مدیر اسناد TikTok چیست و تبلیغ‌کنندگان چگونه می‌توانند از آن استفاده کنند؟


TikTok به تازگی یک ویژگی جدید در پلتفرم Ads Manager خود اعلام کرده است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد پنجره ارجاع خود را برای ردیابی و عملکرد بهتر سفارشی کنند.

اکنون دانلود کنید: گزارش وضعیت روند مصرف کنندگان ایالات متحده در سال 2022

بیایید نحوه عملکرد مدیر اسناد، نحوه دسترسی به آن و مزایای استفاده از آن را بررسی کنیم.

تفکیک شرایط اسناد کلیدی

قبل از ورود به این ویژگی جدید TikTok، اجازه دهید ابتدا یک تجدید نظر در مورد برخی از اصطلاحات کلیدی داشته باشیم:

انتساب – یک استراتژی گزارش‌دهی که به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که مسیری را که کاربران پس از کلیک کردن یا مشاهده یک تبلیغ طی می‌کنند، بدانند.

پنجره اسناد – زمان بین کلیک یا مشاهده یک تبلیغ توسط کاربر تا زمانی که کاربر تبدیل می کند.

تبدیل – اقدام مورد نظر که توسط یک کاربر هدفمند انجام می شود، مانند بازدید از یک وب سایت یا خرید.

اکنون که اصول اولیه را در اختیار داریم، بیایید به سراغ مدیر اسناد جدید TikTok برویم.

آشنایی با مدیر اسناد TikTok

وقتی صحبت از کمپین های تبلیغاتی به میان می آید، هیچ دو مورد یکسان نیستند. هدف یکی ممکن است افزایش خرید برای یک محصول خاص باشد در حالی که برای دیگری ممکن است افزایش آگاهی از برند باشد.

برندها همچنین ممکن است سفرهای تبدیل متضادی بر اساس صنایع خود داشته باشند.

با در نظر گرفتن این موضوع، TikTok پنجره‌های ارجاع سفارشی را معرفی کرد تا به تبلیغ‌کنندگان – کسانی که از TikTok Pixel یا Web Events API استفاده می‌کنند – این امکان را بدهد که عملکرد را با دقت بیشتری ردیابی کنند و نتایج کمپین را ارزیابی کنند.

مدیر اسناد tiktok

منبع تصویر

تنظیمات پیش فرض یک پنجره کلیک هفت روزه و یک پنجره نمایش یک روزه است. این بدان معناست که کاربر باید ظرف مدت هفت روز پس از کلیک بر روی یک تبلیغ یا 24 ساعت پس از مشاهده یک تبلیغ، تبدیل را برای ثبت در مدیر تبلیغات TikTok انجام دهد.

اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند پنجره‌های مختلفی را تنظیم کنند:

  • 1، 7، 14، 28 روز برای انتساب کلیک
  • خاموش، 1، 7 روز برای انتساب بازدید از طریق

چه زمانی انتخاب یک پنجره اسناد یک روزه در مقابل 28 روز ارزشمند است؟ همه چیز به اهداف کمپین شما، صنعتی که در آن هستید و دوره های مورد انتظار کاربر بستگی دارد.

فرض کنید که یک شرکت نرم افزاری B2B هستید که یک کمپین تبلیغاتی برای تبدیل کاربران رایگان به کاربران ممتاز دارید. با توجه به محصول احتمالاً تبدیل یک روزه بعید است. با این حال، با توجه به اینکه صنعت خاص آنها با دوره های طولانی تری سروکار دارد، یک 28 روزه واقعی تر به نظر می رسد.

از سوی دیگر، یک برند جواهرات ممکن است هنگام اجرای یک فروش، یک پنجره اسناد 24 ساعته را انتخاب کند.

نکته حرفه ای: آیا می خواهید مدیر تبلیغات خود را با CRM خود همگام کنید؟ Leadsbridge را امتحان کنید.

نحوه دسترسی به مدیر Attribution TikTok

اکنون که نحوه عملکرد آن را فهمیدید، در اینجا نحوه دسترسی به این ویژگی در مدیر تبلیغات TikTok آورده شده است.

  1. برای کسب و کار به TikTok وارد شوید.

  2. به “دارایی ها” بروید.

  3. روی “رویدادها” کلیک کنید.

  4. به «رویدادهای وب» محدود شوید.

  5. «مدیر اسناد» را انتخاب کنید.

همچنین هنگام ایجاد یک کمپین، گزینه سفارشی کردن پنجره اسناد خود را خواهید دید. باید در بخش “مناقصه و بهینه سازی” نمایش داده شود.

مدیر اسناد tiktok

منبع تصویر

این افزونه عالی به مدیر تبلیغات TikTok، تبلیغ‌کنندگان را با داده‌های قابل‌اعتمادتری برای درک مخاطبان خود و استفاده از این بینش‌ها در عمل مسلح می‌کند.

دعوت به اقدام جدید



منبع