نحوه استفاده از برنامه ریز کمپین توییتر

برنامه ریز کمپین توییتر چگونه کار می کند؟ ادامه دهید، زیرا من در مورد آن با شما صحبت خواهم کرد و توضیح خواهم داد که چه کاری می تواند برای برنامه های بازاریابی شما انجام دهد.

برنامه ریز کمپین توییتر چیست؟

این برنامه‌ریز کمپین توییتر نامیده می‌شود و اگر می‌خواهید تجارت خود را با توییتر رشد دهید، می‌تواند موفقیت شما را تغییر دهد.

می توانید از برنامه ریز کمپین توییتر برای تخمین زدن استفاده کنید:

  • دستیابی به پیش بینی
  • برداشت ها
  • فرکانس متوسط
  • CPM

با این اوصاف، اگرچه برنامه‌ریز کمپین هنوز به طور گسترده در دسترس نیست، با یافتن اطلاعات بیشتر در مورد آن، می‌توانید تجربیات سایر کاربران و پتانسیل این موضوع برای آزمایش تبلیغات خود را درک کنید.

برنامه ریز کمپین توییتر چگونه کار می کند؟?

برنامه ریز کمپین توییتر حداقل بودجه ای معادل 1000 دلار یا معادل آن در ارز انتخابی بازاریاب دارد.

حداقل طول کمپین برای برنامه ریز کمپین توییتر چقدر است؟ در اینجا، جزئیات کمپین خود را وارد می کنید، مانند:

  • هدف (بهینه سازی دسترسی کمپین شما)
  • تاریخ شروع و پایان شما
  • سقف فرکانس (چند نمایش/روز)
  • مکان‌ها (نتایج جستجو یا نمایه توییتر)

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، می توانید یک کمپین پیش نویس نیز راه اندازی کنید.

شروع پیش نویس کمپین توییتر.

آیا برنامه ریز کمپین توییتر برای کسب و کار شما مناسب است؟

حتی اگر بازاریاب ها بودجه کافی داشته باشند، نمی خواهند وقت یا پول خود را برای تبلیغات بی اثری که کسب و کارشان را رشد نمی دهند تلف کنند.

احتمالاً همه شما این کار را انجام داده اید: یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کرده اید تا متوجه شوید که کاملاً به نقطه مطلوب نرسیده است. شاید شما کاملاً به مخاطبی که می‌خواستید دسترسی پیدا نکرده‌اید و تبلیغات آنطور که می‌خواستید تبدیل نشده است.

وقتی به پیش بینی طرح نگاه می کنید، می توانید:

  • بودجه خود را اصلاح کنید.
  • ارز دیگری را انتخاب کنید.
  • منحنی دسترسی و بودجه را تنظیم کنید. این کار با معلق ماندن در امتداد منحنی تصویر انجام می‌شود تا برداشت‌های تخمینی شما و دسترسی بالقوه‌ای را که در صورت تغییر بودجه‌تان ممکن است، مشاهده کنید. اگر روی منحنی کلیک کنید، نقطه انتخاب شده را به آن سطح بودجه منتقل می کند.
ابزار بودجه برنامه ریز کمپین توییتر.

ادغام برنامه ریز در کمپین های توییتر شما

اگرچه برنامه‌ریز کمپین توییتر در حال حاضر برای همه باز نیست، شما فرصت‌های زیادی برای یادگیری از دیگران و نحوه کارکرد آن برای آنها دارید.

می‌توانید کمپین را زمانی که در پیش‌نویس است ویرایش کنید.

حداقل بودجه مورد نیاز برای برنامه ریز کمپین توییتر چیست؟

به عنوان جان مورگنسترن، معاون ارشد و رئیس سرمایه گذاری VaynerMedia، که برنامه ریز را محاکمه کرده است، گفت:

نحوه استفاده از برنامه ریز کمپین توییتر

از آنجایی که برنامه‌ریز کمپین به مخاطبان وسیع‌تری دست پیدا می‌کند و در دسترس‌تر است، می‌توانید ایده بهتری در مورد اینکه چگونه می‌تواند برای شما کار کند و راه‌های اعمال آن را به دست آورید.

چگونه برنامه ریز کمپین توییتر را تنظیم کنیم

اگر کار می کند، به خرج کردن در آن مناطق ادامه می دهید. اگر اینطور نیست، به برنامه ریز کمپین توییتر برگردید و استراتژی دیگری را امتحان کنید.

با این حال، اگر با تبلیغات توییتر و نحوه اجرای آنها آشنا نباشید، همیشه این احتمال وجود دارد که تبلیغات شما ثابت بماند.

با این حال، از آنجایی که این ابزار توییتر هنوز در مراحل اولیه عرضه است و برای تعداد زیادی از تبلیغ‌کنندگان در دسترس نیست، احتمالاً ایده خوبی است که تماشا کنید و منتظر بمانید. ببینید دیگران چگونه از این ابزار استفاده می کنند، چه کاری برای میزان موفقیت آنها انجام می دهد و از مطالعات موردی بیاموزید.

