مراحل طراحی لوگو بصورت حرفه ای + چگونه طراح لوگو شویم؟

یک وبسایت ساده با یک گالری قابل اسکرول کردن است که دارای لوگو های طراحی شده توسط هنرمندان دیگر است.اگر به یک طرح علاقه مند شدید میتوانید با کلیک بر روی آن به وبسایت طراح آن سایت بروید و نمونه کار های بیشتری نمونه طراحی لوگو مشاهده کنید. یکی از محبوبترین سیستم های مربوط به حوزه طراحی است.همچنین این سایت یک ابزار کامل برای طراحی لوگو دارد که در مقاله طراحی لوگو آنلاین به این سایت اشاره کردیم.قسمت دیگر این سایت نیز مکانی برای به اشتراک گذاشتن طرح های دیگران است که حتما به این سایت بسیار محبوب سر بزنید. بهترین راه برای طراحی لوگو همکاری با آژانس ها و شرکت طراحی لوگو میباشد،اگر میخواهید در کسب و کارتان رشد کنید شاید تنها راه حل شما کار با یک تیم گرافیست حرفه ای باشد،آژانس های طراحی لوگو و هویت بصری چند ویژگی مهم دارند که آن ها را از سایر روش های طراحی لوگو متمایز میکند،اول اینکه چون به صورت گروهی کار میکنند و ایده هایشان را روی هم میگذارند بسیار به طرح های بهتری دست پیدا میکنند و از آنجایی که تمام کار ها تقسیم بندی میشود و هر فرد تخصص ویژه ای در کار خود دارد شما بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

نمونه طراحی لوگو گرافیکی

نرم افزار LogoScopic، به شما کمک میکند تا در چند دقیقه برای کسب و کار خود یک لوگو فارسی با کیفیت حرفه ای ایجاد کنید، همچنین برای اینکه از طراحی لوگوی خود راضی شوید، بهتر است بارها آنرا بررسی کنید. اگر میخواهید از دو روش اول یعنی طراحی لوگو با لوگو ساز ها استفاده کنید باید از الان بگویم که شما در کسب و کارتان شکست میخورید،لوگو ساز ها هرگز نمیتوانند به هوشمندی انسان ها باشند و نیاز شما را درک کنند،البته اگر از آن ها استفاده کنید بهتر منظور این حرف ما را متوجه میشوید.بهترین روش این است که با یک تیم قوی همکاری کنید تا بتوانید لوگویی که لایق شما و کسب و کارتان است را داشته باشید،دقیت کنید که کلید پیروزی در کسب و کارتان در قدم اول داشتن لوگویی است که برند شما را به تمام دنیا معرفی کند.

به همین خاطر بهتر است در شروع خودتان یک لوگوی مناسب طراحی کنید و از آن استفاده کنید و وقتی کسب و کارتان به سودآوری رسید، سپس به طراحی لوگو برای برندینگ بپردازید. یک بسته بندی خوب باید از خرابی، آلودگی محصول جلوگیری کند و از طرفی باعث افزایش طول عمرش گردد. بسته نه تنها باید فرآورده را محفوظ نگه دارد، بلكه باید مصرف كننده را جذب كند و اطلاعات لازم را به بیننده بدهد. نکته بسیار بسیار مهم در فروش و سهم بازار یک شرکت تولیدی، طراحی چشم نواز و خلاقانه بسته بندی محصولاتش می باشد، که این مورد نه هزینه بالاتری دارد و نه آسیبی به فروش می رساند، زیرا در بازار سنتی امروز مثلا فلان شرکت که چندین سال است بیسکویت ایکس را با یک طرح و سلفون ثابت و تکراری تولید می کند و بازار فروش خوبی هم دارد، حالا اگر همان محصول را با همان کیفیت در بسته بندی مانند عکس زیر روانه بازار کند و یک کمپین تبلیغاتی هدفمند نیز برای بسته بندی جدید محصولات تدوین و اجرا کند آیا نتیجه خیلی بهتری نخواهند گرفت؟

