لحظه رسانه های اجتماعی ویروسی Mielle Organics گفتگوهایی را در مورد اخلاق اکتساب جرقه می زند


به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

شرکت مراقبت از مو Mielle Organics اخیرا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است

این را تصور کنید: یک اینفلوئنسر محبوب رسانه‌های اجتماعی ویدیویی درباره محصول شما منتشر می‌کند و میلیون‌ها دنبال کننده خود را برای شروع خرید آن بسیج می‌کند.

مثل یک رویا به نظر می رسد، درست است؟ خوب برای شرکت مراقبت از مو Mielle Organics، انتشار ویروسی در رسانه های اجتماعی منجر به طوفانی از جنجال و گفتمان شد.

Mielle Organics یک برند محبوب مراقبت از مو متعلق به سیاهپوستان است که در سال 2014 تأسیس شد و در ابتدا توسط جامعه موهای طبیعی محبوب شد. به ویژه یکی از محصولات Mielle، روغن تقویت کننده پوست سر و موی نعناع رزماری، به دلیل TikTok محبوبیت خود را افزایش داده است.

در اواخر سال 2022، آلیکس ارل، خالق محبوب، روغن را به عنوان یکی از «برترین مورد علاقه های آمازون 2022» خود به اشتراک گذاشت و کاربران TikTok شروع به ابراز نگرانی در مورد توانایی خود در یافتن محصول، گران شدن روغن در فروشگاه های محلی خود و امکان فرمول مجدد در هزاران کردند. از نظرات و بخیه ها.

مونیک رودریگز، بنیانگذار Mielle Organics، با انتشار بیانیه ای به این نگرانی ها پاسخ داد و به مشتریان اطمینان داد که این شرکت قصد ندارد تغییری در محصول ایجاد کند.

شایان ذکر است که اگرچه ارل اولین خالق غیر سیاه پوستی نبود که درباره روغن پست گذاشت، اما مخاطبان زیادی دارد که مشتاق خرید آنچه او توصیه می کند، هستند.

همه این رویدادها بحث گسترده تری را در مورد دسترسی به محصولات مراقبت از مو قومیتی و اینکه چه کسی در زمانی که این محصولات ویروسی می شوند بیشتر سود می برد، برانگیخت.

وقتی برندها خریداری می شوند چه کسی سود می برد؟

در 11 ژانویه، اعلام شد که Mielle Organics به Proctor & Gamble می‌پیوندد تا خط تولید خود را گسترش دهد و سرمایه‌گذاری‌های اجتماعی را افزایش دهد. اگرچه این خرید باید دلیلی برای جشن باشد، اخبار و زمان وقوع آن، احساسات متفاوتی را برای مشتریانی ایجاد می‌کند که اعتمادشان از معاملات مشابه در گذشته شکسته شده است.

پس از خرید Carol’s Daughter توسط L’Oréal USA در سال 2014 و برندهای Sundial Brands (Shea Moisture) توسط Unilever در سال 2017، خریداران نگرانی هایی در مورد اثربخشی محصولات داشتند و احساس کردند که این برندها دیگر هدفشان ارائه خدمات به مشتریان اولیه نیستند. آنها در وهله اول محبوب هستند.

این اتفاقات باعث شد که بسیاری از مشتریان پس از به دست آوردن برندهای مورد علاقه خود احساس عقب ماندن کنند و باعث بی اعتمادی و شک می شود.

این خرید در حالی اعلام شد که گفتمان اولیه از TikTok هنوز در جریان بود، برخی از کاربران رسانه های اجتماعی را به این باور رساند که کل بحث و جدل توسط این برند سازماندهی شده بود (اگرچه این مورد تأیید نشده است).

در حالی که ما از جزئیات کامل آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد نمی دانیم، گفتمان Mielle Organics بر دردسرهای رو به رشدی که شرکت ها هنگام پخش شدن در رسانه های اجتماعی می توانند تجربه کنند، و اهمیت ارتباط ماندن با پایگاه مشتریان فعلی یک برند در حین کار بر روی آن تاکید می کند. بسط دادن.

قطعات بازاریابی

آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.

TikTok برای جلوگیری از ممنوعیت در ایالات متحده، اقدامات بیشتری را در جهت شفافیت انجام می دهد

یوتیوب در حال آماده شدن است تا برنامه درآمدی Shorts خود را از اول فوریه در دسترس سازندگان قرار دهد.

توییتر به کاربران این امکان را می دهد که داشته باشند نشان های وابسته خود را با شرکت ها و سازمان هایی که با آنها کار می کنند هماهنگ کنند.

بازاریابی غیرانتفاعی: آخرین آمار برای اطلاع از استراتژی بازاریابی شما در سال 2023.

دعوت به اقدام جدید





منبع