نحوه ارسال در اینستاگرام: راهنمای گام به گام


اینستاگرام با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال، یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار شما، دستیابی به مخاطبان جدید و افزایش آگاهی از برند است. بنابراین حتی اگر هنوز در وب سایت فعال نیستید، هرگز برای اتخاذ یک استراتژی اینستاگرام در برنامه بازاریابی خود دیر نیست.

زن با استفاده از دستگاه تلفن همراه برای ارسال در اینستاگرام با استفاده از راهنمای گام به گام

اگر برای شروع به اشتراک گذاری محتوا از طریق این کانال آماده هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. در اینجا، ما یک راهنمای سریع و آسان برای پست کردن در اینستاگرام به اشتراک می گذاریم تا اطمینان حاصل کنیم که می توانید توجه مخاطبان خود را با بازاریابی اینستاگرام جلب کنید.

اکنون دانلود کنید: کیت + قالب های اینستاگرام رایگان برای کسب و کار

پست کردن مداوم در اینستاگرام می تواند به کسب و کارها کمک کند تا با مخاطبان خود طنین انداز شده و رشد بهتری داشته باشند، اما انجام صحیح آن به همان اندازه مهم است. در اینجا نحوه پست به اکانت اینستاگرام خود به صورت مرحله به مرحله آورده شده است.

مرحله 1. روی نماد + در بالای صفحه ضربه بزنید.

نحوه ارسال در اینستاگرام: روی دکمه + ضربه بزنید

آن علامت مثبت را ببینید [+] در تصویر بالا؟ این نقطه شروع شماست. روی علامت مثبت کلیک کنید و برای مرحله بعدی در زیر آماده خواهید شد.

مرحله 2. یک عکس یا ویدیو از کتابخانه خود انتخاب کنید یا در برنامه عکس بگیرید.

نحوه ارسال در اینستاگرام: عکس ها و فیلم ها را انتخاب کنید

اینستاگرام عکس هایی را که قبلاً در گوشی شما ذخیره شده اند به شما نشان می دهد. یکی از آنها را برای ارسال انتخاب کنید. از طرف دیگر، اگر قبلاً تصویری ندارید که می‌خواهید از آن استفاده کنید، می‌توانید روی نماد دوربین برای گرفتن عکس یا ویدیو در خود برنامه اینستاگرام کلیک کنید.

پس از انتخاب و برش یک تصویر (یا چرخ فلک از چندین تصویر)، روی دکمه Next در گوشه سمت راست بالای برنامه کلیک کنید.

مرحله 3. چندین تصویر را در اینستاگرام ارسال کنید.

آیا چندین عکس دارید و می خواهید همه آنها را برجسته کنید؟ اینستاگرام با قابلیت چرخ و فلک خود این امکان را به شما می دهد.

نحوه ارسال در اینستاگرام: چندین عکس و ویدیو را انتخاب کنید

وقتی روی عکس یا ویدیو ضربه می‌زنید، ابتدا روی نماد درست بالای عکس‌هایتان در سمت راست که شبیه مربع‌های انباشته شده است ضربه بزنید. وقتی روی این ضربه بزنید، در گوشه هر تصویر یا ویدیویی که روی آن ضربه می‌زنید یک عدد می‌بینید. این شماره محل نمایش محتوا در چرخ فلک را یادداشت می کند.

مرحله 4. تصویر را برش دهید.

شما فقط به یک تصویر مربع در اینستاگرام محدود نمی شوید. شما در واقع می توانید تصاویر افقی یا عمودی را نیز به اشتراک بگذارید. برای مشاهده بیشتر تصویر خود، صفحه عکسی را که انتخاب کرده‌اید روی صفحه کتابخانه فشار دهید (ویدیوی زیر را پخش کنید تا آن را در عمل ببینید).

با این حال، در حالی که اینستاگرام به گزینه های عمودی و افقی اجازه می دهد، تصاویر هنوز باید در برخی ابعاد خاص قرار بگیرند. بنابراین، ممکن است هنوز نیاز داشته باشید که کمی از عکس خود را برش دهید تا مناسب شود.

مرحله 5. یک فیلتر را انتخاب کنید.

اینستاگرام طیف گسترده‌ای از فیلترها را ارائه می‌دهد – برای بررسی گزینه‌های خود به سمت راست بروید و روی یکی کلیک کنید تا پیش‌نمایش آن را در عکس خود مشاهده کنید.

به طور پیش فرض، فیلتر با قدرت کامل اعمال می شود. با این حال، اگر می‌خواهید شدت فیلتر را کاهش دهید، روی کاشی فیلتر پس از اعمال دوبار کلیک کنید و یک انتخابگر مقیاس ظاهر می‌شود که به شما امکان می‌دهد جلوه را کم‌اهمیت کنید.

همچنین می توانید برای تنظیم بیشتر عکس، روی چوب جادویی در بالای صفحه ضربه بزنید.

