نحوه استفاده از برنامه ریز کمپین توییتر

با این اوصاف، اگرچه برنامه‌ریز کمپین هنوز به طور گسترده در دسترس نیست، با یافتن اطلاعات بیشتر در مورد آن، می‌توانید تجربیات سایر کاربران و پتانسیل این موضوع برای آزمایش تبلیغات خود را درک کنید.

برنامه ریز کمپین توییتر چگونه کار می کند؟?

همانطور که اشاره کردم، ویژگی جدید می‌تواند یک تغییر بازی برای تبلیغ‌کنندگانی باشد که می‌خواهند کمپین‌ها را قبل از راه‌اندازی زنده آزمایش کنند.

برنامه ریز کمپین توییتر حداقل بودجه ای معادل 1000 دلار یا معادل آن در ارز انتخابی بازاریاب دارد.

حداقل طول کمپین برای برنامه ریز کمپین توییتر چقدر است؟

می‌توانید کمپین را زمانی که در پیش‌نویس است ویرایش کنید.

حداقل بودجه مورد نیاز برای برنامه ریز کمپین توییتر چیست؟

سپس یک پیش بینی پیش بینی دریافت می کنید:

  • رسیدن
  • مخاطب هدف
  • CPM (هزینه در هر مایل، یا هزینه به ازای هر هزار نمایش)
  • فرکانس متوسط
  • نمایش‌ها (هر چند وقت یک‌بار تبلیغات در یک صفحه نمایش داده می‌شوند)

حتی اگر بازاریاب ها بودجه کافی داشته باشند، نمی خواهند وقت یا پول خود را برای تبلیغات بی اثری که کسب و کارشان را رشد نمی دهند تلف کنند.

برای امتحان کردن آن، می توانید برنامه ریز کمپین توییتر را در زیر حساب توییتر خود پیدا کنید.

ابزار برنامه ریز کمپین توییتر.

آیا می خواهید آن را برای خودتان آزمایش کنید؟

آیا برای شروع کار با برنامه ریز کمپین توییتر آماده اید؟ ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دنبال کنید این دستورالعمل های گام به گام.

برنامه ریز کمپین توییتر امیدوار است که با ارائه پیش بینی نتایج احتمالی به تبلیغ کنندگان، همه اینها را تغییر دهد.

می توانید از برنامه ریز کمپین توییتر برای تخمین زدن استفاده کنید:

  • دستیابی به پیش بینی
  • برداشت ها
  • فرکانس متوسط
  • CPM

یک تماس رزرو کنید





منبع

گذشته از این، در اینجا چند سناریو وجود دارد که ممکن است این ابزار جدید را برای شما مناسب کند:

این اتلاف وقت و پول است، اینطور نیست؟ پس آیا خوب نیست که ابزار ساده ای وجود داشته باشد که بتواند به شما کمک کند تا کمپین های تبلیغاتی خود را قبل از انتشار آن ها پیش بینی کنید؟

به منوی کشویی کمپین ها در گوشه سمت چپ بروید و گزینه “Campaign planner” را پیدا کنید.

