
بروزرسانی: 03 تیر 1404
موضوعات توییتر در مقابل اینستاگرام: مقایسه عملکرد
با گذشت زمان، شرط می بندم که آنها این داده ها را منتشر خواهند کرد.
فقط به این آمار نگاه کنید: کاربر متوسط \u200b\u200bدر 6.6 پلت فرم اجتماعی است. بنابراین سوال واقعی این است که آیا شما در Threads هستید؟ یا قصد دارید که باشید؟

حالا این چیزی است که ما فکر می کنیم اتفاق خواهد افتاد…
- وقتی به آن به عنوان نسبت فالوور به لایک نگاه کنید، تعامل در Threads کاهش می یابد. این یک شبکه اجتماعی داغ است، اما مانند هر پلتفرمی، طبیعتاً در طول زمان برخی از افراد را از دست خواهید داد زیرا بسیاری از کاربران به دفعات وارد سیستم نمی شوند.
- دسترسی در نهایت سرکوب خواهد شد. لحظه ای که متا شروع به کسب درآمد از Threads می کند، لحظه ای است که می بینید دسترسی شما به آرامی شروع به کاهش می کند. سوال فقط این است که چه زمانی اتفاق خواهد افتاد.
- موضوعات محبوب تر خواهند شد و دسترسی شما حداقل در شش ماه آینده افزایش خواهد یافت. موضوعات برای کشورهای بیشتری باز می شوند که به معنی ثبت نام های بیشتر است که باعث می شود دسترسی پست های شما افزایش یابد.
نتیجه
اکنون ممکن است فکر کنید: اگر افراد فالوورهای بیشتری در Threads داشته باشند، نتایج را منحرف می کند. اگر دنبال کننده های بیشتری در توییتر داشته باشید، همین را می توان گفت. بنابراین ما به تعامل هر فالوور نگاه کردیم.

با توییتر، می توانید دسترسی خود را ببینید و آن ها آن را به نمایش می گذارند، اما با Threads، این کار را نمی کنند. پس گفتنش خیلی سخته
ما انتظار داشتیم که Threads تعامل بیشتری داشته باشد زیرا، با هر شبکه اجتماعی جدید، هدف شما این است که همه چیزهایی را ببینند که به رشد سریع تر شبکه کمک می کند.
اما تعامل همیشه به معنای بازدید بیشتر نیست.
و محتوای مشابهی را در اکثر پلتفرم ها خواهید دید.
از هدر دادن پول خودداری کنید و پتانسیل پنهان تبلیغات خود را باز کنید.
- قدرت تبلیغات عمدی را کشف کنید.
- به مخاطبان هدف ایده آل خود برسید.
- کارایی هزینه تبلیغات را به حداکثر برسانید.

منبع
Threads بیش از یک هفته است که وجود دارد و آخرین اعداد گزارش شده نشان می دهد که بیش از 100 میلیون کاربر در Threads وجود دارد.
تنها چیزی که اتفاق می افتد این است که افراد بیشتری محتوای شما را ببینند. این یک موقعیت برنده برای بازاریابان و شرکت ها است.
اما تعامل در Threads به شدت بهتر است. فقط به نمودار زیر نگاه کنید.

می توانید انواع مشابهی از محتوا را در هر دو پلتفرم ارسال کنید، بنابراین می توانید این کار را نیز انجام دهید.
آیا از تبلیغات گوگل استفاده می کنید؟ تبلیغات رایگان Grader ما را امتحان کنید!
برای یک شبکه اجتماعی جدید خیلی ضعیف نیست.
هیچ چیز جدیدی در این مورد وجود ندارد، زیرا استفاده مجدد محتوا به این معناست که بسیاری از بازاریابان و شرکت ها با تلاش کمتر رویکرد همه کانالی را اتخاذ می کنند.
امیدوارم از خواندن این پست وبلاگ لذت ببرید. اگر می خواهید تیم من فقط بازاریابی شما را برای شما انجام دهد، اینجا را کلیک کنید.