وبینارها، کمپین های ویدیویی و پست های رسانه های اجتماعی کانال های نسبتا جدیدی برای بازاریابان برای دستیابی به مشتریان خود هستند. اما، روش های ارتباطی معاصر شما نباید شما را از یکی از قدیمی ترین و در عین حال موثرترین استراتژی ها یعنی بازاریابی ایمیلی منحرف کند. در واقع، بازگشت سرمایه ایمیل 36 دلار برای هر 1 دلار خرج شده است.
اگر هنوز مردد هستید، به خواندن ادامه دهید – ما فهرستی از آمار بازاریابی ایمیلی را برای HubSpot تهیه کردهایم تا نشان دهیم ایمیل چقدر میتواند قدرتمند باشد. در اینجا خواهید یافت:
آمار بازاریابی ایمیلی (برترین ها)
- روزانه 4 میلیارد کاربر ایمیل وجود دارد.
- 37 درصد از برندها بودجه ایمیل خود را افزایش می دهند.
- اکثر بازاریاب هایی که از ایمیل استفاده می کنند، از ایمیل های سازگار با موبایل به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنند.
- تقسیم بندی مشترکین موثرترین استراتژی کمپین بازاریابی ایمیلی است.
- 33 درصد از بازاریابان ایمیل های هفتگی و 26 درصد چندین بار در ماه ایمیل ارسال می کنند.
- 77 درصد از بازاریابان در طول 12 ماه گذشته شاهد افزایش تعامل با ایمیل بوده اند.
- کاربران گوشی های هوشمند ترجیح می دهند ارتباطات برند را از طریق ایمیل دریافت کنند.
- تقریبا نیمی از بازاریابان گزارش می دهند که در نتیجه تغییرات حفاظت از حریم خصوصی ایمیل اپل، اندازه گیری عملکرد ایمیل خود را تغییر داده اند.
- آزمایش ایمیل های شما منجر به ROI بالاتر می شود.
آمار عمومی بازاریابی ایمیلی و بهترین روش ها
- بازاریابی ایمیلی توسط 1 از 2 برنامه ریز رسانه استفاده می شود. امسال با برنامه ریزی 22 درصدی برای استفاده از آن برای اولین بار به رشد خود ادامه خواهد داد.(تحقیق وبلاگ HubSpot، 2021)
- تخمین زده می شود که درآمد بازاریابی ایمیلی تا پایان سال 2023 به 11 میلیارد برسد. (Statista، 2021)
منبع تصویر
- روزانه 4 میلیارد کاربر ایمیل وجود دارد. پیش بینی می شود این عدد تا سال 2025 به 4.6 میلیارد برسد. (Statista، 2021)
- روزانه بیش از 306 میلیارد ایمیل ارسال و دریافت می شود. (Statista، 2021)
- 64 درصد از مشاغل کوچک از بازاریابی ایمیلی برای دستیابی به مشتریان استفاده می کنند. (Campaign Monitor، 2021)
- 37 درصد از برندها بودجه ایمیل خود را افزایش می دهند و تنها 1.3 درصد کاهش می دهند. (لیتموس، 2021)
- موثرترین استراتژیها برای کمپینهای بازاریابی ایمیلی، تقسیمبندی مشترک (78%)، شخصیسازی پیام (72%) و کمپینهای اتوماسیون ایمیل (71%) است. (تحقیق وبلاگ HubSpot، 2021)
- 33 درصد از بازاریابان ایمیل های هفتگی و 26 درصد چندین بار در ماه ایمیل ارسال می کنند. (باکس داده، 2022)
منبع تصویر
- 63 درصد از کسبوکارها تعداد ایمیلهای ارسالی به مشترکین را بر اساس سطح تعاملشان کاهش میدهند. (باکس داده، 2022)
- 41.5٪ از برندها می گویند که بازاریابی ایمیلی برای موفقیت کسب و کار بسیار مهم است، در مقایسه با 78٪ در سال 2020. (Litmus, 2021)
- 77 درصد از بازاریابان در طول 12 ماه گذشته شاهد افزایش تعامل با ایمیل بوده اند. (وضعیت دیگری از بازاریابی نیست، 2021)
- در سطح جهانی، جمعه ها بالاترین نرخ باز شدن ایمیل (نزدیک به 19٪) را در مقایسه با کمترین نرخ باز کردن ایمیل (17٪) در شنبه ها دارند. (Campaign Monitor، 2021)
- 43 درصد از بازاریابان به دلیل محافظت از حریم خصوصی ایمیل اپل، نحوه اندازه گیری عملکرد ایمیل را تغییر می دهند و 24 درصد در حال حاضر هیچ تغییری ایجاد نمی کنند. (لیتموس، 2021)
- مهم ترین روشی که بازاریابان ایمیل با تغییرات اخیر حریم خصوصی داده ها سازگار کردند، اولویت بندی KPI های مختلف بود. (تحقیق وبلاگ HubSpot، 2021)
- موثرترین خطوط موضوع ایمیل کنجکاوی را در بر می گیرد، شامل پیشنهادات تبلیغاتی می شود و بر اساس علایق هر گیرنده شخصی سازی می شود. (تحقیق وبلاگ HubSpot، 2021)
-
تست QA، A/B و هرزنامه ایمیل های شما منجر به بازگشت سرمایه بالاتر می شود. هنگامی که آزمایش را برای برنامه ایمیل خود انجام می دهید تا 28٪ بازدهی بالاتری داشته باشید. (لیتموس، 2022)
آمار بازاریابی ایمیلی B2B
