نحوه استفاده از برنامه افزودنی Ubersuggest کروم – نیل پاتل

با این راهنمای نکات و ترفندها، نحوه استفاده از افزونه Ubersuggest Chrome را به شما نشان خواهم داد.

لیستی از سایر کلمات کلیدی محبوب مشابه را مشاهده خواهید کرد. این یک راه عالی برای تولید ایده های محتوا با استفاده از Ubersuggest است.

یک تماس رزرو کنید



منبع

آره. اگر طرح Ubersuggest خود را ارتقا دهید، برنامه افزودنی Ubersuggest Chrome به شما امکان می‌دهد به داده‌های بیشتری که با نیازهای شما احاطه شده است دسترسی داشته باشید.

نتیجه

هنگامی که روی پیوند “مشاهده همه” کلیک می کنید، یک نمای کلی دقیق برای آن کلمه کلیدی خواهید دید.

اسکرین شات از برنامه افزودنی کروم ubersuggest که در گوگل برای مشاهده نمای کلی کلمه کلیدی استفاده می شود.

من در آینده نزدیک تغییرات بزرگ دیگری در برنامه افزودنی دارم، اما دوست دارم نظر شما را تا کنون در مورد آن بشنوم.

هنگام جستجو در گوگل، یک نمای کلی در نوار جستجو خواهید دید.

اسکرین شات از نحوه ظاهر برنامه افزودنی کروم ubersuggest در نوار جستجوی Google.

در زیر نمودار بزرگ، دو نمودار میله ای را مشاهده خواهید کرد. اولین مورد تجزیه و تحلیل می کند که آیا افراد روی نتایج SEO کلیک می کنند، نتایج پرداخت شده یا اصلاً روی هیچ جایی کلیک نمی کنند.

مورد دوم داده هایی را در مورد محدوده سنی همه جستجوگران نشان می دهد.

نمای کلی پیوند

به همین دلیل این افزونه کروم را ایجاد کردم.

بله، افزونه کروم رایگان است! شما می توانید عملی ترین معیارهای سئو را در زمان واقعی در نتایج جستجوی گوگل مشاهده کنید. این داده های روشنگرانه مربوط به پرس و جوهای کلیدواژه در گوگل، آمازون و موارد دیگر است.

داده‌های Ubersuggest را کجا می‌توانم روی صفحه‌نمایش ببینم؟

نمودار کل حجم جستجوی ماهانه را تجزیه می کند. نکته جالب در مورد نمودار این است که هم جستجوهای ماهانه موبایل و هم جستجوهای دسکتاپ را به شما نشان می دهد.

بار دیگر، Ubersuggest داده هایی مانند حجم جستجو، هزینه به ازای هر کلیک و داده های سختی SEO را در اختیار شما قرار می دهد.

معیارهای URL

تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی پیوند “تنظیمات” در نوار کناری کلیک کنید.

بنابراین، افزونه Ubersuggest را به همراه دیگر برنامه‌های افزودنی کروم که باید داشته باشید، بررسی کنید.

بنابراین، داخل افزونه کروم چیست؟

و در بالای نمودار، معیارهایی در مورد سختی رتبه‌بندی آن کلمه کلیدی (سختی سئو) و رقابتی بودن آن کلمه کلیدی از دیدگاه تبلیغات پولی (مشکل پولی) دریافت خواهید کرد.

در زیر URL، اعتبار وب سایت (امتیاز دامنه)، تعداد اشتراک های پینترست و فیس بوک URL را مشاهده می کنید، و چند دامنه منحصر به فرد به آن نتیجه پیوند می دهند.

یک ضرب‌المثل گرافیکی Ubersuggest Chrome Extension نکات و ترفندها.

و اگر درخواستی برای ویژگی دارید، فقط در زیر نظر دهید. به این ترتیب، می‌توانیم آنچه را که بعداً به افزونه اضافه می‌کنیم، اولویت بندی کنیم.

هر زمان که در گوگل جستجو می کنید، مطمئناً لیستی از وب سایت هایی را می بینید که برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی می کنند.

اسکرین شات از برنامه افزودنی ubersuggest کروم که برای دیدن معیارهای URL استفاده می شود.
ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند بیشتر ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن ترافیک SEO بیشتر نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

از زمانی که بیش از 21 سال در صنعت سئو هستم، می‌دانم که انجام تحقیقات سئو در حین مرور وب یا جستجوی Google راحت‌تر از بازگشت مداوم به Ubersuggest است.

مهم نیست از چه نسخه ای از Google استفاده می کنید، مانند Google.com.br یا حتی Google.co.in، هر زمان که جستجو می کنید، داده های SEO را مشاهده خواهید کرد.

