توییتر اغلب موضوعاتی را بر اساس فعالیت حساب شما پیشنهاد می کند، و شما به صورت بومی با آنها در جدول زمانی صفحه اصلی خود مواجه خواهید شد. می توانید کلیک کنید دنبال کردن برای دیدن توییتهای مرتبط اگر موضوع مورد علاقهای را پیشنهاد میکند.
همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید، می توانید با استفاده از نوار جستجوی توییتر یک موضوع را جستجو و دنبال کنید:
![→ دانلود رایگان: الگوی تقویم رسانه های اجتماعی [Access Now]](https://no-cache.hubspot.com/cta/default/53/3e56e15d-47bd-46c9-a256-99fde52abfe7.png)
اگر قبلاً هیچ موضوعی را دنبال نکرده اید، پیام خوش آمدگویی را مشاهده می کنید که این ویژگی را توضیح می دهد. اگر قبلاً Topics را دنبال می کنید، آنها در اینجا ظاهر می شوند.
هرچه در مورد رویدادها و گفتگوهای جاری به روزتر باشید، بیشتر در مورد لذت ها، عادات، زندگی کاری و نکات دردناک مخاطبان خود خواهید دانست. و داشتن این اطلاعات به شما کمک می کند تا خود را حفظ کنید پرسونای خریدار به روز
موضوعات توییتر یک تنظیمات توییتر است که به کاربران امکان می دهد روندهای مورد علاقه خود را از لیست موضوعات انتخاب و دنبال کنند. وقتی کاربر موضوعی را دنبال میکند، اخبار و توییتهای مرتبط بیشتری در تایم لاین توییتر او نشان داده میشود.
به عنوان یک بازاریاب، موضوعات توییتر می تواند به شما کمک کند روی مخاطبانی در صنعت خود متمرکز بمانید که با نمایه مشتری شما مطابقت دارند و به گفتگوهایی بپیوندید که برای شما منطقی تر است.
برای لغو دنبال کردن موضوعات، به صفحه موضوعات بازگردید، کلیک کنید موضوعات بیشتر را دنبال کنید، موضوعی را که دنبال کرده اید پیدا کنید و روی لغو دنبال کردن کلیک کنید.
چهار روشی که بازاریابان می توانند از موضوعات توییتر استفاده کنند

منبع
اگر کاربران یکی از موضوعاتی که دنبال میکنید در مورد یک نقطه درد مشترک صحبت میکنند که محصول یا خدمات شما آن را حل میکند، پست کردن در مورد آن نقطه درد به شما کمک میکند توجه مخاطبانتان را جلب کنید و به آنها آموزش دهید که چگونه میتوانید نیازهایشان را برطرف کنید.
4. برای کشف هشتگ های پرطرفدار و بهینه سازی توییت های خود با آنها.
منبع تصویر
بهعنوان یک بازاریاب، میتوانید از چند راه خاص از ابزار استفاده کنید. اما، ابتدا به اصول اولیه استفاده از این ویژگی می پردازیم.
نحوه استفاده از موضوعات توییتر
راه دوم برای دسترسی به موضوعات توییتر این است که به فید خود بروید و کلیک کنید بیشتر، سپس موضوعات.
با کلیک بر روی علامت بعلاوه، یک منوی کشویی از موضوعات خاص اما مرتبط نمایش داده می شود.
هنگامی که موضوعات را دنبال می کنید، فید توییتر شما پست هایی را نشان می دهد که به صورت الگوریتمی از تنظیمات برگزیده موضوع شما خارج شده اند. برای دنبال کردن موضوعات بیشتر، میتوانید به سادگی به صفحه موضوعات بازگردید و روی «دنبال کردن موضوعات بیشتر» کلیک کنید.
توییتر یک پلت فرم محکم برای بحث های موضوعی و مبتنی بر روند است. موضوعات به شما کمک میکنند تا در مورد آنچه مردم در پلتفرم درباره آن صحبت میکنند مشخص کنید تا بتوانید با بینش و مکالمه مرتبط به گفتگو بپیوندید.
