معنای موتور جستجوی جدید هوش مصنوعی گوگل برای SEO و تبلیغات پولی چیست؟

مشابه نتایج ارگانیک، زمانی که افراد شروع به دریافت نتایج بسیار خاص از گوگل می کنند، در واقع باید نرخ تبدیل را برای تبلیغات پولی نیز افزایش دهد.

پس چه کار می کنند؟ آنها بر ترافیک ارگانیک تمرکز می کنند… سئو و رسانه های اجتماعی.

و اگر به مثال «دوچرخه خوب برای رفت و آمد 5 مایلی با تپه‌ها» که تراکنشی است بازگردید، می‌توانید شرط ببندید که آنها تبلیغات پولی را در آن مناطق ادغام می‌کنند تا درآمد بیشتری ایجاد کنند.

بسیاری از پرس و جوهایی که تحت تأثیر قرار می گیرند، کلمات کلیدی تراکنشی نیستند.

چه در جستجوی قیمت سهام، یک تعریف یا سوال از گوگل در مورد یک مسئله ریاضی باشید، این فقط پاسخ را به شما نشان می دهد. آنها در آنجا متوقف نشده اند. آنها به طور مداوم تغییراتی مانند این ایجاد کرده اند و بسیاری دیگر در طول سال ها خواهند آمد.

به گفته دنی سالیوان، رابط عمومی برای جستجو در گوگل، جستجوی گوگل هر ساله ترافیک بیشتری را به وب باز ارسال می کند.

از هدر دادن پول خودداری کنید و پتانسیل پنهان تبلیغات خود را باز کنید.

  • قدرت تبلیغات عمدی را کشف کنید.
  • به مخاطبان هدف ایده آل خود برسید.
  • کارایی هزینه تبلیغات را به حداکثر برسانید.
تبلیغات گریدر



منبع

از بین بردن نتایج ارگانیک آنها و هدایت ترافیک به سایت ها میلیاردها دلار به درآمد آنها آسیب می رساند.

بهتر است گوگل از هوش مصنوعی استفاده کند تا پاسخ درست را به شما بدهد. این یک تجربه کاربری بهتر برای شما جستجوگر ایجاد می کند.

آنها نتایج ارگانیک را به نمایش می گذارند. این باید به شما کمک کند تا فروش بیشتری نیز داشته باشید. این یک پیروزی خواهد بود زیرا شخصی مورد استفاده خاصی دارد و محصول شما را به نمایش می گذارد، به این معنی که نرخ تبدیل باید در مقایسه با شخصی که فقط «دوچرخه قرمز» را تایپ می کند، بالاتر باشد.

خوب، تبلیغات پولی چطور؟

این باید باعث شود افراد بیشتری برای عبارات دنباله بلندتر جستجو کنند، که تمایل به ایجاد تبدیل بهتر دارند. این بدان معناست که سایت هایی که به صورت ارگانیک یا از طریق تبلیغات پولی رتبه بندی می کنند، باید تبدیل بیشتری ایجاد کنند.

بنابراین شما به عنوان یک تبلیغ کننده نگرانی زیادی ندارید.

این به نتایج ارگانیک لطمه می زند، اما زمانی که آنها برای اولین بار نتایج پولی را معرفی کردند، به نتایج ارگانیک نیز آسیب می رساند.

و وقتی همه آن تغییرات را ایجاد کردند، مردم ترسیدند و گفتند سئو مرده است. اما اینطور نیست.

یک تماس رزرو کنید

چند هفته ای است که گوگل اعلام کرده است که نسخه جدیدی از جستجوی خود را منتشر می کند که توسط هوش مصنوعی پشتیبانی می شود.

باز هم، این اطلاعات گوگل نیست… این مال ماست (که هنوز نمونه بزرگی است). از آنجایی که حجم جستجو از این عبارات زیاد نیست، نباید آنقدر که مردم فکر می‌کنند بر ترافیک بیشتر وب‌سایت‌ها تأثیر بگذارد.

