این برای کشف کدام قطعه های ویژه از کامپوتر شما عالی استنویسندگان در حال حاضر برای.
قطعه های ویژه نتایج جستجوی گسترده ای هستند که به سؤالات کاربران درست در نتایج جستجو پاسخ می دهند. قطعه های ویژه می توانند لیست، پاراگراف یا نمودار باشند.
این برای کشف کدام قطعه های ویژه از کامپوتر شما عالی استنویسندگان در حال حاضر برای.
قطعه های ویژه نتایج جستجوی گسترده ای هستند که به سؤالات کاربران درست در نتایج جستجو پاسخ می دهند. قطعه های ویژه می توانند لیست، پاراگراف یا نمودار باشند.
اگرچه آنها فقط برای افراد عادی مفید نیستند. تکههای ویژه به بازاریابان این امکان را میدهد که از رقبا پیشی بگیرند، تبدیلها را افزایش دهند و تعداد زیادی ترافیک هدفمند را هدایت کنند.
افزودن تصاویر هر مرحله با استفاده از ابزاری مانند Canva بسیار ساده است. کتابخانه آنها دارای تعداد زیادی عکس استوک، الگوها و نمادهای بسیاری است که می توانید برای ایجاد سریع تصاویر حرفه ای استفاده کنید.
تکههای جدول پاسخها را در قالب – حدس زدید – جداول ارائه میدهند. آنها معمولاً چیزی شبیه به این هستند:
تحقیق کلیدواژه برای یافتن آن نقاط قطعه برجسته بسیار مهم است.
بهعلاوه، اگر قبلاً برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بالایی داشتهاید، میتوانید ببینید که آیا Google در حال حاضر قطعههای برجسته برای آن کلمات کلیدی را ارائه میکند یا خیر.
با انتخاب زاویه ای که می خواهید انتخاب کنید شروع کنید. که در در این مثال، احتمالاً «چی» را انتخاب میکنم، زیرا سؤالات اساسی زیادی وجود دارد که میتوانم به آنها پاسخ دهم و احتمالاً قطعه مشخص شده را بگیرم.
نه، قطعههای برجسته نتایج جستجوی گستردهای هستند که توسط Google انتخاب شدهاند. داده های ساختاریافته راهی برای سازماندهی و کدگذاری اطلاعات در یک صفحه است تا گوگل بتواند اطلاعات را بهتر درک کند.
حتی بهتر از آن، می توانید از آن برای ایجاد ویدیو استفاده کنید. در اینجا یک نمونه از بخش قالب ویدیویی آنها آورده شده است:
اینها سوالات مربوط به جستجویی است که قبلا وارد کرده اید. عبارت را با کلیک کردن روی فلش های موجود در آن بزرگ کنید درست است و پاسخ ها را بخوانید.
یک قطعه برجسته در قالب یک پاراگراف وجود دارد.
کسب یک قطعه برجسته به این معنی است که شما برای موقعیت صفر رتبه بندی می کنید، که بالاترین رتبه ممکن بدون تبلیغات است.
سایر اصطلاحات شماearch ممکن است فهرستی داشته باشد – و چه کسی می داند – ممکن است محتوای برجسته قبلاً متعلق به شما باشد.
به همین دلیل، سعی کنید هر بخش محتوا بیش از 50 کلمه و کوتاهتر از 40 کلمه نباشد.
سپس، فقط محتوای خود را به گونهای قالببندی کنید که برچسبهای مربوط به آن que را شامل شودایستگاه ها
از آنجایی که سؤالات به احتمال زیاد قطعه های برجسته را به نمایش می گذارند، روی پاسخ دادن به چگونگی، چه، چه زمانی، کجا، چرا یا چه کسی تمرکز کنید.
بخش خود را فشرده و مختصر نگه دارید تا Google بتواند به راحتی محتوای شما را نمایش دهد.
