میم سازی باربی

یوتیوب کاربران اکنون می توانند یک تب اختصاصی برای قسمت های پادکست در صفحات کانال خود ایجاد کنند.

خود تریلر نسبتا مبهم است. به غیر از معرفی شخصیت های اصلی فیلم، این کلیپ جزئیات کمی را در مورد طرح واقعی برای ایجاد فتنه در بین مخاطبان نشان می دهد.

شرکت پادکست Acast به تازگی یک قرارداد تبلیغاتی با شرکت تولید اوباما، Higher Ground امضا کرده است.

نحوه دسترسی بیشتر در اینستاگرام: پنج نکته کلیدی از یک شرکت کننده در “دانشگاه اینستاگرام”.

احمق های آوریل؟ توییتر از لغو چک مارک های آبی قدیمی عقب نشینی می کند (به جز نیویورک تایمز).

TikTok شرکت مادر ByteDance با پیشی گرفتن از سایر شرکت‌های فناوری پردرآمد در چین، رکورد سود خود را گزارش کرد.

برای گرم: چرا والدین دسته های رسانه های اجتماعی را به نام فرزندان خود رزرو می کنند؟

به اخبار بازاریابی HubSpot خوش آمدید! برای غواصی عمیق کمپین، آخرین اخبار صنعت بازاریابی، و بینش های آزمایش شده و واقعی تیم رسانه ای HubSpot ضربه بزنید.

به عبارت دیگر، بسیاری از ما می خواستیم بودن باربی و با تبدیل خودمان به مم های الهام گرفته از باربی، می توانیم باشیم.

جاهای دیگر در بازاریابی

پس از انتشار تریلر و تصاویر، برادران وارنر باربی سلفی ژنراتور را راه‌اندازی کرد، یک وب‌سایت مبتنی بر هوش مصنوعی که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های خود را همراه با یک شغل به سبک باربی در گرافیکی شبیه به تصاویر بازیگران قرار دهند. یک فیلتر TikTok همراه نیز ایجاد شد.

لینکدین در حال ارائه ویژگی های شخصی سازی جدید و قابلیت های جستجوی پیشرفته است.

دعوت به اقدام جدید



منبع

Spotify برنامه های خود را برای غروب آفتاب برنامه صوتی زنده Spotify Live اعلام کرد.

هفته گذشته تریلر و پوستر بازیگران فیلم مورد انتظار تابستان امسال باربی فیلم رسانه های اجتماعی غوغا کرد

چگونه بازاریابان می توانند در رکود رشد کنند: نکات تخصصی از تحقیقات مصرف کننده، بازاریابی و رهبری HubSpot.

این نمایشنامه UGC یک عنصر مهم نوستالژی را برای کسانی که در کودکی با عروسک های باربی بازی می کردند، لمس می کند. بخشی از لذت بازی با باربی‌ها این بود که عروسک‌ها سناریوهای واقعی را اجرا کنند و به سمت باربی‌هایی که شغل‌هایی داشتند که ما به آن‌ها علاقه داشتیم جذب شوند.

تقریباً بلافاصله، فیدهای رسانه های اجتماعی مملو از الگوهای رفتاری تولید شده توسط هوش مصنوعی شدند.

آخرین اخبار بازاریابی و بینش استراتژی.

چند ساعت قبل از انتشار تریلر، تصاویر رسمی از بازیگران در توییتر منتشر شد. هر تصویر دارای گرافیک تلطیف شده از هر یک است باربی شخصیت و شغل آنها

بجنب باربی بیا بریم به میهمانی.

زیر پشته با یک معضل توییتری مواجه است. توییت هایی که حاوی کلمه “Substack” یا پیوندهایی به یک صفحه Substack هستند، با محدودیت های پلتفرم مواجه هستند.

کاربران شبکه های اجتماعی که از فیلم هیجان زده هستند، به سرعت تصاویر خود را ایجاد و به اشتراک گذاشتند، و محتوای ارزشمند تولید شده توسط کاربر را توزیع کردند که پتانسیل دسترسی بیشتر از تریلر اولیه یا پوسترهای رسمی را دارد.