آنابل نیست، مدیر ارشد محتوای برند اجتماعی، در مورد اینفلوئنسرها میگوید: «فالوورهای آنها همانطور که از دوستان یا خانواده میکنند به راهنماییهای آنها توجه میکنند. این بسیار قدرتمندتر از برخی کپی های تبلیغاتی است.»
4. اینفلوئنسرها به شما کمک می کنند تا اثبات اجتماعی را ایجاد کنید و آگاهی ایجاد کنید.
از آنجایی که مخاطبان میزان قابل توجهی به اینفلوئنسرهای مورد علاقه خود اعتماد می کنند، منطقی است که بازاریابان بخواهند بیشتر از قبل به اینفلوئنسر مارکتینگ توجه کنند.
منبع تصویر
2. اینفلوئنسرها به شما کمک می کنند پول خود را پس انداز کنید.
روابط بلندمدت سودمند است زیرا زمانی که فالوورهای آنها میبینند که به کار با شما ادامه میدهند، از محصولات و خدمات شما استفاده میکنند و اطمینان دارند که آنچه استفاده میکنند به آنها خدمت میکند، اعتبار را نزد مخاطبان تأثیرگذار افزایش میدهد.
7. اینفلوئنسرها به شما کمک می کنند محتوای معتبر را به روشی انسانی به اشتراک بگذارید.
اقتصاد سازنده حول محور تأثیرگذاران و مخاطبان آنها ساخته شده است.

Nyst میگوید: «اینفلوئنسر مارکتینگ میتواند ابزاری واقعاً تأثیرگذار برای ایجاد آگاهی از برند برای شرکت شما و اعتماد برای محصولات یا خدمات شما باشد. قدرت اینفلوئنسر مارکتینگ در بازاریابی دهان به دهان نهفته است.
شما همچنین این پتانسیل را دارید که بودجه کمپین خود را بهینه کنید و ROI بالا را ببینید، به ویژه در هنگام همکاری با میکرو اینفلوئنسرهای کوچکتر (آنهایی که کمتر از 100 هزار دنبال کننده/مشترک دارند). در واقع، از بازاریاب هایی که با اینفلوئنسرهای بزرگ و کوچک کار می کنند، 44 درصد می گویند که بزرگترین مزیت کار با اینفلوئنسرهای کوچک این است که هزینه کمتری دارد.
3. اینفلوئنسرها بیشتر از دوستان و خانواده برای Gen Zers قابل اعتماد هستند.
7 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ
1. اینفلوئنسر مارکتینگ ROI بالایی دارد.
ما در بالا اشاره کردیم که اینفلوئنسر مارکتینگ بازده بالایی دارد، بنابراین بودجه بازاریابی شما ارزشی دارد.
منبع تصویر
6. می توانید روابط طولانی مدت برقرار کنید.
از آنجایی که مصرفکنندگان از فروش دور شدهاند تا تبلیغات از نوع سرنخ و محتوای انسانیتر را هدایت کنند، توصیهای از یک اینفلوئنسر مورد اعتماد به شما کمک میکند تا با ایجاد یک رابطه از قبل موجود، فروش را الهام بخشید.