سیستم اربابان و دهقانان فعلی توییتر برای افرادی که علامت آبی دارند یا ندارند، مزخرف است.
به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.
لینکدین: چگونه اخراج های فنی به رونق لینکدین دامن می زنند.
علاوه بر این، توییتر اکنون فقط احراز هویت دو مرحلهای را برای مشترکین توییتر آبی ارائه میکند و حسابهایی را که هزینه پرداخت نمیکنند امنیت کمتری دارند و بیشتر مستعد هک شدن هستند.
چیزی که مشخص نیست این است که آیا کاربران نهایی میدانند که محتوایی که میبینند از طریق الگوریتمها ارائه میشود یا نه یا به دلیل پرداخت هزینه یک حساب برای افزایش دسترسی، نشان داده میشود.
چرا بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی برنده واقعی Super Bowl LVII بود.
در همین حال، کاربران اینستاگرام که در حال حاضر از دسترسی به خدمات مشتری این پلتفرم در صورت هک یا سایر مشکلات ناامید شدهاند، احتمالاً برای دریافت پشتیبانی اولیه مشتری باید هزینه پرداخت کنند.
چرا هوش مصنوعی جایگزین مشاغل ما نمی شود: وبلاگ HubSpot با رئیس بازاریابی جاسپر مصاحبه کرد تا نحوه کار ما با هوش مصنوعی را پوشش دهد.
تأیید حسابهای رسانههای اجتماعی در توییتر در سال 2009 آغاز شد. تونی لاروسا، مدیر وقت سنت لوئیس کاردینالز، پس از ایجاد یک حساب جعل هویت و به اشتراکگذاری توییتهای غیر حساس، علیه توییتر شکایت کرد.
علاوه بر نگرانیهای امنیتی، معرفی این اشتراکها این پلتفرمها را به عنوان فضاهایی که باید برای بازی پرداخت کنید، تقویت میکند.
قدرت به مردم! آبی 8 دلار در ماه.
— ایلان ماسک (@elonmusk) 1 نوامبر 2022