1. به فید خود بروید و همانطور که قبلاً انجام دادید روی “صفحات” در منوی سمت چپ کلیک کنید. سپس به صفحه خود بروید.
فیسبوک اینسایت کجاست؟
به این ترتیب، اگر هدف شما این است که تعامل بیشتری داشته باشید، ممکن است بخواهید این پست ها را دو برابر کنید.
چگونه داده های فیس بوک Insights را صادر کنیم
برترین معیارهای بینش فیس بوک
3. روی “Insights” کلیک کنید.
این به شما کمک می کند تا در مورد مخاطبان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید و محتوایی تولید کنید که نیازهای آنها را برآورده کند.
چگونه بینش فیس بوک را تفسیر کنیم
سپس باید تعیین کنید که کجا آن دادهها را وارد کنید، مانند Google Sheets یا نرمافزار تبلیغات HubSpot در Marketing Hub.
میتوانید معیارهای مختلفی را از آنجا دنبال کنید، مانند تعامل، زمان مشاهده، دنبالکنندگان خالص، جمعیتشناسی مخاطب، دسترسی و موارد دیگر! برای یادگیری معیارهای برتر فیس بوک Insights باید ادامه مطالعه را دنبال کنید یا اینجا را کلیک کنید.
نحوه استفاده از Facebook Page Insights API
برای دسترسی به Facebook Insights، باید یک صفحه تجاری داشته باشید. سپس، مراحل زیر را دنبال کنید:
نحوه استفاده از Facebook Insights API
4. از آنجا برگههای مختلفی را میبینید که به شما امکان میدهند بسته به اولویت خود اطلاعات بینش متفاوتی را صادر کنید.
1. وارد فیس بوک شوید و به فید خود بروید. از فید خود، روی «صفحات» در منوی سمت چپ کلیک کنید.
ویژگیهایی مانند خلاصههای بینش هفتگی و دادههای رقابتی در سایر صفحات تجاری، Facebook Insights را به ابزار قدرتمندی تبدیل میکند که هر بازاریاب باید از آن استفاده کند.
بیایید ببینیم فیسبوک Insights چیست، چگونه به آن دسترسی داشته باشیم و چگونه معیارهایی را که ردیابی میکند تفسیر کنیم.
2. روی Meta Business Suite کلیک کنید.
Facebook Page Insights API به شما امکان میدهد دادههای تبلیغاتی را برای ردیابی عملکرد خود واکشی کنید.
به عنوان مثال، فرض کنید متوجه شده اید که پست های چگونه به اشتراک گذاشته می شوند، با نرخ بسیار بالاتری نسبت به سایر مطالب شما به اشتراک گذاشته می شوند. این ممکن است نشان دهد که این نوع محتوا بیشتر با مخاطبان شما طنین انداز می شود و به آنها و جامعه آنها ارزش می بخشد.
این پلتفرم شامل اطلاعاتی در مورد جمعیت شناسی کاربر، مانند موقعیت مکانی و وضعیت رابطه و همچنین رفتار کاربر، از جمله میانگین کلیک های تبلیغاتی و نظرات است.
فیسبوک اینسایت کجاست؟
علیرغم داشتن نام های مشابه، Facebook Insights و Facebook Audience Insights عملکردهای کاملا متفاوتی دارند.
برای واکشی دادهها از API، باید تعیین کنید که چه دادههایی را میخواهید جمعآوری کنید و یک نشانه دسترسی برای آن تبلیغ ایجاد کنید تا فقط تیم شما بتواند به آن اطلاعات دسترسی داشته باشد.
بینش صفحه فیس بوک در مقابل بینش مخاطبان فیس بوک
برترین معیارهای بینش فیس بوک
بینش صفحه فیس بوک در مقابل بینش مخاطبان فیس بوک
برای راهنمایی در مورد چگونگی تفسیر بینش ویدیوی خود، به این بخش بروید.
چگونه بینش فیس بوک را تفسیر کنیم
2. به صفحه خود بروید
Facebook Insights چیست؟
اگر تیم شما میخواهد روی بینشهای ویدیویی تمرکز کند، به برگه «Videos» در نوار کناری سمت چپ بروید و روی آن کلیک کنید. هنگامی که به آنجا رسیدید، معیارهای برتر ویدیوی خود را خواهید دید، مانند زمان تماشا و بهترین اجراکنندگان ویدیو.