ظهور تأیید پولی در رسانه های اجتماعی

چیزی که مشخص نیست این است که آیا کاربران نهایی می‌دانند که محتوایی که می‌بینند از طریق الگوریتم‌ها ارائه می‌شود یا نه یا به دلیل پرداخت هزینه یک حساب برای افزایش دسترسی، نشان داده می‌شود.

آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.

در همین حال، کاربران اینستاگرام که در حال حاضر از دسترسی به خدمات مشتری این پلتفرم در صورت هک یا سایر مشکلات ناامید شده‌اند، احتمالاً برای دریافت پشتیبانی اولیه مشتری باید هزینه پرداخت کنند.





منبع

در اواخر سال 2022، ایلان ماسک اعلام کرد که این سیستم بازسازی شده است اشتراک آبی توییتر برنامه افزایش قیمت از 5 دلار به 8 دلار در ماه (یا 11.99 دلار در ماه از طریق فروشگاه برنامه) و ارائه یک علامت آبی به مشترکین در میان سایر ویژگی ها.

علاوه بر این، توییتر اکنون فقط احراز هویت دو مرحله‌ای را برای مشترکین توییتر آبی ارائه می‌کند و حساب‌هایی را که هزینه پرداخت نمی‌کنند امنیت کمتری دارند و بیشتر مستعد هک شدن هستند.

علاوه بر نگرانی‌های امنیتی، معرفی این اشتراک‌ها این پلتفرم‌ها را به عنوان فضاهایی که باید برای بازی پرداخت کنید، تقویت می‌کند.

با تشدید چالش‌های تبلیغاتی که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در چند سال گذشته تجربه کرده‌اند، جای تعجب نیست که این شرکت‌ها در حال تکامل هستند تا مدل‌های اشتراک پولی را برای درآمدزایی بگنجانند. باید مشخص شود که آیا تأیید و افزایش دسترسی ویژگی‌های مناسبی برای ارائه هستند یا خیر.

قطعات بازاریابی

سیستم اربابان و دهقانان فعلی توییتر برای افرادی که علامت آبی دارند یا ندارند، مزخرف است.

اکنون، این کالایی است که می توان آن را خرید.

اگرچه این کت و شلوار در نهایت کنار گذاشته شد، اما باعث شد توییتر به این سمت برود فرآیند تأیید حساب خود را راه اندازی کنید دادن علامت چک آبی به حساب‌های تایید شده به عنوان نمادی از اصالت برای مشاغل مهم یا شخصیت‌های عمومی. هدف این بود که دستیابی به جعل هویت سخت تر شود. اینستاگرام نیز از این روند پیروی کرد و در سال 2014 شروع به تأیید حساب ها کرد.

داشتن یک حساب کاربری تایید شده در رسانه های اجتماعی زمانی به عنوان یک نقطه بدنامی یا یک نماد وضعیت تلقی می شد.

لینکدین: چگونه اخراج های فنی به رونق لینکدین دامن می زنند.

با نوید افزایش دید متا در فیس بوک و اینستاگرام برای مشترکین، کاربرانی که از عدم دسترسی خود ناامید شده اند، ممکن است وسوسه شوند که شرکت کنند تا افراد بیشتری محتوای آنها را ببینند.

اینفلوئنسر مارکتینگ: چرا برخی از شرکت های DTC هزینه اینفلوئنسرها را در سال 2023 کاهش می دهند.

از یک طرف، نگرانی های امنیتی در بازی وجود دارد. پس از انتشار اولیه تأیید Twitter Blue، برخی از کاربران توانستند حساب‌های جعلی ایجاد کنند که از مارک‌های واقعی تقلید می‌کردند و هدف اولیه تأیید را شکست دادند.

به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

چرا هوش مصنوعی جایگزین مشاغل ما نمی شود: وبلاگ HubSpot با رئیس بازاریابی جاسپر مصاحبه کرد تا نحوه کار ما با هوش مصنوعی را پوشش دهد.

تأیید حساب‌های رسانه‌های اجتماعی در توییتر در سال 2009 آغاز شد. تونی لاروسا، مدیر وقت سنت لوئیس کاردینالز، پس از ایجاد یک حساب جعل هویت و به اشتراک‌گذاری توییت‌های غیر حساس، علیه توییتر شکایت کرد.