اکنون، این کالایی است که می توان آن را خرید.
چرا بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی برنده واقعی Super Bowl LVII بود.
اکنون، این کالایی است که می توان آن را خرید.
چرا بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی برنده واقعی Super Bowl LVII بود.
آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.
با تشدید چالشهای تبلیغاتی که پلتفرمهای رسانههای اجتماعی در چند سال گذشته تجربه کردهاند، جای تعجب نیست که این شرکتها در حال تکامل هستند تا مدلهای اشتراک پولی را برای درآمدزایی بگنجانند. باید مشخص شود که آیا تأیید و افزایش دسترسی ویژگیهای مناسبی برای ارائه هستند یا خیر.
در همین حال، کاربران اینستاگرام که در حال حاضر از دسترسی به خدمات مشتری این پلتفرم در صورت هک یا سایر مشکلات ناامید شدهاند، احتمالاً برای دریافت پشتیبانی اولیه مشتری باید هزینه پرداخت کنند.
علاوه بر نگرانیهای امنیتی، معرفی این اشتراکها این پلتفرمها را به عنوان فضاهایی که باید برای بازی پرداخت کنید، تقویت میکند.
سیستم اربابان و دهقانان فعلی توییتر برای افرادی که علامت آبی دارند یا ندارند، مزخرف است.
آمار اینستاگرام شما باید در سال 2023 بدانید.
لینکدین: چگونه اخراج های فنی به رونق لینکدین دامن می زنند.
چرا هوش مصنوعی جایگزین مشاغل ما نمی شود: وبلاگ HubSpot با رئیس بازاریابی جاسپر مصاحبه کرد تا نحوه کار ما با هوش مصنوعی را پوشش دهد.
در اوایل ماه جاری، متا اشتراک مشابهی به نام Meta Verified را اعلام کرد که به کاربران فیسبوک و اینستاگرام یک علامت آبی رنگ، افزایش دید در فید و افزایش پشتیبانی خدمات مشتری از 11.99 دلار در ماه را ارائه میدهد.
در اواخر سال 2022، ایلان ماسک اعلام کرد که این سیستم بازسازی شده است اشتراک آبی توییتر برنامه افزایش قیمت از 5 دلار به 8 دلار در ماه (یا 11.99 دلار در ماه از طریق فروشگاه برنامه) و ارائه یک علامت آبی به مشترکین در میان سایر ویژگی ها.
چیزی که مشخص نیست این است که آیا کاربران نهایی میدانند که محتوایی که میبینند از طریق الگوریتمها ارائه میشود یا نه یا به دلیل پرداخت هزینه یک حساب برای افزایش دسترسی، نشان داده میشود.
اگرچه این گزینه ممکن است برای سازندگان محتوا یا کسب و کارهای کوچکی که میخواهند در مقابل افراد بیشتری قرار بگیرند جذاب باشد، اما برای کاربران روزمره که از رسانههای اجتماعی دیدن میکنند تا بهروزرسانیهای خانواده و دوستان خود را ببینند، میتواند دلسرد کننده باشد.
قدرت به مردم! آبی 8 دلار در ماه.
— ایلان ماسک (@elonmusk) 1 نوامبر 2022
با نوید افزایش دید متا در فیس بوک و اینستاگرام برای مشترکین، کاربرانی که از عدم دسترسی خود ناامید شده اند، ممکن است وسوسه شوند که شرکت کنند تا افراد بیشتری محتوای آنها را ببینند.
هنگامی که این اشتراک ها اعلام شد، پس زدن کاربران بلافاصله بود.
اگرچه این کت و شلوار در نهایت کنار گذاشته شد، اما باعث شد توییتر به این سمت برود فرآیند تأیید حساب خود را راه اندازی کنید دادن علامت چک آبی به حسابهای تایید شده به عنوان نمادی از اصالت برای مشاغل مهم یا شخصیتهای عمومی. هدف این بود که دستیابی به جعل هویت سخت تر شود. اینستاگرام نیز از این روند پیروی کرد و در سال 2014 شروع به تأیید حساب ها کرد.