فضاهای توییتر چیست؟ [+Why Marketers Should Care]

“هر کدام [speaker] وو توضیح می‌دهد که in the Space می‌تواند یک توییت را به اشتراک بگذارد که در بالای Space ظاهر می‌شود. ما می‌توانیم از آن به عنوان نقطه مرجع در حین چت استفاده کنیم تا افراد بتوانند در بحث‌ها تعامل بیشتری داشته باشند.

این می تواند به مدیران کمک کند تا محیطی امن و محترمانه برای همه شنوندگان و شرکت کنندگان ایجاد کنند.

5. پایان دادن به فضا.

برای مثال، شنوندگان Spaces می‌توانند از شکلک‌ها برای واکنش به نظرات سخنران استفاده کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند در حالی که نسخه زنده یا ضبط‌شده است، فضا را در فید خبری خود به اشتراک بگذارند – به دیگران اجازه می‌دهند با آنها همگام باشند.

دعوت به اقدام جدید





منبع

برای اشتراک‌گذاری توییت‌ها در یک فضا، وو می‌گوید فقط باید فضایی را که در آن قرار دارید به حداقل برسانید، یک توییت عمومی پیدا کنید، روی دکمه اشتراک‌گذاری ضربه بزنید و روی گزینه Spaces ضربه بزنید. از آنجا، توییت در بالای فضای شما ظاهر می شود تا زمانی که میزبان فضایی آن را حذف کند یا توییت دیگری به اشتراک گذاشته شود.

12. یک Space را ترک کنید یا کوچک کنید.

از آنجا، شما باید:

  • به رویداد خود عنوانی بدهید که به طور ایده آل مربوط به موضوعی است که در آن بحث می کنید.
  • حداکثر 3 موضوع مرتبط اضافه کنید تا به کاربران مرتبط کمک کنید رویداد شما را پیدا کنند.
  • تصمیم بگیرید که آیا Space را ضبط خواهید کرد.
  • فوراً آن را شروع کنید یا یک تاریخ و زمان را تا 30 روز برنامه‌ریزی کنید.

توجه داشته باشید که شما می توانید همزمان حداکثر 10 سخنران را تعیین کنید و یک میزبان مشترک داشته باشید.

اکنون دانلود کنید: ترندهای رسانه های اجتماعی در سال 2022 [Free Report]

هنگامی که برای اولین بار یک Space را راه اندازی می کنید، تنظیم پیش فرض محدود کردن بلندگوها به آنهایی است که شما تعیین می کنید. با این حال، می‌توانید آن را به افرادی که دنبال می‌کنید یا هرکسی که می‌پیوندید تغییر دهید.

اپلیکیشن اجتماعی صوتی در ابتدا فقط برای دعوت طراحی شد و با فهرست کاربری کوچکی از رهبران فکری صنعت «نخبگان»، افراد مشهور و تأثیرگذاران شروع به کار کرد. اخیراً کاربران روزانه شروع به دعوت شدن کرده و برنامه آن را برای کاربران اندروید گسترش داده اند.

2. فضاهای توییتر می تواند منحنی یادگیری کوتاه تری ارائه دهد.

در حالی که پلتفرم صوتی زنده کلاب هاوس کاربرانی را به سمت مکالمه بین فردی معتبر به جای اطلاعات برند جذب کرده است، مخاطبان توییتر به دیدن محتوای برندها مانند تبلیغات، ویدیوهای بازاریابی و ناوگان تبلیغاتی عادت دارند.

اگر بیش از 10 مهمان دارید که می‌خواهند صحبت کنند، می‌توانید روی یکی از بلندگوهای فعلی‌تان ضربه بزنید تا امتیازات او حذف شود.

1. توییتر مخاطبان زیادی دارد.

منبع تصویر

برای آشنایی با نحوه استفاده از این ویژگی و سایر ویژگی‌ها در Spaces، به خواندن یک راهنمای سریع ادامه دهید.

نحوه استفاده از فضاهای توییتر

نحوه ایجاد فضا در توییتر

1. از صفحه اصلی یا برگه Spaces شروع کنید.

