لیست بهترین نرم افزارهای CRM ایران بررسی و مقایسه مقالات مدیریت ارتباط با مشتری-نرم افزار CRM

لیست بهترین نرم افزارهای CRM ایران بررسی و مقایسه مقالات مدیریت ارتباط با مشتری-نرم افزار CRM

اگر می خواهید بدانید چرا نرم افزار CRM پی سی آفیس رایگان شده است حتما فیلم روبرو نرم افزار مدیریت مشتریان را مشاهده کنید. شما درسایت این شرکت می توانید فرم درخواست دموی ۳۰ روزه نرم افزار را پر کنید تا به شما دسترسی داده شود. نرم افزار اوپن سورس ویتایگر را به فارسی ترجمه کرده است و با اضافه کردن امکاناتی همچون تقویم شمسی و ماژول های مختلف نسبت به ارائه آن اقدام کرده است. شما به راحتی می توانید یک نسخه کوچک نرم افزار این شرکت را به رایگان دانلود کنید و از آن استفاده کنید . گروه برنامه‌نویسی شرایطی را فراهم می‌کند که انتقال اطلاعات از نرم‌افزاری به نرم‌افزار دیگر انجام گیرد.

  • مشتریان به سایت های خود می آیند و باید نرم افزار را خودشان بفهمند.
  • این نرم افزار فقط ابزاری برای جمع آوری تمام اطلاعات مشتری در یک پایگاه داده مرکزی نیست و می تواند همه تعاملات و ارتباط شما با مشتریان را مدیریت می کند.
  • دقت کنید که در سازمان شما چه کسی از سیستم CRM استفاده می کند.شما باید نمایندگانی از هر دپارتمان داشته باشید تا از اجرای موفق کامل اطمینان پیدا کنید.
  • این روش علاوه بر پایین آوردن هزینه برقراری ارتباط با مشتریان، به برقراری و تثبیت رابطه‌ای سودمند با مشتریان کمک شایانی می‌کند.
  • مدیران هم پیگیر راه اندازی کامل باشند تا بتوانند طی یک دوره شش ماهه کم کم از مزایای آن استفاده کنند.
  • صدور فاکتور و پیش فاکتور با این نرم افزار بسیار ساده است و به افراد کمک می کند تا بر پروسه فروش و جذب مشتری تمرکز داشته باشند.

این افزونه به شما اجازه ی مدیریت کاربرانتان، پروژه ها و وظایفتان را میدهد. شرکت هایی همچون سفرهای علی بابا، شیپور، روژا تجارت،پارس آنلاین، هواپیمایی زاگرس، هتل داریوش و… از این نرم اقزار استفاده می کنند. برگزاری دوره های متنوع آموزشی در حوزه CRM از جمله اقدمات تحسین برانگیز این شرکت است. این شرکت نسخه های مختلفی را ارائه کرده است که نسخه استارتر ۹۹۰ هزار تومان و نسخه پیشرفته ۴ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان است.

ما در برای تبدیل جولیو بهبهترین نرم افزار CRMاین امکان را برای شما فراهم می‌آوریم تا برای توسعه راهکار‌های فروش خود، این CRM را به انواع سیستم‌های مالی و حسابداری متصل کرده و این فرایند را به صورت یکپارچه مدیریت کنید. تا نیازهای مدیران و کارکنان را در تمام سطوح شناسایی نکنید، چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. کارشناسان فروش، نیاز به اطلاعات سوابق خرید و اعتبارات مشتری دارند. مدیران نیاز به گزراش های مربوط به ریزش مشتریان و تغییرات رفتار خرید در بخش های مختلف بازار دارند و لازم است درنرم افزارCRM(نرم افزار سی ار ام)موارد فوق و خیلی نیازهای دیگر پیش بینی شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید لغو پاسخ