هرچند برای همه باز نیست.

برنامه ریز کمپین توییتر امیدوار است که با ارائه پیش بینی نتایج احتمالی به تبلیغ کنندگان، همه اینها را تغییر دهد.

برای امتحان کردن آن، می توانید برنامه ریز کمپین توییتر را در زیر حساب توییتر خود پیدا کنید.

ابزار برنامه ریز کمپین توییتر.

خوب، وجود دارد.

همچنین موارد زیر را در نظر می گیرد:

  • حضار
  • مدت زمان کمپین
  • تنظیم فرکانس
  • قرار دادن آگهی
  • بودجه برای کمپین های مبتنی بر حراج

حداقل طول مدت سه روز است.

نتیجه

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

برنامه ریز کمپین توییتر به شما این امکان را می دهد که کمپین های تبلیغاتی خود را قبل از راه اندازی زنده آزمایش کنید. نتایج احتمالی را پیش‌بینی می‌کند و می‌توانید حوزه‌های اصلی، از جمله برداشت‌ها و دسترسی را آزمایش کنید. توییتر این ابزار را در اواخر سال 2021 برای تعداد محدودی از مخاطبان منتشر کرد و قصد دارد در برخی مواقع انتشار گسترده‌تری را ارائه کند.

چگونه کمپین خود را ویرایش کنم؟

آیا از برنامه ریز کمپین توییتر استفاده می کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

در حال حاضر، توییتر آن را فقط به شرکای مدیریت شده (شرکت های رسمی که توییتر با آنها شریک می شود) ارائه می دهد و فقط در ایالات متحده، بریتانیا و ژاپن در دسترس است. با این حال، برنامه های توسعه دارد.

گذشته از این، در اینجا چند سناریو وجود دارد که ممکن است این ابزار جدید را برای شما مناسب کند:

  • اگر یک شرکت جدید با بودجه محدود هستید، ممکن است بخواهید قبل از پرداخت پول به تبلیغات زنده از برنامه ریز کمپین توییتر استفاده کنید.
  • یک کسب و کار تثبیت شده که به دنبال ورود به یک طاقچه جدید است. می توانید قبل از راه اندازی تبلیغات از برنامه ریز کمپین توییتر برای اجرای آزمایشی استفاده کنید.
  • شاید شما در تبلیغات توییتر تازه کار هستید و مطمئن نیستید که تبلیغات خود را کجا قرار دهید یا چگونه کمپین خود را طولانی اجرا کنید. می‌توانید تبلیغات را در نمایه خود آزمایش کنید و تبلیغات جستجو کنید تا نتایج بالقوه خود را مشاهده کنید و طول‌ها را تغییر دهید تا ایده‌ای از نتایج احتمالی داشته باشید. اگر در همه این موارد تازه کار هستید، راهنمای من برای تبلیغات توییتر شما را به یک شروع دوام خواهد آورد.
  • آیا تبلیغات شما به مخاطبان هدف شما می رسد؟ این چیز دیگری است که می توانید با ابزار جدید ایجاد کنید.

یک تماس رزرو کنید





منبع

به منوی کشویی کمپین ها در گوشه سمت چپ بروید و گزینه “Campaign planner” را پیدا کنید.

  1. جزئیات طرح خود را پر کنید، از جمله اهداف، بودجه، تاریخ شروع و پایان، و محدودیت فرکانس (هر چند وقت یکبار مردم می توانند تبلیغات شما را ببینند).
  2. در مرحله بعد، به مکان‌ها بروید تا جایی که می‌خواهید تبلیغات شما نمایش داده شود را انتخاب کنید. توییتر «Home Timelines» را به عنوان پیش‌فرض تنظیم می‌کند، بنابراین نمی‌توانید آن را جابه‌جا کنید. همچنین می توانید انتخاب کنید که تبلیغات خود را در نمایه ها و نتایج جستجو قرار دهید.
  3. اکنون، جمعیت شناسی خود را انتخاب کنید. سعی دارید به کدام گروه از افراد برسید؟ شما می توانید از میان دموگرافیک ها مانند سن، زبان، جنسیت و مکان انتخاب کنید. با این حال، برنامه‌ریز کمپین توییتر «فقط از هدف‌گیری در سطح کشور در ایالات متحده، بریتانیا و ژاپن پشتیبانی می‌کند» و هدف‌گیری زبان اختیاری است.
  4. بعد، نوبت به انتخاب دستگاه های خود می رسد. این مرحله اختیاری است و می توانید از بین سیستم عامل، اپراتور و مدل دستگاه انتخاب کنید.
  5. سفارشی کردن مخاطبان یک مرحله اختیاری دیگر است. مخاطبان سفارشی به شما این امکان را می دهند که بر روی دنبال کنندگان موجود تمرکز کنید تا کمپین های بازاریابی مجدد را توسعه دهید. می‌توانید افراد را بر اساس فعالیت وب‌سایت یا برنامه، مخاطبان ترکیبی از فعالیت برنامه‌ها و فهرست‌ها هدف قرار دهید.
  6. ویژگی های هدف گیری (اختیاری) در اینجا، می توانید بر اساس کلمات کلیدی، علایق، موارد مشابه و غیره هدف قرار دهید.
  7. با تکمیل تمام اطلاعات خود، دکمه “شروع یک کمپین پیش نویس” را انتخاب کنید و یک منبع مالی را انتخاب کنید. همچنین باید به کمپین و گروه تبلیغاتی جدید خود یک نام بدهید. پس از انجام این کار، روی “شروع یک کمپین پیش نویس” کلیک کنید تا همه چیز ذخیره شود و تنظیمات خود را کپی کنید.

