با تبلیغات بامپر، می توانید مخاطبان خاصی را بر اساس علایق و جمعیت آنها هدف قرار دهید. این تبلیغات شش ثانیه یا کمتر هستند و قبل، در حین یا بعد از ویدیوی دیگری پخش می شوند.
بعد، تصمیم بگیرید که چقدر پول می خواهید برای هر کمپین خرج کنید. قبل از هر تصمیمی باید به دقت در نظر بگیرید که چقدر پول در دسترس دارید – و بازگشت سرمایه مورد نظرتان.
قبل از ایجاد اولین تبلیغ خود، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید (اگر قبلاً آن را ندارید). سپس، نوع تبلیغی را که می خواهید انتخاب کنید.
بر اساس آمار جهانی رسانه های اجتماعی DataReportal، یوتیوب دومین پلتفرم فعال رسانه های اجتماعی در جهان است. ایجاد تبلیغات به طور خاص برای این پلتفرم می تواند به شما در رسیدن به اهداف بازاریابی فعلی خود کمک کند.
منبع تصویر
هم تبلیغات ویدیویی و هم تبلیغات غیر ویدیویی می توانند ابزارهای بازاریابی مفیدی باشند. برای انتخاب قالبی که باید استفاده کنید، باید بدانید:
کسی که در تلاش برای رسیدن به آن هستید.
اهداف اصلی شما برای کمپین تبلیغاتی خاص.
کدام قالب با کیفیت هایی که می خواهید در تبلیغات خود به نمایش بگذارید، هماهنگی بیشتری دارد.
پس گزینه های شما برای تبلیغات در یوتیوب چیست؟ در زیر به طیف وسیعی از تبلیغات و الزامات آنها نگاهی بیندازید.
الزامات ویدیو: به پیوندی نیاز دارید که ویدیوی YouTube عمومی یا فهرست نشده را میخواهید تبلیغ کنید
الزامات تصویر: هنگام ایجاد این تبلیغ، پلت فرم به شما امکان می دهد یکی از چهار تصویر کوچک ویدیو را انتخاب کنید
الزامات متن: عنوان ویدیوی شما باید حداکثر 100 کاراکتر باشد
الزامات توضیحات: حداکثر تا 2 خط با 35 کاراکتر
تبلیغات باپر یوتیوب
تبلیغات یوتیوب درون فید برند شما را در مقابل چشمان مخاطبان قرار می دهد. چگونه؟ آنها آنچه را که مخاطبان شما تماشا می کنند شناسایی می کنند و به صورت استراتژیک تبلیغ شما را در فیدهای خود قرار می دهند تا بتوانند شما را بدون اینکه متوجه شوند پیدا کنند.
ابتدا مخاطب هدف خود را در نظر بگیرید. آیا آنها هزاره هستند؟ اونها چی دوست دارن؟ آنها چگونه به دنبال چیزی هستند که می خواهند در اینترنت پیدا کنند؟ دانستن این موضوع به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام نوع تبلیغات به بهترین شکل طنین انداز می شود و از کدام یک اجتناب کنید.
تبلیغات یوتیوب دارای الزامات قالب بندی مختلفی هستند. فرمتهای تبلیغات توسط تبلیغکننده تعیین میشود و ممکن است بر اساس انتخاب گزینه تحویل متفاوت باشد. پس از انتخاب گزینه تحویل خود، باید خلاقیت مناسب ایجاد کنید.
منبع تصویر
تبلیغات غیر ویدئویی تبلیغاتی مبتنی بر متن هستند که پس از تماشای یک ویدیو در سمت راست صفحه ظاهر می شوند و منتظر بارگذاری ویدیوی دیگری هستید.
منبع تصویر
همچنین میتوانید این تبلیغات را با نام تجاری و پیامهای خود سفارشی کنید، که اگر چندین محصول یا خدمات برای تبلیغ دارید، آنها را به گزینهای عالی تبدیل میکند.