من سعی می کنم تقریباً برای همه ویدیوهایم رونوشت اضافه کنم، مانند این:
فقط نگاه کنید که یک قطعه برجسته چقدر فضای اشغال می کند!
سپس متن کامل را در زیر ویدیو در توضیحات اضافه می کنم.
در اینجا نحوه انجام این کار توسط Lowe آمده است با آنهاپروژه ها و ایده های DIY” بخش:
اگر نمی خواهید یک بخش “چگونه” ایجاد کنید، یک پرسش و پاسخ یا بخش سؤالات متداول نیز می تواند کار کند. فقط به یاد داشته باشید که مطالب را کوتاه نگه دارید و به سوالات سریع پاسخ دهید.
آنها همچنین به شما تعداد زیادی نوردهی می دهند و وب سایت شما را قابل مشاهده نگه می دارند. به علاوه، آنها شرکت شما را تقویت خواهند کرد اعتبار.
تقریبا 15 درصد از کل نتایج جستجوی دسکتاپ ایالات متحده یک قطعه برجسته داشته باشید – و همه آنها یک لیست نیستند.
فرض کنید می خواهید درباره بحران بیشتر بدانیدمدیریت s
بسیاری از افراد به صورت بصری یاد میگیرند، بنابراین افزودن عکسها و تصاویر میتواند به شما در رتبهبندی قطعههای برجسته کمک کند. (Google همچنین تصاویر را در قطعههای ویژه قرار میدهد که فضای SERP بیشتری را اشغال میکند!)
آنها اولین چیزی هستند که در اکثر SERP ها ظاهر می شوند و چیزی بیش از پیوندهای ساده هستند.
بهترین قسمت؟ برای رتبه بندی آنها نیازی به پرداخت هزینه تبلیغات اضافی ندارید.
در واقع، قطعه برجسته گاهی اوقات “موقعیت 0” نامیده می شود زیرا قبل از نتایج جستجوی سنتی نشان داده می شود.
قطعههای ویژه طولانیتر از نتیجه جستجوی استاندارد شما هستند، اما هدف آنها پاسخگویی به سؤالات کاربران در سریعترین زمان ممکن است.
خیر، Google مرتبط ترین منبع را به عنوان یک قطعه برجسته انتخاب می کند. این یک تبلیغ نیست
لیست ها، پاراگراف ها و مراحل خود را به جای اینکه اجازه دهید همه آنها با هم اجرا شوند را جدا کنید.
یک تماس رزرو کنید
تلاش برای با گوگل همراه باشید می تواند کاملا خسته کننده باشد
به جای توضیحات متا استاندارد یک یا دو خطی، کاربران متن بیشتری را مشاهده می کنند که گاهی اوقات شامل نقاط گلوله و توضیحات طولانی تر می شود.
به گفته Video Explainers، سایت هایی که از ویدئو استفاده می کنند 53 درصد به احتمال زیاد در صفحه اول گوگل نمایش داده می شود.
در اینجا یک مثال است:
به خاطر داشته باشید که ممکن است بخواهید قبل از انجام این کار تحقیقاتی در مورد کلمات کلیدی انجام دهید تا مطمئن شوید کلماتی که جستجو می کنید سئو پسند هستند.
ایجاد یک بخش در سایت شما باعث می شود تا کاربران راحت تر محتوای شما را پیدا کنند که مشکلات خاصی را حل می کند.
اگر این کار را انجام دادند، سعی کنید با شناسایی (و پاسخ دادن) به سؤالاتی که مردم در مورد آن موضوع دارند، برای آن رتبه بندی کنید.
همچنین تکههایی از جدول و نمودار وجود دارد.
اصطلاحات اصلی را تعریف کنید، مراحل را بررسی کنید، در صورتی که موضوع به آن قالب مناسب است، و تا جایی که می توانید به سوالات «مردم نیز می پرسند» پاسخ دهید.
اگر اینطور نیست، ایدهها را در بخش «مردم هم میپرسند» بررسی کنید.
