بازاریابان همچنین باید برای این احتمال آماده باشند که موزیلا بتواند Query Parameter Stripping را در آینده به عنوان تنظیمات پیشفرض تبدیل کند. آماده سازی می تواند با استفاده از روش های دیگر برای ردیابی رفتار کاربر باشد. روش دیگر جمع آوری داده ها از طریق ممیزی وب سایت برای بهینه سازی سودمندی سایت شما برای مصرف کنندگان است.
https://blog.hubspot.com/marketing/video-marketing-tips-from-wistia?fbclid=IwAR3NRxcZoMVwLND43N-5xVwa3VvYiL0xrq_Cfc5uiPPdk5qIPKZ9vBqPFCI
این میتواند بر اسناد سایتهایی مانند Facebook، HubSpot و سایر وبسایتهایی که از پارامترهای پرس و جو استفاده میکنند، تأثیر بگذارد، به این معنا که برخی از اسناد ممکن است به درستی منعکس نشوند.
پارامترهای پرس و جو همچنین به ردیابی عملکرد محتوا در پلتفرمهای مختلف کمک میکنند – آنها همچنین به شرکتها کمک میکنند تا تبلیغات مناسبی را برای افزایش درآمد تبلیغات در وبسایتهای خود داشته باشند.
این چه تاثیری بر بازاریابان آینده خواهد داشت؟
اکنون که فایرفاکس به کاربران خود امکان حذف پارامترهای پرس و جو را داده است، در اینجا چیزی است که بازاریابان باید بدانند.
اطلاعات حاصل از پارامترهای پرس و جو به بازاریابان کمک می کند تا وب سایت های شرکت خود را برای ایجاد تجربه کاربر پسندتری بهینه کنند. اساساً پارامترهای پرس و جو نقش مهمی در ارزیابی نقاط تماسی که مصرف کنندگان در مسیر خریدشان به صورت آنلاین با آن مواجه می شوند بازی می کنند (اسنادها).
پارامترهای پرس و جو مجموعه ای از متون هستند که به طور خودکار به انتهای URL اضافه می شوند تا داده ها را منتقل کنند. این پارامترها محتوا یا اقدامات خاصی را بر اساس داده های ارسال شده مشخص می کنند.