می توانید با ارائه امکانات مناسب برای پاسخگویی کارکنان پشتیبانی و خدمات پس از فروش و بالا بردن بهره وری پرسنل هزینه های پشتیبانی و خدمات خود را کاهش دهید. Crm نرم افزار مدیریت روابط با مشتریان است که به شما کمک می کند روابط تان را با مشتریان به خوبی پیش ببرید و بتوانید کمپین های بازاریابی را مدیریت نمایید. امروزه، این نرم افزار در سراسر دنیا و در شرکتهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و مدیران کسب و کارها می توانند برای ایجاد روابط هدفمند به این نرم افزار تکیه کنند. از طرف دیگران، کسب و کارهایی که از این نرم افزار استفاده می کنند در زمان کوتاه تر می توانند به مشتریانشان خدمات ارائه دهند و همین امر رضایت مشتریان را در پی دارد. در نتیجه، هم صاحبان کسب و کارها و هم مشتریان از نرم افزار crm سود می برند و این موضوع اهمیت بسیار زیادی در موفقیت و افزایش فروش دارد.

شما می توانید پروژه های مرتبط به مشتریان را از صفر تا صد در این نرم افزار وارد کنید. در واقع، پس از پایان دوره های مشخص می توانید با تحلیل های بدست آمده از نرم افزار Crm مشتریان ویژه خود را از مشتریان معمولی جدا کنید و به این موضوع بپردازید که چرا برخی از مشتریان از شما خرید نکرده اند. با استفاده از این سامانه می توان نقاط ضعف کسب و کار را شناخت و همین موضوع است که باعث پیشرفت کسب و کارها می شود و به موفقیت شما در دنیای پر رقابت امروزی کمک می کند. در حالی که برای کاربران معمولی استفاده از نرم افزارهای رایگان رایج است، اما برخی از دلایل بسیار ساده وجود دارد که چرا آنها در طولانی مدت مناسب نیستند. اگر CRM رایگان باشد، این بدان معنی است که الف) شرکت CRM درآمد ندارد یا ب) کسب درآمد شرکت CRM از اطلاعات مشتریان خود و با روش های جنبی است.

نیکراد CRM

برای نصب نسخه وب اینترنتی نیازمند یک فضای هاست روی بستر اینترنت هستید که در این حالت تعداد کاربران و میزان فضای رم سرور رابطه مستقمی دارند. در این مدل از هر نقطه دنیا که اینترنت داشته باشد به نرم افزار CRM خود دسترسی خواهید داشت. مدیریت همه‌ی فرایندهای فروش و پس از فروش در نرم افزار CRM موجب می‌شود مدیران شرکت‌ها دید بهتری از عملکرد هر کارشناس داشته باشند. به عنوان یک مدیر می‌توانید با مرور فعالیت‌های انجام‌شده توسط هر کارشناس در مقایسه با خروجی‌های او نقاط ضعف را شناسایی کرده و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی کنید.

آشنایی با دیگر امکانات نرم افزار CRM جولیو

با استفاده از امکانات نرم افزار سی آر ام می توانید به سادگی روابط خود را با مشتری گسترش دهید و با تحلیل رفتار مشتریان خود، اقدامات مناسب بعدی را برنامه ریزی کنید. نرم افزار سهند با ارائه راهکارهای یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتری، به سازمان شما در افزایش فروش، حفظ مشتریان، افزایش وفاداری مشتری، جذب مشتری جدید و ارائه خدمات پس از فروش ، کمک می کند. نرم‌افزار crm سرو به تیم‌های بازاریابی، فروش و خدمات شما این قدرت را می‌دهد تا در کل دوره حیات مشتری، برای تجربه بهتر و به یاد ماندنی‌تر با یکدیگر همکاری کنند. ایجاد بانک اطلاعاتی مشتری‌ها از بهترین نرم‌افزارهای حساب داری به شمار می‌آید. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های این نرم‌افزار و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت اینترنتی ما تماس حاصل فرمایید.