مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ [Data + Expert Insight]

با رشد اقتصاد خالق، بازاریابی تأثیرگذار تنها محبوب تر و ضروری تر می شود. آمار و بینش در این پست نشان می دهد که سرمایه گذاری در آن به کسب و کار شما کمک می کند.

ژنرال زرز می‌گوید که توصیه‌های اینفلوئنسر مهم‌تر و تاثیرگذارتر از توصیه‌های دوستان و خانواده هستند. این بدان معناست که وزن توصیه‌های اینفلوئنسر بسیار قوی‌تر از قبل است، زیرا روندهای گذشته نشان داده است که دوستان، خانواده یا نظرات سایر مصرف‌کنندگان در هنگام خرید بیشترین تأثیر را دارند.

وب سایت خود را با سئو فنی موثر بهبود بخشید.  با انجام این ممیزی شروع کنید.



منبع

از هر 4 بازاریاب که در حال حاضر از اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده می‌کنند، 1 گزارش می‌دهند که دومین ROI بالاتر از هر گرایش بازاریابی را ارائه می‌دهد، بنابراین سرمایه‌گذاری شما در اینفلوئنسر مارکتینگ هدر نخواهد رفت.

اقتصاد سازنده حول محور تأثیرگذاران و مخاطبان آنها ساخته شده است.

مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ

آنها اضافه می‌کنند: «به این فکر کنید: از یک طرف، شما یک برند دارید که به شما می‌گوید چقدر جذاب است و چگونه محصولش نسبت به هر چیز دیگری در بازار بسیار برتر است. از طرفی شما [audiences] فردی را داشته باشید که قبلاً با او آشنا هستید و به نظرات او اعتماد دارید و به او احترام می گذارید و به شما می گوید که محصول این برند را دوست دارد. به کدام یک بیشتر اعتماد دارید؟»

5. اینفلوئنسرها الهام بخش خرید هستند.

از آنجایی که مصرف‌کنندگان از فروش دور شده‌اند تا تبلیغات از نوع سرنخ و محتوای انسانی‌تر را هدایت کنند، توصیه‌ای از یک اینفلوئنسر مورد اعتماد به شما کمک می‌کند تا با ایجاد یک رابطه از قبل موجود، فروش را الهام بخشید.

به سوی تو

بر اساس گزارش گرایش‌های صنعت بازاریابی 2022 HubSpot، بازاریابی تأثیرگذار محبوب‌ترین و مؤثرترین روند (با بالاترین ROI) در تولید محتوای معتبر برای تجارت شما، ایجاد اثبات اجتماعی و ایجاد آگاهی از برند است.

33 درصد از Gen Zers در سه ماه گذشته محصولی را بر اساس توصیه یک اینفلوئنسر خریداری کرده‌اند، بنابراین اینفلوئنسرها توانایی منحصربه‌فردی برای خرید برای کسب‌وکار شما، به‌ویژه در میان مخاطبان جوان‌تر دارند.

Nyst می‌گوید: «بازاریابی اینفلوئنسر نه تنها شما را در مقابل مخاطبانی قرار نمی‌دهد که می‌خواهید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید، بلکه شما را به گونه‌ای می‌رساند که واقعی و انسانی باشد.» آن‌ها اضافه می‌کنند که پیام‌های اینفلوئنسر به‌عنوان یک توصیه یا ذکر از یک فرد واقعی که یک جامعه اختصاصی بر اساس اعتماد ایجاد کرده است، انجام می‌شود.

روابط بلندمدت سودمند است زیرا زمانی که فالوورهای آن‌ها می‌بینند که به کار با شما ادامه می‌دهند، از محصولات و خدمات شما استفاده می‌کنند و اطمینان دارند که آنچه استفاده می‌کنند به آنها خدمت می‌کند، اعتبار را نزد مخاطبان تأثیرگذار افزایش می‌دهد.

7. اینفلوئنسرها به شما کمک می کنند محتوای معتبر را به روشی انسانی به اشتراک بگذارید.

منبع تصویر

2. اینفلوئنسرها به شما کمک می کنند پول خود را پس انداز کنید.

7 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ

1. اینفلوئنسر مارکتینگ ROI بالایی دارد.

شما همچنین این پتانسیل را دارید که بودجه کمپین خود را بهینه کنید و ROI بالا را ببینید، به ویژه در هنگام همکاری با میکرو اینفلوئنسرهای کوچکتر (آنهایی که کمتر از 100 هزار دنبال کننده/مشترک دارند). در واقع، از بازاریاب هایی که با اینفلوئنسرهای بزرگ و کوچک کار می کنند، 44 درصد می گویند که بزرگترین مزیت کار با اینفلوئنسرهای کوچک این است که هزینه کمتری دارد.

3. اینفلوئنسرها بیشتر از دوستان و خانواده برای Gen Zers قابل اعتماد هستند.

این پست به مزایای مبتنی بر داده استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ، همراه با بینش یک متخصص رسانه های اجتماعی HubSpot می پردازد.

Nyst می‌گوید: «اینفلوئنسر مارکتینگ می‌تواند ابزاری واقعاً تأثیرگذار برای ایجاد آگاهی از برند برای شرکت شما و اعتماد برای محصولات یا خدمات شما باشد. قدرت اینفلوئنسر مارکتینگ در بازاریابی دهان به دهان نهفته است.

بازاریابان می گویند که یک مزیت برای مشارکت با تأثیرگذاران و سازندگان کوچکتر، ایجاد مشارکت های بلندمدت است.

پادشاه نفوذ

ما در بالا اشاره کردیم که اینفلوئنسر مارکتینگ بازده بالایی دارد، بنابراین بودجه بازاریابی شما ارزشی دارد.

عمومی

از آنجایی که مخاطبان میزان قابل توجهی به اینفلوئنسرهای مورد علاقه خود اعتماد می کنند، منطقی است که بازاریابان بخواهند بیشتر از قبل به اینفلوئنسر مارکتینگ توجه کنند.

آنابل نیست، مدیر ارشد محتوای برند اجتماعی، در مورد اینفلوئنسرها می‌گوید: «فالوورهای آن‌ها همان‌طور که از دوستان یا خانواده می‌کنند به راهنمایی‌های آن‌ها توجه می‌کنند. این بسیار قدرتمندتر از برخی کپی های تبلیغاتی است.»

4. اینفلوئنسرها به شما کمک می کنند تا اثبات اجتماعی را ایجاد کنید و آگاهی ایجاد کنید.

راهنمای ما برای اینفلوئنسر مارکتینگ ضروری را دانلود کنید

منبع تصویر

6. می توانید روابط طولانی مدت برقرار کنید.