داده ها را بررسی کنید زیرا همه چیزهایی را که باید در مورد سابقه شریک خود بدانید را بیان می کند.
یک تماس رزرو کنید
داده ها را بررسی کنید زیرا همه چیزهایی را که باید در مورد سابقه شریک خود بدانید را بیان می کند.
یک تماس رزرو کنید
شرکت های قابل اعتماد سئو می خواهند مطمئن باشند که کار آنها به درستی به تصویر کشیده شده است و با کارشناسان واقعی همکاری می کنند. در نتیجه، اکثر فروشندگان سئو، حداقل، یک رویه داخلی را در نظر می گیرند. اگر یک فروشنده سئو در طول فرآیند ثبت نام دقت لازم را انجام ندهد، نشانه بدی است.
در نتیجه، ممکن است پروژههای بزرگی را از برندها و کسبوکارهای بزرگ بدون نگرانی در مورد نحوه تکمیل آنها بگیرید. این یک پیروزی بزرگ برای آژانس شما است، زیرا پروژه های سئو می تواند شش ماه تا یک سال طول بکشد تا نتایج برنده ای را به همراه داشته باشد. به علاوه، شما مجبور نخواهید بود که هزینه های هنگفت استخدام یک تیم داخلی را متقبل شوید.
1. به شما کمک می کند تا کسب و کار را مقیاس کنید
اکنون می خواهید وارد دنیای سئو شوید.
کار با کارشناسان واقعی به شما کمک می کند تا مشتریان خود را با عملکرد کمپین به جایی که می خواهند برسانید.
پیوستن به نیروها با یک فروشنده سئو از بهترین آژانس سئو می تواند کسب و کار شما را به سطح بالاتری برساند. یک شراکت موفق درازمدت منبع عالی درآمد اضافی است. گاهی اوقات، دو آژانس با هم ترکیب می شوند و یک آژانس بزرگتر را تشکیل می دهند که می تواند تمام خدمات را در داخل انجام دهد.
3. به شما امکان دسترسی به ابزارها و پلتفرم های سئوی پولی را می دهد
هنگام انتخاب یک فروشنده سئو، توصیه می کنم با موارد زیر شروع کنید:
تفاوت فاحشی بین این نسخه و خدمات سئوی برچسب خصوصی وجود دارد. دومی بسته به مشخصات فروشنده بسته بندی می شود، در حالی که اولی می تواند سفارشی شود.
پس از تشکیل تیم متخصصان مورد اعتماد خود، اطمینان حاصل کنید که آنها نیازهای مشتریان و نکات دردناک را درک می کنند تا نتایج سئو را به دست آورند که برای همه یک برد-برد است.
ارائه خدمات پیشرفته سئو مستلزم همکاری با یک شریک قابل اعتماد است.
شریک سئوی شما باید نتایجی برای کار خود داشته باشد. آنها تعداد زیادی مطالعه موردی را ارائه می دهند که مهارت های آنها و نتایجی را که برای مشتریان قبلی به دست آورده اند را نشان می دهد. همچنین توجه به گواهینامه ها بسیار مهم است. اگر فروشندگان سئو که آنها را بررسی می کنید در این زمینه ها کوتاهی می کنند، احتمالاً بهتر است به دنبال آژانس دیگری باشید.
رقابت بین آژانس های سئو شدید است. یک فروشنده سئو به شما کمک می کند تا از این راه ادامه دهید.
بهتر است تخصص داخلی خود را گسترش دهید؟ برای ایجاد تیم رویایی SEO خود استخدام کنید. شما می توانید به طور همزمان شایستگی های اصلی خود را حفظ کنید و از این طریق پیشنهادات خود را افزایش دهید. شما به ترکیبی از استراتژیست های سئو، تحلیلگران داده، ویراستاران و نویسندگان نیاز دارید تا نتایج دلخواه را برای صفحات با رتبه بالا و بک لینک های با کیفیت بالا ارائه دهید.
آژانس شما تبدیل به GOAT پرداخت به ازای کلیک (PPC)، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)، بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) یا سایر خدمات بازاریابی دیجیتال شده است.
2. بهبود عملکرد کمپین
بررسی کنید که آیا آنها خدمات مورد نیاز شما را ارائه می دهند و چقدر در اجرای آنها موثر هستند. رتبهبندیها و توصیهها را در Capterra و در نمایههای کسبوکار Google بیابید.
شما می توانید از طریق فریلنسرهای سئو با کیفیت، معادل خدمات سئوی فروشندگان درخواستی را دریافت کنید. آنها متخصصان مهم شما هستند.
با داشتن یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل، احتمالاً از این شراکت بیشتر از خدمات سئو و دانش آنها در جایگاه خود بهره خواهید برد.
