با استفاده از فروشندگان سئو برای تخصص آنها، شما با افرادی کار می کنید که نیازهای مشتریان شما را می شناسند و بر این اساس برای رسیدن به اهداف آنها کار می کنند. با خدمات سئوی برچسب خصوصی نتیجه گرا، بهتر می توانید نتایج کمپین شفاف را به مشتریان خود منتقل کنید و در صورت نیاز استراتژی های محوری را به اشتراک بگذارید.
اگر نمیتوانید نرمافزار و ابزارهای گرانقیمت را بخرید، میتوانید بهطور رایگان در Ubersuggest در حین فهمیدن چیزها پیمایش کنید. با این حال، این نشان می دهد که چرا یک فروشنده سئو بسیار ارزشمند است: آنها همه اینها را برای شما انجام می دهند.
منفی
بررسی کنید که آیا آنها خدمات مورد نیاز شما را ارائه می دهند و چقدر در اجرای آنها موثر هستند. رتبهبندیها و توصیهها را در Capterra و در نمایههای کسبوکار Google بیابید.

خوشبختانه راهی وجود دارد که بتوانید خدمات سئو را بدون داشتن تخصص کامل ارائه دهید.
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
- سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.
سئوی محلی و بین المللی: فروشندگان سئو اغلب در مورد جنبه های دقیق و دستی سئو محلی و بین المللی مانند بهینه سازی صفحه نمایه کسب و کار گوگل کمک می کنند.
از سوی دیگر، می توانید با توجه به موارد زیر از معایب کار با فروشندگان سئو جلوگیری کنید:
- نتایج پیش بینی شده غیر منطقی
تجزیه و تحلیل وب سایت و ممیزی SEO: یک کمپین تازه اغلب با ارزیابی سئوی درون صفحه شروع می شود. فروشندگان سئو می توانند با ارزیابی سلامت سئوی سایت، احتمال برنده شدن سریع را شناسایی کنند.
شریک سئوی شما باید نتایجی برای کار خود داشته باشد. آنها تعداد زیادی مطالعه موردی را ارائه می دهند که مهارت های آنها و نتایجی را که برای مشتریان قبلی به دست آورده اند را نشان می دهد. همچنین توجه به گواهینامه ها بسیار مهم است. اگر فروشندگان سئو که آنها را بررسی می کنید در این زمینه ها کوتاهی می کنند، احتمالاً بهتر است به دنبال آژانس دیگری باشید.
چگونه با خدمات SEO Reseller برای آژانس ها شروع کنیم
آژانس شما تبدیل به GOAT پرداخت به ازای کلیک (PPC)، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)، بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) یا سایر خدمات بازاریابی دیجیتال شده است.
معیارهایی را که برای ارزیابی عملکرد خود استفاده می کنند، تجزیه و تحلیل کنید. تحقیق کنید که آنها چه چیزی را موفق ارزیابی می کنند تا ببینید آیا معیارهای آنها با استانداردهای ارزشی شما هم مطابقت دارد یا خیر.
تفاوت فاحشی بین این نسخه و خدمات سئوی برچسب خصوصی وجود دارد. دومی بسته به مشخصات فروشنده بسته بندی می شود، در حالی که اولی می تواند سفارشی شود.
گزینه های جایگزین برای خدمات SEO Reseller
اگر یک فروشنده سئو قول های دور از ذهن می دهد، این نشانه ای است که باید با شخص دیگری همکاری کنید. یک مثال می تواند امیدوار کننده باشد که یک مشتری ظرف یک هفته بین موقعیت های 1 و 3 رتبه بندی می کند. نیازهای سئوی هر مشتری منحصربهفرد است و پیشبینی سرعت رسیدن به نتایج میتواند چالش برانگیز باشد.
- بدون ورود

تولید محتوا: برای کمک به شما در تولید محتوا در مقیاس، چندین کسبوکار علاوه بر این، از تخصص کپینویسی داخلی یا پیمانکاران تأیید شده استفاده میکنند.
اگر قصد دارید با یک فروشنده سئو کار کنید، مشتریان شما به چه چیزهایی نیاز دارند؟ آیا سئو یک حوزه تخصصی جدید برای شماست؟