نمونه طراحی بسته بندی نان

دانستن انواع سبک های لوگو برای هر شخصی که ایدهی راهاندازی یک برند را دارد، امری ضروری است. این برنامه از منبع گستردهای از آیکونها برخوردار است که میتواند برای خلق یک ایدهی متفاوت مفید باشند. بنابراین اگر کالا و محصولات شما دارای طعم منحصر به فردی هستند میتوانید انگیزه برای خرید آن را در قالب چهره یک فرد بر اثر خوردن این محصول روی بسته نشان دهید. یک طراح گرافیست مستقل در شهر نیویورک است.طرح های این هنرمند بسیار حرفه ای و دوست داشتنی است و از رنگ های بسیار زیبایی استفاده میکند،پیشنهاد میکنم حتما به آن سر بزنید. پینترست به عنوان دومین وبسایت بزرگ اشتراک گذاری تصاویر بعد از اینستاگرام است و یک دریای شگفت انگیز از تصاویر زیباست که میتواند یک منبع الهام برای شما عزیزان باشد.در این سایت میتوانید ده ها هزار لوگو آماده ببینید و از آن ها الهام بگیرید.همچنین با ثبت نام در این سایت میتوانید نمونه کار های خود را اپلود کنید و برای خود یک گالری بزرگ بسازید.

نمونه طراحی بسته بندی جعبه

لوگوی تصویری یکی از انواع سبک های لوگو است که به آن پیکتوگرام نیز میگویند. لوگوی تصویری : فقط شکل نماد مرتبط با فعالیت شماست و عنوان تجاری شما با فونت آماده تایپ میشه . این لوگوی شماست که میگه شما کی هستید، چیکار میکنید، و چرا بقیه باید از محصول یا خدمات شما استفاده کنند. در یک تعریف پایه لوگو ها نماد ها و نشانه هایی هستند که از تصاویر و نوشته تشکلیل شده اند و به ما در شناسایی برند هایی که به آن ها علاقه داریم کمک میکنند،اما لوگو ها در واقع بسیار بیشتر از این ها هستند،در واقع یک طراحی لوگو خوب سنگ بنای اصلی برند شماست و به مشتریان شما کمک میکند تا بهمند شما چه چه کسی هستید،چه کاری انجام میدهید و به چه کسانی ارزش می دهید،این مسئولیت زیادی بر روی یک تصویر کوچک است!

نمونه طراحی بسته بندی و جعبه

همینطور در کنارش کاربردهایی برای لوگوتایپ وجود داره که داشتن یک لوگوتایپ خوب و خوانا هم بسیار موثر هست. تیم طراحی بسته بندی ظریف گرافیک با تلفیق دانش و هنر در طی سالها همکاری با برندهای مختلف، به جایگاه مطلوبی در طراحی بسته بندی دست پیدا کرده است. گزینه بعدی همکاری با یک فریلنسر میباشد،فریلنسر ها به کسانی میگویند که به صورت مستقل کار میکنند.قیمت های این افراد به درجه مهارت آن ها بستگی دارد و شما طیف گسترده ای از طراحان و گرافیستان را میبنید که هر کدام تعرفه متفاوتی ارائه میدهند،مسئله ای که باید به آن دقت کنید این است که اگر تصمیم به همکاری با فریلنسر ها دارید پیشنهاد ما این است که با افراد حرفه ای کار کنید و از همکاری با کسانی که قیمت های پایینی ارائه میدهند خودداری کنید،این گونه افراد مهارت های پایینی دارند و از ان جایی که طراحی لوگو حرفه ای به تخصص بالایی نیاز دارد این گونه افراد به شما یک کار ضعیف تحویل خواهند داد که نتایج آن در دراز مدت زیان بار خواهد بود و ممکن است حتی باعث شکست در کسب و کار شما شود.

نمونه طراحی بسته بندی در فتوشاپ

یعنی اینکه به لوگو تصویری خود یک تایپوگرافی منحصر به فرد را تخصیص می دهند و یا برعکس به گونه ای که شرکت یا کسب و کارشان با طرح کاملا تخصصی وارد بازار شود. این لوگو از دو بخش مجزای نوشتاری و تصویری ساخته شده و کاملا همه نیازها رو برطرف میکنه. پاسخ های شما در جواب به سوالات این فرم، تا حد زیادی ما رو به سلیقه شما نزدیک میکنه و در نهایت موجب میشه که طراحی رو به سمتی پیش ببریم که به سلیقه شما نزدیک باشه. در این بخش چندین ترند طراحی لوگو 2022 که توسط کارشناسان و طراحان مختلف پیش بینی شدهاند را به شما معرفی میکنیم و ویژگیهای هر روش را نیز مورد بررسی قرار میدهیم. طراحی قالب به منظور حفظ محصول در مراحل انبار، توزیع، فروش تا زمانی که به دست مشتری برسد را بر عهده دارد. هنگامی که نقش ذهن خود را پیاده میکنید و در اصطلاح سر خود را از ایدهها خالی میکنید ممکن است مغزتان به بنبست برسد.