  1. جزئیات طرح خود را پر کنید، از جمله اهداف، بودجه، تاریخ شروع و پایان، و محدودیت فرکانس (هر چند وقت یکبار مردم می توانند تبلیغات شما را ببینند).
  2. در مرحله بعد، به مکان‌ها بروید تا جایی که می‌خواهید تبلیغات شما نمایش داده شود را انتخاب کنید. توییتر «Home Timelines» را به عنوان پیش‌فرض تنظیم می‌کند، بنابراین نمی‌توانید آن را جابه‌جا کنید. همچنین می توانید انتخاب کنید که تبلیغات خود را در نمایه ها و نتایج جستجو قرار دهید.
  3. اکنون، جمعیت شناسی خود را انتخاب کنید. سعی دارید به کدام گروه از افراد برسید؟ شما می توانید از میان دموگرافیک ها مانند سن، زبان، جنسیت و مکان انتخاب کنید. با این حال، برنامه‌ریز کمپین توییتر «فقط از هدف‌گیری در سطح کشور در ایالات متحده، بریتانیا و ژاپن پشتیبانی می‌کند» و هدف‌گیری زبان اختیاری است.
  4. بعد، نوبت به انتخاب دستگاه های خود می رسد. این مرحله اختیاری است و می توانید از بین سیستم عامل، اپراتور و مدل دستگاه انتخاب کنید.
  5. سفارشی کردن مخاطبان یک مرحله اختیاری دیگر است. مخاطبان سفارشی به شما این امکان را می دهند که بر روی دنبال کنندگان موجود تمرکز کنید تا کمپین های بازاریابی مجدد را توسعه دهید. می‌توانید افراد را بر اساس فعالیت وب‌سایت یا برنامه، مخاطبان ترکیبی از فعالیت برنامه‌ها و فهرست‌ها هدف قرار دهید.
  6. ویژگی های هدف گیری (اختیاری) در اینجا، می توانید بر اساس کلمات کلیدی، علایق، موارد مشابه و غیره هدف قرار دهید.
  7. با تکمیل تمام اطلاعات خود، دکمه “شروع یک کمپین پیش نویس” را انتخاب کنید و یک منبع مالی را انتخاب کنید. همچنین باید به کمپین و گروه تبلیغاتی جدید خود یک نام بدهید. پس از انجام این کار، روی “شروع یک کمپین پیش نویس” کلیک کنید تا همه چیز ذخیره شود و تنظیمات خود را کپی کنید.

همچنین موارد زیر را در نظر می گیرد:

هرچند برای همه باز نیست.

با این حال، اگر با تبلیغات توییتر و نحوه اجرای آنها آشنا نباشید، همیشه این احتمال وجود دارد که تبلیغات شما ثابت بماند.

خوب، وجود دارد.

از آنجایی که برنامه‌ریز کمپین به مخاطبان وسیع‌تری دست پیدا می‌کند و در دسترس‌تر است، می‌توانید ایده بهتری در مورد اینکه چگونه می‌تواند برای شما کار کند و راه‌های اعمال آن را به دست آورید.

چگونه برنامه ریز کمپین توییتر را تنظیم کنیم

در اینجا چند راه بالقوه وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

اگرچه برنامه‌ریز کمپین توییتر در حال حاضر برای همه باز نیست، شما فرصت‌های زیادی برای یادگیری از دیگران و نحوه کارکرد آن برای آنها دارید.

وقتی به پیش بینی طرح نگاه می کنید، می توانید:

ابزار بودجه برنامه ریز کمپین توییتر.

ادغام برنامه ریز در کمپین های توییتر شما

«با Campaign Planner، تیم‌های ما بهتر می‌توانند نتایج عملکرد کمپین را قبل از پخش زنده پیش‌بینی کنند، و به ما کمک می‌کند تا مطمئن شویم که فعال‌سازی‌های توییتر ما برای موفقیت قابل اندازه‌گیری در خارج از دروازه تنظیم شده‌اند…»

اگر کار می کند، به خرج کردن در آن مناطق ادامه می دهید. اگر اینطور نیست، به برنامه ریز کمپین توییتر برگردید و استراتژی دیگری را امتحان کنید.

حداقل طول مدت سه روز است.

نتیجه

بازاریابان با ایده بهتری از آنچه باید انتظار داشته باشند، می توانند تبلیغات خود را با اطمینان راه اندازی کنند یا آنها را تغییر دهند و دوباره امتحان کنند.

