در آخر، روی تب Menu خود ضربه بزنید و روی میانبر Reels کلیک کنید.
در آخر، روی تب Menu خود ضربه بزنید و روی میانبر Reels کلیک کنید.
در حالی که اینستاگرام روی زیبایی شناسی تمرکز دارد، TikTok بیشتر در مورد اصالت است. از آنجایی که فیسبوک Reels جدید است، مشخص نیست که آن مخاطب به دنبال چه چیزی است، اما جایی درست در وسط مکانی قوی برای شروع است.
برای ساختن قرقره در فیسبوک، مراحل زیر را دنبال کنید.
در بیانیهای، این شرکت فناوری اعلام کرد که در حال توسعه مجموعهای از گزینههای کسب درآمد برای سازندگان هستند و Reels یکی از جنبههای آن است.
از صفحه اصلی، در حین پیمایش، حلقهها را در فید خبری خود خواهید دید.
در حال حاضر، قرقره های اینستاگرام عملکرد بیشتری نسبت به حلقه های فیس بوک ارائه می دهد، اما بسیاری از ویژگی ها با هم تلاقی می کنند. آنچه در فیس بوک Reels امکان پذیر است در اینجا آمده است:
ویدیوی کوتاه در همه جا آنلاین است و پس از اینکه به TikTok و Instagram Reels اجازه داد نمایش را اجرا کنند، فیس بوک در نهایت با فیس بوک Reels به مهمانی پیوست.
شما این امکان را دارید که Reel خود را برای هر کسی در فیسبوک یا خارج از آن عمومی نگه دارید، آن را به دوستان خود محدود کنید، و آن را از دوستان خاص پنهان کنید.
Reels در فیس بوک چیست، چگونه آنها را می سازید و چه تفاوتی با سایر پلتفرم های ویدئویی کوتاه دارند؟ در زیر به آن و موارد دیگر خواهیم پرداخت.
منبع تصویر
فیسبوک ریلها ویدیوهای کوتاهی هستند که در پلتفرم فیسبوک به اشتراک گذاشته میشوند، شبیه به حلقههای اینستاگرام و TikTok. تولیدکنندگان محتوا، اینفلوئنسرها و بازاریابان با ارائه بیشتر ویژگیهای موجود در پلتفرم اجتماعی خواهر خود، اینستاگرام، میتوانند ویدیوهای کوتاه تا 60 ثانیه را همراه با موسیقی، کلیپهای صوتی ویروسی و افکتها ارسال کنند.
همچنین می توانید با ضربه زدن بر روی تب Watch و رفتن به برگه Reels به حلقه ها دسترسی داشته باشید.
سه راه اصلی برای دسترسی به صفحه Reels در فیس بوک وجود دارد: صفحه اصلی، تب Watch و تب Menu.
آنچه در حال حاضر در فیس بوک Reels در دسترس نیست، در اینجا آمده است:
از نظر ویژگیها، فیسبوک Reels بسیار شبیه به سایر پلتفرمهای ویدئویی کوتاه است.
جایی که آنها متفاوت هستند، مخاطبانشان هستند. TikTok از مخاطبان جوان تر، عمدتا Gen-Z حمایت می کند. حلقههای اینستاگرام و حلقههای فیسبوک مخاطبان مسنتری دارند و گروه سنی بزرگ ایالات متحده بین ۲۵ تا ۴۴ سال سن دارند.
فیس بوک ابتدا Reels را در سپتامبر 2021 معرفی کرد، سپس آن را در فوریه 2022 در سطح جهانی راه اندازی کرد. در حالی که هر کسی می تواند Reels ایجاد کند، به شدت برای سازندگان محتوا و تأثیرگذاران به عنوان راه دیگری برای تعامل و دستیابی به مخاطبان جدید به بازار عرضه شده است.
با در نظر گرفتن این موضوع، یک رویکرد یک اندازه مناسب برای همه بهترین استراتژی نخواهد بود. مثل همیشه، برندها باید رویکرد خود را بر اساس مخاطبی که هدفشان است و آنچه در هر پلتفرم به دنبال آن هستند، تغییر دهند.
به عنوان انگیزه ای برای استفاده از Reels، متا به سازندگان بر اساس عملکرد Reels خود، ابتکاری که برای اولین بار در اینستاگرام راه اندازی کردند، پاداش پرداخت می کند.