آیا علاقه مند به اجرای زنده در TikTok هستید اما چند رزرو دارید؟ اگر در مورد TikTok LIVE، ویژگیهای آن و نحوه پخش زنده کنجکاو هستید – این مقاله برای شما مناسب است! برای کمک به شما در مسیریابی TikTok LIVE، ویژگیهای برتر TikTok LIVE، الزامات پخش زنده و چند نکته را که باید قبل از شروع اولین پخش خود در نظر داشته باشید، بررسی میکنیم.
TikTok LIVE چیست؟
برای پخش زنده در TikTok، باید حداقل 1000 دنبال کننده داشته باشید. این یک ویژگی امنیتی اضافه شده توسط برنامه است تا اطمینان حاصل شود که کاربران محتوای مورد علاقه مخاطبان خود را به اشتراک می گذارند.
چگونه به TikTok LIVE شخصی بپیوندیم
ویژگی های TikTok LIVE
TikTok LIVE چیست؟
درخواستی برای پیوستن به TikTok LIVE شخص دیگری ارسال کنید. برای انجام این کار، روی جریان زنده ای که می خواهید به آن بپیوندید کلیک کنید. سپس به بخش نظرات بروید و روی نمادی که شبیه دو نفر است کلیک کنید. در نهایت دکمه ref request را بزنید. اگر میزبان TikTok Live درخواست شما را بپذیرد، به پخش زنده آنها خواهید پیوست.
چت ها به داشتن ربات ها و ترول هایی که می توانند حواس کاربران را پرت کنند و شما را از دیدن پیام های مهم مخاطبان خود باز دارند، بدنام هستند. گرداننده به شما کمک میکند تا زنده را مدیریت کنید و به شما اجازه میدهد تا روی جذب مخاطب و به اشتراکگذاری پیام خود تمرکز کنید.
پس از پخش زنده، میتوانید با رفتن به برگه «تنظیمات و حریم خصوصی» و انتخاب «بازپخش زنده»، تا 90 روز به ضبط دسترسی داشته باشید. از آنجا می توانید ویدیوی زنده خود را دانلود کنید یا آن را حذف کنید.
برای پخش زنده در TikTok به چند دنبال کننده نیاز دارید؟
چگونه به TikTok LIVE شخصی بپیوندیم
چرا نمی توانم در TikTok به صورت زنده بروم؟
ویژگی های TikTok LIVE
به این ترتیب، زمانی که حساب شما شرایط مورد نیاز را برآورده کند، بیش از حد آماده خواهید بود.
هنگام پخش زنده، میتوانید به کاربران دیگر محول کنید تا اتاق گفتگو را تعدیل کنند تا از ایمن بودن آن و مطابقت با محتوایی که به اشتراک میگذارید مطمئن شوید.
کمک های مالی زنده
برای پیدا کردن این موضوع، برگه “دنبال کنندگان” خود را در Analytics خود بررسی کنید. این به شما میگوید چه زمانها و روزهایی فعالترین فالوورها هستند، همراه با سایر بینشها، مانند vایده ها و صداهایی که بیشترین محبوبیت را بین دنبال کنندگان شما دارند.
در اینجا برخی از ویژگی های برتر آورده شده است:
پرسش و پاسخ
پخش زنده در TikTok یک راه عالی برای ارتباط با مخاطبان و تقویت وفاداری آن برند است. اگر هنوز به 1000 فالوور نرسیدهاید، با نگاهی به رقبای خود ایدههایی را برای پخش جمعآوری کنید و ببینید کدام استراتژی زنده به طور موثر به هدف شما میرسد.
پخش زنده در TikTok به شما امکان می دهد با دنبال کنندگان خود در این پلتفرم تعامل داشته باشید و جامعه بسازید. این برنامه راه هایی را برای به حداکثر رساندن تجربه برای سازندگان و بینندگان هنگام پخش زنده ارائه می دهد.