سوالات متداول

آیا افزونه Ubersuggest کروم رایگان است؟

نکته جالب این است که می‌توانید روی فلش رو به پایین در کنار تعداد پیوندها کلیک کنید و لیست دقیق سایت‌هایی که پیوند می‌دهند و همچنین امتیاز دامنه آن‌ها و متن لنگر را که برای پیوند استفاده کرده‌اند، ببینید.

اسکرین شات از برنامه افزودنی ubersuggest کروم که برای دیدن تفکیک دقیق معیارهای URL استفاده می شود.

کشور و زبان خود را انتخاب کنید

در نوار کناری، حتی داده های کلیدواژه بیشتری پیدا خواهید کرد.

تصویر صفحه‌نمایش برنامه افزودنی کروم پیشنهادی ubersuggest که برای دیدن اطلاعات دقیق کلمه کلیدی استفاده می‌شود.

اگر می‌خواهید یک نمای کلی دقیق‌تر داشته باشید، نموداری را در نوار کناری خواهید دید که تعداد پیوندهای ارجاعی هر یک از 10 فهرست برتر را نشان می‌دهد.

تجزیه و تحلیل دقیق بک لینک ها هنگام استفاده از برنامه افزودنی کروم ubersuggest.

امروز، می‌خواهم به شما نشان دهم که چگونه از افزونه Ubersuggest کروم حداکثر استفاده را ببرید.

همچنین معیارهایی را در مورد هر کلمه کلیدی دریافت خواهید کرد – از تعداد دفعات جستجوی آن (حجم)، تا قیمت پیشنهادی برای آن کلمه کلیدی (CPC)، تا سختی کلمه کلیدی از نقطه نظر SEO (SD).

لیست بلندبالایی از زبان ها و کشورها را برای انتخاب خواهید دید.

فهرستی از کشورها و زبان‌های موجود در برنامه افزودنی کروم ubersuggest.

وقتی صحبت از استراتژی‌های لینک‌سازی می‌شود، به یاد داشته باشید که نه تنها روی کمیت، بلکه روی بک لینک‌های با کیفیت نیز تمرکز کنید.

حتی داده های کلمه کلیدی بیشتر

اگر به پایین صفحه اسکرول کنید، لیستی از کلمات کلیدی مرتبطی را خواهید دید که گوگل ارائه می کند.

اسکرین شات از برنامه افزودنی ubersuggest کروم که برای دیدن لیستی از کلمات کلیدی مرتبط در پایین SERP گوگل استفاده می شود.

خوب، ساده ترین راه برای دانستن اینکه چه چیزی شامل (رایگان است)، این است که آن را نصب کنید و آن را آزمایش کنید.

آخرین ویژگی در افزونه به شما امکان می دهد مکان و زبان خود را تغییر دهید.

تصویری از نحوه انتخاب کشور و زبان خود در برنامه افزودنی کروم ubersuggest.

با هر عبارت جستجو، می‌توانید تمام معیارهای Ubersuggest را در سمت راست صفحه مشاهده کنید. نحوه استفاده از برنامه افزودنی Ubersuggest Chrome را بیاموزید و می توانید ببینید که افراد در رابطه با درخواست شما چه چیزی را جستجو می کنند. اجازه دهید معیارها شما را به سمت بهترین کلمات کلیدی برای برندتان راهنمایی کنند.

آیا افزونه کروم با طرح Ubersuggest مرتبط است؟

در بالای نتایج ارگانیک، یک حباب گفتاری خواهید دید که میانگین اعتبار سایت‌هایی را که رتبه‌بندی می‌کنند (امتیاز دامنه) و میانگین تعداد دامنه‌های ارجاعی که 10 نتیجه برتر دارند را تجزیه می‌کند.

اسکرین شات از برنامه افزودنی ubersuggest کروم که برای مشاهده نمای کلی پیوند استفاده می شود.

این چیزی است که شامل…

مرور کلی کلمه کلیدی

نظر شما در مورد تمدید چیست؟ چه ویژگی های دیگری را دوست دارید اضافه کنم؟

مشاوره با نیل پاتل

حجم جستجوی ماهانه و هزینه هر کلیک (CPC) برای آن کلمه کلیدی را نمایش می دهد.

به خاطر داشته باشید که معیارهای پیوند بر اساس دامنه های ارجاع دهنده است. بنابراین، اگر یک وب سایت دارای 100 لینک از یک نام دامنه باشد، فقط یک به حساب می آید. زیرا آنچه واقعاً در مورد سئو مهم است این است که چند سایت منحصربفرد و مرتبط می‌توانید به شما پیوند بزنند، نه اینکه یک سایت بارها و بارها به شما پیوند داده شود.