مشخصات:
ابعاد ویدئوی توصیه شده: 426 x 240 (240p)، 640 x 360 (360p)، 854 x 480 (480p)، 1280 x 720 (720p)، 1920 x 1080 (1080p)، 2560 x 140p (140×140) 2160p)
حداقل ابعاد: 426*240
حداکثر ابعاد: 3840 x 2160
نسبت تصویر: 16:9
حداکثر حجم فایل: 128 گیگابایت یا 12 ساعت، هر کدام کمتر باشد
حداکثر طول فیلم قابل پرش 6 دقیقه است (پس از 5 ثانیه قابل رد شدن است)
حداکثر طول ویدیوی غیرقابل پرش 15 یا 20 ثانیه است (30 ثانیه در برخی مناطق)
حداقل طول ویدیوی میان فیلم 30 ثانیه است
تبلیغات یوتیوب درون فید
درست است، برای این تبلیغات نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید. این بخشی از خدمات YouTube برای هر کسی است که می خواهد از آنها استفاده کند. این بدان معناست که این تبلیغات اغلب به عنوان راهی برای تبلیغ محصولات یا خدمات استفاده می شوند و برای افزایش آگاهی از برند عالی هستند.
مشخصات:
نسبت ابعاد چشم انداز: 16:9
نسبت تصویر عمودی: 9:16 یا مربع 1:1 یا هر دو.
اندازه بنر YouTube توصیه شده 2560 x 1440 پیکسل باشد
از تبلیغات یوتیوب نهایت استفاده را ببرید
تبلیغات ویدیویی چیزی هستند که شما انتظار دارید آنها تبلیغات پیش از پخش هستند که قبل از پخش ویدیو در رایانه یا دستگاه تلفن همراه شما پخش می شوند. همچنین می توانید آنها را در نوار کناری برنامه یوتیوب ببینید.
تبلیغات یوتیوب تبلیغاتی هستند که می توانند قبل، حین، کنار یا بعد از یک ویدیو در پلتفرم یوتیوب ظاهر شوند. تبلیغات YouTube همچنین ممکن است به شما کمک کند زودتر در عملکرد جستجوی پلتفرم ظاهر شوید.
منبع تصویر
منبع تصویر
مشخصات:
حداکثر ابعاد تصویر: 300 x 250 پیکسل برای نمای بزرگتر
حداقل ابعاد تصویر: 300 x 60 پیکسل برای نمای کوچکتر
ابعاد ویدئوی توصیه شده: 426 x 240 (240p)، 640 x 360 (360p)، 854 x 480 (480p)، 1280 x 720 (720p)، 1920 x 1080 (1080p)، 2560 x 140p (140×140) 2160p)
نسبت تصویر: 16:9
حداکثر حجم فایل: 128 گیگابایت یا 12 ساعت، هر کدام کمتر باشد
فرمت های ویدئویی پذیرفته شده عبارتند از: MOV، MPEG4، MP4، .AVI، .WMV، MPEGPS، FLV، 3GPP و WebM
تبلیغات همپوشانی
یاد آوردن: یک تصویر 300×60 همراه با تبلیغ ویدیویی شما اجرا می شود. مطمئن شوید که تیم خلاق شما هم دارایی های ویدیویی و هم تصویری شما را ارائه می دهد.
منبع تصویر
تبلیغات همپوشانی برخی از رایج ترین انواع فضای تبلیغاتی در YouTube هستند. آنها روی محتوای اصلی ویدیو ظاهر می شوند و می توانند به صورت افقی یا عمودی باشند.
با استفاده از این تبلیغات، می توانید محتوای خود را در مقابل افرادی قرار دهید که قبلاً ویدیوهای مشابه را جستجو می کنند.
اگرچه یوتیوب یک پلتفرم ویدئوگرا است، دو نوع تبلیغات وجود دارد که می توانید برای دستیابی به مخاطبان خود از آنها استفاده کنید.