هنگامی که توییتر این ویژگی را در سال 2019 راه اندازی کرد، آن گفت قرار بود تاپیک ها بستر را به سمت مکالمه و دور از اظهار نظرهای یکباره توسط اینفلوئنسرها و افراد مشهور سوق دهند: “پیش از این، تمام کار بر عهده شما بود تا با دنبال کردن حساب های خاص و جستجو برای پیدا کردن بهترین راه برای پیگیری اتفاقات رخ داده آن، یا در تب کاوش برای جدیدترینها جستجو کنید. اکنون، این امکان را دارید که مرتبطترین و جالبترین توییتها را در مورد آنچه که به آن اهمیت میدهید با یک ضربه مشاهده کنید، و مکالمه به شما خواهد رسید.”
اگر روی دنبال کردن برخی موضوعات کلیک کنید، فهرستی از محبوبترین موضوعات توییتر، مانند «سرگرمی» را مشاهده میکنید، که در کنار آنها علائم بعلاوه وجود دارد که میتوانید برای دنبال کردن آنها کلیک کنید.
حتی با وجود اینکه Topics اساساً برای کمک به کاربران فردی بود که بیشترین استفاده را از تجربه خود ببرند، همچنین میتواند به برندها کمک کند تا آگاهی و پیروان خود را در پلتفرم ایجاد کنند. به عنوان مثال، پست کردن در مورد موضوعات مرتبط با کسب و کار شما می تواند توییت های شما را در معرض دید افرادی قرار دهد که آن موضوعات را دنبال می کنند.
هشتگها یکی از بهترین راهها برای بهینهسازی توییتها و استفاده از کلمات کلیدی محبوب برای دیده شدن در پلتفرم هستند.
میتوانید از موضوعات توییتر برای کشف هشتگهای پرطرفدار مرتبط با پیشنهادات برندتان استفاده کنید و از آنها در توییتهای خود برای ایجاد آگاهی از برند استفاده کنید و خود را به عنوان منبعی از اعتبار قرار دهید.
استقبال از موضوعات مد روز در توییتر
منبع تصویر
موضوعات به شما کمک می کند رهبران فکری و مارک هایی را که اغلب درباره بینش ها و ایده های حوزه شما بحث می کنند، کشف کنید.
دنبال کردن موضوعات مرتبط با صنعت خود به شما کمک می کند تا از روندهایی که برای مشتریان شما مهم هستند و ممکن است بر کسب و کار شما تأثیر بگذارند، بمانید.
با موضوعات توییتر، می توانید موضوعات و همچنین افرادی را که اغلب در مورد موضوعات مرتبط توییت می کنند، دنبال کنید.
برخی از توییتها در فید شما گاهی یک پاپآپ «درباره این موضوع بیشتر ببینید» را ارائه میدهند که شامل فراخوانی برای اقدام برای پیگیری موضوع مرتبط است.
همانطور که در بالا ذکر شد، راه های مختلفی برای بازاریابان وجود دارد تا از موضوعات توییتر استفاده کنند. در زیر به این موارد خواهیم پرداخت.
1. موضوعات مرتبط با صنعت خود را دنبال کنید تا مطلع بمانید.
اگر موضوعی وجود دارد که در حال حاضر پر سر و صدا است و به شدت به کسب و کار شما مرتبط است، وارد گفتگو شوید.
موضوعات توییتر این امکان را برای کاربران توییتر فراهم می کند که تقریباً نیم میلیارد توییت منتشر شده روزانه را بررسی کنند و محتوای مرتبط با علایق خود را پیدا کنند.
علاوه بر این، زمانی که بدانید رقبای بازار شما در مورد چه چیزی صحبت می کنند، نگاهی اجمالی به نوآوری ها، روندها یا چالش های احتمالی آینده خواهید داشت که باید به آنها توجه کنید و به شما کمک می کند به جای عقب ماندن، در صدر روندهای صنعت بمانید.
2. برای کشف و دنبال کردن حساب ها یا رهبران فکری در صنعت خود.
اگر موضوعاتی را که دنبال میکنید زیر نظر داشته باشید و متوجه حسابهای مشابه یا افرادی شوید که با هم گفتگو میکنند، میتوانید نمایه آنها را بررسی کنید تا از محتوایی که به اشتراک میگذارند مطلع شوید. با انجام این کار، روندها و بینشهای صنعت خود را نیز کشف خواهید کرد و محتوای آنها ممکن است به شما یاد دهد که چگونه توییتهای خود را بهینه کنید تا بتوانید وارد گفتگو شوید.
3. برای ایجاد محتوا یا توییت های مرتبط با موضوعات مد روز در صنعت خود.
در این پست، همه چیزهایی را که باید در مورد ویژگی اصلی این پلتفرم بدانید، از جمله: