وقتی روی آن ضربه میزنید، جزئیات بیشتری درباره افرادی که در Space هستند به شما داده میشود و دکمه «شروع گوش دادن» را مشاهده میکنید. اگر خالق فضا به هر کسی که به آن میپیوندد اجازه دهد صحبت کند، از شما پرسیده میشود که آیا میخواهید وارد فضا شوید.
منبع تصویر
فضاها، که به کاربران توییتر اجازه می دهد به مکالمات صوتی عمومی گوش دهند و در آن شرکت کننداندکی پس از راه اندازی و ارزش گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری اپلیکیشن Clubhouse – که به طور مشابه تجربه اتاق چت صوتی را ارائه می دهد، وارد تست بتا خود شد.
هر فضایی که به آن ملحق می شوید متفاوت است. برخی به هر کاربری اجازه میدهند صحبت کنند در حالی که برخی دیگر از شرکتکنندگان میخواهند توانایی صحبت در فضا را درخواست کنند.
با نگاه کردن به نماد میکروفون خود متوجه خواهید شد. یا میگوید «درخواست» یا «صحبت کنید».
وو می گوید یکی از چیزهای مورد علاقه او در مورد Spaces این است که شرکت کنندگان می توانند توییت های عمومی را مستقیماً در یک Space به اشتراک بگذارند.
آیا بیشتر به افزایش دنبالکنندهها و استراتژی توییتر خود علاقه دارید؟ برای دانلود یک منبع رایگان مفید روی زیر کلیک کنید.
در حالی که پایگاه کاربر کلاب هاوس به سرعت رشد کرد، به دلیل ماهیت تا حدودی انحصاری آن، دسترسی قابل مقایسه ای به توییتر ارائه نمی دهد.
از آنجایی که تبلیغ برند برای کاربران توییتر طبیعیتر و رایجتر به نظر میرسد، این مخاطبان احتمالاً Space متعلق به برند را میپذیرند یا با آن درگیر میشوند.
4. فضاهای توییتر از نظر بصری تعاملی است.
هنگامی که درخواست خود را ارسال کردید، میزبان مطلع می شود و آن را تایید یا رد می کند. هنگامی که نوبت شما برای صحبت است، به شما اطلاع داده می شود.
9. فضا را به اشتراک بگذارید.
در نهایت، اگر تصمیم میگیرید که رسانههای اجتماعی صوتی برای برند شما مناسب هستند، باید به مزایا، معایب و مخاطبان هر پلتفرم نگاهی بیندازید تا مشخص کنید کدام یک به بهترین وجه با هدف شما مطابقت دارد.
وقتی شخصی درخواست صحبت میکند، اعلانی دریافت میکنید و میتوانید انتخاب کنید که به او امتیاز صحبت بدهید یا درخواست را نادیده بگیرید. اگر شنونده را لغو می کنید، حتماً او را به مخاطب معرفی کنید.
4. بلندگوها را بردارید یا تغییر دهید.
پس از ماهها آزمایش بتا، توییتر ویژگی صوتی جدید خود، فضاهای توییتر را دائمی کرد.
از پیمایش پایین هر Space، میتوانید روی نمادی که دو نفر را برای دعوت از دنبالکنندگان خاص برای پیوستن نشان میدهد، یا روی دکمه اشتراکگذاری برای توییت کردن پیوندی به فضایی که در آن هستید ضربه بزنید.
اگر شما یک بازاریاب جامعه محور هستید، Twitter Spaces یا Clubhouse می تواند ارزش آزمایش را داشته باشد و راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان خود در سطح گفتگوی بیشتری باشد.
به عنوان یک میزبان، چند چیز به شما وظیفه داده می شود:
- تعیین سخنرانان و/یا مدیران
- پذیرش درخواست های مشارکت
- به اشتراک گذاری توییت های مرتبط در طول مکالمه
دو راه برای شروع Space وجود دارد:
- از صفحه اصلی – برای شروع یک پست روی نماد + کلیک کنید و سپس روی نماد Spaces بنفش ضربه بزنید.
- از تب Spaces – روی نماد Spaces بنفش در سمت راست پایین این تب کلیک کنید تا یک فاصله شروع شود.
اگر میخواهید به چیزی که یک بلندگو در یک Space میگوید پاسخ دهید، اما نمیخواهید صحبت کنید، میتوانید روی نماد قلب شکل در ناوبری پایینی Space ضربه بزنید تا لیستی از شکلکها را ببینید که میتوانید روی آن ضربه بزنید تا واکنش بصری نشان داده شود. .
منبع تصویر
6، داده های Space خود را دانلود کنید.