داشتن کارشناسان پیشرو در صنعت در گوشه و کنار شما بسیار مهم است. شما می توانید از طیف وسیعی از خدمات سئوی نمایندگی فروش استفاده کنید، از جمله:
من می دانم که شما اهداف بزرگی دارید. استفاده از خدمات SEO Reseller برای آژانس ها می تواند به شما در دسترسی به آنها کمک کند.
اگر نمیتوانید نرمافزار و ابزارهای گرانقیمت را بخرید، میتوانید بهطور رایگان در Ubersuggest در حین فهمیدن چیزها پیمایش کنید. با این حال، این نشان می دهد که چرا یک فروشنده سئو بسیار ارزشمند است: آنها همه اینها را برای شما انجام می دهند.
برای اینکه کار را به درستی برای مشتریان خود انجام دهید، هنگام انتخاب یک فروشنده سئو موارد زیر را در نظر بگیرید:
همکاری با یک فروشنده سئو می تواند:
بسته های فروش سئو به گسترش خدمات شما کمک می کند. به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به انجام کار خودتان، کسب و کار خود را افزایش دهید.
تولید محتوا: برای کمک به شما در تولید محتوا در مقیاس، چندین کسبوکار علاوه بر این، از تخصص کپینویسی داخلی یا پیمانکاران تأیید شده استفاده میکنند.
بارگذاری وظایف سئو باعث می شود که شما خود را ضعیف نکنید. با کمک یک آژانس شریک، می توانید SEO را به عنوان یکی دیگر از زمینه های تخصصی رشد دهید.
فریلنسرها می توانند به مشتریان متعددی خدمت کنند و به شما امکان می دهند کارشناسان سئو را در اختیار داشته باشید. تیمی از فریلنسرها در گوشه ای از شما برای مشاوره فنی سئو می توانند به افزایش سودآوری شما کمک کنند.
با استفاده از فروشندگان سئو برای تخصص آنها، شما با افرادی کار می کنید که نیازهای مشتریان شما را می شناسند و بر این اساس برای رسیدن به اهداف آنها کار می کنند. با خدمات سئوی برچسب خصوصی نتیجه گرا، بهتر می توانید نتایج کمپین شفاف را به مشتریان خود منتقل کنید و در صورت نیاز استراتژی های محوری را به اشتراک بگذارید.
شریکی که با شما و اهداف مشتری شما همسو باشد ضروری است.
اگر یک فروشنده سئو قول های دور از ذهن می دهد، این نشانه ای است که باید با شخص دیگری همکاری کنید. یک مثال می تواند امیدوار کننده باشد که یک مشتری ظرف یک هفته بین موقعیت های 1 و 3 رتبه بندی می کند. نیازهای سئوی هر مشتری منحصربهفرد است و پیشبینی سرعت رسیدن به نتایج میتواند چالش برانگیز باشد.
انتخاب دقیق طرحهای میزبانی فروشنده نقش بزرگی در مدیریت سایت و گزارش دادههای KPI دارد. علاوه بر این، دسترسی به ابزارهای SEO مانند Ubersuggest و Google Analytics می تواند به اندازه گیری موثر این معیارها کمک کند.
اگر قصد دارید با یک فروشنده سئو کار کنید، مشتریان شما به چه چیزهایی نیاز دارند؟ آیا سئو یک حوزه تخصصی جدید برای شماست؟
در طول فرآیند بررسی، توجه داشته باشید که فروشندگان چگونه با هم ارتباط برقرار میکنند و تیمهای آنها چقدر در جایگاه شما آگاه هستند. درخواست از قبل برای همه چیز باعث صرفه جویی در وقت، پول و شگفتی های ناخواسته شما می شود.
یک فروشنده سئو به عنوان بخش گسترده آژانس شما خدمت خواهد کرد.
فروش مجدد سئو خدمات سئوی برچسب خصوصی را به آژانس برای پروژه های سئوی مشتریان خود ارائه می دهد. این خدمات به نمایندگی از یک آژانس برون سپاری می شوند تا مشتریان خود را در بازاریابی، توسعه و طراحی سود ببرند.
از سوی دیگر، می توانید با توجه به موارد زیر از معایب کار با فروشندگان سئو جلوگیری کنید:
برای اجرای موثرترین کمپین ها، به داده ها و بینش هایی نیاز دارید که فقط ابزارهای سئو خاصی می توانند ارائه دهند. شما با همکاری با یک فروشنده سئو به ابزارها و پلتفرم های برتر دسترسی پیدا می کنید. هنگام اجرای طرحهای مبتنی بر داده، باید اثربخشی KPIهای سئو را از تبدیلها گرفته تا نرخ پرش و همه چیز در بین آنها بسنجید.
برخی از نکات برای انتخاب یک فروشنده سئو قابل اعتماد با تحقیق در مورد کارهای گذشته آنها شروع می شود.
فروش مجدد سئو گزینه نهایی و همه چیز برای آژانس ها نیست. شما می توانید با منابعی خارج از خدمات سئوی فروشندگان، اهداف مشتریان خود را محقق کنید. گزینه های جایگزین شامل ایجاد یک تیم داخلی یا کار با فریلنسرها است.
