مشخصات آگهی YouTube 2022

با تبلیغات بامپر، می توانید مخاطبان خاصی را بر اساس علایق و جمعیت آنها هدف قرار دهید. این تبلیغات شش ثانیه یا کمتر هستند و قبل، در حین یا بعد از ویدیوی دیگری پخش می شوند.

بعد، تصمیم بگیرید که چقدر پول می خواهید برای هر کمپین خرج کنید. قبل از هر تصمیمی باید به دقت در نظر بگیرید که چقدر پول در دسترس دارید – و بازگشت سرمایه مورد نظرتان.

قبل از ایجاد اولین تبلیغ خود، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید (اگر قبلاً آن را ندارید). سپس، نوع تبلیغی را که می خواهید انتخاب کنید.

بر اساس آمار جهانی رسانه های اجتماعی DataReportal، یوتیوب دومین پلتفرم فعال رسانه های اجتماعی در جهان است. ایجاد تبلیغات به طور خاص برای این پلتفرم می تواند به شما در رسیدن به اهداف بازاریابی فعلی خود کمک کند.

منبع تصویر

هم تبلیغات ویدیویی و هم تبلیغات غیر ویدیویی می توانند ابزارهای بازاریابی مفیدی باشند. برای انتخاب قالبی که باید استفاده کنید، باید بدانید:

  • کسی که در تلاش برای رسیدن به آن هستید.
  • اهداف اصلی شما برای کمپین تبلیغاتی خاص.
  • کدام قالب با کیفیت هایی که می خواهید در تبلیغات خود به نمایش بگذارید، هماهنگی بیشتری دارد.

پس گزینه های شما برای تبلیغات در یوتیوب چیست؟ در زیر به طیف وسیعی از تبلیغات و الزامات آنها نگاهی بیندازید.

انواع تبلیغات یوتیوب

تبلیغات درون جریانی YouTube

منبع ویژه، کیت YouTube برای کسب و کار: 18 قالب رایگان YouTube، 18 طراحی، برنامه ریزی، و قالب توضیحات ویدیویی برای YouTube.  دانلود به صورت رایگان



منبع

مشخصات:

  • الزامات ویدیو: به پیوندی نیاز دارید که ویدیوی YouTube عمومی یا فهرست نشده را می‌خواهید تبلیغ کنید
  • الزامات تصویر: هنگام ایجاد این تبلیغ، پلت فرم به شما امکان می دهد یکی از چهار تصویر کوچک ویدیو را انتخاب کنید
  • الزامات متن: عنوان ویدیوی شما باید حداکثر 100 کاراکتر باشد
  • الزامات توضیحات: حداکثر تا 2 خط با 35 کاراکتر

تبلیغات باپر یوتیوب

تبلیغات یوتیوب درون فید برند شما را در مقابل چشمان مخاطبان قرار می دهد. چگونه؟ آنها آنچه را که مخاطبان شما تماشا می کنند شناسایی می کنند و به صورت استراتژیک تبلیغ شما را در فیدهای خود قرار می دهند تا بتوانند شما را بدون اینکه متوجه شوند پیدا کنند.

ابتدا مخاطب هدف خود را در نظر بگیرید. آیا آنها هزاره هستند؟ اونها چی دوست دارن؟ آنها چگونه به دنبال چیزی هستند که می خواهند در اینترنت پیدا کنند؟ دانستن این موضوع به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام نوع تبلیغات به بهترین شکل طنین انداز می شود و از کدام یک اجتناب کنید.

تبلیغات یوتیوب دارای الزامات قالب بندی مختلفی هستند. فرمت‌های تبلیغات توسط تبلیغ‌کننده تعیین می‌شود و ممکن است بر اساس انتخاب گزینه تحویل متفاوت باشد. پس از انتخاب گزینه تحویل خود، باید خلاقیت مناسب ایجاد کنید.

مشخصات تبلیغات یوتیوب، تبلیغ درون جریانی

منبع تصویر

مشخصات تبلیغات یوتیوب، تبلیغ کشف

تبلیغات غیر ویدئویی تبلیغاتی مبتنی بر متن هستند که پس از تماشای یک ویدیو در سمت راست صفحه ظاهر می شوند و منتظر بارگذاری ویدیوی دیگری هستید.

منبع تصویر

همچنین می‌توانید این تبلیغات را با نام تجاری و پیام‌های خود سفارشی کنید، که اگر چندین محصول یا خدمات برای تبلیغ دارید، آنها را به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند.

