
بروزرسانی: 26 خرداد 1404
نحوه استفاده از تبلیغات همپوشانی Call-to-Action YouTube
آنها نسبتاً کوچک و برای تجربه تماشای آزاردهنده نیستند و فضای کافی برای جلب توجه مشتریان بالقوه مختلف باقی می گذارند. و ساختن آنها چالشی نیست، بیایید وارد آن شویم.
نحوه ایجاد تبلیغات همپوشانی YouTube
1. یک بنر متناسب با ابعاد مشخصات تبلیغاتی ایجاد کنید.
3. نوع کمپین «نمایش» را انتخاب کنید.
صفحه فرود خود را غنی کنید:
- H2 های متمرکز بر سود
- کپی قانع کننده
- فرم های سرب یا پیشنهادات مربوطه
شما می خواهید مشتریان احتمالی احساس کنند که چیزی ارزشمند به دست می آورند که فقط برای آنها ساخته شده است، بنابراین مطمئن شوید که این صفحه ارزش بازدید را دارد.
5. با قالب های مختلف تبلیغاتی روی هم پوشانی ویدیویی آزمایش کنید.
یک فراخوان برای اقدام قوی می تواند بین بودجه تبلیغاتی که به خوبی خرج شده است یا خیر تمایز قایل شود.
با تبلیغات همپوشانی YouTube، می توانید با هدف قرار دادن و جلب علاقه آنها به YouTube، مشتریان بالقوه خود را در جایی که هستند ملاقات کنید. امیدواریم این پست برای شما مفید بوده باشد و برخی از این تاکتیک ها را در استراتژی بازاریابی خود پیاده سازی کرده باشید.
منبع
تقریباً 5 میلیارد ویدیو هر روز در یوتیوب تماشا می شود، و با این تعداد ترافیک، جای تعجب نیست که چرا بازاریابان استراتژی های خود را برای گنجاندن تبلیغات YouTube گسترش می دهند.
همه تبلیغات یوتیوب ویدیوهای کوتاه نیستند. تبلیغات همپوشانی نوعی از تصاویر است که در پخش کننده ویدیو هنگام تماشای محتوای انتخابی بینندگان ظاهر می شود.
همراه با وصل کردن آن مشخصات، می توانید آگهی خود را تنظیم کنید:
- بودجه: هزینه به ازای هر کلیک (CPC یا PPC)
- مدت زمان: تاریخ شروع و پایان
- موارد استثنای محتوا: نوع دستگاه هایی که روی آن ها اجرا می شود
5. بنر تبلیغاتی خود را اضافه کنید و کمپین خود را اجرا کنید.
تبلیغات همپوشانی قبلاً برای سازمان های غیرانتفاعی موفقیت آمیز بوده است، زیرا همانطور که رامیا راغوان وبلاگ نویس گزارش داد، "ترافیک را به یک صفحه وب خارج از یوتیوب هدایت می کنند، جایی که می توانند امضا، آدرس ایمیل یا حتی کمک های مالی را جمع آوری کنند." خیریه: آب پتانسیل موفقیت ویژگی جدید YouTube را به بهترین شکل نشان می دهد. این سازمان غیرانتفاعی با استفاده از تبلیغات پوششی Call-to-Action روزانه 10000 دلار جمع آوری کرد.
4. بینندگان را به یک صفحه فرود اختصاصی بفرستید.
می توانید همزمان بیش از یک کمپین را در YouTube اجرا کنید. Google Ads به کاربران امکان می دهد چندین آگهی مختلف برای YouTube ایجاد کنند، بنابراین خلاق باشید. در کنار کمپین تبلیغاتی همپوشانی خود، می توانید با استفاده از قالب های دیگری مانند:
- تبلیغات ویدیویی قابل رد شدن یا غیرقابل رد شدن
- تبلیغات باپر
- کارت های حمایت شده
با تبلیغات همپوشانی توجه مخاطبان خود را جلب کنید
شما به راحتی می توانید یک بنر در پلتفرم های طراحی گرافیکی مانند Canva یا Photoshop ایجاد کنید، از بین قالب های از قبل موجود انتخاب کنید و آن را سفارشی کنید تا هویت برند خود را منعکس کند. و برای اندازه ایده آل بنر، مطمئن شوید که از این ابعاد پیروی می کند:
- ابعاد تصویر: 480×70
- نوع فایل: استاتیک .GIF، .PNG، .JPG
- حجم فایل: 150 کیلوبایت
2. یک کمپین جدید در Google Ads شروع کنید.