اگر می‌خواهید به فید توییتر خود بازگردید، اما می‌خواهید به مکالمه Space گوش دهید، می‌توانید روی فلش رو به پایین در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید تا آن را به یک پخش‌کننده کوچک تبدیل کنید که به شما امکان می‌دهد توییت‌ها را بدون خروج ببینید. فضا.

پیمایش در رسانه های اجتماعی صوتی

یادگیری نحوه استفاده و آزمایش با یک برنامه کاملاً جدید رسانه های اجتماعی – مانند Clubhouse – می تواند زمان بر باشد. نه تنها باید نحوه هدایت آن را بیاموزید، بلکه باید کاربران، برندها و روندهای برتر آن را نیز مطالعه کنید تا یاد بگیرید چگونه به مخاطبان دسترسی پیدا کنید.

به دلیل ماهیت گاه به گاه Spaces، بازاریابان و مخاطبان ممکن است هنگام صحبت در اسپیس یا راه اندازی آن احساس ترس نداشته باشند، که می تواند منجر به گفتگوهای جذاب بین برندها و دنبال کنندگان آنها شود.

بیشتر بخوانید در مورد آداب فضاهای توییتر در اینجا.

3. به دنبال درخواست های سخنران باشید.

فضاهای توییتر

به بحثی که در حال گوش دادن به آن هستید علاقه ندارید؟ تنها کاری که برای خروج باید انجام دهید این است که روی دکمه “ترک” در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

Twitter Spaces یک ویژگی در برنامه توییتر است که به کاربران با بیش از 600 دنبال کننده اجازه می دهد تا اتاق های گفتگوی صوتی را راه اندازی کنند، میزبانی کنند و در آن شرکت کنند، مشابه اتاق هایی که در پلت فرم رسانه های اجتماعی Clubhouse میزبانی می شوند.

چرا بازاریابان فضاهای توییتر را تماشا می کنند؟

این به شما امکان می دهد بلندگوهای احتمالی را به حداقل برسانید یا بلندگوهای بیشتری اضافه کنید. اگر چت طولانی‌تری دارید و می‌خواهید چندین شنونده در بحث مشارکت داشته باشند، این می‌تواند مفید باشد.

وقتی فردی که دنبال می‌کنید در یک Space باشد، یک دایره بنفش در اطراف عکس نمایه او در جدول زمانی خود خواهید دید. فضای توییتر همچنین می تواند به عنوان یک بنر در بالای فید شما ظاهر شود.

منبع تصویر

11. شروع کننده مکالمه مبتنی بر توییت را به اشتراک بگذارید.

با در نظر گرفتن منحنی‌های یادگیری، بازاریاب‌هایی که کاربران باتجربه توییتر هستند، ممکن است صرفاً به این دلیل که قبلاً در توییتر دنبال‌کنندگانی دارند و فقط باید یاد بگیرند که چگونه از یک ویژگی اضافی استفاده کنند، به Spaces over Clubhouse روی بیاورند تا یک پلتفرم کاملاً جدید.

3. فضاهای توییتر می تواند برای برندها جذاب تر باشد.

سپس، می توانید رویداد خود را با دیگران در فید خود به اشتراک بگذارید تا آنها را به پیوستن دعوت کنید.

2. رویداد فضایی خود را شروع کنید.

به گفته توییتر، پلتفرم رسانه اجتماعی داده‌های مربوط به فضا شامل ضبط‌ها و رونویسی‌ها را تا 30 روز پس از رویداد برای بررسی در صورت نقض خط‌مشی حفظ می‌کند.

در زیر نگاهی به فضای “فضا” خود توییتر است. در طول چت، که به کاربران توییتر امکان می‌دهد درباره ویژگی Space بازخورد بدهند، یک سخنران توییتی را از شخصی در مورد اینکه چگونه Spaces شرکت‌کنندگان را در قالب بصری خود اولویت می‌دهد به اشتراک گذاشت.