- 81 درصد از بازاریابان B2B می گویند که بیشترین استفاده از بازاریابی محتوا، خبرنامه های ایمیلی است. (موسسه بازاریابی محتوا، 2020)
-
64 درصد از بازاریابان B2B می گویند استراتژی بازاریابی ایمیلی آنها برای رسیدن به اهداف تجاری در سال 2021 موثر بوده است. (تحقیق وبلاگ HubSpot، 2021)
- 15.8٪ از همه ایمیل ها گم می شوند یا توسط فیلترهای اسپم معروف دستگیر شده اند. (تستر ابزار ایمیل، 2022)
- بازاریابان B2B می گویند که ایمیل های بازاریابی اعلامی محصول و ویژگی های جدید بالاترین نرخ کلیک را دارند. (تحقیق وبلاگ HubSpot، 2021)
- اتوماسیون در درجه اول در بازاریابی ایمیلی برای ارسال ایمیل های راه اندازی شده، برای کمپین های قطره ای یا پرورش و تقسیم بندی استفاده می شود. (لیتموس، 2021)
آمار بازاریابی موبایلی
- اکثر بازدیدهای ایمیل از دستگاه های تلفن همراه (41٪) و پس از دسکتاپ (39٪) انجام می شود. (تحقیق وبلاگ HubSpot، 2021)
- تقریباً 55 درصد از ترافیک جهانی وب سایت از دستگاه های تلفن همراه به استثنای تبلت ها ایجاد می شود. (Statista، 2022)
- 46 درصد از کاربران گوشی های هوشمند ترجیح می دهند ارتباطات کسب و کارها را از طریق ایمیل دریافت کنند. (Statista، 2021)
- اپلیکیشن ایمیل بومی اپل آیفون بیشترین سهم بازار را دارد و پس از آن جیمیل قرار دارد. (Litmus Labs، 2022)
- از هر 5 کمپین ایمیل تقریباً 1 برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نشده است. (SuperOffice، 2020)
- راه اندازی یک طراحی ایمیل پاسخگوی تلفن همراه می تواند کلیک های منحصر به فرد موبایل را تا 15 درصد افزایش دهد. (MailChimp، 2021)
- 56 درصد از بازاریابان از ایمیل های سازگار با موبایل در استراتژی بازاریابی ایمیلی خود استفاده می کنند. (تحقیق وبلاگ HubSpot، 2021)
آمار بازاریابی ایمیلی B2C
دموگرافیک بازاریابی ایمیلی 2021
- 99 درصد از کاربران ایمیل صندوق پستی خود را هر روز چک می کنند و برخی 20 بار در روز آن را چک می کنند. از این افراد، 58 درصد از مصرف کنندگان اول صبح ایمیل خود را چک می کنند. (OptinMonster، 2020) 84.3٪ از مصرف کنندگان می گویند که ایمیل های خود را حداقل یک بار در روز چک می کنند. (Pathwire، 2021)
منبع تصویر
- 35 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی در ایالات متحده دارای دو آدرس ایمیل و 28 درصد بیش از چهار آدرس ایمیل دارند. (Statista، 2021)
- مصرف کنندگان به طور متوسط 10 ثانیه را صرف خواندن ایمیل های برند می کنند. (Statista، 2021)
منبع تصویر
- 40 درصد از مصرف کنندگان می گویند که حداقل 50 ایمیل خوانده نشده در صندوق ورودی خود دارند. (HubSpot، 2020)
- ایمیل راهی است که مصرف کنندگان در ایالات متحده کوپن های برندها را کشف می کنند. (Statista، 2021)
- شناخت یک فرستنده مهم ترین عامل در تصمیم گیری برای باز کردن ایمیل است و به دنبال آن واقعاً زمان لازم برای خواندن ایمیل را دارید. (Pathwire، 2021)
- میانگین نرخ پرش در تمام صنایع 9.96٪ است.
(تماس دائمی، 2022) - 59 درصد از هزاره ها عمدتاً از تلفن هوشمند خود برای بررسی ایمیل استفاده می کنند، در حالی که 67 درصد از نسل Z صندوق ورودی خود را در تلفن همراه اسکن می کنند. (Bluecore، 2021)
- 74 درصد از بیبی بومرها فکر می کنند ایمیل شخصی ترین کانال برای دریافت ارتباطات از برندها است و پس از آن 72 درصد از Gen X، 64 درصد از Millennials و 60 درصد از Gen Z. هستند (Bluecore, 2021)
- مهمترین گامهایی که بازاریابان برای حمایت از دسترسی در هنگام ایجاد ایمیلهای خود برمیدارند، نوشتن خطوط موضوعی کوتاه و توصیفی، دیدن لینکها و دکمهها و کوتاه و ساده نگه داشتن پاراگرافها است. (Pathwire، 2021)
دانش ایمیل خود را اعمال کنید
بسیاری از نقاط داده به شما کمک می کند تا زمان و پول بیشتری را در استراتژی بازاریابی ایمیلی خود سرمایه گذاری کنید. در حالی که می توانید در هر زمان به این پست مراجعه کنید، می توانید آنها را در کمپین بعدی خود نیز اعمال کنید.
یادداشت سردبیر: این پست وبلاگ در ابتدا در مارس 2019 منتشر شد، اما برای جامعیت و تازگی به روز شد.