مشخصات:

  • ابعاد ویدئوی توصیه شده: 426 x 240 (240p)، 640 x 360 (360p)، 854 x 480 (480p)، 1280 x 720 (720p)، 1920 x 1080 (1080p)، 2560 x 140p (140×140) 2160p)
  • حداقل ابعاد: 426*240
  • حداکثر ابعاد: 3840 x 2160
  • نسبت تصویر: 16:9
  • حداکثر حجم فایل: 128 گیگابایت یا 12 ساعت، هر کدام کمتر باشد
  • فرمت های ویدئویی پذیرفته شده: MOV، MPEG4، MP4، AVI، .WMV، FLV، 3GPP و WebM
  • حداکثر طول فیلم قابل پرش 6 دقیقه است (پس از 5 ثانیه قابل رد شدن است)
  • حداکثر طول ویدیوی غیرقابل پرش 15 یا 20 ثانیه است (30 ثانیه در برخی مناطق)
  • حداقل طول ویدیوی میان فیلم 30 ثانیه است

تبلیغات یوتیوب درون فید

درست است، برای این تبلیغات نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید. این بخشی از خدمات YouTube برای هر کسی است که می خواهد از آنها استفاده کند. این بدان معناست که این تبلیغات اغلب به عنوان راهی برای تبلیغ محصولات یا خدمات استفاده می شوند و برای افزایش آگاهی از برند عالی هستند.

مشخصات:

  • نسبت ابعاد چشم انداز: 16:9
  • نسبت تصویر عمودی: 9:16 یا مربع 1:1 یا هر دو.
  • اندازه بنر YouTube توصیه شده 2560 x 1440 پیکسل باشد

از تبلیغات یوتیوب نهایت استفاده را ببرید

مشخصات تبلیغات یوتیوب، تبلیغ درون فید

تبلیغات ویدیویی چیزی هستند که شما انتظار دارید آنها تبلیغات پیش از پخش هستند که قبل از پخش ویدیو در رایانه یا دستگاه تلفن همراه شما پخش می شوند. همچنین می توانید آنها را در نوار کناری برنامه یوتیوب ببینید.

تبلیغات یوتیوب تبلیغاتی هستند که می توانند قبل، حین، کنار یا بعد از یک ویدیو در پلتفرم یوتیوب ظاهر شوند. تبلیغات YouTube همچنین ممکن است به شما کمک کند زودتر در عملکرد جستجوی پلتفرم ظاهر شوید.

مشخصات تبلیغات یوتیوب، تبلیغات غیر ویدئویی

منبع تصویر

منبع تصویر

مشخصات:

تبلیغات همپوشانی

یاد آوردن: یک تصویر 300×60 همراه با تبلیغ ویدیویی شما اجرا می شود. مطمئن شوید که تیم خلاق شما هم دارایی های ویدیویی و هم تصویری شما را ارائه می دهد.

مشخصات تبلیغات یوتیوب، تبلیغات بنری

منبع تصویر

تبلیغات همپوشانی برخی از رایج ترین انواع فضای تبلیغاتی در YouTube هستند. آنها روی محتوای اصلی ویدیو ظاهر می شوند و می توانند به صورت افقی یا عمودی باشند.

با استفاده از این تبلیغات، می توانید محتوای خود را در مقابل افرادی قرار دهید که قبلاً ویدیوهای مشابه را جستجو می کنند.

اگرچه یوتیوب یک پلتفرم ویدئوگرا است، دو نوع تبلیغات وجود دارد که می توانید برای دستیابی به مخاطبان خود از آنها استفاده کنید.

  1. تبلیغات ویدیویی
  2. تبلیغات غیر ویدئویی

70 درصد از کاربران پس از دیدن تبلیغ یوتیوب، خرید یک محصول را گزارش می دهند، بنابراین دانستن نحوه استفاده موثر از این منبع می تواند بازی بازاریابی شما را به کلی تغییر دهد. اکنون که می دانید چه نوع تبلیغاتی در دسترس است، در اینجا نکاتی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا در میان این گزینه های مختلف حرکت کنید.

تبلیغات نمایشی شامل تصویری است که در بالای صفحه نمایش شما در حالی که در حال تماشای یک ویدیو در YouTube هستید، پخش می شود. این تصاویر ممکن است شامل متن و پیوندهایی باشد که به بینندگان اجازه می‌دهد تا برای انجام اقداماتی مانند بازدید از وب‌سایت تبلیغ‌کننده یا ثبت‌نام در خبرنامه‌شان، روی آن کلیک کنند.

آیا نمی دانید چگونه باید تبلیغات خود را قالب بندی کنید؟ در این پست، با پوشش موارد زیر، الزامات تبلیغات YouTube را بررسی خواهیم کرد.