تنظیماتی را که مناسب می دانید انجام دهید و آنها را ذخیره کنید تا در اینستاگرام شما منعکس شود. در غیر این صورت، پست شما کامل و زنده است تا همه ببینند.
امروز مخاطبان خود را در اینستاگرام افزایش دهید
شما فقط به یک تصویر مربع در اینستاگرام محدود نمی شوید. شما در واقع می توانید تصاویر افقی یا عمودی را نیز به اشتراک بگذارید. برای مشاهده بیشتر تصویر خود، صفحه عکسی را که انتخاب کردهاید روی صفحه کتابخانه فشار دهید (ویدیوی زیر را پخش کنید تا آن را در عمل ببینید).
اینستاگرام طیف گستردهای از فیلترها را ارائه میدهد – برای بررسی گزینههای خود به سمت راست بروید و روی یکی کلیک کنید تا پیشنمایش آن را در عکس خود مشاهده کنید.
همچنین میتوانید روی «ویرایش» در پایین سمت راست کلیک کنید تا تصویر را با مشخصات خود تنظیم کنید.
اگر آماده نیستید فوراً پست کنید، می توانید آن را در پیش نویس های ذخیره شده اینستاگرام خود نیز ذخیره کنید. به سادگی به مرحله فیلتر کردن و ویرایش برگردید، روی فلش عقب در بالا سمت چپ ضربه بزنید و “ذخیره پیش نویس” را انتخاب کنید.
مرحله 13. پست را ویرایش کنید.
اگر برای شروع به اشتراک گذاری محتوا از طریق این کانال آماده هستید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. در اینجا، ما یک راهنمای سریع و آسان برای پست کردن در اینستاگرام به اشتراک می گذاریم تا اطمینان حاصل کنیم که می توانید توجه مخاطبان خود را با بازاریابی اینستاگرام جلب کنید.
مرحله 8. از هشتگ ها برای بهینه سازی پست استفاده کنید.
پست کردن مداوم در اینستاگرام می تواند به کسب و کارها کمک کند تا با مخاطبان خود طنین انداز شده و رشد بهتری داشته باشند، اما انجام صحیح آن به همان اندازه مهم است. در اینجا نحوه پست به اکانت اینستاگرام خود به صورت مرحله به مرحله آورده شده است.
مرحله 1. روی نماد + در بالای صفحه ضربه بزنید.
پس از انتخاب و برش یک تصویر (یا چرخ فلک از چندین تصویر)، روی دکمه Next در گوشه سمت راست بالای برنامه کلیک کنید.
مرحله 3. چندین تصویر را در اینستاگرام ارسال کنید.
با قابلیت جستجوی اینستاگرام، کاربران می توانند با هشتگ جستجو کنند. بنابراین، باید حتما هشتگ های مرتبط را در کپشن خود بنویسید. اگر فردی هشتگی را که در کپشن خود قرار دادهاید جستجو کند، ممکن است پست شما و سایر مواردی را که شامل همین عنوان هستند پیدا کند.
مرحله 9. دوستان را تگ کنید.
خلاقیت به خرج دهید و یک کپشن زیبا و جالب در اینستاگرام بنویسید تا با عکستان همراه شود. از آنجایی که متن می تواند به بهینه سازی پست شما در جستجوی اینستاگرام کمک کند، نوشتن چیزی فقط برای شما مفید است.
یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در نوامبر 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
به طور پیش فرض، فیلتر با قدرت کامل اعمال می شود. با این حال، اگر میخواهید شدت فیلتر را کاهش دهید، روی کاشی فیلتر پس از اعمال دوبار کلیک کنید و یک انتخابگر مقیاس ظاهر میشود که به شما امکان میدهد جلوه را کماهمیت کنید.
نحوه ارسال در اینستاگرام
- روی نماد + در بالای صفحه ضربه بزنید.
- یک عکس یا ویدیو از کتابخانه خود انتخاب کنید یا در برنامه عکس بگیرید.
- ارسال چندین تصویر در اینستاگرام
- تصویر را برش دهید.
- یک فیلتر انتخاب کنید
- عکس خود را ویرایش کنید
- کپشن خود را تایپ کنید
- از هشتگ ها برای بهینه سازی پست استفاده کنید.
- دوستان را تگ کنید.
- موقعیت مکانی خود را اضافه کنید.
- با ایموجی ها بازی کنید.
