
![فضاهای توییتر چیست؟ [+Why Marketers Should Care]](https://no-cache.hubspot.com/cta/default/53/5fc2491c-cd3c-4adb-ad3c-b082ce2793d3.png)
انتشار: آبان 27، 1401
بروزرسانی: 30 خرداد 1404
بروزرسانی: 30 خرداد 1404
فضاهای توییتر چیست؟ [+Why Marketers Should Care]
"هر کدام [speaker] وو توضیح می دهد که in the Space می تواند یک توییت را به اشتراک بگذارد که در بالای Space ظاهر می شود. ما می توانیم از آن به عنوان نقطه مرجع در حین چت استفاده کنیم تا افراد بتوانند در بحث ها تعامل بیشتری داشته باشند.
این می تواند به مدیران کمک کند تا محیطی امن و محترمانه برای همه شنوندگان و شرکت کنندگان ایجاد کنند.
5. پایان دادن به فضا.
برای مثال، شنوندگان Spaces می توانند از شکلک ها برای واکنش به نظرات سخنران استفاده کنند. آن ها همچنین می توانند در حالی که نسخه زنده یا ضبط شده است، فضا را در فید خبری خود به اشتراک بگذارند - به دیگران اجازه می دهند با آنها همگام باشند.
منبع
برای اشتراک گذاری توییت ها در یک فضا، وو می گوید فقط باید فضایی را که در آن قرار دارید به حداقل برسانید، یک توییت عمومی پیدا کنید، روی دکمه اشتراک گذاری ضربه بزنید و روی گزینه Spaces ضربه بزنید. از آنجا، توییت در بالای فضای شما ظاهر می شود تا زمانی که میزبان فضایی آن را حذف کند یا توییت دیگری به اشتراک گذاشته شود.
12. یک Space را ترک کنید یا کوچک کنید.
از آنجا، شما باید:
- به رویداد خود عنوانی بدهید که به طور ایده آل مربوط به موضوعی است که در آن بحث می کنید.
- حداکثر 3 موضوع مرتبط اضافه کنید تا به کاربران مرتبط کمک کنید رویداد شما را پیدا کنند.
- تصمیم بگیرید که آیا Space را ضبط خواهید کرد.
- فوراً آن را شروع کنید یا یک تاریخ و زمان را تا 30 روز برنامه ریزی کنید.
توجه داشته باشید که شما می توانید همزمان حداکثر 10 سخنران را تعیین کنید و یک میزبان مشترک داشته باشید.
هنگامی که برای اولین بار یک Space را راه اندازی می کنید، تنظیم پیش فرض محدود کردن بلندگوها به آنهایی است که شما تعیین می کنید. با این حال، می توانید آن را به افرادی که دنبال می کنید یا هرکسی که می پیوندید تغییر دهید.
اپلیکیشن اجتماعی صوتی در ابتدا فقط برای دعوت طراحی شد و با فهرست کاربری کوچکی از رهبران فکری صنعت «نخبگان»، افراد مشهور و تأثیرگذاران شروع به کار کرد. اخیراً کاربران روزانه شروع به دعوت شدن کرده و برنامه آن را برای کاربران اندروید گسترش داده اند.
2. فضاهای توییتر می تواند منحنی یادگیری کوتاه تری ارائه دهد.
در حالی که پلتفرم صوتی زنده کلاب هاوس کاربرانی را به سمت مکالمه بین فردی معتبر به جای اطلاعات برند جذب کرده است، مخاطبان توییتر به دیدن محتوای برندها مانند تبلیغات، ویدیوهای بازاریابی و ناوگان تبلیغاتی عادت دارند.
اگر بیش از 10 مهمان دارید که می خواهند صحبت کنند، می توانید روی یکی از بلندگوهای فعلی تان ضربه بزنید تا امتیازات او حذف شود.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=L3TWgtvzYQE[/embed]