قدرت بازاریابی اسموتی های 17 دلاری

خالق Lauryn Bosstick با Erewhon متحد شد تا خلق کند نوشیدنی صورتی همانطور که برند سبک زندگی او The Skinny Confidential خط تولید خود را گسترش داد.

برندهایی مانند لاجیتک در حال آزمایش راه هایی برای دسترسی به مشتریان در BeReal.

در چند سال گذشته، این فروشگاه اسموتی بار خود را به یک دستگاه بازاریابی نامحتمل برای برندهای زیبایی، مراقبت از پوست و سبک زندگی تبدیل کرده است که دامنه آن بسیار فراتر از خریداران لس آنجلسی است.

دعوت به اقدام جدید





منبع

حتی کارداشیان ها هم وارد عمل شدند اسموتی سم زدایی Poosh Potion نام برند سبک زندگی کورتنی کارداشیان در منوی اسموتی بار Erewhon است.

این همکاری‌ها و لحظات ویروسی که به وجود آمد کمک کرد تا Erewhon به نامی رایج خارج از جامعه سلامت لس‌آنجلس تبدیل شود و این برند را در موقعیتی قرار می‌دهد که در سال‌های آینده سهم بیشتری در فضای زیبایی و سبک زندگی داشته باشد.

قطعات بازاریابی

آخرین اخبار و بینش استراتژی بازاریابی.

منبع تصویر

برای اینفلوئنسر مارکتینگ به کمک نیاز دارید؟ این راهنما در مورد نحوه کار با نانو اینفلوئنسرها و میکرو اینفلوئنسرها نحوه استفاده از مشارکت های معنادار برای کمک به نتیجه شما را توضیح می دهد.

روزنامه وال استریت شرکت ها را پیش بینی می کند با تاکتیک های بازاریابی ایمن بازی کنید در سال 2023

رهبران برتر بازاریابی در سال 2023 روی چه چیزهایی تمرکز می کنند؟ رهبران Uber، ClickUp و Dropbox در اینجا آمده اند می گویند اهداف 2023 آنها هستند.

الون ماسک به نظر می رسد که نظرات کاربران توییتر را به دل می گیرد و همینطور است گزارش شده که به دنبال یک مدیر عامل جدید است برای پلتفرم پس از یک نظرسنجی که نشان داد 57 درصد از کاربران رای دادند که او باید کناره گیری کند.

به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

چگونه زنجیره خواربار فروشی Erewhon از مشارکت سازنده محتوا برای تبدیل شدن به یک برند سبک زندگی استفاده می کند

روندهای در حال مرگ اینها روندهای بازاریابی هستند بهتر است در سال 2022 بروید.

بزرگ هزاره

پس از اینکه اسموتی ابر نارگیل در فضای مجازی منتشر شد، همکاری ها ادامه پیدا کرد.

اسموتی به سرعت ویروسی شد (فکر می‌کنم رنگ آن ربطی به آن داشت) با کاربرانی که در رسانه‌های اجتماعی خودشان اسموتی را از Erewhon دریافت کردند و نسخه‌های خودشان را در خانه بازسازی کردند. مسلماً، من به Erewhon محلی خود رفتم و 17 دلار برای Coconut Cloud کم کردم زیرا، تحقیق کردم.

اگر زمانی را در #WellnessTok گذرانده اید، ممکن است با زنجیره خواربار فروشی لوکس آشنا باشید. Erewhon. این فروشگاه‌ها با هشت مکان در سراسر لس‌آنجلس، محصولات ارگانیک و خاص را ارائه می‌کنند و شهرت زیادی دارند.

چه کاربران درباره اسموتی‌ها پست گذاشته‌اند، زیرا واقعاً آنها را دوست داشته‌اند، نسخه‌های خود را در خانه ایجاد کرده‌اند یا از قیمت آن ابراز تاسف کرده‌اند، نمی‌توان انکار کرد که این همکاری‌ها آغازگر اصلی گفتگو در رسانه‌های اجتماعی بوده است.

هر چند وقت یکبار باید مطالب وبلاگ، ویدئو و رسانه های اجتماعی را منتشر کنید? ما بیش از 1200 بازاریاب را مورد بررسی قرار داد تا متوجه شود.

گوگل و متا به آرامی هستند از دست دادن سهم بازار هزینه تبلیغات.

هیلی بیبر با Erewhon شریک شد تا این را ارائه دهد اسموتی لعاب پوست توت فرنگی برای تبلیغ راه اندازی برند مراقبت از پوست خود Rhode در تابستان 2022.

توییتر الف اعلام کرد قانون جدید ممنوعیت لینک به پلتفرم های اجتماعی خارج از آن و ابزارهایی مانند LinkTree در سایت خود، قبل از بازگشت سریع.

شاید محبوب ترین آنها زمانی بود که Erewhon با آن شریک شد جمعه های تابستان بنیانگذاران ماریانا هویت برای ارائه اسموتی ابر نارگیل، اشاره ای به محصول قهرمان برند مراقبت از پوست، ماسک جت لگ.

در سال 2022، این زنجیره خواربارفروشی، همکاری با سازندگان و کارآفرینان محبوب را به بخشی منظم از استراتژی تجاری خود تبدیل کرد و نوشیدنی‌های جدیدی که هر ماه در منو ظاهر می‌شوند، قیمتی بین 14 تا 17 دلار داشتند.

اسموتی تینکس، به نام خالق محبوب TikTok، در سال 2021 به عنوان یک آیتم خارج از منو معرفی شد و بر اساس اسموتی سفارشی او هنگام بازدید از فروشگاه بود. از آنجایی که تینکس با دادن توصیه‌های مبتنی بر لس آنجلس و پست‌های مکرر در مورد عشقش به Erewhon رشد کرد، همکاری با این زنجیره بسیار مناسب بود.