- پست را در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
- پست را ویرایش کنید
وقتی روی عکس یا ویدیو ضربه میزنید، ابتدا روی نماد درست بالای عکسهایتان در سمت راست که شبیه مربعهای انباشته شده است ضربه بزنید. وقتی روی این ضربه بزنید، در گوشه هر تصویر یا ویدیویی که روی آن ضربه میزنید یک عدد میبینید. این شماره محل نمایش محتوا در چرخ فلک را یادداشت می کند.
مرحله 4. تصویر را برش دهید.
اگر در تعطیلات سرگرمکننده یا در یک رویداد منظم هستید و نمیخواهید آن اطلاعات را در عنوان خود بگنجانید، میتوانید جایی که هستید را به روش دیگری مشخص کنید. در صفحه پست جدید، روی «افزودن موقعیت مکانی» ضربه بزنید تا یک مکان روی تصویر خود قرار دهید (که باعث میشود افراد پست شما را راحتتر پیدا کنند).
در نهایت، اگر میخواهید محتوای خود را در دیگر سایتهای رسانههای اجتماعی متصل خود (مانند فیسبوک یا توییتر) به اشتراک بگذارید، به سادگی دکمه را از چپ به راست تغییر دهید.
مطمئن شوید که زیاده روی نکنید و ایموجی ها را فقط به خاطر ارسال آن ها ارسال نکنید. اگر یک ایموجی بولینگ را همراه با عکسی از یک ساحل پست کنید، واضح است که برای مردم منطقی نخواهد بود. به طور مشابه، اگر 20 ایموجی را ارسال کنید که به یک پست مرتبط است، ممکن است فقط دنبال کنندگان خود را آزار دهید یا ناامید شوید.
مرحله 12. پست را در دیگر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
در صفحه پست جدید، میتوانید روی «تگ افراد» کلیک کنید تا سایر اکانتهای اینستاگرام را در پست خود تگ کنید. از طرف دیگر، می توانید دسته آنها (یا نام کاربری آنها که با علامت @ شروع می شود) را در عنوان خود قرار دهید.
مرحله 10. مکان خود را اضافه کنید.
اینستاگرام با بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال، یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار شما، دستیابی به مخاطبان جدید و افزایش آگاهی از برند است. بنابراین حتی اگر هنوز در وب سایت فعال نیستید، هرگز برای اتخاذ یک استراتژی اینستاگرام در برنامه بازاریابی خود دیر نیست.
آیا چندین عکس دارید و می خواهید همه آنها را برجسته کنید؟ اینستاگرام با قابلیت چرخ و فلک خود این امکان را به شما می دهد.
آیا می خواهید دوست شما یا دنبال کنندگان آنها عکسی را که شما از شما دو نفر ارسال کرده اید ببینند؟ تگشون کن
همچنین می توانید برای تنظیم بیشتر عکس، روی چوب جادویی در بالای صفحه ضربه بزنید.
با این حال، در حالی که اینستاگرام به گزینه های عمودی و افقی اجازه می دهد، تصاویر هنوز باید در برخی ابعاد خاص قرار بگیرند. بنابراین، ممکن است هنوز نیاز داشته باشید که کمی از عکس خود را برش دهید تا مناسب شود.
مرحله 5. یک فیلتر را انتخاب کنید.
اکنون که می دانید چگونه در اینستاگرام پست کنید، می توانید شروع به تولید محتوا برای پلتفرم کنید و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. اگر یک کسب و کار یا برند هستید، باید یک استراتژی محکم برای به دست آوردن تعامل و آگاهی داشته باشید.
در اینجا بهترین ایموجی های اینستاگرامی که می توانید استفاده کنید آورده شده است:
- ❤️
- 😍
- 😘
- 😂
- 😊
- 😎
- 💕
- 😉
- 💋
- 👍
(برای اطلاعات بیشتر به راهنمای نهایی فیلترهای اینستاگرام ما نگاهی بیندازید).
مرحله 6. عکس خود را ویرایش کنید.
اینستاگرام عکس هایی را که قبلاً در گوشی شما ذخیره شده اند به شما نشان می دهد. یکی از آنها را برای ارسال انتخاب کنید. از طرف دیگر، اگر قبلاً تصویری ندارید که میخواهید از آن استفاده کنید، میتوانید روی نماد دوربین برای گرفتن عکس یا ویدیو در خود برنامه اینستاگرام کلیک کنید.