نمونه لوگو برای طراحی

در این سایت میتوانید پادکست هایی با انواع موضوعات مختلف پیرامون طراحی گوش دهید و از آن لذت ببرید.البته اگر به انگلیسی تا حدودی تسلط دارید از این ابزار استفاده کنید در غیر این صورت برای شما بی کاربرد خواهد بود. دو نفر از طراحان نام دار دنیا یعنی paula scher و michael bierut در این پیج نمونه کار های خود را به اشتراک میگذارند.پیشنهاد میشود حتما به آن ها سر بزنید. حداقل تیراژی که می توان در چاپ این نوع استفاده کرد، 500 عدد است. شرکت هایی که در اینجا قصد معرفی آن ها را داریم شرکت های بسیار موفقی هستند که در منطقه خاورمیانه جز بهترین شرکت ها شناخته شده اند که طبق بالاترین سطوح استاندارد مشغول به فعالیت در این عرصه می باشند. به انجمن logomoose بپیوندید تا در مورد لوگو ها و اجزای طراحی با افراد وارد بحث شوید و نکات حرفه ای بسیاری یادبگیرید و البته که از لوگو های موجود ایده بگیرید.همچنین میتوانید طرح خود را ارسال کنید و از آن ها بازخورد بگیرید.

نمونه ای از طرح بسته بندی گردو

متاسفانه خیر. امکان طراحی با ابزارهای آنلاین برای کابران سایت مقدور نیست. متاسفانه برخی از طراحان گرافیک برای جلب توجه از این روش استفاده می کنن که باعث ایجاد هیجان و نیاز کاذب در تولید کننده میشه که به نظر کار درست و اخلاقی نیست. لوگوها به شکل کلماتی بود که می توانست پیام آنها را منتقل کند.اگر کمی به جلوتر بیایم، در قرن 13 و 14 میلادی هم لوگوها مورد استفاده قرار گرفته اند. طراحی لوگو در طول انقلاب صنعتی انقلاب صنعتی از قرن 18 میلادی آغاز شد و از همین دوران آرم و نام تجاری رشد بیشتری پیدا کرد.

نمونه طراحی بسته بندی لوازم التحریر

از قابلیت های این نرم افزار می توان به ارائه گزینه های پیشنهادی فراوان، امکان آپلود آیکون های مورد نظر، راهنمایی گام به گام در هنگام طراحی و رابط بصری آسان اشاره کرد. بسته بندی محصولات، پیام نهایی بازاریابی شما را به مشتریان منتقل میکند؛ در واقع این پیام، آخرین چیزی است که مشتری قبل از خرید محصول شما خواهد دید. در انتها توصیه می کنیم نکات زیر را در راستای ساخت کارتن و جعبه خلاقانه و منحصر به فرد برای بسته بندی محصول خود را مورد بررسی قرار دهید.

به یاد داشته باشید این آرم هایی که مشاهده می کنید در این زمینه فعالیت می کنند و به عنوان رقیب شما قطعا یک برند موفق هستند. اگر محصول شما قابل حمل یا اصطلاحا «خوشدست» نباشد، مشتری قطعا از دیگر محصولات موجود در بازار استفاده خواهد کرد. قطعا لوگوی ترکیبی گزینه مناسب تری هست. تغییر و به روز کردن برندها همیشه در سرتاسر دنیا کاری رایج بوده و پیشنهاد میشه حداقل هر بیست سال یکبار لوگوها رو با حفظ اصالت ،به نسخه های مدرن تری ارتقا بدید . از اونجایی که «طراحی لوگو» مبحثی هست که «سلیقه شما» نقش بسیار موثری در خروجیش ایفا میکنه، ما یک فرم تخصصی ساختیم که دارای سوالات زیادی هست.

نمونه طراحی لوگو تایپ

هر یک از موارد گفته شده شامل نکاتی است که در ادامه بیشتر با در مورد آن ها توضیح می دهیم. یکی دیگر از سایت های اشتراک گذاری عکس devianart است که بیش از یک میلیون لوگو از سراسر جهان دارد.پیشنهاد میکنیم حتما به آن سر بزنید. فقط روی یک طراحی لوگوی جداگانه متمرکز نشوید. چرا طراحی لوگو مهمه ؟ چرا باید لوگو داشته باشیم؟ همان طور که در جدول بالا مشاهده میکنید ما 9 برنامه طراحی لوگو را مقایسه کردیم ، ما در مجموعه خود برای طراحی لوگو از دو نرم افزار قدرتمند adobe illustrator و Corel Draw استفاده میکنیم چرا که امکانات فوق العاده ای به ما در طراحی میدهند و دست ما را در اجرای ایده هایی که در ذهنمان داریم باز میگذارند. زمانی که قالب دلخواه خود را انتخاب کردید، این برنامه بیش از 200 فونت، آیکن و تصویر پیشزمینهی مختلف برای شما به شما نشان خواهد داد تا از بینشان انتخاب کنید.

