ما نتوانستیم تعداد کافی از آنها را پیدا کنیم، بنابراین از جامعه بازاریابی نیز کمک گرفتیم تا تفاوت تعامل بین این دو پلتفرم را بفهمیم.
هیچ چیز جدیدی در این مورد وجود ندارد، زیرا استفاده مجدد محتوا به این معناست که بسیاری از بازاریابان و شرکتها با تلاش کمتر رویکرد همهکانالی را اتخاذ میکنند.
وقتی به نظرات نگاه می کنید، Threads 4.3 در مقابل Twitter با 0.4 در هر پست بود.
و محتوای مشابهی را در اکثر پلتفرم ها خواهید دید.
ببینید آژانس من چگونه میتواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما
سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
پلتفرمها میتوانند با هم وجود داشته باشند… درست مانند نحوه استفاده برندها از اینستاگرام و اسنپ چت. یا تیک تاک و اینستاگرام.
اکنون یک چیز مسلم این است که Threads مستقیماً دنبال توییتر است. اما سوال این است که، حداقل از دیدگاه بازاریابی، چه چیزی میتواند بازدید و تعامل بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد؟
توییتر در مقابل موضوعاتتوسط اینستاگرام
امیدوارم از خواندن این پست وبلاگ لذت ببرید.
اگر می خواهید تیم من فقط بازاریابی شما را برای شما انجام دهد، اینجا را کلیک کنید.
اما تعامل همیشه به معنای بازدید بیشتر نیست.
مردم فکر میکردند که چگونه ChatGPT از یک میلیون کاربر در پنج روز عبور کرد، قابل توجه بود… اما Threads توسط اینستاگرام همه را از آب درآورد، و حتی فیسبوک هم انتظار نداشت که این کار را در اوایل به خوبی انجام دهد.
Threads بیش از یک هفته است که وجود دارد و آخرین اعداد گزارش شده نشان می دهد که بیش از 100 میلیون کاربر در Threads وجود دارد.
آنها محتوایی را که قبلاً برای شبکههای اجتماعی دیگر، به ویژه توییتر تولید میکردند، میگرفتند و آن را برای Threads تغییر میدادند.
چه موضوعات اینستاگرام یا توییتر تعامل بیشتری داشته باشند واقعا مهم نیست
از هدر دادن پول خودداری کنید و پتانسیل پنهان تبلیغات خود را باز کنید.
ما انتظار داشتیم که Threads تعامل بیشتری داشته باشد زیرا، با هر شبکه اجتماعی جدید، هدف شما این است که همه چیزهایی را ببینند که به رشد سریعتر شبکه کمک میکند.
تنها چیزی که اتفاق می افتد این است که افراد بیشتری محتوای شما را ببینند. این یک موقعیت برنده برای بازاریابان و شرکت ها است.
فقط به این آمار نگاه کنید: کاربر متوسط در 6.6 پلت فرم اجتماعی است. بنابراین سوال واقعی این است که آیا شما در Threads هستید؟ یا قصد دارید که باشید؟
آیا از تبلیغات گوگل استفاده می کنید؟ تبلیغات رایگان Grader ما را امتحان کنید!
زمانی که Threads برای اولین بار به بازار آمد، متوجه شدیم که بسیاری از کاربران یک کار را انجام می دهند…
در مجموع، ما 308 حساب را برای این مطالعه ردیابی کردیم. و نتایج جالب بود…
Threads تعامل بیشتری دارد
حالا این چیزی است که ما فکر می کنیم اتفاق خواهد افتاد…
وقتی به آن به عنوان نسبت فالوور به لایک نگاه کنید، تعامل در Threads کاهش می یابد. این یک شبکه اجتماعی داغ است، اما مانند هر پلتفرمی، طبیعتاً در طول زمان برخی از افراد را از دست خواهید داد زیرا بسیاری از کاربران به دفعات وارد سیستم نمی شوند.
دسترسی در نهایت سرکوب خواهد شد. لحظه ای که متا شروع به کسب درآمد از Threads می کند، لحظه ای است که می بینید دسترسی شما به آرامی شروع به کاهش می کند. سوال فقط این است که چه زمانی اتفاق خواهد افتاد.
موضوعات محبوب تر خواهند شد و دسترسی شما حداقل در شش ماه آینده افزایش خواهد یافت. موضوعات برای کشورهای بیشتری باز می شوند که به معنی ثبت نام های بیشتر است که باعث می شود دسترسی پست های شما افزایش یابد.
نتیجه
اکنون ممکن است فکر کنید: اگر افراد فالوورهای بیشتری در Threads داشته باشند، نتایج را منحرف می کند. اگر دنبال کننده های بیشتری در توییتر داشته باشید، همین را می توان گفت. بنابراین ما به تعامل هر فالوور نگاه کردیم.
بنابراین ما شروع به جستجو و ردیابی حساب هایی کردیم که محتوای مشابهی را در Threads و Twitter ارسال می کردند.
از کاربرانی که ما آنها را ردیابی کردیم، که بسیاری از آنها بازاریاب بودند، Threads 31.4 لایک (قلب) در هر پست در مقابل 4.9 در توییتر ایجاد کرد.
با گذشت زمان، شرط می بندم که آنها این داده ها را منتشر خواهند کرد.
لایک (قلب) به ازای هر فالوور در Threads 0.41٪ در مقابل Twitter با 0.015٪ بود. و وقتی نوبت به نظرات می رسید، 0.056٪ در Threads در مقابل 0.001٪ در توییتر بود.
بنابراین، آیا این به این معنی است که بازدید و دسترسی بیشتری در موضوعات اینستاگرام دارید؟
اما تعامل در Threads به شدت بهتر است. فقط به نمودار زیر نگاه کنید.
می توانید انواع مشابهی از محتوا را در هر دو پلتفرم ارسال کنید، بنابراین می توانید این کار را نیز انجام دهید.
با توییتر، میتوانید دسترسی خود را ببینید و آنها آن را به نمایش میگذارند، اما با Threads، این کار را نمیکنند. پس گفتنش خیلی سخته
سپس، مطمئناً، برای افزایش درآمد تبلیغاتی، از تعامل کسب درآمد و سرکوب می کنید.
مشارکت بیشتر معمولاً به معنای جامعه ای است که احتمال بیشتری دارد که شرکت یا برند شما را بشارت دهد. و شما را دنبال کنید و وفادار باشید…