بهتر است تخصص داخلی خود را گسترش دهید؟ برای ایجاد تیم رویایی SEO خود استخدام کنید. شما می توانید به طور همزمان شایستگی های اصلی خود را حفظ کنید و از این طریق پیشنهادات خود را افزایش دهید. شما به ترکیبی از استراتژیست های سئو، تحلیلگران داده، ویراستاران و نویسندگان نیاز دارید تا نتایج دلخواه را برای صفحات با رتبه بالا و بک لینک های با کیفیت بالا ارائه دهید.
برای ارائه خدمات سئو به مشتریان خود، به یک تیم قوی نیاز دارید. از این گذشته، همانطور که الگوریتم گوگل پیچیده تر می شود، سئو نیز پیچیده تر می شود.
با داشتن یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل، احتمالاً از این شراکت بیشتر از خدمات سئو و دانش آنها در جایگاه خود بهره خواهید برد.
انتخاب فروشنده سئوی مناسب برای شما
برای اینکه کار را به درستی برای مشتریان خود انجام دهید، هنگام انتخاب یک فروشنده سئو موارد زیر را در نظر بگیرید:
- به دنبال شهادت و مراجع از افراد واقعی باشید: بررسی بررسی های کسب و کارهایی که از خدمات آنها استفاده کرده اند. بینشهایی که از آن شرکتها بهدست میآورید، نگاهی گذرا به آنچه احتمالاً تجربه خواهید کرد، میدهد.

- سالها تخصص: طول عمر در مورد بازی سئو کمک می کند. شرکتی که برای درک و سازگاری با تغییرات صنعت وقت داشته است، می داند که برای اجرای کمپین ها چه چیزی لازم است.
- آزمایشی خدمات: خدمات آنها را به صورت آزمایشی دریافت کنید—مثلاً درایو آزمایشی. عملکرد کارها را ببینید تا بتوانید کیفیت آنچه را که فروشنده ارائه می دهد بررسی کنید.
لینک بیلدینگ: پول کلان برای فروشندگان سئو از این طریق به دست می آید. برون سپاری تلاش های بک لینک دهی به یک فروشنده دارای مزایای عمده ای است، زیرا لینک بیلدینگ یک فرآیند کار فشرده است. فروشندگان از استراتژیهای مختلفی استفاده میکنند، از همه چیز، از انتشار پستها و پستهای مهمان گرفته تا اصلاح لینکهای شکسته.


رقابت بین آژانس های سئو شدید است. یک فروشنده سئو به شما کمک می کند تا از این راه ادامه دهید.
همانطور که کسب و کار خود را توسعه می دهید، خدمات سئوی فروشندگان می تواند برای شما و مشتریان شما موفقیت ایجاد کند.
بارگذاری وظایف سئو باعث می شود که شما خود را ضعیف نکنید. با کمک یک آژانس شریک، می توانید SEO را به عنوان یکی دیگر از زمینه های تخصصی رشد دهید.
یک فروشنده سئو با تجربه در زمینه کاری خود و نتایج برای پشتیبان گیری از کار خود پیدا کنید. انجام تکالیف قبل از قفل کردن قرارداد ارزش تحقیق را دارد.
شما می توانید کار سئوی مشتریان خود را به یک فروشنده سئو برون سپاری کنید که می تواند تمام نیازهای بازاریابی شما را نیز انجام دهد. استفاده از خدمات سئوی برچسب خصوصی فروشنده به این معنی است که بهترین فناوری و ابزار کمپین های سئو شما را هدایت می کند. با این حال، کار با یک فروشنده دارای نکات مثبت و منفی است.
طرفداران
انتخاب دقیق طرحهای میزبانی فروشنده نقش بزرگی در مدیریت سایت و گزارش دادههای KPI دارد. علاوه بر این، دسترسی به ابزارهای SEO مانند Ubersuggest و Google Analytics می تواند به اندازه گیری موثر این معیارها کمک کند.