اگر بخشی از برنامه بعدی سازنده TikTok هستید، اگر از محتوای شما لذت میبرند، بینندگان میتوانند در جریان پخش زنده نشانهایی به شما بدهند که ارزش پولی دارند. فقط حسابهای غیرتجاری و کاربران 18 سال یا بیشتر میتوانند این جوایز را بپذیرند، مگر اینکه در کره جنوبی زندگی کنید، جایی که حداقل سن مورد نیاز 19 سال است، یا در ژاپن، جایی که 20 سال است.)
مدیران
شما می خواهید با ارائه یک تجربه شخصی تر و تبلیغات مرتبط، اطمینان حاصل کنید که به مخاطبان هدف خود می رسید. این بدان معنی است که دقیقاً بدانید بیشتر چه زمانی در برنامه فعال هستند.
چرا نمی توانم در TikTok به صورت زنده بروم؟
نکاتی برای پخش زنده در TikTok
دکمه LIVE Donations TikTok به مخاطبان شما امکان می دهد به خیریه انتخابی شما کمک مالی کنند. شما می توانید علت خود را قبل یا در طول پخش خود انتخاب کنید. برای تنظیم کمکهای مالی قبل از پخش جریانی:
پیوند لنگر را که میگوید «انتخاب غیرانتفاعی» در گوشه بالا سمت چپ انتخاب کنید.
سازمان غیرانتفاعی مورد نظر برای حمایت را انتخاب کنید و به پخش زنده خود اضافه کنید.
زمانی که سازمان غیرانتفاعی که انتخاب کردید در گوشه سمت چپ بالا ظاهر شد، «Go LIVE» را فشار دهید.
1. برنامه را باز کنید و روی علامت “+” کلیک کنید.
اگر شرایط لازم را دارید و نمیتوانید پخش مستقیم کنید، میتوانید این مشکل را به TikTok گزارش دهید.
دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است گزینه پخش زنده در TikTok را نبینید، مانند:
شما زیر 18 سال سن دارید
شما کمتر از 1000 دنبال کننده دارید.
شما اخیراً یکی از خطمشیهای TikTok را نقض کردهاید و تحت بررسی یا تعلیق هستید.
ناظر کاربری است که شما برای اطمینان از ایمن و لذت بخش چت روم در طول پخش خود به آن اختصاص می دهید.
برای تنظیم کمکهای مالی در طول جریان:
برای گزینه های بیشتر روی فلش پایین سمت راست کلیک کنید.
روی «پشتیبانی غیرانتفاعی» کلیک کنید.
یک سازمان غیرانتفاعی را برای افزودن انتخاب کنید.
برچسب کمکهای مالی را در هر کجا که ترجیح میدهید روی صفحه زنده قرار دهید.
موضوعات زنده
TikTok LIVE قابلیتی است که به کاربران اجازه می دهد تا از طریق پخش زنده با سازندگان در زمان واقعی تعامل داشته باشند. کاربران 16 ساله یا بزرگتر می توانند پخش زنده در TikTok راه اندازی کنند و کاربران 18 ساله یا بزرگتر می توانند در طول یک لایو هدایایی ارسال و دریافت کنند.
منبع تصویر
هر زمان که برای تعامل با مخاطب خود برنامه ریزی می کنید، باید هدف مشخصی داشته باشید. این می تواند ایجاد آگاهی از برند، یادگیری بیشتر در مورد مخاطبان خود، هدایت کاربران به وب سایت شما، ایجاد سرنخ و غیره باشد.
3. عنوان اضافه کنید.
4. روی «Go Live» کلیک کنید.
چیز بعدی که نیاز دارید یک اتاق ساکت است. مطمئن شوید که صدای پس زمینه زیادی وجود ندارد، زیرا می تواند حواس بینندگان را پرت کند و حفظ توجه آنها را دشوار کند. همچنین می توانید برای بهبود کیفیت صدای خود، روی یک میکروفون خارجی سرمایه گذاری کنید.
علاوه بر این، سرمایه گذاری روی سه پایه را در نظر بگیرید. این به شما این امکان را می دهد که آزادانه همانطور که در حال پخش هستید حرکت کنید.