4. نوع مخاطبی را که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید انتخاب کنید.
هنگام استفاده از Google Ads، باید الزامات کیفیت تصویر را رعایت کنید تا از خطر پایان ناگهانی کمپین خود جلوگیری کنید.
در صورتی که می خواهید آگهی را ویرایش کنید، می توانید از Google Ads Manager برای انجام تنظیمات در صورت لزوم استفاده کنید.
بهترین روش های تبلیغات روکش یوتیوب
1. همپوشانی خود را برای خواندن ساده و واضح نگه دارید.
تبلیغات YouTube از طریق Google Ads ایجاد و مدیریت می شوند.
وقتی افزودن مشخصات به افزودنی همپوشانی خود را تمام کردید، زمان اجرای کمپین فرا رسیده است.
منبع تصویر
هنگام تبلیغات در یوتیوب، می خواهید برای دسترسی به افرادی که به احتمال زیاد به پیشنهاد شما علاقه مند هستند، پول پرداخت کنید. این بدان معنی است که شما باید مخاطبان هدف یا جمعیت شناسی خود را با دقت انتخاب کنید.
این فرصت کسب و کار شما است که از بازدیدکنندگان اطلاعات تماس آنها را در ازای چیزی ارزشمند بپرسید، که در غیر این صورت به عنوان پیشنهاد شناخته می شود.
به غیر از سیاست ها، شما فقط فضای زیادی در تبلیغات همپوشانی خود دارید تا مشتریان بالقوه را نشان دهید. اگر در نگاه اول خواندن و درک آن سخت باشد، بینندگان به احتمال زیاد به جای اینکه بخواهند درباره برند، محصول یا خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، X را فشار می دهند.
2. در تبلیغ همپوشانی خود بیش از حد قول ندهید.
منبع تصویر
برندها این فرصت را دارند که تبلیغات تجاری را به محصولاتی که می فروشند پیوند دهند و به طور بالقوه نرخ تبدیل خود را افزایش دهند. در این پست، با آموزش نحوه اشتراک گذاری تبلیغات هم پوشانی YouTube و نکاتی در مورد نحوه اجرای موفقیت آمیز آن ها، به شما کمک می کنیم تا به این اهداف برسید.
تبلیغات همپوشانی YouTube
یادداشت سردبیر: این مقاله در ابتدا در جولای 2009 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.
صفحات فرود اجزای منحصر به فرد قدرتمندی از استراتژی بازاریابی دیجیتال یک کسب و کار هستند.
از تبلیغ همپوشانی YouTube خود استفاده کنید تا مخاطبان هدف خود را با نوع راه حلی که می توانید ملاقات کنید آشنا کنید، و آنها تجربه و معرفی بسیار دلپذیرتری به شرکت شما خواهند داشت.
3. از یک دعوت به اقدام قانع کننده استفاده کنید.
تبلیغات همپوشانی یوتیوب بنرهای باریک و گسترده ای هستند که در قسمت پایینی ویدیوهای YouTube برای تبلیغ کسب و کارها بدون ایجاد مانع کامل در محتوا ظاهر می شوند. آنها می توانند شامل متن، تصاویر و رنگ باشند تا بینندگان را ترغیب کنند تا بدون ایجاد اختلال در پخش کننده ویدیو، کلیک کنند یا خاموش شوند.
هنگامی که توجه مشتریان بالقوه خود را جلب می کنید و آنها را به صفحه فرود خود می آورید، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که آنها را کمتر از قبل تحویل دهید یا آنها را گمراه کنید، زیرا باعث می شود نام تجاری شما غیرقابل اعتماد به نظر برسد.
شما به دنبال تبلیغ بنر تبلیغاتی خود هستید، یعنی تصویری که می خواهید در YouTube نمایش داده شود.