توییتر روزانه بیش از 200 میلیون کاربر فعال دارد. این پایگاه کاربر شامل مخاطبانی است که با جمعیت‌های مختلف در سراسر جهان مطابقت دارند. به همین دلیل، برندها می توانند به مخاطبان هدف از انواع صنایع و زمینه ها دسترسی پیدا کنند.

امروز، این ویژگی بسیار مورد بحث بالاخره در دسترس همه کاربران قرار گرفت.

دعوت از کسی برای صحبت در فضاهای توییتر

به‌علاوه، اگر مکالمه اشتباه شود یا شخصی چیزی غیرمنتظره بگوید، توییتر به سازندگان فضایی اجازه می‌دهد در صورت گفتن یا انجام کار نامناسب سخنرانان را گزارش یا مسدود کنند.

8. سعی کنید صحبت کنید.

وو توضیح داد: “فشار هنگام پیوستن به یک فضا کاهش می یابد. در تمام بحث هایی که من در آنها شرکت کرده ام، مردم بسیار آرام تر هستند، مهم نیست که موضوع مورد بحث چقدر مهم یا معمولی است.” من از این کار لذت می‌برم زیرا احساس «روشن» بودن را از بین می‌برد، همانطور که اکثر ما در طول این همه‌گیری در زوم بوده‌ایم.»

چگونه در توییتر فضا ایجاد کنیم

توییتر تعدادی ویژگی را برای جذابیت بصری Spaces ارائه می دهد.

در حالی که مطمئناً می‌خواهید فضاهای توییتر را آزمایش کنید، باید به این کار ادامه دهید

سازندگان فضا فقط می‌توانند ظرف 30 روز پس از میزبانی به آن داده‌ها دسترسی پیدا کرده و دانلود کنند، در حالی که سخنرانان می‌توانند رونوشت‌های صوتی را دانلود کنند. فضاها برای افرادی که گوینده نیستند زودگذر است و مکالمات به محض پایان از برنامه ناپدید می شوند.

نحوه پیوستن به فضاها در توییتر

7. در یک فضا شرکت کنید.

به دنبال راهی برای تعیین اینکه آیا Twitter Spaces یا Clubhouse برای کسب و کار شما مناسب تر است؟ راهنمای ویدیویی ما را در مورد مقایسه جوانب مثبت و منفی دو فضای صوتی اجتماعی در زیر بررسی کنید.

“[The reaction feature]عالی است زیرا من آن را به عنوان تعادل کامل در دسترس بودن برای درونگراها و برونگراها می بینم. کریستال وو، مدیر سابق جامعه رسانه های اجتماعی HubSpot و آزمایش کننده بتای Spaces، گفت: اگر صحبت کردن راحت نیست، از شکلک استفاده کنید.

5. Spaces نسبت به سایر پلتفرم‌های استریم محیط معمولی‌تری را فراهم می‌کند.

نمادهای دوستان فضای توییتر را به اشتراک بگذارید و دعوت کنید

10. به گفتگو واکنش نشان دهید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ماه می 2021 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

دکمه های ناوبری پایین فضای توییتر

کادر توضیح فضای توییتر شما که هدف اتاق صوتی شما را توضیح می دهد

فضای توییتر فقط توسط شخصی که آن را راه اندازی کرده است می تواند پایان یابد. برای پایان دادن به فضایی که ایجاد کرده اید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی نماد پایان ضربه بزنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Clubhouse، که پدیده رسانه های اجتماعی صوتی را آغاز کرد، این پست در مورد رشد برنامه را بررسی کنید. همچنین می توانید این راهنمای دقیق نحوه کار را بررسی کنید تا ببینید ویژگی های Clubhouse چگونه با فضاهای توییتر مقایسه می شود.

فضایی در توییتر که در آن یک توییت به اشتراک گذاشته می شود و مورد بحث قرار می گیرد

اکنون که اینجا باقی مانده است، بسیاری از برندهای دارای فالوورهای قوی در توییتر نیز شروع به توجه بیشتر به فرصت های بازاریابی Spaces کرده اند.