نحوه ارسال در اینستاگرام: اعمال فیلتر

(برای اطلاعات بیشتر به راهنمای نهایی فیلترهای اینستاگرام ما نگاهی بیندازید).

مرحله 6. عکس خود را ویرایش کنید.

همچنین می‌توانید روی «ویرایش» در پایین سمت راست کلیک کنید تا تصویر را با مشخصات خود تنظیم کنید.

نحوه ارسال در اینستاگرام: ویرایش عکس

در اینجا گزینه های ویرایشی هستند که در اینستاگرام برای شما تعبیه شده است:

  • تنظیم کنید : این به چرخش ماهرانه تصویر در امتداد صفحه مرکزی کمک می‌کند و با توجه به مقیاس خطی در پایین صفحه، به سمت چپ یا راست شیب می‌دهد.
  • روشنایی: این به روشن یا تیره شدن تصویر کمک می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انتخابگر را به سمت چپ بکشید تا تیره شود و یا به راست بکشید تا روشن شود.
  • تضاد: این به افزایش یا کاهش شدت رنگ های تصویر کمک می کند. برای کنتراست کمتر انتخابگر را به سمت چپ بکشید (اثر کدر) یا برای کنتراست بیشتر به سمت راست (افکت با شدت بالاتر) بکشید.
  • ساختار: این به اضافه کردن یک افکت HD مانند به تصویر کمک می کند و جزئیات خاصی را در عکس شما نشان می دهد. انتخابگر را به سمت راست بکشید تا به تصویر “پاپ” کمک کنید.
  • گرما: این به شما کمک می کند دمای عکس را تنظیم کنید. انتخابگر را به سمت چپ بکشید تا تن های سرد در تصویر افزایش یابد یا انتخابگر را به سمت راست بکشید تا زنگ های گرم در تصویر افزایش یابد.
  • اشباع: این به شما کمک می کند تا اشباع رنگ ها را در تصویر خود تنظیم کنید. انتخابگر را به سمت چپ بکشید تا تصویر از حالت اشباع خارج شود (اگر می خواهید ظاهری تک رنگ داشته باشید تا تمام سمت چپ)، یا برای رنگ های بسیار اشباع، انتخابگر را به سمت راست بکشید.
  • رنگ: این به شما تعدادی گزینه رنگی را می دهد تا روی تصویر خود برای جلوه های رنگی جالب قرار دهید. به سادگی رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و ببینید که چگونه تصویر را در کادر پیش نمایش تغییر می دهد.
  • محو شدن: این کار شدت سیاهی ها را در تصویر شما ملایم می کند تا یک جلوه عکس “پیری” ایجاد شود. به سادگی انتخابگر را به سمت راست بکشید تا میزان محو شدن بیشتر شود.
  • نکات برجسته: این به شما کمک می کند تا شدت هایلایت ها را در تصویر خود کنترل کنید. کشیدن انتخابگر به سمت چپ، هایلایت های تصویر شما را تیره می کند در حالی که با کشیدن انتخابگر به سمت راست، هایلایت های تصویر شما روشن می شود.
  • سایه ها: این به شما کمک می کند تا شدت سایه ها را در تصویر خود کنترل کنید. کشیدن انتخابگر به سمت چپ، سایه‌های تصویر شما را تیره می‌کند در حالی که با کشیدن انتخابگر به سمت راست، سایه‌های تصویر شما روشن می‌شود.
  • وینیت: این کار گوشه های تصویر را تیره می کند و یک شکل دایره ای در مرکز باقی می ماند. انتخابگر را تا انتها به سمت راست بکشید تا دراماتیک‌ترین عکس نوشته شود.
  • تغییر شیب: این به محو شدن لبه‌های تصویر به صورت شعاعی یا خطی کمک می‌کند و تمرکز را به جزئیات مرکز تصویر جلب می‌کند.
  • تیز کردن: این به وضوح جزئیات خاصی از تصویر کمک می کند و ظاهری دراماتیک به عناصر ظریف تر در عکس می بخشد.

مرحله 7. عنوان خود را تایپ کنید.

خلاقیت به خرج دهید و یک کپشن زیبا و جالب در اینستاگرام بنویسید تا با عکستان همراه شود. از آنجایی که متن می تواند به بهینه سازی پست شما در جستجوی اینستاگرام کمک کند، نوشتن چیزی فقط برای شما مفید است.

نحوه ارسال در اینستاگرام: اضافه کردن کپشن

مرحله 8. از هشتگ ها برای بهینه سازی پست استفاده کنید.

با قابلیت جستجوی اینستاگرام، کاربران می توانند با هشتگ جستجو کنند. بنابراین، باید حتما هشتگ های مرتبط را در کپشن خود بنویسید. اگر فردی هشتگی را که در کپشن خود قرار داده‌اید جستجو کند، ممکن است پست شما و سایر مواردی را که شامل همین عنوان هستند پیدا کند.چگونه در اینستاگرام پست کنیم: هشتگ اضافه کنید

مرحله 9. دوستان را تگ کنید.