3. به شما امکان دسترسی به ابزارها و پلتفرم های سئوی پولی را می دهد
بله، این روند به نوعی کار می کند. اگر آژانسی نیاز به تقویت پیشنهادات سئوی خود داشته باشد، میتواند به دنبال یک آژانس خدمات کامل با کارشناسان سئو یا سالها تجربه بیشتر باشد تا نتایج با کیفیتی را برای مشتریان خود به دست آورد.
چگونه یک فروشنده سئو انتخاب کنیم؟
یک فروشنده سئو به عنوان بخش گسترده آژانس شما خدمت خواهد کرد.
شما می توانید از طریق فریلنسرهای سئو با کیفیت، معادل خدمات سئوی فروشندگان درخواستی را دریافت کنید. آنها متخصصان مهم شما هستند.
2. بهبود عملکرد کمپین
بسته های فروش سئو به گسترش خدمات شما کمک می کند. به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به انجام کار خودتان، کسب و کار خود را افزایش دهید.
استفاده از خدمات سئوی نمایندگی فروش به شما این امکان را می دهد که:
- در حین برآورده کردن نیازهای مشتریان خود، روی آنچه در آن مهارت دارید تمرکز کنید.
- شناخت برند و درآمد را افزایش دهید
- مشتریان بیشتری را جذب کنید
- مهارت های جدیدی را برای حمایت از مشتریان در سطح سازمانی با خدمات تخصصی به دست آورید
- ایجاد مشارکت های قابل اعتماد با آژانس های دیگر
پس از تشکیل تیم متخصصان مورد اعتماد خود، اطمینان حاصل کنید که آنها نیازهای مشتریان و نکات دردناک را درک می کنند تا نتایج سئو را به دست آورند که برای همه یک برد-برد است.
کار با فریلنسرها
داشتن کارشناسان پیشرو در صنعت در گوشه و کنار شما بسیار مهم است. شما می توانید از طیف وسیعی از خدمات سئوی نمایندگی فروش استفاده کنید، از جمله:
شریکی که با شما و اهداف مشتری شما همسو باشد ضروری است.
همانطور که به تدریج در کار سئو قوی تر می شوید، می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید و برای هر دوی خود درآمد بیشتری کسب کنید.
پاسخ یک فروشنده سئو است.
خدمات SEO Reseller می تواند به آژانس شما در هر جنبه ای از بهینه سازی کمک کند. به عبارت ساده، فروشندگان سئو از طرف شما کمپین های سئوی مشتریان شما را مدیریت می کنند. به این ترتیب، میتوانید به گستره خدماتی که آژانس خود در حال حاضر ارائه میدهد، بدون هزینهای برای ایجاد تیمی از متخصصان سئو اضافه کنید.
در طول فرآیند بررسی، توجه داشته باشید که فروشندگان چگونه با هم ارتباط برقرار میکنند و تیمهای آنها چقدر در جایگاه شما آگاه هستند. درخواست از قبل برای همه چیز باعث صرفه جویی در وقت، پول و شگفتی های ناخواسته شما می شود.
سوالات متداول
فروش مجدد سئو چیست؟
برخی از نکات برای انتخاب یک فروشنده سئو قابل اعتماد با تحقیق در مورد کارهای گذشته آنها شروع می شود.
تحقیق کلمات کلیدی: به نمایندگیهای فروش سئو اجازه دهید کلمات کلیدی سودآور را از طرف آژانس شما شناسایی کنند نه اینکه سعی کنید اطلاعات را از ابزارهای سئو به تنهایی درک کنید.
فروش مجدد سئو گزینه نهایی و همه چیز برای آژانس ها نیست. شما می توانید با منابعی خارج از خدمات سئوی فروشندگان، اهداف مشتریان خود را محقق کنید. گزینه های جایگزین شامل ایجاد یک تیم داخلی یا کار با فریلنسرها است.
ایجاد یک تیم داخلی
فریلنسرها می توانند به مشتریان متعددی خدمت کنند و به شما امکان می دهند کارشناسان سئو را در اختیار داشته باشید. تیمی از فریلنسرها در گوشه ای از شما برای مشاوره فنی سئو می توانند به افزایش سودآوری شما کمک کنند.

خدمات SEO Reseller: مزایا و معایب
1. به شما کمک می کند تا کسب و کار را مقیاس کنید
داده ها را بررسی کنید زیرا همه چیزهایی را که باید در مورد سابقه شریک خود بدانید را بیان می کند.
یک تماس رزرو کنید
برای اجرای موثرترین کمپین ها، به داده ها و بینش هایی نیاز دارید که فقط ابزارهای سئو خاصی می توانند ارائه دهند. شما با همکاری با یک فروشنده سئو به ابزارها و پلتفرم های برتر دسترسی پیدا می کنید. هنگام اجرای طرحهای مبتنی بر داده، باید اثربخشی KPIهای سئو را از تبدیلها گرفته تا نرخ پرش و همه چیز در بین آنها بسنجید.
هنگام انتخاب یک فروشنده سئو، توصیه می کنم با موارد زیر شروع کنید:
- جمع آوری توصیفات و مراجع از شرکت هایی که با فروشنده مورد علاقه شما کار کرده اند.
- یادداشت برداری از سال ها کسب و کار برای مشاهده اینکه چگونه در طول زمان در تخصص آنها رشد کرده اند.
- درخواست یک دوره آزمایشی از خدمات آنها برای اطمینان از اینکه آنها نیازهای مشتریان شما را برآورده می کنند.
نتیجه
همکاری با یک فروشنده سئو می تواند:
شرکت های قابل اعتماد سئو می خواهند مطمئن باشند که کار آنها به درستی به تصویر کشیده شده است و با کارشناسان واقعی همکاری می کنند. در نتیجه، اکثر فروشندگان سئو، حداقل، یک رویه داخلی را در نظر می گیرند. اگر یک فروشنده سئو در طول فرآیند ثبت نام دقت لازم را انجام ندهد، نشانه بدی است.
- فقدان نتایج قابل اندازه گیری
فروش مجدد سئو خدمات سئوی برچسب خصوصی را به آژانس برای پروژه های سئوی مشتریان خود ارائه می دهد. این خدمات به نمایندگی از یک آژانس برون سپاری می شوند تا مشتریان خود را در بازاریابی، توسعه و طراحی سود ببرند.