تبلیغات ویدیویی
تبلیغات غیر ویدئویی
70 درصد از کاربران پس از دیدن تبلیغ یوتیوب، خرید یک محصول را گزارش می دهند، بنابراین دانستن نحوه استفاده موثر از این منبع می تواند بازی بازاریابی شما را به کلی تغییر دهد. اکنون که می دانید چه نوع تبلیغاتی در دسترس است، در اینجا نکاتی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا در میان این گزینه های مختلف حرکت کنید.
تبلیغات نمایشی شامل تصویری است که در بالای صفحه نمایش شما در حالی که در حال تماشای یک ویدیو در YouTube هستید، پخش می شود. این تصاویر ممکن است شامل متن و پیوندهایی باشد که به بینندگان اجازه میدهد تا برای انجام اقداماتی مانند بازدید از وبسایت تبلیغکننده یا ثبتنام در خبرنامهشان، روی آن کلیک کنند.
آیا نمی دانید چگونه باید تبلیغات خود را قالب بندی کنید؟ در این پست، با پوشش موارد زیر، الزامات تبلیغات YouTube را بررسی خواهیم کرد.
تبلیغات یوتیوب چیست؟
سپس، تیم شما می تواند شروع به جمع آوری مواد خلاقانه مناسب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه تبلیغات YouTube استراتژیهای بازاریابی را تغییر میدهند، به فهرست آمارهای YouTube که باید بدانید را ببینید.
منبع تصویر
مشخصات:
فرمت های ویدئویی پذیرفته شده: فرمت فایل: MP4، Quicktime، AVI، ASF، Windows Media یا MPEG
حداکثر حجم فایل: 1 گیگابایت
حداکثر مدت زمان: 6 ثانیه
ابعاد ویدیوی پیشنهادی: 640 x 360 یا 480 x 360
ابعاد تصویر همراه: 300 x 60 jpg، .gif، یا png.
تبلیغات نمایش یوتیوب
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در سپتامبر 2021 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
اکنون، بیایید بررسی کنیم که تبلیغات ویدیویی و غیر ویدیویی چگونه کار می کنند و هر کدام چه گزینه هایی ارائه می دهند.
اکثر ویدیوهای YouTube دارای تبلیغات هستند یا در ابتدای ویدیو (اینها می توانند قابل رد شدن یا غیرقابل رد شدن باشند) یا در وسط ویدیو. اینها تبلیغات پیش از پخش و میانپول نامیده میشوند، اما به آنها تبلیغات در جریان نیز میگویند.
را
تبلیغات یوتیوب درون فید اغلب در صفحات توصیه شده و اصلی بینندگان ظاهر می شود. هدف اصلی آنها ارائه محصولات مختلف به منظور ایجاد مستقیم فروش است، اما میتوان از آنها برای کمپینهای مختلف تولید سرنخ یا آگاهی از برند نیز استفاده کرد.
چرا تبلیغات همپوشانی مهم هستند؟ خوب، یکی از مزیت های اصلی آنها رایگان بودن آنهاست.
با بیش از ۲ میلیارد کاربر ماهانه، YouTube میتواند به کسبوکارها کمک کند تا مخاطبان زیادی را جذب کنند. برای استفاده از این پلتفرم به عنوان یک ابزار بازاریابی کارآمد، باید در جریان آخرین مشخصات تبلیغات YouTube باشید.
آنچه ما دوست داریم: تبلیغات درون جریانی برای تشویق بینندگان به بررسی محتوای شما عالی هستند و همچنین در از بین بردن یکنواختی تماشای ویدیوهای طولانی به صورت تکراری عالی هستند.
تبلیغات Discovery شکل دیگری از تبلیغات درون جریانی را ارائه می دهد. این تبلیغات در فید YouTube Home، فید تماشا و فید جستجوی بیننده ظاهر میشود. برای مثال، میتوانید «آموزش آشپزی» را فقط برای یافتن یک دستور پخت حمایت شده در بالای فهرست جستجو کنید.
بهعنوان یک تبلیغکننده، میتوانید زمان نمایش این ویدیوها را انتخاب کنید. به علاوه، بینندگان گزینه رد شدن از تبلیغ را ندارند.