چند نمونه طراحی لوگو

اگر شما میخواهید لوگو هایی ساده،با جزئیات و انتزاعی طراحی کنید و چیزی به ذهنتان نمیرسد این پیج به شما بسیار کمک خواهد کرد.logoroom با به اشتراک گذاشتن بسیاری از لوگو های حرفه ای و جذاب در طیف مختلف رنگی و سبک های مختلف تایپوگرافی به شما کمک میکند ایده های بسیار خوبی پیدا کنید. دقت داشته باشید برخی طراحی بسته بندی پنیر در این زمینه با کپی برداری از روی طرح نمونه های موجود، مشتری را سردرگم می کنند که امکان شناسایی برند اصلی را دشواری می سازد. یک وبلاگ لوگو برای طراحان است که میتوانید در رابطه با طراحی و به خصوص طراحی لوگو آموزش های خوبی ببینند،همچنین در بعضی مقالات میتوانید سیر تکامل لوگو برند های بزرگ را ببینید که در هر دوره چگونه بوده تا ایده های جدیدی پیدا کنید.در مورد سیر تکامل لوگو های بزرگ دنیا میتوانید مقاله لوگو های شرکت های مشهور را مطالعه فرمایید.

در نرم افزار لوگونومی با جستجوی هر یک از این کلمات در قسمت آیکون، به صدها مدل مختلف دسترسی خواهید داشت که می توانید از آنها برای ساخت لوگوی خود الهام بگیرید. به دلیل اهمیت این موضوع، در این مطلب قصد داریم چالشهای اصلی که برای بسته بندی مواد غذایی وجود دارد بررسی کرده و برای آنها راهحلهایی را ارائه دهیم. صداقت یکی از نکات مهم در بسته بندی محصولات است. همان طور که از نام این سایت مشخص است این سایت در حوزه تحقیق و مطالعه بر روی آرم ها فعالیت میکند و در آن طیف وسیعی از لوگو ها بررسی شده و هر روزه لوگو های جدیدی به آن اضافه میشود.در این سایت بیش تر از 300000 لوگو موجود است. طراحی لوگو حرفه ای و اصولی موجب تاثیر بصری عمیق بر روی مشتریان شما میشود و زمانی که این افراد به دنبال خدمات و محصولاتی که آن ها را ارائه میدهید باشند،اولین چیزی که به یاد خواهند آورد برند شماست،به عبارتی دیگر لوگو ها میتوانند ارتباط بصری قوی با یک تجارت ایجاد کنند.همین موضوع باعث میشود آن ها همیشه شما را به خاطر داشته باشند.به لوگو شرکت هایی مثل ایران خودرو و یا بانک کشاورزی فکر کنید،لوگو های آن ها آنقدر فراگیر شده که ما در اولین نگاه بدون پیوست نام برندشان میتوانیم آن ها را تشخیص دهیم.جای تعجبی نیست که لوگو ها بخش مهمی از هویت برند هستند.

خوب اکنون که میدانیم یک لوگو چه کاری انجام میدهد بیایید ببینیم عناصر اصلی آن ها کدامند،در واقع جواب منطقی ای برای این سوال وجود ندارد اما با این حال ما میتوانیم برخی از عناصر رایج لوگو را تجزیه کنیم. کلام آخر اینکه هر چه بسته بندی حبوبات ظاهری معقول تر و جذاب تر داشته باشد مخاطب تمایل بیشتری به خرید آن دارد و برعکس حتی اگر محصولی با بالاترین کیفیت تولید میکنید اما از نظر ظاهری شکلی مناسب نداشته باشد احتمال از دست دادن بازار برای محصول شما بیشتر است. طراحي بسته بندي داراي ويژگي هايي است كه آگاهانه يا ناخودآگاه مورد توجه مصرف كنندگان يك محصول قرار مي گيرد. یک وبسایت دیگر که فقط در حوزه لوگو های اختصاصی فعالیت میکند.در این سایت هر روز یک لوگو جدید قرار میگیرد( از بین صد ها طرح ارسالی) و این انگیزه ای برای طراحان میشود تا لوگو های حرفه ای طراحی کنند و آن را برای بررسی ارسال کنند.