بهترین بخش این است که شما مجبور نیستید جستجوی خود را دوباره شروع کنید. فیلتر کردن دقیقاً مانند نحوه فیلتر کردن نتایج در یک سایت تجارت الکترونیک معمولی هنگام خرید است.

بنابراین، این برای سئو چه معنایی دارد؟

در حقیقت، جستجوی Google هر روز میلیاردها کلیک را به وب‌سایت‌ها ارسال می‌کند، و از زمانی که Google برای اولین بار ایجاد شد، ما هر سال ترافیک بیشتری را به وب باز ارسال کرده‌ایم.

و وقتی به کلمات کلیدی تراکنشی مانند «دوچرخه خوب برای رفت و آمد 5 مایلی با تپه‌ها» نگاه می‌کنید، دقیقاً مانند Gif که قبلاً نشان دادم (و در زیر در صورت از دست دادن آن)…

همین امر در مورد یافتن پروازهای ارزان نیز صدق می کند. چرا می خواهید در موتور جستجویی مانند گوگل برای «پروازهای ارزان» جستجو کنید و سپس به صفحه نتایج جستجوی دیگری مانند صفحه کایاک هدایت شوید تا گزینه های پرواز را ببینید؟

این برای آنها درآمد زیادی است که از دست می دهند. آنها نمی خواهند کاری انجام دهند که این درآمد را به خطر بیندازند.

گوگل سالانه 32.78 میلیارد دلار از تبلیغات نمایش داده شده در سایت های شبکه درآمد کسب می کند. اینها عمدتاً سایت هایی هستند که AdSense را اجرا می کنند.

و اگر این شما را متقاعد نکند، شاید این … آیا می خواهید حدس بزنید که چرا گوگل ترافیک وب سایت ها را قطع نمی کند و چرا نباید نگران باشید؟

آیا روزهایی را به خاطر دارید که از گوگل آب و هوای هر شهری را می پرسیدید و آنها فقط تعداد زیادی وب سایت را لیست می کردند؟

خب، اینطور نیست که آنها بخواهند مردم را در گوگل نگه دارند. این است که آنها می خواهند بهترین تجربه را برای کاربران فراهم کنند.

اما… و این یک کار بزرگ است اما… موتور جستجوی بهبود یافته گوگل با هوش مصنوعی شروع به ایجاد نتایج بهتری برای عبارات دم بلندی می کند که 8 یا حتی 10 کلمه به اضافه هستند.

اکثر سئوکارانی که من با آنها صحبت کرده‌ام به شدت عصبانی هستند… اولین چیزی که به ذهن مردم می‌رسد این است که گوگل ترافیک من را از بین می‌برد.

آیا از تبلیغات گوگل استفاده می کنید؟ تبلیغات رایگان Grader ما را امتحان کنید!

شما فقط باید با گذشت زمان خود را وفق دهید.

و اینجا متوقف نمی شود. همچنین بر جستجوهای تراکنشی نیز تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، اگر از گوگل بخواهید «دوچرخه خوب برای رفت و آمد 5 مایلی با تپه ها» را بخواهید، اکنون نتایجی مشابه این خواهید دید.

این یک تجربه کاربری وحشتناک است. برای گوگل راحت تر است که بهترین گزینه پرواز را به شما نشان دهد.

آن سایت های شبکه در اکثر موارد ترافیک سایت خود را از طریق تبلیغات خریداری نمی کنند. اقتصاد در بیشتر موارد کار نمی کند… هزینه ترافیک از طریق تبلیغات گران تر از درآمدی است که از طریق تبلیغات ایجاد می کنند.

اکنون به این معنی نیست که این تغییرات به برخی ناشران آسیبی نمی رساند. به عنوان مثال، اگر شما یک سایت بازاریابی وابسته را راه اندازی کنید که 6 بهترین آون توستر را مانند این سایت تجزیه و تحلیل می کند، در دراز مدت شاهد کاهش درآمد شرکت های وابسته خود خواهید بود.

