ریزش بانک سیلیکون ولی: چگونه شرکت هایی مانند Roku، Etsy و Pinterest تحت تاثیر قرار گرفته اند.
این برنامه در اواخر سال 2021 راه اندازی شد تا کاربران اینستاگرام و فیس بوک را به اشتراک گذاری محتوای ویدئویی کوتاه ترغیب کند. از زمان آغاز به کار، سازندگان گزارش داده اند که بین 100 تا 35000 دلار برای ارسال حلقه ها پیشنهاد شده است. متا تا 30 روز آینده به پرداخت پاداش Reels برای کسانی که در حال حاضر در برنامه شرکت می کنند، ادامه خواهد داد.
Reddit در حال ارائه یک فید جداگانه برای ویدیوهای بومی است.
آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.
نکات کارآمدی: بازاریابی خود را در محیط های تجاری چالش برانگیز کارآمدتر کنید.
در حالی که پرداختهای پاداش انگیزه خوبی بود، احتمالاً سازندگان زیادی وجود نداشتند که برای درآمد منظم به آنها اعتماد کنند. در طول مدت برنامه، سازندگان در مورد نحوه تعیین نرخ های پرداخت سردرگم بودند و تفاوت زیادی در پرداخت ها از ماه به ماه مشاهده کردند. برخی از سازندگان حتی ابراز نگرانی کردند که پس از ثبت نام در برنامه، دسترسی آنها کاهش یافته است.
پایان برنامه Reels Play Bonus با سایر اطلاعیه های مهم متا از جمله معرفی کانال های پخش Meta Verified و Instagram و پایان خرید زنده اینستاگرام همزمان است.
قطعات بازاریابی
نتفلیکس استراتژی تبلیغات خود را پس از شروع آهسته شراکت مایکروسافت تغییر می دهد.
مشکی گروهی پیشنهادی 400 میلیون دلاری برای خرید Vice Media ارائه کرد.
آیا پایان این برنامه ضربه مهلکی به سازندگان در فیس بوک و اینستاگرام خواهد بود؟ لازم نیست.
به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.
در حالی که برنامه در حال توقف است، متا با امید به توسعه یک مدل سهم درآمد که در حال حاضر در فیس بوک در حال آزمایش است، بر تبلیغات درون Reels تمرکز خواهد کرد.
با توقف موقت این برنامه، متا به احتمال زیاد سازندگان را وادار می کند تا سایر استراتژی های کسب درآمد از جمله ویژگی های اشتراک پولی خود را در اینستاگرام و فیس بوک در نظر بگیرند.
هفته گذشته، متا اعلام کرد که قصد دارد پرداختهای Reels Play Bonus را متوقف کند – یک برنامه درآمدزایی که ماهانه به سازندگان بر اساس تعداد بازدیدهایی که Reels دریافت کردهاند، پرداخت میکند.
یوتا محدودیت های احتمالی رسانه های اجتماعی را برای کاربران زیر 18 سال معرفی می کند.