![معیارهای بازاریابی ایمیلی 2022 [HubSpot Data]](/image/blog-default.webp)
بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1404
معیارهای بازاریابی ایمیلی 2022 [HubSpot Data]
داده های ما همچنین نشان می دهد که مصرف کنندگان به یک رویکرد شخصی تر به بازاریابی ایمیلی، به ویژه ایمیل های تقسیم بندی شده، پاسخ می دهند. نظرسنجی ما نشان داد که 52.9 درصد از بازاریابان گزارش کرده اند که ایمیل های بخش بندی شده دارای CTR بهتری نسبت به بخش بندی نشده هستند، در حالی که تنها 23.8 درصد گفته اند که عکس این موضوع صادق است.
30.7 درصد از بازاریابان گفتند که ایمیل های حاوی اعلان های محصول/ویژگی جدید، بالاترین CTR را دارند. 30.7 درصد دیگر در مورد ایمیل هایی که دارای پیشنهادات یا تبلیغات ویژه هستند، همین را گفتند. این احتمالاً به این معنی است که مصرف کنندگان بیشتر مستعد کلیک کردن روی ایمیل هایی هستند که حاوی اطلاعات ارزشمندی درباره آنچه شرکت شما دقیقاً می تواند برای آنها انجام دهد - چه ارائه پیشنهادات مورد تقاضا یا معاملات فریبنده که می تواند در هزینه آنها صرفه جویی کند.
در بازاریابی ایمیلی، نرخ کلیک (CTR) با تعداد مشترکینی که حداقل روی یک لینک در کمپین ایمیل کلیک کرده اند محاسبه می شود. و 35.9٪ از بازاریابان مورد بررسی ما گفتند که بهبود آن یکی از بزرگترین چالش هایی است که در تلاش های بازاریابی ایمیلی خود با آن مواجه هستند.
اکنون که می دانید چه نوع تاکتیک های ایمیلی باعث می شود مخاطبان شما باز شوند و روی ایمیل های شما کلیک کنند تا به سرنخ های جدید تبدیل شوند، آماده اید تا بهترین استراتژی بازاریابی ایمیلی را برای سازمان خود ایجاد کنید.
بیش از نیمی از بازاریاب هایی که مورد بررسی قرار گرفتیم، می گویند موضوعاتی که کنجکاوی را درگیر می کنند، مؤثرترین موضوعات در افزایش نرخ باز هستند. حدود 36 درصد در مورد ایمیل هایی که دارای پیشنهادهای تبلیغاتی هستند همین را گفتند و 27.9 درصد گفتند که بیان فوریت در خطوط موضوع مؤثرترین است.
منبع
وقتی از بازاریابان پرسیدیم که کدام معیارها در اندازه گیری اثربخشی یک کمپین ایمیلی مهم هستند، اکثریت آن ها نرخ کلیک، نرخ باز و نرخ تبدیل را در پاسخ های خود گنجانده بودند.
نرخ کلیک
خوشبختانه، راه هایی وجود دارد که می توانید استراتژی بازاریابی ایمیلی خود را با توجه به این تغییرات حریم خصوصی تنظیم کنید. 62 درصد از بازاریابان مورد بررسی اولویت بندی KPI های مختلف را برای اندازه گیری اثربخشی در روش تطبیق استراتژی خود انجام دادند.
مهمترین معیارها برای بازاریابی ایمیلی موثر
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=pp5-47e55XE[/embed]