در Google Docs، روی «متن معمولی» کلیک کنید و عناوین را از منوی کشویی انتخاب کنید. H1 عنوان شما است، H2 ها برای نقاط اصلی، H3 ها برای نقاط پشتیبانی تحت H2 هستند و غیره.
اما تکههای برجسته به جایی نمیرسند. در واقع، آنها در حال افزایش هستند، و این بدان معناست که صفحات با قطعه های برجسته بر جستارهای جستجو غالب هستند.
اگر “Step 1, Step 2” یا “Rule 1, Rule 2” را به هر کدام اضافه کنید.اگر یک قطعه فهرست را گیر بیاورید، گوگل آنها را به ترتیب زمانی قرار می دهد.
به جای تلاش برای بهینهسازی دهها مقاله برای اسنیپتها، سعی کنید تعداد انگشت شماری را بهروزرسانی کنید و واقعاً به دنبال پاسخ باشید.
این یک محتوای بسیار ارزشمند ایجاد می کند که هم کاربران و هم موتورهای جستجو دوست دارند.
شاید متوجه شده باشید که نتایج جستجوی برتر دیگر فقط پیوندها نیستند.
در مرحله بعد، میخواهید محتوای جدیدی را بهروزرسانی یا ایجاد کنید که پاسخ سؤال اصلی را ارائه دهد و افراد نیز سؤال کنند.
فقط یک دامنه، کلمه کلیدی یا پیوند را تایپ کنید و روی هر نتیجه قرار دهید تا ببینید آیا قطعههای برجسته برای هر کدام میآیند یا خیر.
فقط درخواست خود را تایپ کنید و پیشنهادات زیادی برای سوالات مرتبط با موضوع دریافت خواهید کرد. چند تا از این سوالات را درگیر کنید و در محتوای خود به آنها پاسخ دهید.
هنگام ایجاد محتوای خود، واضح و دو نکته باشید. هرچه سریعتر اطلاعاتی را که کاربران می خواهند ارائه دهید، احتمال بیشتری دارد که قطعه را دریافت کنید.
برای قرار دادن قطعههای برجسته، سعی کنید به سؤالات سریع پاسخ دهید، از سرصفحهها استفاده کنید و بین 50 تا 60 کاراکتر بمانید. پاسخ دادن به سؤالات در بخش «افراد هم پرسیدند» گوگل برای کلمه کلیدی شما نیز می تواند کمک کننده باشد.
تلاش کردن بازاریابی ویدیویی ارزش تلاش را دارد و با Canva یا گوشی هوشمندتان راحت تر از همیشه است.
من Serpstat را دوست دارم زیرا به من امکان می دهد به راحتی ببینم کدام کلمات کلیدی قطعات برجسته را در صفحه نتایج نشان می دهند.
همچنین باید مطمئن شوید که محتوای ویدیوی شما کیفیت بالایی دارد.
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
اگر شما می خواهید افزایش تبدیل، بازدیدکنندگان را به وب سایت خود هدایت کنید و رقبای خود را به راحتی شکست دهید، رتبه بندی برای قطعه های برجسته راه حل است.
قطعههای ویژه نتایج جستجوی گستردهای هستند که در بالای Google ظاهر میشوند و به کاربران پاسخی سریع برای سؤالاتشان میدهند. قطعه های ویژه عموماً به شکل لیست، نمودار یا ویدیو هستند و اغلب برای جستجوهای اطلاعاتی یا طولانی ظاهر می شوند.
در اینجا دلیل دیگری وجود دارد که چرا آنها را دوست دارم: تکه تکه های برجسته 35.1 درصد از کل کلیک ها، به این معنی که اگر ترافیک می خواهید باید برای آنها بهینه سازی کنید.
هدرها اغلب به عنوان یک فونت بزرگتر ظاهر می شوند که برای جدا کردن بخش های محتوا استفاده می شود. در قسمت پشتی، آنها از HTML برای بیان اهمیت هر عنوان به گوگل استفاده می کنند.