همه این اطلاعات هنگام برنامه ریزی زندگی شما ارزشمند خواهد بود.
2. صحنه را تنظیم کنید.
در اینجا یک مثال از یک طرح ساده برای نام تجاری که محصول جدیدی را اعلام می کند آورده شده است:
به مخاطبان خوش آمد بگویید و نام های کاربری خاص را فریاد بزنید.
محصول جدید را اعلام کنید.
به جزئیات محصول، مانند مزایا، ویژگیها، و نظرات اولیه مشتریان بپردازید
کد تخفیف را به اشتراک بگذارید
بینندگان را برای خرید به وب سایت هدایت کنید.
به سوالات مربوط به محصول جدید پاسخ دهید.
کاربران را به وب سایت هدایت کنید و از سیستم خارج شوید.
4. ناظم داشته باشید.
اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که مطمئن شوید نورپردازی شما زودتر از موعد تنظیم شده است. این می تواند به معنای راه اندازی قبل از پنجره ای باشد که نور طبیعی عالی دریافت می کند یا سرمایه گذاری در نورهای مصنوعی.
ویژگی چند مهمان TikTok به کاربران این امکان را میدهد تا با حداکثر پنج مهمان با استفاده از صفحهبندی یا طرحبندی شبکهای، به صورت زنده به اشتراک بگذارند. این ویژگی برای میزبانی از بحث های پنل، ویدیوهای نحوه اجرای زنده و سایر رویدادهای مبتنی بر جامعه عالی است.
اتفاقات زنده
نکاتی برای پخش زنده در TikTok
1. بدانید چه زمانی مخاطبان شما در برنامه بیشتر فعال هستند.
در نهایت، مطمئن شوید که اتصال وای فای شما قوی است. اگر بینندگان برای شنیدن یا دیدن شما در برنامه تلاش کنند، می توانید به سرعت بینندگان را از دست بدهید.
3. یک هدف و طرح کلی داشته باشید.
این ویژگی به مخاطبان شما این ایده را می دهد که در جریان زنده شما چه انتظاراتی دارند. موضوعات زنده شامل موسیقی، ورزش، غذا، بازی و دسته بندی های DIY است. موضوعات LIVE همچنین قابلیت کشف جریان زنده شما را با این امکان را می دهد که بینندگان جدید جریان شما را بر اساس موضوع زنده ای که پوشش می دهید پیدا کنند و به آن بپیوندند.
فیلترهای کلمه کلیدی
راه دیگر برای محافظت از پخش زنده خود حذف خودکار نظراتی است که دارای کلمات یا عباراتی است که شما پرچم گذاری کرده اید.
نحوه اجرای زنده در TikTok
هیچ چیز باعث نمی شود که من از یک لایو سریعتر از نورپردازی بد کلیک کنم.
البته همه کاربران باید دستورالعملهای انجمن TikTok را رعایت کنند، در غیر این صورت حساب آنها مسدود میشود و دیگر به TikTok LIVE دسترسی نخواهند داشت.
ویژگی پرسش و پاسخ به سازندگان اجازه میدهد تا مستقیماً در جریان پخش زنده به سؤالات مخاطبان پاسخ دهند. به سازندگان امکان دسترسی به ابزارهای مختلف داده می شود تا فقط سؤالاتی را که می خواهند به آنها پاسخ دهند، انتخاب، نمایش داده و به آنها پاسخ دهند.
چند مهمان
2. به برگه “LIVE” بلغزانید.
برای ایجاد پیش بینی در مورد Live خود، می توانید پخش زنده خود را برنامه ریزی، مدیریت و پیش از موعد برای دنبال کنندگان خود تبلیغ کنید. تصویر منبع
هدایا
وقتی هدفتان را فهمیدید، برنامه پخش خود را مشخص کنید. این به شما اطمینان می دهد که نکات کلیدی خود را بیان می کنید و به هدف نهایی خود می رسید.