در اینجا، جزئیات کمپین خود را وارد می کنید، مانند:

برنامه ریز کمپین توییتر به شما این امکان را می دهد که کمپین های تبلیغاتی خود را قبل از راه اندازی زنده آزمایش کنید. نتایج احتمالی را پیش‌بینی می‌کند و می‌توانید حوزه‌های اصلی، از جمله برداشت‌ها و دسترسی را آزمایش کنید. توییتر این ابزار را در اواخر سال 2021 برای تعداد محدودی از مخاطبان منتشر کرد و قصد دارد در برخی مواقع انتشار گسترده‌تری را ارائه کند.

چگونه کمپین خود را ویرایش کنم؟

با این حال، از آنجایی که این ابزار توییتر هنوز در مراحل اولیه عرضه است و برای تعداد زیادی از تبلیغ‌کنندگان در دسترس نیست، احتمالاً ایده خوبی است که تماشا کنید و منتظر بمانید. ببینید دیگران چگونه از این ابزار استفاده می کنند، چه کاری برای میزان موفقیت آنها انجام می دهد و از مطالعات موردی بیاموزید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، می توانید یک کمپین پیش نویس نیز راه اندازی کنید.

شروع پیش نویس کمپین توییتر.

آیا برنامه ریز کمپین توییتر برای کسب و کار شما مناسب است؟

به عنوان جان مورگنسترن، معاون ارشد و رئیس سرمایه گذاری VaynerMedia، که برنامه ریز را محاکمه کرده است، گفت:

آیا از برنامه ریز کمپین توییتر استفاده می کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

نحوه استفاده از برنامه ریز کمپین توییتر

با این حال، همانطور که در بخش آخر تاکید کردم، هنوز نیازی به تصمیم گیری در مورد استفاده از برنامه ریز کمپین ندارید. هر چه می توانید از موفقیت دیگران بیاموزید و وقتی ابزار در دسترس شما قرار گرفت، از تجربیات آنها به عنوان راهنما استفاده کنید.

سوالات متداول

برنامه ریز کمپین توییتر چیست؟

این به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله مرحله کسب و کار شما. با این حال، باید در نظر داشته باشید که نتایج صرفاً تخمینی هستند و لزوماً نتایج پیش‌بینی‌شده را نخواهید دید.

ببینید آژانس من چگونه می‌تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما

  • سئو – حجم عظیمی از ترافیک SEO را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود، لینک ها را دریافت می کند و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پولی – استراتژی های پولی موثر با بازگشت سرمایه روشن.

در حال حاضر، توییتر آن را فقط به شرکای مدیریت شده (شرکت های رسمی که توییتر با آنها شریک می شود) ارائه می دهد و فقط در ایالات متحده، بریتانیا و ژاپن در دسترس است. با این حال، برنامه های توسعه دارد.

شاید شما یک شرکت تجارت الکترونیکی باشید که متخصص گل‌های عروس است و می‌خواهید روشی کارآمد برای اجرای کمپین‌ها داشته باشید. تبلیغات آزمایشی با برنامه ریز کمپین توییتر می تواند همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید.

برنامه ریز کمپین توییتر چگونه کار می کند؟ ادامه دهید، زیرا من در مورد آن با شما صحبت خواهم کرد و توضیح خواهم داد که چه کاری می تواند برای برنامه های بازاریابی شما انجام دهد.

برنامه ریز کمپین توییتر چیست؟

احتمالاً همه شما این کار را انجام داده اید: یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کرده اید تا متوجه شوید که کاملاً به نقطه مطلوب نرسیده است. شاید شما کاملاً به مخاطبی که می‌خواستید دسترسی پیدا نکرده‌اید و تبلیغات آنطور که می‌خواستید تبدیل نشده است.

این برنامه‌ریز کمپین توییتر نامیده می‌شود و اگر می‌خواهید تجارت خود را با توییتر رشد دهید، می‌تواند موفقیت شما را تغییر دهد.

برنامه‌ریز کمپین توییتر به شما امکان می‌دهد با استفاده از مجموعه‌ای از ابزارهای تخمین، نتایج تبلیغات خود را قبل از پخش مستقیم تبلیغات خود پیش‌بینی کنید.