آیا برای شروع کار با برنامه ریز کمپین توییتر آماده اید؟ ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دنبال کنید این دستورالعمل های گام به گام.

همانطور که اشاره کردم، ویژگی جدید می‌تواند یک تغییر بازی برای تبلیغ‌کنندگانی باشد که می‌خواهند کمپین‌ها را قبل از راه‌اندازی زنده آزمایش کنند.

در اینجا چند راه بالقوه وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

  • اولین چیزی که می توانید مشاهده کنید این است که آیا تبلیغات در توییتر باعث افزایش دسترسی و برداشت شما می شود یا خیر. از آنجا، می توانید تعیین کنید که آیا راه اندازی یک تبلیغ زنده ممکن است راه رو به جلو باشد.
  • سپس می توانید مکان یا شاید علایق و کلمات کلیدی را آزمایش کنید تا تجزیه و تحلیل کنید که آیا این می تواند تبلیغات شما را در مقابل مخاطب ایده آل شما قرار دهد یا خیر.
  • فرکانس و دسترسی عناصر دیگری هستند که می توانید سعی کنید ببینید که چگونه می تواند آگاهی برند یا طول کمپین را افزایش دهد تا ببینید آیا می توانید آگاهی بیشتری از کسب و کار خود ایجاد کنید یا خیر.

برنامه‌ریز کمپین توییتر به شما امکان می‌دهد با استفاده از مجموعه‌ای از ابزارهای تخمین، نتایج تبلیغات خود را قبل از پخش مستقیم تبلیغات خود پیش‌بینی کنید.

این اتلاف وقت و پول است، اینطور نیست؟ پس آیا خوب نیست که ابزار ساده ای وجود داشته باشد که بتواند به شما کمک کند تا کمپین های تبلیغاتی خود را قبل از انتشار آن ها پیش بینی کنید؟

بازاریابان با ایده بهتری از آنچه باید انتظار داشته باشند، می توانند تبلیغات خود را با اطمینان راه اندازی کنند یا آنها را تغییر دهند و دوباره امتحان کنند.

این به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله مرحله کسب و کار شما. با این حال، باید در نظر داشته باشید که نتایج صرفاً تخمینی هستند و لزوماً نتایج پیش‌بینی‌شده را نخواهید دید.

شاید شما یک شرکت تجارت الکترونیکی باشید که متخصص گل‌های عروس است و می‌خواهید روشی کارآمد برای اجرای کمپین‌ها داشته باشید. تبلیغات آزمایشی با برنامه ریز کمپین توییتر می تواند همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید.

آیا می خواهید آن را برای خودتان آزمایش کنید؟

«با Campaign Planner، تیم‌های ما بهتر می‌توانند نتایج عملکرد کمپین را قبل از پخش زنده پیش‌بینی کنند، و به ما کمک می‌کند تا مطمئن شویم که فعال‌سازی‌های توییتر ما برای موفقیت قابل اندازه‌گیری در خارج از دروازه تنظیم شده‌اند…»

با این حال، همانطور که در بخش آخر تاکید کردم، هنوز نیازی به تصمیم گیری در مورد استفاده از برنامه ریز کمپین ندارید. هر چه می توانید از موفقیت دیگران بیاموزید و وقتی ابزار در دسترس شما قرار گرفت، از تجربیات آنها به عنوان راهنما استفاده کنید.

سوالات متداول

برنامه ریز کمپین توییتر چیست؟

سپس یک پیش بینی پیش بینی دریافت می کنید:

  • رسیدن
  • مخاطب هدف
  • CPM (هزینه در هر مایل، یا هزینه به ازای هر هزار نمایش)
  • فرکانس متوسط
  • نمایش‌ها (هر چند وقت یک‌بار تبلیغات در یک صفحه نمایش داده می‌شوند)