
بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1404
عناوین محصولات آمازون خود را با نکات پشتوانه داده بهینه کنید
در موبایل اینگونه به نظر می رسد.

من واقعاً غافلگیر شدم. آنچه مدیر فروشنده گفت، با تمرکز بر عناوین کوتاه مختصر برای مخاطبان رو به رشد موبایل، بسیار منطقی بود. و با این حال، برای هر کسی که آمازون را می شناسد، یک مدیر فروشنده ممکن است واقعاً از بهترین موارد برای سئو در پلتفرم خود مطلع نباشد. آنها متخصص سئو نیستند، بلکه عموماً به روابط، تدارکات و سودآوری حساب ها توجه می کنند.
بیایید قبل از اینکه فکر کنیم کد عناوین آمازون را شکسته ایم، سرعت خود را کم کنیم.
با استفاده از تابع Experiments در Amazon Vendor/Seller Central، می توانید عناوین محصول را روی محصولات خود آزمایش کنید.
تا زمانی که آمازون رسما به سوالاتی از این دست پاسخ ندهد، ما به طور کامل نمی دانیم، اما در اینجا نکات من بر اساس غریزه درونی، تجربه شخصی و داده های بالا آورده شده است.
- آمازون به دلایلی 200 کاراکتر داده است. از آنها استفاده کن.
- کلمات کلیدی را هم برای موارد استفاده و هم برای حجم جستجوی بالا درج کنید، اما عنوان را برای مصرف کننده بالقوه خوانا کنید. پر کردن کلمات کلیدی بدون جملات یا زمینه کمکی نخواهد کرد.
- تست، تست و تست کنید. عمودی محصول، رقابت و عوامل دیگر به این معنی است که احتمالاً قانون سخت و سریعی در مورد بهترین بودن وجود ندارد.
- فقط به این دلیل که شخصی در آمازون می گوید چیزی درست است، نظرات دیگر را دریافت کنید. با سازمانی به این بزرگی، غیرممکن است که یک نفر پاسخ قطعی در مورد همه چیز را بداند.
چرا؟ مشتری متوسط \u200b\u200bشما به دنبال تصاویر، قیمت و رتبه بندی ها بر روی جملات کامل است. پس از آن، آنها ممکن است برای اطلاعات بیشتر کلیک کنند. با این اوصاف، این فقط بر اساس غریزه و تجربه است. از این دو چیز می توانید یک فرضیه قوی بگیرید. با این اوصاف، چگونه فرضیه ها را اثبات کنیم؟ با داده ها!
آنچه داده های رتبه بندی در مورد عناوین آمازون به ما می گوید
متأسفانه باز هم به این راحتی ها نیست. مجموعه ای از آزمایش های اخیر که توسط goamify انجام شد، سه عنوان مختلف را آزمایش کردند و 2 از 3 نشان دادند که عنوان کوتاه تر کارآمد است. در 3rd عنوان طولانی تر عملکرد بهتری داشت.
پس حق با کیست؟ مدیر فروشنده قبل از مشاوره به یک مشتری بالقوه که ما را در مورد این تحقیق شروع کرده است، یا اکثر لیست ها؟
در نتایج جستجوی دسکتاپ اینگونه به نظر می رسد.

خیلی چیزها هم در دسکتاپ و هم در موبایل قطع می شود. بنابراین به مدیر فروشنده ای که قبلاً اشاره کردم فکر کنید. در این مورد، آنها استدلال می کنند که این برای خوانایی بد است، و روی کاغذ به نظر می رسد که حق با آنهاست.
این آزمایشی توسط آمازون انجام می شود و نرخ تبدیل و نرخ کلیک را بررسی می کند. هنگامی که نتایج از نظر آماری قابل توجه باشد، آمازون توصیه می کند که کدام عنوان محصول بهتر عمل کرده است.
خودم: "فرصت بزرگی برای گسترش عناوین محصول شما برای پوشش دادن ویژگی های بیشتری وجود دارد که محصول شما را برای آن ویژگی ها رتبه بندی می کند."
در جدول زیر، برترین کلمات کلیدی مرتبط با این محصولات را بر اساس حجم جستجو داریم. چگالی عنوان تعداد محصولاتی است که در نتایج جستجو دارای توضیحات هستند.
بیایید دوباره محصولات برجسته شده قبلی را مرور کنیم: حوله ترکی Ephsumus (توضیحات طولانی تر محصول) در مقابل حوله Cacala (توضیحات کوتاه تر محصول). هر دو قیمت متفاوتی دارند، اما تصاویر و رتبه بندی نظرات مشابهی دارند.
آیا راه دیگری برای نگاه کردن به آن وجود دارد؟
در این مثال، نام تجاری بیت اول است، سپس نوع محصول، سپس اندازه، سپس موارد استفاده برای آن و به دنبال آن رنگ و کمیت است.

یک تماس رزرو کنید