یک فروشنده سئو با تجربه در زمینه کاری خود و نتایج برای پشتیبان گیری از کار خود پیدا کنید. انجام تکالیف قبل از قفل کردن قرارداد ارزش تحقیق را دارد.
انتخاب دقیق طرحهای میزبانی فروشنده نقش بزرگی در مدیریت سایت و گزارش دادههای KPI دارد. علاوه بر این، دسترسی به ابزارهای SEO مانند Ubersuggest و Google Analytics می تواند به اندازه گیری موثر این معیارها کمک کند.

برخی از نکات برای انتخاب یک فروشنده سئو قابل اعتماد با تحقیق در مورد کارهای گذشته آنها شروع می شود.
بیایید شما را با فروش مجدد سئو شروع کنیم و در مورد مزایای آن صحبت کنیم.
چرا خدمات SEO Reseller برای آژانس ها مورد نیاز است؟
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
- سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
پس از تشکیل تیم متخصصان مورد اعتماد خود، اطمینان حاصل کنید که آنها نیازهای مشتریان و نکات دردناک را درک می کنند تا نتایج سئو را به دست آورند که برای همه یک برد-برد است.
کار با فریلنسرها
لینک بیلدینگ: پول کلان برای فروشندگان سئو از این طریق به دست می آید. برون سپاری تلاش های بک لینک دهی به یک فروشنده دارای مزایای عمده ای است، زیرا لینک بیلدینگ یک فرآیند کار فشرده است. فروشندگان از استراتژیهای مختلفی استفاده میکنند، از همه چیز، از انتشار پستها و پستهای مهمان گرفته تا اصلاح لینکهای شکسته.


برای اجرای موثرترین کمپین ها، به داده ها و بینش هایی نیاز دارید که فقط ابزارهای سئو خاصی می توانند ارائه دهند. شما با همکاری با یک فروشنده سئو به ابزارها و پلتفرم های برتر دسترسی پیدا می کنید. هنگام اجرای طرحهای مبتنی بر داده، باید اثربخشی KPIهای سئو را از تبدیلها گرفته تا نرخ پرش و همه چیز در بین آنها بسنجید.
تولید محتوا: برای کمک به شما در تولید محتوا در مقیاس، چندین کسبوکار علاوه بر این، از تخصص کپینویسی داخلی یا پیمانکاران تأیید شده استفاده میکنند.

اگر نمیتوانید نرمافزار و ابزارهای گرانقیمت را بخرید، میتوانید بهطور رایگان در Ubersuggest در حین فهمیدن چیزها پیمایش کنید. با این حال، این نشان می دهد که چرا یک فروشنده سئو بسیار ارزشمند است: آنها همه اینها را برای شما انجام می دهند.
منفی
یک فروشنده سئو به عنوان بخش گسترده آژانس شما خدمت خواهد کرد.
از سوی دیگر، می توانید با توجه به موارد زیر از معایب کار با فروشندگان سئو جلوگیری کنید:
- نتایج پیش بینی شده غیر منطقی
برای ارائه خدمات سئو به مشتریان خود، به یک تیم قوی نیاز دارید. از این گذشته، همانطور که الگوریتم گوگل پیچیده تر می شود، سئو نیز پیچیده تر می شود.
ارائه خدمات پیشرفته سئو مستلزم همکاری با یک شریک قابل اعتماد است.
شریکی که با شما و اهداف مشتری شما همسو باشد ضروری است.
معیارهایی را که برای ارزیابی عملکرد خود استفاده می کنند، تجزیه و تحلیل کنید. تحقیق کنید که آنها چه چیزی را موفق ارزیابی می کنند تا ببینید آیا معیارهای آنها با استانداردهای ارزشی شما هم مطابقت دارد یا خیر.
همانطور که به تدریج در کار سئو قوی تر می شوید، می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید و برای هر دوی خود درآمد بیشتری کسب کنید.
3. به شما امکان دسترسی به ابزارها و پلتفرم های سئوی پولی را می دهد
بررسی کنید که آیا آنها خدمات مورد نیاز شما را ارائه می دهند و چقدر در اجرای آنها موثر هستند. رتبهبندیها و توصیهها را در Capterra و در نمایههای کسبوکار Google بیابید.

فروش مجدد سئو گزینه نهایی و همه چیز برای آژانس ها نیست. شما می توانید با منابعی خارج از خدمات سئوی فروشندگان، اهداف مشتریان خود را محقق کنید. گزینه های جایگزین شامل ایجاد یک تیم داخلی یا کار با فریلنسرها است.
ایجاد یک تیم داخلی
در نتیجه، ممکن است پروژههای بزرگی را از برندها و کسبوکارهای بزرگ بدون نگرانی در مورد نحوه تکمیل آنها بگیرید. این یک پیروزی بزرگ برای آژانس شما است، زیرا پروژه های سئو می تواند شش ماه تا یک سال طول بکشد تا نتایج برنده ای را به همراه داشته باشد. به علاوه، شما مجبور نخواهید بود که هزینه های هنگفت استخدام یک تیم داخلی را متقبل شوید.
خوشبختانه راهی وجود دارد که بتوانید خدمات سئو را بدون داشتن تخصص کامل ارائه دهید.
داده ها را بررسی کنید زیرا همه چیزهایی را که باید در مورد سابقه شریک خود بدانید را بیان می کند.
فروش مجدد سئو خدمات سئوی برچسب خصوصی را به آژانس برای پروژه های سئوی مشتریان خود ارائه می دهد. این خدمات به نمایندگی از یک آژانس برون سپاری می شوند تا مشتریان خود را در بازاریابی، توسعه و طراحی سود ببرند.