

انتشار: آذر 15، 1401
بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1404
بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1404
مشخصات آگهی YouTube 2022
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=AuKxAioEHj0[/embed]
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=AuKxAioEHj0[/embed]
آنچه ما دوست داریم: تبلیغات درون جریانی برای تشویق بینندگان به بررسی محتوای شما عالی هستند و همچنین در از بین بردن یکنواختی تماشای ویدیوهای طولانی به صورت تکراری عالی هستند.
مشخصات:
اکثر ویدیوهای YouTube دارای تبلیغات هستند یا در ابتدای ویدیو (اینها می توانند قابل رد شدن یا غیرقابل رد شدن باشند) یا در وسط ویدیو. اینها تبلیغات پیش از پخش و میان پول نامیده می شوند، اما به آن ها تبلیغات در جریان نیز می گویند.
به عنوان یک تبلیغ کننده، می توانید زمان نمایش این ویدیوها را انتخاب کنید. به علاوه، بینندگان گزینه رد شدن از تبلیغ را ندارند.
منبع تصویر
با بیش از ۲ میلیارد کاربر ماهانه، YouTube می تواند به کسب وکارها کمک کند تا مخاطبان زیادی را جذب کنند. برای استفاده از این پلتفرم به عنوان یک ابزار بازاریابی کارآمد، باید در جریان آخرین مشخصات تبلیغات YouTube باشید.
تبلیغات نمایشی شامل تصویری است که در بالای صفحه نمایش شما در حالی که در حال تماشای یک ویدیو در YouTube هستید، پخش می شود. این تصاویر ممکن است شامل متن و پیوندهایی باشد که به بینندگان اجازه می دهد تا برای انجام اقداماتی مانند بازدید از وب سایت تبلیغ کننده یا ثبت نام در خبرنامه شان، روی آن کلیک کنند.
تبلیغات ویدیویی چیزی هستند که شما انتظار دارید آنها تبلیغات پیش از پخش هستند که قبل از پخش ویدیو در رایانه یا دستگاه تلفن همراه شما پخش می شوند. همچنین می توانید آنها را در نوار کناری برنامه یوتیوب ببینید.
تبلیغات یوتیوب دارای الزامات قالب بندی مختلفی هستند. فرمت های تبلیغات توسط تبلیغ کننده تعیین می شود و ممکن است بر اساس انتخاب گزینه تحویل متفاوت باشد. پس از انتخاب گزینه تحویل خود، باید خلاقیت مناسب ایجاد کنید.
آیا نمی دانید چگونه باید تبلیغات خود را قالب بندی کنید؟ در این پست، با پوشش موارد زیر، الزامات تبلیغات YouTube را بررسی خواهیم کرد.
70 درصد از کاربران پس از دیدن تبلیغ یوتیوب، خرید یک محصول را گزارش می دهند، بنابراین دانستن نحوه استفاده موثر از این منبع می تواند بازی بازاریابی شما را به کلی تغییر دهد. اکنون که می دانید چه نوع تبلیغاتی در دسترس است، در اینجا نکاتی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا در میان این گزینه های مختلف حرکت کنید.
هم تبلیغات ویدیویی و هم تبلیغات غیر ویدیویی می توانند ابزارهای بازاریابی مفیدی باشند. برای انتخاب قالبی که باید استفاده کنید، باید بدانید:
منبع تصویر
تبلیغات یوتیوب تبلیغاتی هستند که می توانند قبل، حین، کنار یا بعد از یک ویدیو در پلتفرم یوتیوب ظاهر شوند. تبلیغات YouTube همچنین ممکن است به شما کمک کند زودتر در عملکرد جستجوی پلتفرم ظاهر شوید.
منبع تصویر
قبل از ایجاد اولین تبلیغ خود، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید (اگر قبلاً آن را ندارید). سپس، نوع تبلیغی را که می خواهید انتخاب کنید.
تبلیغات یوتیوب درون فید اغلب در صفحات توصیه شده و اصلی بینندگان ظاهر می شود. هدف اصلی آن ها ارائه محصولات مختلف به منظور ایجاد مستقیم فروش است، اما می توان از آنها برای کمپین های مختلف تولید سرنخ یا آگاهی از برند نیز استفاده کرد.
منبع تصویر
ابتدا مخاطب هدف خود را در نظر بگیرید. آیا آنها هزاره هستند؟ اونها چی دوست دارن؟ آنها چگونه به دنبال چیزی هستند که می خواهند در اینترنت پیدا کنند؟ دانستن این موضوع به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام نوع تبلیغات به بهترین شکل طنین انداز می شود و از کدام یک اجتناب کنید.
را
با استفاده از این تبلیغات، می توانید محتوای خود را در مقابل افرادی قرار دهید که قبلاً ویدیوهای مشابه را جستجو می کنند.
منبع تصویر
سپس، تیم شما می تواند شروع به جمع آوری مواد خلاقانه مناسب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه تبلیغات YouTube استراتژی های بازاریابی را تغییر می دهند، به فهرست آمارهای YouTube که باید بدانید را ببینید.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در سپتامبر 2021 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
یاد آوردن: یک تصویر 300×60 همراه با تبلیغ ویدیویی شما اجرا می شود. مطمئن شوید که تیم خلاق شما هم دارایی های ویدیویی و هم تصویری شما را ارائه می دهد.
مشخصات:
تبلیغات همپوشانی برخی از رایج ترین انواع فضای تبلیغاتی در YouTube هستند. آنها روی محتوای اصلی ویدیو ظاهر می شوند و می توانند به صورت افقی یا عمودی باشند.
اکنون، بیایید بررسی کنیم که تبلیغات ویدیویی و غیر ویدیویی چگونه کار می کنند و هر کدام چه گزینه هایی ارائه می دهند.