و بله، شما می توانید و احتمالاً مقداری از ترافیک را از دست خواهید داد. اما در عین حال، تجربه بهتری را برای افرادی که از گوگل استفاده می‌کنند، ایجاد می‌کند، که باعث می‌شود ترافیک و استفاده کلی گوگل بالا برود، که به شما کمک می‌کند همچنان ترافیک زیادی از گوگل دریافت کنید و حتی بیشتر.

نکته جالب در مورد نتیجه بالا این است که می توانید بروید و یک سوال بعدی بپرسید و از گوگل بخواهید نتایج را فیلتر کند. به عنوان مثال، اگر دوچرخه‌ای را ترجیح می‌دهم که بتواند معیارهای بالا را داشته باشد، بعلاوه، رنگ قرمز نیز داشته باشد، و یک دوچرخه الکترونیکی، گوگل نتایج را فیلتر می‌کند و آنچه را که می‌خواهم به من نشان می‌دهد.

به عبارت دیگر نگران این تغییرات نباشید. آنها برای کاربران بهتر هستند، به این معنی که برای شما به عنوان یک بازاریاب بهتر است.

اما ما یاد گرفته‌ایم که هم با نتایج پولی و هم نتایج سئو در صفحات نتایج جستجو زندگی کنیم.

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

اگر اطلاعیه آنها را از دست دادید، Google اکنون پاسخ‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی را در نتایج جستجوی خود منتشر می‌کند، وقتی سؤالات خاصی از Google می‌پرسید. برای مثال، اگر از Google بپرسید «چه چیزی برای خانواده‌ای با بچه‌های زیر 3 سال و سگ، دره بریس یا آرچ بهتر است»، اکنون چیزی شبیه به پاسخ زیر می‌بینید.

به خاطر داشته باشید که گوگل بیش از 162 میلیارد دلار در سال از تبلیغات در گوگل درآمد دارد.

درآمد آنها و همچنین قیمت سهام آنها کاهش می یابد.

این حتی بعد از همه تغییراتی است که آنها در طول سال ها ایجاد کرده اند.

تغییراتی که آنها با هوش مصنوعی ایجاد می کنند باید به تبلیغات پولی کمک کند.

به همین دلیل است که بازاریابان عبارات دم بلند را هدف قرار می دهند.

نتیجه

چرا؟ زیرا باز هم گوگل قصد ندارد جریان درآمد 32.78 میلیارد دلاری خود را از بین ببرد.

چرا؟

ما البته مجموعه داده های گوگل را نداریم. اما وقتی به داده‌های Ubersuggest خود نگاه می‌کنیم، کاربرانی که عبارات بسیار طولانی را تایپ می‌کنند (8 کلمه به اضافه)، کمتر از 11.6٪ از جستجوها است.

مطمئناً، شاید آنها بتوانند به نحوی آن را جبران کنند، اما من شک دارم که آنها قصد دارند یک قمار 32.78 میلیارد دلاری انجام دهند.

من به شما یک اشاره می کنم، این نمودار را از Oberlo بررسی کنید.

نظر شما در مورد تغییرات چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

حالا اینطور نیست، فقط آب و هوا را به شما نشان می دهند.

حالا تصور کنید که گوگل ارسال ترافیک از طریق سئو را به بسیاری از این ناشران متوقف کند. شما فکر میکنید چه اتفاقی خواهد افتاد؟

هک، من یکی از سریع‌ترین شرکت‌های در حال رشد را در ایالات متحده بنا به گزارش Inc Magazine عمدتاً بر اساس سئو ساختم. وقتی برای اولین بار وارد لیست شدیم، بیست و یکمین شرکت با رشد سریع بودیم.

بله، این به برخی از ناشران (و سایت ها) آسیب می رساند، اما در حال حاضر تجربه کاربری بهتری ایجاد می کند. هرچه تجربه کاربر بهتر باشد، گوگل محبوب‌تر می‌شود و شما به طور مداوم وب‌سایت‌هایی را خواهید دید که ترافیک ارگانیک ایجاد می‌کنند (بسته به صنعت می‌تواند کم و بیش باشد) اما همچنان باید بتوانید ترافیک قابل توجهی ایجاد کنید.