به عنوان مثال، من جستجو کردم، “CTA در بازاریابی چیست؟
آیا میخواهید نقطه مورد علاقهی قطعهی برجسته را گیر بیاورید؟ در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.
یکی دیگر از راههای گیر کردن قطعهها، اضافه کردن بخش نحوه انجام کار به سایت است. از آنجایی که بسیاری از قطعه های برجسته محتوای اطلاعاتی دقیق را پوشش می دهند، شانس بسیار بیشتری برای رسیدن به نقطه مطلوب 0 دارید.
برخی از وب سایت ها در حال ایجاد بخش های کامل در سایت های خود هستند که به طور خاص برای پاسخ به سؤالات خوانندگان خود هستند.
توجه داشته باشید: ویژگی های دیگری مانند پاسخ های غنی و داده های ساخت یافته، که ظاهر سایت شما را در SERP ها تغییر می دهد. اینها قطعه قطعه نیستند، اگرچه ارتباط نزدیکی با هم دارند.
خود را به جای کسی که تازه وارد بازاریابی شده است قرار دهید اصطلاحات یا کلمات اختصاری رایج را درک نمی کنند.
یک راه ساده برای بهبود عملکرد ویدیو، افزودن رونوشت صوتی برای همه ویدیوهایتان است. گوگل متن را تشخیص می دهدd ممکن است آن را برای یک قطعه برجسته انتخاب کند.
اسنیپت ها اغلب برای اطلاعات و جستارهای جستجوی طولانی نمایش داده می شوند، بنابراین مخاطب شما چه سوالاتی می پرسد؟
به این دلیل است نتایج جستجوی Google اکنون مملو از ویژگیهای بسیاری است، از جمله نمودار دانش، افراد همچنین سؤال میپرسند و یکی از ویژگیهای مورد علاقه من – قطعه برجسته.
قطعه های ویژه تسلط بر SERP ها، در برخی موارد تقریباً تمام فضای بالای چین را اشغال می کند.
هر شرکتی، صرف نظر از اندازه یا بودجه، جاگر این کار را درست انجام دهید، در موقعیت صفر امتیاز کسب کنید.
استفاده از a ایده خوبی است تحقیق کلمات کلیدی ابزار یا دو برای تعیین اینکه آیا یک عبارت جستجو نتایج برجسته را نشان می دهد یا خیر.
همچنین لازم نیست در صنعت خود شماره یک باشید.
این بسیار بزرگ است زیرا یک جلوه گلوله برفی ایجاد می کند که در آن می توانید قطعه های بیشتری و بیشتری کسب کنید.
من متوجه شدهام که وقتی صفحهای برای یک قطعه برجسته رتبهبندی میشود، به احتمال زیاد در سایر عبارتهای جستجوی مرتبط نشان داده میشود.
قطعه های ویژه همچنین می توانند به سوالات با یک پاراگراف توسعه یافته پاسخ دهند، مانند این:
به گفته Semrush، این یک طول طبیعی برای یک قطعه برجسته است. تجزیه و تحلیل آنها نشان داد که “[t]متداولترین طول محتوا در قطعههای برجسته بین است 40-50 کلمه”
بهترین مکان برای یافتن انواع سوالاتی که ممکن است افراد در مورد یک موضوع خاص بپرسند، است به مردم پاسخ دهید.
چرا من قطعه های برجسته را اینقدر دوست دارم؟ زیرا آنها اطلاعات ارزشمندی را درست در نتایج جستجو در اختیار خوانندگان قرار می دهند و آنها را راحت و مفید می کنند.
یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن sفرصتهای ناچیز این است که مانند مخاطبان خود فکر کنید.
به گفته Getstat، 70 درصد اسنیپتها از سایتهایی میآیند که در رتبهبندی برتر ارگانیک نیستند.
فقط به این لیست نگاه کنید – فقط 52 کلمه طولانی است!