آیا می خواهید دوست شما یا دنبال کنندگان آنها عکسی را که شما از شما دو نفر ارسال کرده اید ببینند؟ تگشون کن

در صفحه پست جدید، می‌توانید روی «تگ افراد» کلیک کنید تا سایر اکانت‌های اینستاگرام را در پست خود تگ کنید. از طرف دیگر، می توانید دسته آنها (یا نام کاربری آنها که با علامت @ شروع می شود) را در عنوان خود قرار دهید.

مرحله 10. مکان خود را اضافه کنید.

اگر در تعطیلات سرگرم‌کننده یا در یک رویداد منظم هستید و نمی‌خواهید آن اطلاعات را در عنوان خود بگنجانید، می‌توانید جایی که هستید را به روش دیگری مشخص کنید. در صفحه پست جدید، روی «افزودن موقعیت مکانی» ضربه بزنید تا یک مکان روی تصویر خود قرار دهید (که باعث می‌شود افراد پست شما را راحت‌تر پیدا کنند).

وقتی تصویر یا ویدیویی را با یک مکان پست می‌کنید، بین نام شما و بلوک محتوا در فید نمایش داده می‌شود.

مرحله 11. با ایموجی ها بازی کنید.

ایموجی ها سرگرم کننده هستند و می توانند کپشن شما را چشم نوازتر کنند. اگر چند ایموجی مرتبط می شناسید که می توانند با پست شما مطابقت داشته باشند، آنها را در قسمت زیرنویس بچسبانید. به عنوان مثال، اگر در حال ارسال یک عکس تعطیلات هستید، می توانید یک درخت نخل 🌴 یا یک هواپیما ✈️ برای نشان دادن پرواز شما در جایی قرار دهید.

در اینجا بهترین ایموجی های اینستاگرامی که می توانید استفاده کنید آورده شده است:

  • ❤️
  • 😍
  • 😘
  • 😂
  • 😊
  • 😎
  • 💕
  • 😉
  • 💋
  • 👍

با این حال، به خاطر داشته باشید که گزینه‌های زیادی برای اضافه کردن استعداد به پست‌هایتان وجود دارد، از واقعی نگه داشتن آن تا چهره‌های متزلزل.

مطمئن شوید که زیاده روی نکنید و ایموجی ها را فقط به خاطر ارسال آن ها ارسال نکنید. اگر یک ایموجی بولینگ را همراه با عکسی از یک ساحل پست کنید، واضح است که برای مردم منطقی نخواهد بود. به طور مشابه، اگر 20 ایموجی را ارسال کنید که به یک پست مرتبط است، ممکن است فقط دنبال کنندگان خود را آزار دهید یا ناامید شوید.

مرحله 12. پست را در دیگر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نحوه ارسال در اینستاگرام: به اشتراک گذاری در حساب های دیگردر نهایت، اگر می‌خواهید محتوای خود را در دیگر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی متصل خود (مانند فیس‌بوک یا توییتر) به اشتراک بگذارید، به سادگی دکمه را از چپ به راست تغییر دهید.

وقتی برای پست کردن آماده شدید، روی “اشتراک گذاری” در بالا سمت راست کلیک کنید.

پیش نویس های ذخیره شده اینستاگرام

اگر آماده نیستید فوراً پست کنید، می توانید آن را در پیش نویس های ذخیره شده اینستاگرام خود نیز ذخیره کنید. به سادگی به مرحله فیلتر کردن و ویرایش برگردید، روی فلش عقب در بالا سمت چپ ضربه بزنید و “ذخیره پیش نویس” را انتخاب کنید.

مرحله 13. پست را ویرایش کنید.

نحوه ارسال در اینستاگرام: به تنظیمات پست دسترسی پیدا کنیداشتباهات تایپی برای همه اتفاق می افتد! اگر به تازگی چیزی پست کردید و متوجه یک اشتباه املایی شدید، وحشت نکنید. به سادگی روی سه نقطه که در سمت راست روبروی نام شما ظاهر می شود ضربه بزنید، سپس روی “ویرایش” ضربه بزنید.

نحوه ارسال در اینستاگرام: در منوی تنظیمات پاپ آپ روی ویرایش کلیک کنید

تنظیماتی را که مناسب می دانید انجام دهید و آنها را ذخیره کنید تا در اینستاگرام شما منعکس شود. در غیر این صورت، پست شما کامل و زنده است تا همه ببینند.

امروز مخاطبان خود را در اینستاگرام افزایش دهید

اکنون که می دانید چگونه در اینستاگرام پست کنید، می توانید شروع به تولید محتوا برای پلتفرم کنید و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. اگر یک کسب و کار یا برند هستید، باید یک استراتژی محکم برای به دست آوردن تعامل و آگاهی داشته باشید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در نوامبر 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

دعوت به اقدام جدید





منبع