

انتشار: دی 29، 1401
بروزرسانی: 03 تیر 1404
بروزرسانی: 03 تیر 1404
ما تفاوت ها را می شکنیم
گوگل ادوردز:
- نیاز به مناقصه از تبلیغ کنندگان دارد.
- با مقایسه کلمات کلیدی تبلیغ کننده و ناشر، بهینه سازی تبلیغات را تضمین می کند.
- فضای تبلیغاتی را به بالاترین پیشنهادی که با محتوای ناشر (یعنی کلمات کلیدی) مطابقت دارد، می فروشد.
- هر زمان که مردم بر روی آگهی در وب سایت خود کلیک کنند، بخش کوچکی از پیشنهاد را به ناشر پرداخت می کند.
تبلیغات جستجویی که در SERP ها ظاهر می شوند، اگر می دانید تقاضا برای محصول شما وجود دارد و مخاطبان شما از موتورهای جستجو برای برآورده کردن آن استفاده می کنند، گزینه بسیار خوبی هستند.
گوگل ادوردز این فرصت را به شما می دهد تا محصول خود را در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دهید. با قابلیت جستجوی گوگل ادوردز، می دانید که مخاطبان شما محصولات یا خدمات شما را در گوگل جستجو می کنند. شما مطمئن می شوید که در SERP ها برای آن پرس و جوها ظاهر می شوید.
در زیر نگاهی عمیق به روند حراج ویژگی جستجوی Google AdWords خواهیم داشت.
گوگل ادوردز (جستجو)
به طور طبیعی، تقاضای زیادی برای رتبه بندی برتر تبلیغات وجود دارد. هر زمان که حداقل دو تبلیغ کننده برای کلمات کلیدی محبوب پیشنهاد بدهند، گوگل حراجی را راه اندازی می کند.
گوگل ادوردز (هم جستجو و هم نمایش) و Google AdSense روش های موثری برای درآمدزایی با روش های تبلیغات دیجیتال هستند - اولی زمانی که ترافیک را به سایت خود هدایت می کنید و دومی زمانی که از سایت خود برای هدایت ترافیک به جای دیگر استفاده می کنید.
حراج گوگل مانند حراج معمولی شما برای عتیقه جات نیست. آن ها می خواهند وقتی نوبت به استفاده از اندازه دسترسیشان می رسد، زمین بازی را هموار کنند. به جای اینکه همیشه بالاترین قیمت پیشنهادی برنده شود، پیشنهاد دهنده با بالاترین رتبه آگهی همیشه برنده است.
Google AdSense به ناشران این امکان را می دهد که در ازای دریافت «کمیسیون»، تبلیغات را در وب سایت ها و سایر «املاک» خود قرار دهند. این ناشران بخشی از شبکه نمایش گوگل را تشکیل می دهند که تبلیغ کنندگان می توانند از طریق Google AdWords استفاده کنند.