لینک بیلدینگ: پول کلان برای فروشندگان سئو از این طریق به دست می آید. برون سپاری تلاش های بک لینک دهی به یک فروشنده دارای مزایای عمده ای است، زیرا لینک بیلدینگ یک فرآیند کار فشرده است. فروشندگان از استراتژیهای مختلفی استفاده میکنند، از همه چیز، از انتشار پستها و پستهای مهمان گرفته تا اصلاح لینکهای شکسته.
برای ارائه خدمات سئو به مشتریان خود، به یک تیم قوی نیاز دارید. از این گذشته، همانطور که الگوریتم گوگل پیچیده تر می شود، سئو نیز پیچیده تر می شود.
همانطور که به تدریج در کار سئو قوی تر می شوید، می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید و برای هر دوی خود درآمد بیشتری کسب کنید.
استفاده از خدمات سئوی نمایندگی فروش به شما این امکان را می دهد که:
خوشبختانه راهی وجود دارد که بتوانید خدمات سئو را بدون داشتن تخصص کامل ارائه دهید.
این نوع برون سپاری سئو، که ممکن است آن را به عنوان برچسب سفید نیز بشناسید، به آژانس های بازاریابی اجازه می دهد تا بسته های فروشنده سئو را به گونه ای بفروشند که گویی متعلق به آژانس است. شما می توانید خدمات را به صورت ماهانه ارائه دهید یا شرایط خود را تعیین کنید.
بیایید شما را با فروش مجدد سئو شروع کنیم و در مورد مزایای آن صحبت کنیم.
سئوی محلی و بین المللی: فروشندگان سئو اغلب در مورد جنبه های دقیق و دستی سئو محلی و بین المللی مانند بهینه سازی صفحه نمایه کسب و کار گوگل کمک می کنند.
شما می توانید کار سئوی مشتریان خود را به یک فروشنده سئو برون سپاری کنید که می تواند تمام نیازهای بازاریابی شما را نیز انجام دهد. استفاده از خدمات سئوی برچسب خصوصی فروشنده به این معنی است که بهترین فناوری و ابزار کمپین های سئو شما را هدایت می کند. با این حال، کار با یک فروشنده دارای نکات مثبت و منفی است.
تحقیق کلمات کلیدی: به نمایندگیهای فروش سئو اجازه دهید کلمات کلیدی سودآور را از طرف آژانس شما شناسایی کنند نه اینکه سعی کنید اطلاعات را از ابزارهای سئو به تنهایی درک کنید.
خدمات SEO Reseller می تواند به آژانس شما در هر جنبه ای از بهینه سازی کمک کند. به عبارت ساده، فروشندگان سئو از طرف شما کمپین های سئوی مشتریان شما را مدیریت می کنند. به این ترتیب، میتوانید به گستره خدماتی که آژانس خود در حال حاضر ارائه میدهد، بدون هزینهای برای ایجاد تیمی از متخصصان سئو اضافه کنید.
بله، این روند به نوعی کار می کند. اگر آژانسی نیاز به تقویت پیشنهادات سئوی خود داشته باشد، میتواند به دنبال یک آژانس خدمات کامل با کارشناسان سئو یا سالها تجربه بیشتر باشد تا نتایج با کیفیتی را برای مشتریان خود به دست آورد.
همانطور که کسب و کار خود را توسعه می دهید، خدمات سئوی فروشندگان می تواند برای شما و مشتریان شما موفقیت ایجاد کند.
تجزیه و تحلیل وب سایت و ممیزی SEO: یک کمپین تازه اغلب با ارزیابی سئوی درون صفحه شروع می شود. فروشندگان سئو می توانند با ارزیابی سلامت سئوی سایت، احتمال برنده شدن سریع را شناسایی کنند.
پاسخ یک فروشنده سئو است.
هر کسی می تواند از خدمات فروش مجدد سئو برای کمک به شکوفایی در جایگاه خود استفاده کند. با این حال، من به شدت خدمات فروش مجدد سئو را برای آژانس های کوچک توصیه می کنم، آژانس هایی که در زمینه سئو تخصص ندارند، یا اگر برای ارائه خدمات سئوی سنگین به مشتریان خود مشکل دارید.
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
معیارهایی را که برای ارزیابی عملکرد خود استفاده می کنند، تجزیه و تحلیل کنید. تحقیق کنید که آنها چه چیزی را موفق ارزیابی می کنند تا ببینید آیا معیارهای آنها با استانداردهای ارزشی شما هم مطابقت دارد یا خیر.
یک فروشنده سئو با تجربه در زمینه کاری خود و نتایج برای پشتیبان گیری از کار خود پیدا کنید. انجام تکالیف قبل از قفل کردن قرارداد ارزش تحقیق را دارد.