاه چقدر کوچک است که شخصی در حال مشاهده محتوا است.
راه های زیادی وجود دارد که می توانید ایمیل های ریسپانسیو طراحی کنید.
ایمیل های پاسخگو نیز در دسترس تر هستند، زیرا به مشترکین اجازه می دهند در دستگاه دلخواه خود مطالعه کنند.
حالا تصور کنید که همان چیدمان دسکتاپ برای موبایل هم اعمال شود. برای دیدن هر یک از عکس ها یا متن ها باید روی گوشیم زوم کنم. به جای انجام این کار، اشتراک را لغو می کنم.
هنگام کار با ایمیل، می توانید از پرس و جوهای رسانه ای استفاده کنید تا مشخص کنید طراحی شما در رایانه های رومیزی، تبلت ها و دستگاه های تلفن همراه چگونه باشد. برای انجام این کار، باید موارد زیر را مشخص کنید:
- از انتخابگر "@media" استفاده کنید و "screen" را مشخص کنید. این نشان می دهد که کد روی دستگاه های دارای صفحه نمایش تأثیر می گذارد.
- حداکثر عرض خود را بر حسب پیکسل تنظیم کنید. این اندازه صفحه نمایش را مشخص می کند که در آن کد اعمال می شود.
- راهنماهای سبک CSS را که می خواهید آن صفحه خاص دنبال شود را مشخص کنید.
بنابراین، با تمام این صحبت ها در مورد ایمیل های پاسخگو، باید برای ایجاد ایمیل های خود احساس خارش داشته باشید. در مرحله بعد، به چند نمونه و قالب ایمیل پاسخگو نگاه خواهیم کرد.
طراحی ایمیل واکنش گرا
برای کسانی که سابقه کدنویسی کمتری دارند یا کسانی که به دنبال صرف زمان کمتری برای طراحی هستند، توصیه من این است که از یک الگو استفاده کنند. آنها یک راه مطمئن برای اطمینان از حرفه ای بودن ایمیل شما هستند و پاسخگو باشد
ویدئوی زیر نحوه طراحی ایمیل با یک الگو را به شما آموزش می دهد. در ویدیو، کاربر در Klaviyo است، اما مفاهیم بدون توجه به نرم افزاری که استفاده می کنید صادق هستند.
آیا تا به حال برایتان پیش آمده که ایمیلی را روی گوشی خود باز کنید و تصویر با کیفیت پایین، متن خیلی کوچک و دکمه فراخوان برای اقدام خراب باشد؟ اینها همه ایرادات طراحی ایمیل ثابت هستند. ایمیل های ریسپانسیو جواب می دهند.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=ihdjstpC29c[/embed]
کدنویسی یک ایمیل پاسخگو
در تلفن همراه، موقعیت منو تغییر می کند. پیوندهای اقلام مختلف فروشگاه هدیه در پایین صفحه قرار دارند. این تصاویر سوغاتی های موجود را در جلو و مرکز نگه می دارد.
متن و عکس های متناوب برای دسکتاپ منطقی است، در حالی که انباشتن مداوم عکس ها روی متن مرتبط برای موبایل، همراه با خطوط جداکننده، تضمین می کند که بیننده گیج نشود.
منبع تصویر
3. توت
منبع تصویر
ایمیل های پاسخگو تجربه بهتر و قابل دسترس تری را برای مشتریان شما ایجاد می کنند. اگر تازه در حال انتقال هستید، با کاوش در قالب های ایمیل پاسخگو از پیش ساخته شده شروع کنید. اینها در زمان شما صرفه جویی می کنند و در عین حال به شما انعطاف طراحی می دهند.
ایمیل های پاسخگو از تصاویر و جداول روان استفاده می کنند تا در اندازه های مختلف صفحه نمایش انعطاف پذیر باشند. در نهایت، آنها محتوای طراحی شده برای تجربه بهینه هر کاربر را ارائه می دهند.
ایمیل پاسخگو ایمیلی است که برای هر دستگاهی از جمله تلفن، دسکتاپ یا تبلت بهینه شده است. آن ها با وضوح های چندگانه صفحه نمایش سازگار می شوند، که به ویژه با افزایش تقاضا برای محتوای سازگار با موبایل مفید است.